Dizajner Magic Četvrti: recenzije

U obitelji s djecom često postoje situacije kada je potrebno neko vrijeme uzeti dijete, posebno ako je mali čovjek već navršio 3-4 godine i uvijek pokušava naučiti nešto novo svake minute. Idealno rješenje bit će utrka Magic Tracks. Recenzije mame i sama djeca, već su primili dar igračke, pokazuju da s takvim dizajnerom uobičajena igra pretvara u fascinantnu avanturu. Da, i učinak učenja igračke je super. Ostaje samo saznati zašto.

Što je Magic Tracks?

Mišljenja vlasnika, u pravilu, su jednoglasni: ovaj čarobni trag krug ne samo da omogućuje zarobiti dijete, ali i da ga razviti neke vrlo važne kvalitete i sposobnosti. Činjenica je da je dizajner sastavljen od mnogih detalja, koji se najprije moraju prikupiti na jednoj cesti. Osim toga, detalji su obojeni u različitim bojama i mogu biti ukrašeni posebnim naljepnicama. Ali koja je ruta bez vozila? U Magic Tracks-u (u pregledima se daje posebna pozornost) postoji nevjerojatan samohodni stroj koji će proći opasnu rutu.

Sada više o tome kako izgleda i radi.

čarobne pjesme recenzije

Neobična cesta

Prvo - o onome što je neobično o Magic Tracks. 220 dijelovi (za recenzije, oni pouzdano iu samo nekoliko sekundi međusobno spojeni) će pratiti duljinu ciklusa više od 3 metra. Detalji rute izrađeni su od fleksibilne plastike kvalitete, apsolutno sigurna za djecu. Osim toga, obojeni su u različitim bojama: plava, ružičasta, zelena, žuta, tako da cesta postaje vrlo "zabavna" i svaki put izgleda drugačije.čarobne pjesme 220 pojedinosti recenzije

I uvijek novo i neobično, to je i zato što je prikupljeni trag iznenađujuće mobilan. Prvo, staza može biti podignuta - a zatim na putu automobila bit će zanimljiva prepreka za most. Možete ga postaviti na potpuno drugačije mjesto, uključujući i ispod stola, pa čak i ispod kreveta - to je osobito korisno ako nema dovoljno mjesta za igranje u zatvorenom prostoru. Ili okupljenu stazu možete okretati u kotač, prema kojemu će stroj ići ne manje uspješno nego na uobičajenu cestu. I još uvijek - da se promijenite izravno tijekom igre smjeru, jer utrke pratiti Magic Track, svjedočenja svjedoče o tome, vrlo mobilni. Konačno, pjesma bez demontaže, mogu se smotati u kompaktnu roll, koji se nalazi u posebnom torbu, vrećicu (to se prodaje zajedno s dizajnerom) i prošetati ili u školu.

Spremni za utrke!

Ništa manje zanimljivo je vrlo svijetlo crveno ili plavo stroja u dizajnu Magic Tracks. Komentari o tome samo su najcjenjeniji, sposobni samostalno kretati se cestom i uspješno nadvladati sve prepreke. Radi na AA baterije, koje se lako uvode u dno stroja. No, glavna prednost igračke je, možda, da kada se kreće, čini zvukove i sjaj. Na dovoljno velikom broju okretaja, koji se može odmah razviti nakon uključivanja, izgleda vrlo impresivan.pratiti recenzije magičnih pjesama

Usput, po želji je moguće kupiti drugi isti stroj, ali druga boja, pod vrlo atraktivnom cijenom. I onda vožnja na stazi i u stvari pretvoriti u uzbudljivu utrku.

"Hvala za osvjetljenje"

Ovo se može pročitati u mnogim recenzijama o Magic Tracks. Uostalom, u sutonu i tami put stvarno svijetli.utrke pratiti čarobne pjesme recenzije

Takav učinak je zbog činjenice da su pjesme su u stanju akumulirati svjetlo dana - za veliki učinak preporuča se držati ceste za neko vrijeme pod suncem. Osim toga, stroj, opremljen sa 5 LED svjetala, savršeno ističe stazu tijekom vožnje. Djeca, usput, vrlo rado organizirati utrku na Magic Tracks je u zamračenoj sobi kao igra u ovom slučaju je ispunjen određeni osjećaj misterije i zagonetke.

A što je s ukrašavanjem ceste?

Uz Magic Tracks - jednostavno! Naravno, više boji tragovi i svjetleći stroj već privlače pozornost. Ali djeca, kao što znate, uvijek se trude za nešto novo. Zato su programeri igre dopunili set s nizom svijetlih, šarenih naljepnica relevantne teme. Oni s istim uspjehom mogu ukrasiti i stazu i automobil. Štoviše, među naljepnicama postoje, primjerice, semafora i signalna zastava, medalja i vrč. Uz njih, utrka i zapravo će biti poput onih pravih.

Usput, među naljepnicama ima i smiješnih smiješaka - tako da s njima nešto dobro raspoloženje tijekom igre bit će točno predviđeno svim sudionicima.

Kako organizirati igru?

Ovdje se djeci može dati potpunu slobodu. Najjednostavnije je sakupiti stazu u zakrivljenom prstenu i staviti automobil na nju. No samo sjedenje i promatranje kretanja automobila dosadno. A onda je vrijedno zamisliti - primjerice, podignuti dio staze rukama i urediti serpentinu. Nemojte se bojati da će se srušiti jer je veza u konstruktoru dovoljno jaka. Možete izmijeniti putanju ceste u tijeku automobila - a potonji će morati stalno mijenjati put. Iz praznih kutija gradi tunele koji će se izmjenjivati ​​s visinama, strmim skretanjima i drugim preprekama na putu.

Još jedna verzija igre s Magic Tracks (prema recenzijama, zaista izgleda nevjerojatno) - izraditi od dizajera zatvoreni prsten malog promjera i staviti automobil na nju. To je nešto poput vjeverica u kotaču.dizajnerski čarobni tragovi recenzije

Općenito, mašta djece je bogata, i oni će stalno doći do nešto novo, što znači da neće izgubiti interes za ovu zadivljujuću igračku dugo vremena.

Obrazovni i razvojni učinak očit je

Sada, s uređajem Magic Tracks track i njegovim mogućnostima razvrstani, vrijedno je spomenuti o korištenju ove igračke. A ona, ako razmišljate o tome, stvarno je super.

Kakvu vrstu vještina i karakternih osobina donosi dijete zahvaljujući zabavnoj igri s dizajnerom "Track Magic Track"?

Pregledi brojnih obožavatelja igre potvrđuju činjenica da dizajner savršeno razvija fine motoričke sposobnosti prstiju - nakon svega, dijete u procesu sastavljanja staze mora međusobno povezati detalje. Osim toga, i činjenica da ova okupacija zahtijeva posebnu marljivost i ustrajnost.

Također tijekom igre morate pratiti kretanje stroja, u vrijeme da promijenite putanju trase i ovaj razvoj spretnosti i mašte.

S estetskog gledišta, vrijedno je obratiti pozornost na činjenicu da je cesta sastavljena od višestrukih detalja. To omogućava ne samo stvaranje različitih inačica ceste, već i učenje skladnog kombiniranja boja jedno s drugim.

Konačno, Magic Tracks omogućit će istovremeno organiziranje zajedničke aktivnosti više djece, a igra uloga je prvi način razvijanja komunikativnih vještina djeteta.pratiti recenzije magičnih pjesama

Dakle, ako postoji pitanje o tome koji poklon predstaviti djetetu, nema boljeg rješenja od utrke Magic Tracks. I nemojte se brinuti zbog činjenice da će takva zanimanja za dijete uskoro biti dosadna - instalacija mobilne pjesme i uzbudljive utrke uvijek će biti radost i za trogodišnji, mlađi učenik i peti učenik.