Izlaganje zajednice Alex Vilnius, recenzije, shema razvoda

S razvojem binarnih opcija i poslovnih centara "Forex" u zemlji postojali su i novi načini oglašavanja i marketinga. Najbrže rastući i učinkovitiji za oglašavače je video bloganje i upravljanje zajednicom. Izuzetno je jeftin, ali najučinkovitiji. I kao primjer bi trebao uzeti zajednicu "Alex Vilnius", čije su recenzije proučavane kako bi napisali ovu analizu njegovih aktivnosti.

Kratke informacije o zajednici, trgovinska kritika

Prema legendi, zajednicu organizira trgovac koji uspješno trguje na opcijama i osjeća da mora dijeliti strategiju na Internetu. Tako da kažem, da pomognete potrebitima da zarade puno i brzo. VC zajednice „Aleksej Vilnius” recenzije objavljene su mnogi članovi grupe, on je otvoren za javnost, ali je zanimljiv proizvod - dostupan u VIP klubu. Dodjeljuje se ako član zajednice ima depozit od 30 000 rubalja, naravno, u "Olympus Trade".

alexey vilniusov recenzije

Naravno, to je jedan od dokaza uske suradnje s brokerom. U suprotnom, kako dobiti iskrenu informaciju o činjenici da član vaše grupe ima taj depozit, a ne napravio račun na zaslonu i dodao nula? Također biste trebali proučavati taktike koje su mu zaslužile za život. Njegove komponente su sljedeće:

• trgovanje na minijskim kartama, gdje postoji mnogo "tržišnih buka" i artefakti robota HFT trgovanja;
  • Korištenje sustava udvostručenja ugovora o opciji za gubitak;
  • nedostatak jasnih kriterija za ulazak u transakciju;
  • odsutnost filtra za vijesti ili elemenata fundamentalne analize za rezanje razdoblja visoke volatilnosti s nepredvidivim ponašanjem cijena;
  • Trgovina velikim količinama bez adekvatnog upravljanja.

Iz tih je teza slijedeći logičan zaključak da je "Alexey Vilniusov" razvod. Ovo je samo marketinški proizvod tvrtke "Olympus Trade", koji je potreban za privlačenje novih kupaca. A osoba za navodno nezavisnog trgovca opcijom koja je odlučila pokazati svojim narodima kako da napravi mnogo novca za svoj život vrlo je prikladna za to.

Agresivni marketing

Ova shema funkcionira na ovaj način: poslovni centar stvara lik koji navodno čini odličan novac za najjednostavniju strategiju udvostručenja. On vodi zajednicu "Alexey Vilniusov recenzije" (prevođenje tog imena je adresa Vkontakte). Osnivač živi u najskupljim hotelima i kupuje velike automobile za sebe i svoju ženu. Super! I dijelom to je istina, jer tvrtka ne košta ništa za financiranje takve izuzetne obitelji, ali ne samo na novac zaradio od trgovine, već na plaću tvrtke Olympus Trade. Vjerojatno je da se osoba ili grupa u odjelu marketinga stalno kreću oko tih hotela ili su iznajmili kuću na obali. Bit će jeftiniji i učinkovitiji od privlačenja kupaca kroz tradicionalno oglašavanje.

razvod braće Alexsya Vilnius

U službenoj skupini već je više od pola milijuna ljudi. S takvom prezentacijom materijala o trgovini, pretvorba članova grupe u klijente tvrtke znatno je povećana i može doseći 50%. Tada su brokeri članovi zajednice u kojoj radi Alexei Vilnius? "Olympus Trade", to je točno. On je taj koji oglašava ovaj bloger i radi izravno s njim. Točnije, on je bloger samo za sve nas, ali za tvrtku - to je vrijedan zaposlenik.

Alexey Vilniusov. "Olimp Trade" stvara ljude videobloge

Obratite pažnju. Stvaranje zajednica „Aleksej Vilnius” Olympus trgovina uzeo u obzir sve detalje i potencijalno ranjivim trenucima, ali nije propustio veliku priliku, što je promovirati svoje usluge i kroz bloger rekao. U video zapisima i na stranici VC-zajednice Alex.V često se nude promotivni kodovi koji navodno povećavaju veličinu računa.

Naravno, postaje vrlo poznati bloger, možete pokušati odrediti svoje uvjete suradnje. Ali ovdje je situacija drugačija: broker kroz vlastitu zajednicu objavljuje sve što želi. Naravno, plaća određenu plaću u Vilniusu, ali ne i punu naknadu za oglašavanje. Osim toga, trgovac, koji obično obavlja transakcije u ime vlasnika bloga, pokreće mnogo novca u optjecaju. Usput, Traderulya i neki drugi blogeri koji emitiraju sa zaslona u zanimljivim odjevnim predmetima rade isto. Takva taktika, navodno od osobe treće strane koja nije povezana s brokerom, vrlo se konzumira u umovima potencijalnih kupaca. No zajednica „Aleksej Vilnius”, koja generira povratnu informaciju na webu gotovo svaki drugi, nije neovisna, ali u potpunom vlasništvu „Trade Olympus”.

alexey Vilnius olimp trgovinu

Cilj mu je privući najveći broj kupaca za "Olympus" i zaraditi na njima. S ogromnim gubicima trgovaca dovoljno je održavati i veliki odjel marketinga. Stoga je iznenađujuće zašto su takvi "Alekseev Vilniusov" i "Traderul" tako malo. Zašto onda u transakciji može biti izbačen veliki novac bez gubitka? I ovdje je sve lakše nego što se može očekivati. Broker će izdavatelju oglašavati ogromne svote novca, koliko god je to potrebno. Ali to ne znači da će ih "Olympus" izgubiti. To je kuhinja opcija, gdje su gubici klijenta dobit tvrtke.

Novac dodijeljen za snimanje videozapisa ionako će se vratiti Olympusu. Ili video se snima nije prvi put, a znači gubitak na stvarnom računu ići na tvrtku ili kad pobjedu se dobiva s odličnim valjkom prinosa. Stoga, video blogger, odnosno službenik ili podređeni zaposlenik tvrtke Olympus Trade, može priuštiti nekoliko poteza. Preciznije, ponavljanje zapisa beskonačno dok se ne primi video sadržaj izvrsne kvalitete, sposoban privući ogroman broj korisnika.