Konstruktor Ausini: serije i recenzije

Svake godine trošak dječjih igračaka i robe postaje samo više. I zahtjevi djece, u pravilu, također se povećavaju s dobi. Dakle, proračun konstruktor Ausini svibanj dobro doći zamijeniti skupo i tako voljeni od strane mnogih Lego. Štoviše, on također ima mnogo različitih tematskih serija.ausini konstruktor

proizvođač

Dizajner Ausini proizvodi kineska tvrtka. Na ono što nije bilo zanatske, gdje će djeca igračke biti nepoznata kako i gdje, a većina koja nije poznata u Srednjem Kraljevstvu. Zato dizajner koristi vrlo solidnu potražnju u svojoj domovini. U Rusiji, međutim, Ausini se isporučuje relativno nedavno, ali je već postala popularna kod mnogih kupaca.

Što roditelji kažu

Općenito, mnogi su zadovoljni akvizicijama Ausinija. Dizajner, čiji su pregledi uglavnom pozitivni, poput cijene prvi. Prvo, ne svi djeca vole prikupljati složene elemente. I roditelji - troše novac na beskorisne darove. Dizajner Ausini zbog niskih troškova (u usporedbi s "Lego") pogodan je kao prvi set, koji će riješiti - da li dijete voli skupljati dijelove u jednoj jedinici. Drugo, postoje brojne serije za dječake i djevojčice. Dakle, odabir pravog neće biti teško. I naravno, mnogi odrasli kao Ausini jer se mogu kombinirati s drugim dizajnerima. Pojedinosti su prikladne za "Lego", i na bilo koji drugi. Jedina stvar koja potamni takvu uspješnu kupnju - neki složeni elementi ne drže čvrsto jedni drugima, tako da su nacrti ponekad vrlo nestabilni.ausini konstruktor recenzije

Upravljana serija

Tu su i oni iz Ausinija. Dizajner, recenzije o tome koji su najpozitivniji, ne možete samo prikupljati, već i upravljati s udaljenosti. To se posebno odnosi na vojni džip iz serije Winner. Skup uključuje elemente za montažu samog stroja, dva malog čovjeka i upravljačku ploču. Prikupljanje dijete od pet godina na svoje će biti teško, ali starija djeca - to je zanimljivo i lako. Prednost vojnog jeepa je da su svi elementi čvrsto vezani jedni na druge, a za utrke i sudare s namještajem automobila ne razbijaju se u dijelove.ausini dizajner zemlja čuda

Serije za djevojčice

Tu je Ausini dizajner "Wonderland", koji je dizajniran posebno za djevojčice. U ovoj seriji, puno različitih skupova, među njima odabir vrlo zanimljiv je jednostavan. Svi su šareni, svijetli, dovoljno jednostavni, ali zanimljivi. Mnoge djevojke, kao prvo probno razdoblje, obično dobivaju "šumarsku kuću", u kojoj se nalaze 319 elemenata i dvije djevojke. Uključena je šarena i razumljiva pouka, iako ne u obliku knjige, kao u danskom poznatom marki. Čak i četverogodišnja djevojčica može se suočiti sa skupštinom, unatoč tome što oznaka u većini slučajeva košta 6+.

Jedinstvena serija

Konstruktor Ausini također podrazumijeva takve zbirke. Na primjer, setovi iz serije "Grad" i "Farma" mogu zadovoljiti dušu, i djevojčice i dječake. Stoga, trebaju obratiti pažnju onima koji odaberu dar bratu i sestru. Djeca će biti zainteresirana za skupljanje dizajera zajedno, zajedno, kao i igrati kasnije. Osim toga, dijelovi su još uvijek kompatibilni s drugim skupovima, tako da se set može proširiti tijekom vremena. Usput, u seriji "Grad" postoji mnogo strojeva koje će dječaci voljeti, i zimsku seriju (s kućicom i božićnim dućanima), koje će djevojke biti sretne. A od njih u skupini je moguće stvoriti cijeli kapital za male ljude, igre s kojima će donijeti puno radosti.građevinski prostor ausini

Serija prostora

Starija djeca svibanj to žele točno. Posebno za one koji se žele predstaviti kao junak popularne animirane serije "Star Wars". Pobunjenici. " Neka dizajner "Cosmos" Ausini nije tako tematski kao "Lego" seriju Starwarrsquo, djeca se i dalje mogu zamisliti kao hrabre pobunjenike. Da ne spominjem da će biti zanimljivo za njih prikupiti različite modele svemirskih brodova i brodova. Osim toga, neki setovi uključuju astronaute u punoj odori. Da ne spominjem svemirske stanice, igre s kojima će biti od interesa za odrasle.

Konačno mišljenje

Definitivno, možete kupiti dizajnera po relativno maloj cijeni za dijete. Važno je napomenuti da mnoge trgovine često organiziraju promocije, gdje možete uštedjeti još više. Na primjer, veliki piratski brod može koštati oko 700-1000 rubalja, dok će isto za dansku marku biti 2-3 puta skuplji. Osim toga, ako dijete ne voli dugu skupštinu dizajnerica, sredstva neće biti tako jadna. Usput, mnogi roditelji stječu proračunski analogni kineski uz postojeće "Lego" setove, unaprijed znajući da će detalji biti uspješno pričvršćeni zajedno. Stoga se svaki konstruktor može ponovno sastaviti, stvarajući svoj jedinstveni dizajn. Mnogi roditelji oduševljeno se igraju sa svojom djecom i pišu vlastite priče.