Donkey-ronilac, dječja igračka: opis, recenzije

Koliko radosnih trenutaka komunicira s djecom! Ništa manje brige i brige. Posebno nije lako s nemirnom djecom. Ni minutu oni ne sjednu mirno: trčanje, skakanje, svugdje gdje trebaju biti, dodir sve, istražiti. Da biste djecu izvadili riječima "Sjednite tiho!", "Nemojte skočiti!", "Smirite se!" Jednostavno je beskorisno. Uostalom, njihovo kretanje je "u krvi" i nužno je za pravilan razvoj beba.
magarac izbacivač

Obronci se najprije upoznaju sa svojim malim prostorom i upoznaju svijet djece. Igračke su prvo emocionalno i fizički (oblik, boja, taktilni osjećaji) koji utječu na stav djece u život. Stoga je važno da roditelji pravilno pristupaju pravom izboru.

Igračka za nemirna

Među razvojnim igračkama za djecu, postoje napuhvati skakači u obliku slatkih životinja. To je zapravo isti fitball, samo izvorni oblik i boju. I kako iskustvo pokazuje, djeca poput ovih igračaka jako puno.

To je mjesto gdje mala zavjesa može pružiti odušak njihovoj preobilnoj energiji! Na vašem napuhanom prijatelju, djeca mogu uživati ​​u zabavi na licu mjesta ili se nekontrolirano juriti po stanu. Uostalom, ova igračka je dizajnirana za aktivnu djecu. Odbijanje na konju na životinji na napuhavanje, dijete je neobuzdano u osjećaju leta. Lako se udaljava od zemlje, osjeća se sjajno i snažno, gotovo svemoćno.
dječji igrački svijet

A za roditelje malog čovjeka skakač može postati dobar pomagač. Dok beba će ispuhati, puno skakanja na fitball u obliku smiješne životinje, njegova mama i tata neko vrijeme neće biti u mogućnosti da se odmori, pa čak i napraviti svoje vlastite pritiskom stvari. Stoga, najmanje jedan gumeni džemper mora nadopuniti zbirku dječjih igračaka.

Svijetli dugo uši "zgodni"

Među različitim napuhavanje skakači - jeleni, zebre, krave, psi, medvjedi - mnogi roditelji iz nekog razloga najčešće odabrati svijetle magarac s dobrim njuške. U internetskim trgovinama i trgovačkom centru "Detsky Mir" igračke se prikazuju u prilično širokom rasponu. Na policama možete vidjeti puno tih dugotrajnih životinja na napuhavanje.
džemper od gumenog magarcaMožete kupiti bilo koju omiljenu igračku. Donji skakač je različitih boja: crvena, plava, zelena, žuta - samo su vam oči razbacane! Možete odabrati boju koju vaše dijete najbolje sviđa ili odgovara shemi boja dječje sobe.

Kako luditi magarca?

Magarac-ronilac se prodaje u puhanoj formi, a nakon kupnje mora biti napuhan. Veličina životinje igračaka može varirati ovisno o količini koja se pumpava. Mnogi mladi roditelji ne znaju kako pumpa ronilac magaraca. Ponekad to postaje problem, jer crpka nije uključena u kit s životinjom na napuhavanje. A ipak, sve je vrlo jednostavno. Napuhati magarac, kao i svaka druga gumena igračka, može biti konvencionalna pumpa. Učinit će se alat s madracom "Inteks" koji se može napuhati.

Magar je igračka, prijatelj je pravi

Magar će postati veliki dar za bebu, a kasnije pravi prijatelj. Uostalom, kao nitko drugi, "razumije" djetetovu ljubav prema aktivnostima, pokretu i uvijek je spreman za skakanje s malim gospodarom. Igračka je jednostavno nezamjenjiva za djecu koja ne idu u vrtić. Magar će nadoknaditi nedostatak mobilnosti i postati pravi prijatelj za bebu.
cijena magarca jumper

Aktivnosti s magarcem igračaka pozitivno utječu na razvoj djetetove mašte - omiljena igračka u obliku dobre životinje potiče dijete da pripremi igre priče. Djeca vole okupati gumene prijatelje, gledati ga kako sjedi na njemu, crtane filmove ili omiljene videozapise. Mnogo djece čak je stavilo svoju najdražu igračku na spavanje s njima. Stoga, zbog higijenskih razloga, novi gumeni džepni magarac mora biti temeljito oprati bebom sapunom prije nego što ga dajte bebi.

Topli skakači - udobniji

Osim uobičajenih gumenih magaraca, možete kupiti te igračke i platno. Ova igračka se sastoji od dva dijela: oblika na napuhavanje i ugodnog za dodirni poklopac, koji je pričvršćen zatvaračem. To se lako uklanja ako beba mama odluči oprati. Pokrivači dolaze u različitim bojama, često imituju boju kože ili krzna prave životinje. Na takvoj igračkoj lutriji koja se može napuhati bit će udobno sjediti čak i golim guzom, jer je poklopac vrlo mekan i toplo. Donji skakač u slučaju siguran je da ugodi dijete i postane njegov dobrim prijateljem.

Ne samo igračka nego simulator!

Dječji jumper-magarac nije samo zabavna igračka s vrlo ljubaznim licem, već i pravi simulator. Za skakanje, dijete mora sjediti na stražnjem dijelu magare i, držeći ruke do ušiju, čvrsto gura nogama. Skakanje na nju, dijete, ne znajući samoga sebe, trenira mišiće leđa. Preporuke za korekciju držanja dječjih jastučića. Tijekom skakanja na takvu igračku, dijete, pokušavajući ga zadržati, automatski drži leđa ravno. Gumeni magarac može se koristiti za obavljanje bebe jutarnjim vježbama ili gimnastici.
kako pumpati magarca ronilac

Kompleks vježbi na igračkoj napuhavanje poboljšava cirkulaciju krvi i dovodi do tonus svih najvažnijih mišićnih skupina. Ova igra-trening doprinosi ukupnom fizičkom razvoju bebe. Istovremeno, trenira se koordinacija kretanja malog vozača, osjećaja ravnoteže, izdržljivost vestibularnog aparata. Skakanje potiče razvoj zglobova koljena, ruku i stopala. Skakač magaraca igračaka poboljšava koordinaciju kretanja, zbog čega dijete ima bolju kontrolu nad tijelom. Također dijete uči da donosi brze odluke, osjeća se samopouzdano i smireno. Kao rezultat takve obuke, bebin dišni sustav također će se ojačati. To jest, skočiti na magarac koji se može napuhati nije samo zabavan i zanimljiv, već i koristan za zdravlje.

U kojoj dobi možete igrati s jumperom na napuhavanje?

U uputama za igračku je naznačeno da magarac može kupiti djeca od tri godine. No, iskusni roditelji kažu da čim se noge djeteta koje sjedi na igračkama mogu dovesti na pod, sigurno može dopustiti malom čovjeku da sedla magarca. Kada sjedi na vrhu, tijekom skoka za dodatnu stabilnost, dijete se može držati na duge uši životinje na napuhavanje.
dječji skakač magarca

Sudeći po mišljenja ove igračke, bebe, nisu ni naučili hodati čvrsto, već rado skočiti na svog prijatelja. Roditelji primjećuju da se na taj način osjeća sigurnijim i počinje hodati mnogo ranije. No, važno je imati na umu da prije dobi od jedne i pol ili dvije godine, roditelji bi trebali uvijek biti blizu svog mladog vozača, kao beznačajna osoba ne može nositi s igračkama i pada iz njihove gume prijatelja, unatoč činjenici da je magarac-skakač je vrlo teško na nogama , To je osobito važno ako beba skenira kraj kutova - može se ozlijediti zbog njih.

Kako odabrati kvalitetnu igračku?

Odlučili su kupiti igračku za vašeg ljubimca kao magarac-skakač? Cijena u različitim prodajnim mjestima i različitim proizvođačima je drugačija. Dakle, magarci na napuhavanje bez poklopca mogu koštati od 400 do 960 rubalja. Igračka u slučaju je skuplja - više od jedne i pol tisuće. Takva velika razlika u cijeni je zbog činjenice da magarce proizvode različiti proizvođači. I koriste različite materijale.

Prije kupnje gumene igračke na napuhavanje, svaki roditelj nehotice razmišlja o tome hoće li nanijeti štetu djetetu. Prije svega, potrebno je razumjeti je li materijal iz kojeg je proizvod izrađen siguran za zdravlje. Donji skakač na tržištu predstavljaju različiti proizvođači. Čak i isto um igračku mogu razlikovati materijal od kojeg su napravljeni.
jumper magarac u slučaju

Ako odaberete magarca, prvo ga morate njušiti. Odsutnost neugodnih mirisa i detalja bojanja govori o sigurnosti igračke. Ako čujete pijanu miris gume, onda znajte da je sastav materijala vrlo štetan fenol, što negativno utječe na zdravlje djece. Fenolna para uzrokuje alergijske reakcije, pa čak i oštećenja unutarnjih organa. Utvrditi toksičnost skakača može ne samo miris, nego i dodir. Materijal iz kojeg je izrađen mora biti dovoljno čvrst i hladno. Što je nježnije, to je vjerojatnije da će magarac biti otrovan. Ispravni način provjere sigurnosti igračaka je proučavanje naljepnica na naljepnici i zamolite prodavatelja potvrdu o sukladnosti. Uspješna kupnja!