Najbolji dječji vrtići u Moskvi: recenzije i fotografije. Najbolji privatni vrtići u Moskvi i Moskovskoj regiji

Odabir dobrog vrtića uvijek je važan za roditelje. Danas, pored javnih vrtova, tu su i privatni, domaći, prigradski. U nekima od njih nalazi se bazen, u drugim nastavnicima su izvorni govornici. Cjenovna se cijena, naravno, razlikuje. U Moskvi su registrirani dječji vrtići više od tisuću. Kriteriji za rangiranje najboljih institucija su mnogi pokazatelji. Na primjer, priznanja i nagrada, stupanj zagušenja skupine, formiranje odgajatelja i njihovo radno iskustvo, prisutnost psihologa i logopeda, metoda i programa, troškovi države i druge outdoor mjestima.

Državni vrtovi

najbolje vrtiće moskvePopis "najboljih dječjih vrtića u Moskvi" otvara predškolska škola "Skazka". Nalazi se u zapadnom okrugu. To je dvoetažna zgrada s dobrim popravcima i opremljenim prostorijama. Za praktičnost roditelja, stvorene su nekoliko skupina načina rada: cjelodnevni, kratkoročni boravak, "3 sata bez majke", skupina treninga za školu i druge. Djeca mogu studirati u dodatnim krugovima, na primjer, učiti engleski, podučavati u računalu. Nastavnici s pedagoškim odgojno-obrazovnim radom pod državnim programom.

Razmotrimo čak i najbolje dječje vrtovi Moskve (njezin jugozapadni dio). Dječji vrtić broj 53 Ruske akademije znanosti ovdje otvara svoja vrata. Uzima djecu od tri godine. Smješten na ulici Fersman, nalazi se dvokatnica s velikim igralištem. Sobe grupe su podijeljene na 2 dijela: blagovaonicu i spavaću sobu. Prema riječima roditelja, hrana u vrtu je ukusna, bez rubova. Osoblje je pozorno na zahtjeve mame i tate, uvijek je otvoreno za raspravu o pitanjima koja su se pojavila. Nastava se održava na državnom programu, postoje sportski i glazbeni događaji koji se održavaju s djecom.

Predškolske ustanove okruga

Ocjena "Najboljih dječjih vrtića u Moskvi" VAO proširila je svoje institucije. Dakle, jedan od najprestižnijih vrtu se smatra broj 1898. Postoji 9 grupa, uključujući i djecu s govornim oštećenjima, mentalnom retardacijom. Prijem se provodi u smjeru područne psihosocijalne i pedagoške komisije.

Obrazovna ustanova radi 5 dana u tjednu 12 sati. Korektivni ritam se predaje u vrtiću. Psiholog i govorni terapeut aktivno sudjeluju u aktivnostima vrta, poboljšavajući stanje predškolske djece. Za djecu koja ne pohađaju ustanovu, radi savjetodavno tijelo "Sunny". Ovdje roditelji mogu dobiti praktičnu pomoć ili savjete psihologa i govornog terapeuta. Zaposlenici "Solnyshke" mogu provoditi dijagnostiku razvoja djeteta i na temelju toga napraviti individualne lekcije.

Predškolske ustanove Northern District

najbolji vrtić u MoskviNajbolji vrtić u Moskvi za ovu jedinicu je predškolska ustanova "Solnyshko". Nastavnici u njemu rade pod programima "Lomonosov škola", "Škola 2000", "Origins", uzimajući u obzir državne zahtjeve. U vrtiću № 1236 s djecom postoje različite klase, na primjer, na pozornici, vokali, koreografiji.

Nastavnici počinju poučavati pismenost i elementarne matematičke prikaze djece od tri godine. Učenici stalno prate psiholog i govorni terapeut. Kao dodatna aktivnost, dijete može odabrati karate, šah ili svirati glazbene instrumente. U odgovorima, roditelji slave velike sobe u grupama, dobro opremljen teritorij, naglasak osoblja na sigurnost djece.

Južnog okruga

Ovdje je državni vrtić № 26. Postoji osam grupa s punim radnim vremenom i dva kratkotrajna boravka u ustanovi. U vrtu je otvoren Centar za pomoć djeci, koji prima djecu od godine. Ovdje psiholozi i nastavnici provode razvojnu dijagnostiku, na temelju kojih se savjetima i preporukama roditeljima daje obrazovanje. U vrtu se često organiziraju razni događaji i natjecanja, gdje se djeca izlažu kreativni rad.

Najbolji dječji vrtići u Moskvi u središnjem okrugu

najbolja vrtića moskva vaoNa Kovrov Laneu postoji ustanova predškolske ustanove broj 288. Ovdje, uz običnu djecu, obučavaju se i djeca s problemima u razvoju. Vrt je dobro opremljen, ima veliko područje za šetnju. Aktivnosti predškolskih ustanova usmjerene su na razvijanje tolerancije i ljubaznosti među djecom.

Pristup djetetu je individualan. Može sudjelovati samo u onim satovima koje voli i doprinosi njegovu razvoju. Vrtni tim ne ograničava prisustvo roditelja u blizini djeteta radi bolje prilagodbe, otvoren je za rješavanje svih novih problema. Objekt je osoblje psihologa, govor patologa, umjetničke terapeuta, logopeda, psihoterapeutkinja, neurologa, kinezoterapevty, masera. Ako je dijete s teškim invaliditetom, tada ga izdvaja tutor koji ga prati posvuda. Organizirana je glazbena terapija. U vrtu se nalazi bazen, stolar, gdje djeca mogu raditi na drva, tkanine i papira, keramike radionice, laboratorije, senzorne sobe. Predškolska ustanova broj 288 zasluženo nosi titulu "Najbolji vrtić u Moskvi".

Multinacionalne predškolske ustanove

Ugodna, domaća atmosfera poznata je po vrtiću № 1331. Drugo ime je gruzijski. Djeca su različite nacionalnosti. Dodatne nastave usmjerene su na učenje jezika i kultura, otvoren je kazališni studio. Djeca mogu plesati, glazba. Na kompleksu se nalazi crkva Iberijskog Majke Božje, koja je po svojim roditeljima nedjeljom administraciju pričest djece. Uspostava broja 1313 na listi „Best djece Moskvi, vrtovi mišljenja dobiva vrlo toplo i prijateljski.

Organizacije za predškolsku djecu u Moskvi regiji

U Lyubertsu postoji vrtić broj 91 "Rodnichok" kombiniranog tipa. U njemu je devet grupa. Prostori su podijeljeni u tri dijela: igraonica, blagovaonica, spavaća soba. Rad provodi psiholog, govorni terapeut, defektolog. Razni događaji održavaju se u sportskim i glazbenim dvoranama. Tri skupine otvorene su za djecu s oštećenjem vida.

Popis „najboljih dječjih vrtića i oko Moskve”, dodao je predškolske ustanove „Zlatni paučina”, koji se nalazi u zvenigorod. Vrt ima niz usluga. Dakle, djeca mogu posjetiti kazališni studio, plesati sve smjerove, kreativne radionice. Ustanova ima sobu soli čija je zadaća podupirati imunitet. Za roditelje osoblje u vrtu organizira treninge na podizanju djece, seminara, tečajeva joge i fitnesa.

najboljim dječjim vrtićima u Moskvi po okruzima

Na autocesti Novorizhskoe nalazi se engleski vrtić "Gusenok". Predškolska djeca su tri vikendice s površinom od 300 četvornih metara. Teritorij je ograđen, na njemu su opremljena igrališta. Ukupno je u vrtu šest skupina, u ne više od 12 osoba.

Djeca studiraju engleski jezik na Sveučilištu u Cambridgeu, također prakticiraju sviranje glazbenih instrumenata. Nastava na koreografiji, jiu-jitsu, uvedena je u šah. Za dodatnu naknadu, dijete može ići plivati, igrati tenis i učiti voziti. Hrana se temelji na proizvodima uzgojenim na vrtnoj plohi u vrtu. Svakodnevno djeca pregledavaju pedijatar. Uprava dječjeg vrtića usredotočuje se na sigurnost i zdravlje svojih odjeljenja.

U gradu Korolev, privatna predškolska organizacija "Lesnaya Skazka" je domaćin djeci. Glavni cilj vrtića je sveobuhvatan razvoj djeteta. Ovdje učitelji uvode djecu u okolni svijet, fikciju i elementarne matematičke ideje. Rad, kreativna aktivnost, igrane uloga, kazališne predstave provode se.

Najbolji privatni vrtići u Moskvi

Jedno od najčešćih područja razvoja djeteta jest Montessori sustav. U Moskvi, na Starovolynskaya ulici, osnovan je vrtić, gdje se ovaj smjer uzima kao osnova. Predškolska se škola zove Montessori škola u Moskvi. Djeca ovdje samostalno uče svijet oko sebe, a odgojitelji istodobno usmjeravaju, dajući slobodu razvoja individualnim tempom.

Igračka pomagala prikazana su u jednoj kopiji, koja razvija sposobnost djeteta da surađuje i pregovara. Matematika i čitanje podučavaju se prema Montessorijskim prednostima. Ne postoji tihi sat. Ako dijete ne može podnijeti trening za cijeli dan, nakon kraćeg vremenskog razdoblja pušten je kući. Soba u grupi je podijeljena na tematske zone. Obroci nisu organizirani, djeca jedu na zajedničkom stolu zajedno što su donijeli iz kuće.

najboljih dječjih vrtića u Moskvi i Moskvi regijiOnStar Arbat otvorio je P`tit Cref, koji je naveden u "najboljim dječjim vrtićima Moskve" prema inačici "Forbes". Predškolska je multikulturalna. Ovdje djeca iz obitelji stranaca, diplomati studiraju. Svaka grupa ima tri učitelja - izvorni govornici ruskog, francuskog i engleskog jezika. Teme nastave dosljedno se proučavaju na tri jezika, nakon što je festival organiziran za sve grupe. Nastavnici vode dodatne krugove. Na primjer, proučavanje ruskog folklora, plesanje, podučavanje geografije. Obroci se isporučuju iz obližnjeg restorana i plaćaju se odvojeno.

"Forbes" je također uvela predškolsku ustanovu "Magnolia" na svoj popis "Najbolji dječji vrtići u Moskvi". Poznat je po kazališnom studiju i kreativnim radionicama. Roditelji primjećuju kvalitativnu i ozbiljnu pripremu za školu. Nakon spavanja, obavezno terapija vježbanjem. Nastavnici i osoblje u vrtu prilagođeni su individualnim karakteristikama svakog djeteta. Skupine odmora i noćenja. Svake se godine djeca odvedu u Bugarsku na odmor na svom izletničkom programu.

Waldorf predškolske ustanove

najbolje vrtiće moskovske recenzijeOva vrsta vrtića je nova i sve više zainteresirana za roditelje i djecu. Waldorfove predškolske ustanove karakteriziraju različite dobne skupine i potpuno napuštanje razvijenih nastava, poput čitanja, pisanja i pisanja. U dječjim vrtićima puno je igara, posebno u igranju uloga. Drvene igračke krpe. lutke čine ih odgojitelji ili djeca, bez crtanja lica. Za klase, prirodni materijal je naširoko koristi. Pri odabiru alata za kreativnost, preferiraju se prirodna sredstva. Dakle, djeca crtati s voskom pastuha, figure iz gline i vruće vruće su oblikovani. U skupinama i na teritoriju samo drveni namještaj.

Waldorf Dječji vrtić Br. 859

U Moskvi, u Stremyanniy Laneu, nalazi se ova predškolska ustanova. Temelj aktivnosti nastavnika vrta je ljubav prema prirodi, poznavanje njihovih tradicija, poticanje poštovanja staraca i briga za mlađe. Djecu se poučavaju različiti obrti, na primjer brušenje brašna, pite za pečenje i tako dalje. Roditelji primjećuju miran i tihi ugođaj u grupama. Djeca su motivirana da djeluju primjeri odgajatelja. Roditelji su u potpunosti uključeni u aktivnosti dječjeg vrtića, uljepšavaju teritorij, šivaju igračke i zanatske rukotvorine.

Najbolji vrtići Waldorf u Moskvi po okruzima nalaze se na sljedeći način:

• Altufievsky - "Merry Gnome".
  • Strogino - "Alyonushka".
  • Mytischi - "Otok djetinjstva" i drugi.

najbolja dječja vrtića moskovina jugozapadnoKoji su najbolji vrtići u Moskvi? Fotografije predškolskih ustanova i povratne informacije roditelja pomoći će vam da napravite popis najpoželjnijih. Nadalje, nakon što ste saznali o nastavnom osoblju, programima i metodama koje se provode, raspon dodatnih razreda, možete napraviti pravi izbor. Naravno, ne bismo trebali zaboraviti na sklonosti djeteta, bilo da voli dječji vrtić, bilo da je udobno u njemu, jesu li sve njegove sposobnosti realizirane.