Knjiga `Sin pukovnije`: recenzije i kratak sažetak

Malo je vjerojatno da će biti osoba koja ne čita priču trinaestogodišnjeg dječaka čiji je rat oduzeo sve: dom, rođaci i djetinjstvo. Prolazio je kroz šumu dok nije upoznao ljude koji su pomogli postati hrabri izviđač i pravi čovjek. Kao što čitatelji pišu u recenzije o knjizi "Sin pukovnije" - ovo je priča o ljubaznosti i čistom srcu, potporu i ljubavi prema domovini.

Povijest ratnih godina

Kataev je tijekom rata bio vojni dopisnik i bio je stalno u borbenim jedinicama. Jednog je dana primijetio dječaka u vojničkoj uniformi. Iz razgovora s zapovjednikom, dopisnik je saznao da je dječak, gladan i divlji, pronađen u kavezu i odveden u njegovu jedinicu.

sin pukovnije

nahoče

U središtu priče je dječak Vanya Solntsev, koji je za vrijeme rata ostalo siroče. Pronađen je u šumi od strane sovjetskih špijuna. Kapetana Enakievova baterija vojnika vratila se iz borbene misije. Za više od jednog dana, izviđači su se odvijali u stražnjem dijelu Nijemaca. Zadržali su se oko dva kilometra od svojih, a polako su kretali prema mjestu. Odjednom su izviđači čuli nerazumljiv zvuk - šapat, šuškanje, skitanje dosjea? Povremeni zvuk čuo se ispod zemlje. Nakon nekog vremena vidjeli su dječaka koji spava. Spuštajući se golim nogama, snažno je zaspao u snu. U pregledima knjige "Sin pukovnije" čitatelji pišu da je nemoguće odoljeti plakanju, čitajući kako se bolesni i otupljivi dječak zamrzao u šumi.

Borci Vanije doveli su do njihova mjesta. Malchonka je rekla da je njegov otac mrtav, majke su ga pucali na fašiste kad je pokušala braniti jedinu mokru medicinsku sestru - kravu. Moja sestra i baka umrla su od gladi, a Vanya je otišla skamiti sela.

U torbi Vani izviđači su pronašli rastresenu abecedu i oštrenu noktu. Borilački Enakiev, gledajući dijete, podsjetio je na svoju obitelj, koji je umro prije tri godine. Odlučio je poslati Vanyu straga. Dječak, nesvjestan toga, bio je blaženo u šatoru izviđača koji su ga hranili neobično ukusnim krumpirom i gulašem. U pregledima knjige "Sin pukovnije" čitatelji pišu koliko su bili dirnuti tvrda sudbina dječaka i vrstu, očinski stav prema borcima Vanije.

pregled knjige

Sunčani borac

Kakav je bio razočaranje dječaka kada je doznao da ga je poslao straga. Da bi ga pratio u sirotište povjeren je iskusnom izviđaču, od kojeg je Vanya "sigurno" pobjegla na putu. Tri je puta poslao na stražnji dio, ali je pobjegao i uvijek se našao s artilerijima. Dječak je ostao da ostane u jedinici. Bio je opran u kadi, izrezan, stavio na doplatak, odao uniforme. Izviđači koji su se jako voljeli Vanja. Čitatelji komentari o knjizi "Sin pukovnije" puni su divljenja hrabrosti i hrabrosti ovog djeteta, koji je uložio sve napore da budu prihvaćeni u vojnike.

ENAC imenovan kapetanom svijetle dječak i njegova povezana sa planom kojim Vanya mora naučiti da obavlja dužnosti posade pištolja. Njihova se podjela pripremala za borbu, kako bi pomagala pješaštvu vatrom. Prije borbe Enache priznao da je nakon rata, želi usvojiti Vanya. Dječak je napustio teren bitke, kapetan otišao u trik - On ga posla s naznakom za osoblje. Bitka je bila teška. Prije smrti kapetan je napisao pismo sa zahtjevom za brigu o Wangu. Mnogi čitatelji napisao u recenziji knjige „kresivo Box”, do suza šteta što ENAC umro, jer se činilo da će sve dobro završiti, a dječak, koji je pretrpio toliko i patio se brižan i pun ljubavi oca. Nakon pogreba, dječak je poslan kapetan Suvorov Vojnoj školi.

pregled knjige sin pukovnije

Čitatelji pišu da je knjiga lako čitana i pogodna je za čitanje djece. Vrlo poučna priča koja govori da u teškim vremenima postoji mjesto za suosjećanje. Knjiga je o djetetu koje je ostalo siroče i živio u šumi, kao vuk, a zatim pronašao obitelj, snažan vojnika obitelj, dodirnuo do srži. Teški muškarci, vojnici, pokazali su suosjećanje, zagrijali dijete i zaljubili se u sin kao. Iz recenzije knjige i sažetak „kresivo Box” pokazuje da je podvig - to je ne samo hrabrost i junaštvo, kao i željeznu disciplinu, snažnu volju i ljubav prema domovini.