Recenzije sveučilišta u Moskvi, na vrhu

Prije dolaska je težak izbor, u moru informacija potrebno je pronaći ono što je potrebno. A kako ne biste propustili vlastitu sklonost i napraviti pravi izbor? Jednopravni ispit dopuštao je mladim ljudima iz pokrajine da uđu u moskovske srednje škole i sveučilišta drugih velikih gradova. Koje od njih najviše traže?

Specifičnost izbora

Bez sumnje, izbor uzima u obzir popularnost ruskih instituta i vrsta obuke. Godišnje vidio stalan rast popularnosti tehničkim fakultetima ne može reći o humanitarnim, medicinske i nekonvencionalnim vrstama sveučilištima i institutima. Sudeći po pregledima o Sveučilišta u Moskvi, diplomanata institucija s tehničkom pristranosti više su traženi od poslodavaca nego zaposlenika u drugim specijalitetima. U tom smislu, dolazni razmišljati o stupnju popularnosti ruskih institucija. Budući da je bivšim studentima tehničkih fakulteta lakše pronaći radno mjesto s visokim prinosom, većina sudionika želi probiti. Odjeli koji su bliski gospodarskim i menadžerskim specijalitetima, kao i kinematografija, ostaju popularni.

Kazališni zavod. Boris Shchukin

U Moskvi u kazališnom institutu. Glavni je Boris Shchukin glumačka stolica. Obrazovni proces traje četiri godine, uči prirodnu znanost interno na puno radno vrijeme. Institut ima 6 fakulteta, gdje studenti su vrlo specijalizirane i opće obrazovanje u predmetima: gluma, glazbeni ansambl, pozornica govor, vokal, scenski pokret, dramatična čitanje, mačevanje, ples, etiketa, ritam, strani jezik, filozofija, povijest kazališta, literature , glazbene i likovne umjetnosti. U posljednjoj fazi obrazovanja student je stavio diplomske teze.

Kazališni zavod u Moskvi

Obrazovanje direktori, osim što djeluje subjekata odjel pokriva paradigmu i praksu režije, režije procjene osnove dramatičan materijal, kazališni ekonomije, osnove uređenja pozornice i glazbene produkcije. Diplomiranje diplomskog obrazovanja, koji je zastupljen u bilo kojem kazalištu u Rusiji.

U redovnim grupama na redovitom fakultetu, studenti se ne priznaju svake godine. Oni se podučavaju zajedno sa studentima glumačke stolice, imaju 4 godine priliku za učenje s umjetnicima, radom i učenjem, prolazeći puni krug znanosti glume. Većina studenata takvih grupa su stručnjaci za režiju, rad u Aleksandrinškim, kazalištima Vakhtangov i kazalištu Satira.

Kazališni institut u Moskvi ima poslijediplomski tečaj u glavnom općem obrazovnom rasporedu nastavnog osoblja "Teorija i povijest umjetnosti".

U akademskom kazalištu svake godine od jeseni pa sve do proljetne sezone prikazuju se diplomske teze, a glumci često dobivaju elite nagrade za najbolju igru. Takvi poticaji su nagrađeni Natalia Shvets, Maria Aronova, Dmitrij Vysotski. Već nekoliko godina prve nagrade dodijeljene su produkcijama Instituta na pregledu studentskih nastupa u češkom gradu Brnu.

Učenici iz SAD-a, Južne Koreje, Izraela, Francuske, Latvije, Estonije, Moldavije i Ukrajine studiraju na sveučilištu zajedno s našim sudionicima.

Moskovski institut za kulturu

Državni knjižničarski institut u Moskvi osnovan je tridesetih godina 20. stoljeća. Važnu ulogu u tome igrao je NK Krupskaya. Godine 1936. obrazovna ustanova je prebačena u okrugu Left Bank. Moskovski institut kulture bio je smješten u četverokutnoj zgradi bivšeg liječnika. Zbog uspostave kanala. Moskva, pristupne ceste do sveučilišta bile su blokirane. Za nesmetane posjete institutu otvoren je željeznički kolodvor "Levoberezhnaya".

Moskovski institut za kulturu

Učenici i nastavnici obrazovne institucije prošli su Drugi svjetski rat. Tijekom rata, bolnica je smjestila bolnicu. Godine 1946. institut je preimenovan u Moskovski državni institut kulture. Obnovili smo domove, klub, zgradu za nastavu. Godine 1994. IPCC Državno sveučilište kultura. 1999. godine, u svibnju, Moskovsko državno sveučilište kulture i umjetnosti pretvoreno je u Moskovsko državno sveučilište za kulturu i umjetnost. Ovdje su stručnjaci obučeni za Rusiju i CIS i za strane zemlje.

Akademija vodnog prometa

Pregleda Moskve Državna akademija vodnih transporta

Prema mišljenja, Moskva Država akademija Vodeni prijevoz je obrazovni i znanstveni kompleks, struktura koja sadrži: nautičare gimnaziju, Pravni fakultet, 23 odjela, koji se sastoji od pet grana, pet fakulteta, sedam ureda, Centar za dodatno stručno osposobljavanje i certifikaciju Distance Education Centre, Znanstveni proizvodni centar, obrazovni i znanstveni laboratoriji, računalne nastave, simulatori istraživanja obuke, opći proizvodni objekti, odvajanje društvenih i kulturnih Funkcije za domaćinstvo.

Učenici se poučavaju u pet akademskih zgrada. Sjedište Akademije trenira stručnjake za farme morskog i riječnog tipa. Akademija se trenira na sljedećim odjelima: fakulteti brodske mehanike, flote i plovidbe, lučka oprema i luke, odjel za plovne putove, pravni institut, menadžment i ekonomija.

Institut za kinematografiju

Sveučilišno državno sveučilište kinematografije imenovano nakon što je SA Gerasimov prva državna filmska škola na svijetu, osnovana u Rusiji početkom dvadesetog stoljeća. U to vrijeme u Moskvi dali su nekoliko obavijesti o prijamu u odjel "filmskih", pa su pozvali umjetnike u Državni odbor za školu. Na natječaju se pojavilo 660 ljudi, samo 4 tuceta volontera je prihvatilo. Godine 1934. obrazovna ustanova nazvana je Državni zavod za kinematografiju svih zemalja. Godine 1986. preimenovali su Institut. S. A. Gerasimova. Od 1992, dodao je All-Russian.

Institut za kinematografiju nazvan po Gerasimovu

U formiranju Zavoda za kinematografiju. Gerasimov je sudjelovao kao istaknuti likovi svjetske kinematografije kao Sergej Eisenstein, Lev Kuleshov, Andrei Tarkovsky. Trenutno, mnogi stručnjaci ruske kinematografije diplomirani su na Institutu. U 2008. godini, institut je reformiran na sveučilište, ali je zadržao prethodnu skraćenicu. Operatori, redatelji, glumci, scenaristi, umjetnici koji su napustili VGIK, rade u filmovima i na TV-u u osamdeset svjetskih sila.

Granični institut

Institut Federalnog sigurnosnog saveza Ruske Federacije u Moskvi federalna je ustanova visokog stručnog obrazovanja, najstarija vojno-obrazovna ustanova Službe granične garde Ruske Federacije. U skladu s dozvolom Savezne skupštine za nadzor u obrazovanju i znanosti, u obrazovnoj se ustanovi provode opći obrazovni programi srednje, višeg, poslijediplomskog i dodatnog stručnog obrazovanja.

Moskovski graničarski institut FSB-a

Institut za radiodifuziju i televiziju

Moskovski institut za televiziju i radio emisije Ostankino je obrazovna ustanova za obuku osoblja za radio, televiziju, oglašavanje i tisak velikih tvrtki, kina i kazališta.

Moskovski institut za televizijsku i radijsku radiodifuziju

Na institutu je Viša škola televizije i kina "Ostankino" i Dječja akademija. Pedagoški kolektiv nastaje od radnih stručnjaka - profesionalaca, kombinirajući rad na televiziji, radiju i kinu s nastavnim radom u institutu. Obrazovne ustanove su opremljene televizorima. Studenti prakticiraju u televizijskim tvrtkama, a zatim diplomanti sveučilišta postaju aktivni zaposlenici.

Problemi visokog obrazovanja

Glavni problem visokog obrazovanja u Rusiji je subvencioniranje. Prestiž sveučilišta nije jamstvo da u bilo kojoj struci sredstva neće biti smanjena. Proračunski deficit također utječe na plaće nastavnika. No, glavna stvar je smanjiti broj proračunskih mjesta u nekim specijalitetima. Ako je struka priznata, onda ništa nije ugroženo. Ako je specijalnost uska, vjerojatno je da će se broj mjesta smanjiti. Oni koji već studiraju, osjećaju proračunski manjak u smanjenju stipendije, sužavanje ciljnih programa, pa čak i sposobnosti.

Recenzije o Sveučilištima u Moskvi

Sudeći po pregledima sveučilišta u Moskvi, prvak popularnosti je ruski Institut za upravljanje. Chernoff. Njegovi bivši studenti dobivaju plaću od 64.800 rubalja. Postoji 88,5% studenata koji su dobili diplomu visokog obrazovanja. Po cijeni obrazovanja u 48 120 rubalja. za godinu dana, diploma ovog sveučilišta plaća se 3 mjeseca. Pored toga, proces učenja odvija se na daljinu putem Interneta.

Na drugom mjestu, prema ocjenama moskovskih sveučilišta, je pravoslavni sveti Tikhon humanitarni sveučilište. Nositelji sveučilišne diplome zarađuju 92.000 rubalja, posao za zanimanje 72,2%. Obrazovanje u instituciji košta 60 000 rubalja. godišnje. Ispada da je stupanj prvostupnika plaća za sebe u roku od 4 mjeseca.

Na trećem i četvrtom mjestu, prema mišljenjima Moskovskih sveučilišta, Financijsko sveučilište pod Vladom Ruske federacije i Moskovsko tehničko sveučilište za informatiku i komunikacije. Diplomanti imaju manje plaća nego nositelji diploma pravoslavnih sveučilišta, ali 90% ih je obučeno u njihovu specijalnost.

Prva sveučilišta u Moskvi su popularna u Rusiji i širom svijeta. Na popularnim sveučilištima kapitala održava se velika konkurencija, pa je stoga vrlo visok stupanj studija karakterističan. Najbolji instituti u Moskvi imaju profesionalce u pedagoškom timu, najnoviju opremu, proširenu bazu, dobar smještaj. Bivši studenti takvih sveučilišta rade u velikim tvrtkama u Rusiji i stranim poduzećima.