Toy Doodoo: recenzije roditelja o inteligentnom gadgetu

Dobre noći i slatki snovi su san svakog roditelja na planeti. Novorođene bebe odmah nakon rođenja složeno su razdoblje prilagodbe, koje prati ogromna količina nepoznatog, a točnije, sve je apsolutno novo za njih: zvuk, hrana i tako dalje. Ovaj put (od nekoliko tjedana od rođenja do nekoliko mjeseci) može se pratiti stalna tjeskoba bebe, razumni san

i kao posljedica plačanja djece. Stanje uvijek pogoršava činjenica da roditelji nisu svjesni onoga što se događa. Oni beskrajno drmaju krevetić da daju malo hirovite dodatne minute za spavanje, ne shvaćajući da se problem može riješiti na sasvim drukčiji način.

doodoo igračke recenzije

Što će riješiti problem i postati nezaobilazni asistent u odgoju djece?

Ovo se može činiti čudnim, ali pomoćnik će biti igračka Doodoo, čija je ocjena ogromna. Dakle, gadget će sami stvoriti udobne poznate uvjete za dijete kroz zvukove. Kako je taj učinak postignut, a istina je da igračka radi? Danas ćemo odgovoriti na ova pitanja, oslanjajući se na povratne informacije mladih roditelja, onih koji su pokušali igrati u slučaju.

Pomoćnik Doodoo Babiage: značajke

Recenzije gadgeta, koji je danas na dnevnom redu, pokazuju da na prvi pogled izgleda sasvim normalno. Igračka se najčešće proizvodi u obliku medvjedića ili zečeva od mekog pliša, izrađenih u mirnim pastelnim tonovima. Ovi pribor su napravljeni za bebe i njihove roditelje samo u Belgiji. Stoga vrijedi govoriti o kvaliteti europskog standarda. Materijali koji se koriste u proizvodnji su isključivo hipoalergijski.

Na Doodoo-u nema gumba i drugih detalja koji mogu barem nekako naštetiti djetetu. Međutim, na nogama igračke postoje pruge u obliku čičak, što je pogodno za pričvršćivanje na dječju krevetić ili kolica. Ove detalje savršeno su skrivene unutar, kroz eversion, što čini igračku još privlačnijim za roditelje koji znaju da je dječja koža vrlo osjetljiva.

doodoo igračka za recenzije spavanja

Doodoo će kušati svima

Doodoo Babiage, kao što je gore spomenuto, može biti i mladunčad i zečevi. U početku su igračke proizvedene u dvije boje: mekano plavo i svijetlo zeleno. Ali sada na tržištu možete pronaći kopije u gotovo svim rješenjima boja i apsolutno u različitim odijelima. Usput, ovisno o modelu, plastični blok skriva se u igračkoj na različitim mjestima: u nekima - odozdo, u drugima - u sredini. Također, Doodoo ima igračke s ugrađenom noćnom svjetiljkom.

Sve je važno skriveno u maloj plastičnoj kutiji

Najvažniji element, prema proizvođaču i recenzijama, Doodoo igračka je plastični blok koji se može koristiti i u gadgetu za djecu i odvojeno. Ovo je pravi mozak igračke koja još uvijek reagira na pokrete djeteta kroz ugrađeni senzor dizajniran za to. Ako se dijete razriješi iz nekog razloga, Doodoo će se automatski uključiti i nastaviti zaluditi dijete odabranim roditeljima na način.

Usput, jedinica ima dva načina zvuka: buku majčine utrobe i uspavanke. Također, gadget je opremljen kontrolom glasnoće i posebnim plastičnim držačem koji ga koristi izvan igračke. Uređaj radi s običnim prstima.

Važno je napomenuti da je spremnik za bateriju čvrsto zatvoren posebnim poklopcem i pričvršćen vijkom pomoću odvijača koji se može naći u svakoj kući. Takva pouzdana brava neće dopustiti djetetu da ga otvori. Načini zvuka Doodoo igračaka i njihovih pregleda trebaju biti detaljnije raspravljani, jer pomažu roditeljima da se odmaraju za vrijeme ljenčanja djeteta.

doodoo babiage igračke recenzije

Zvuci koje je objavio Doodoo

Buka iz maternice ili, kako je nazvao svoju producent, „roza” buka - to zvuči kao blizu onome što su mnogi čuli bebu 40 tjedana prije rođenja. Preporuča se da ga koristite do 6-9 mjeseci starosti djeteta, a zatim idite na uspavanke. Usput, oni koji su pokušali ovaj gadget, istaknuo je da bebe zaista smiriti i zaspati brže.

Igračka dolazi u život ako je dijete zabrinuto

Dakle, Doodoo je igračka za spavanje. Povratne informacije u potpunosti su potvrđene. Vrijedno je reći da je senzor koji reagira na pokrete također dobra ideja, što vam omogućuje da ne skočite na svoje roditelje iz kreveta i ne dođete do dječjeg kolijevka na prvim znakovima buđenja bebe. Doodoo će početi svirati set melodiju, a postoji i mogućnost da će dijete ponovno zaspati.

pametne toy doodoo babiage recenzije

Postoje li nedostaci u idealu?

Čini se da je Doodoo Babiage pametna igračka, a svjedočanstva zahvalnih kupaca to dokazuju što je moguće više. Ali ona također ima nedostatke. Da bi bili precizniji, postoje samo dva:

1. Program, ugrađen u blok gadgeta, znači igrati melodiju tijekom samo 3 minute od početka. Međutim, u praksi dijete ne zauvijek zaspati, a neki trebaju duže pripremu za krevet. Ponavljanje reprodukcije melodije nije moguće. Stoga se odrasla osoba mora približiti igri i ponovo pritisnuti gumb napajanja sve dok beba ne zaspi. Sve te manipulacije s Doodooom odvlače djecu, a proces stavljanja djeteta može biti znatno odgođen.
  2. Druga minus pametne igračke Doodoo Babiage, prema vlasnicima, je cijena. Na početku prodaje u Rusiji, gadget za bebe košta oko 5 tisuća rubalja. Naravno, ekološki prihvatljiv hipoalergijski materijal, senzor pokreta, melodija koja podsjeća na buku maternice, veliku šarenu ambalažu - sve to zahtijeva puno investicija u proizvodnju. Međutim, mnogi potencijalni potrošači žele smanjiti troškove takve igračke potrebne za prvu godinu života malog djeteta.

značajke doodoo babiage

Umjesto da, nego ne

Mnogi roditelji u Europi, Americi i Rusiji uspjeli su cijeniti Doodoo igračku. Recenzije o tome su izuzetno pozitivne. Želio bih napomenuti da su neke majke koje su bile sretne da bi rodile blizance, više nego oduševljene gadgetom. Znaju kako je teško podesiti spavanje dviju beba tako da se ne miješaju i probode jedni druge. S Doodoo-om to nije moguće samo, ali je testirano nekoliko puta.