Filtar za vodenu paru: karakteristike, recenzije, primjena

Funkcija izolacijskog materijala u građevinarstvu daleko je od posljednjeg. Unatoč poboljšanju karakteristika materijala za završnu obradu, samo pouzdani i izdržljivi izolatori mogu zadržati kuću od gubitka topline i štetnih utjecaja vlage. Istodobno, tradicionalni izolatori topline postupno gube važnost u pozadini povećanja zahtjeva za operativnim kvalitetama zgrada. Njihovo mjesto zauzima film s vodenom paru, koji također sadrži toplinsku zaštitu u svojoj bazi, ali ne dopušta njegovo preopterećenje. U biti, to je višenamjenska zaštitna barijera pomoću koje je moguće zaštititi strukturu od hladnoće i vlage.

Što je barijera vodene pare?

film za barijere vodene pare

Koncept izolacije vodene pare kompliciran je funkcijama materijala koji mogu nositi takvo ime. U konvencionalnom pogledu to je membrana koja se koristi za osiguranje zaštite toplinskog izolata. Najvažnije su pojave i efekti iz kojih štiti. Ovisno o području primjene, ovo može biti parna, vlažna, hladnoća, vjetar itd. Sastav filma s vodenom paru također se razlikuje - u ovom planu moguće je razlikovati profilirane i ravne membrane. Prvi su izrađeni od polietilena u obliku listova s ​​okruglim ili kvadratnim izbočinama nalik trnjem. Ravne membrane proizvode se ne samo od polietilena. U procesu proizvodnje koriste se poliolefin, pa čak i polivinil klorid. Rezultat je film čija debljina ne prelazi 2 mm. Obično raspored krovova i materijala za završnu obradu koristi ravni film debljine manji od 1 mm, a deblje membrane koriste za zaštitu temelja.

Karakteristike hidrauličke barijere pare

kako odabrati vodenu paru barijeru film

Tehnički podatci o svojstvima parne barijere razlikuju se ovisno o specifičnom materijalu. Primjerice, valja razmotriti karakteristike koje je film praščića izoprena. Ovo je jedan od najpopularnijih materijala na ruskom tržištu u ovom segmentu:

• Materijal izrade: 100% polipropilen.
  • Vučna opterećenja poprečna / uzdužna, N / 5 cm: 107/130.
  • Propusnost vodene pare, delta-: ne manje od 7.
  • UV stabilnost: 3-4 mjeseca.
  • Otpornost na vodu: vodeni stup ne manji od 1000 mm.
  • Raspon temperature u kojem se materijal može koristiti: -60 do +80 ordm-C.

Primjena materijala u krovnoj izolaciji

vodonepropusna folija za krovište

Obično u izgradnji krovne pite Hidraulička parna barijera djeluje kao izravna barijera protiv vlage, a također osigurava zaštitu od vjetra. To je samo slučaj kada su visoki zahtjevi postavljeni na izolatore za čvrstoću i izdržljivost. U pravilu, vodonepropusni film jer je krov postavljen na grijač bez zraka. Takva odluka je zbog ekonomske svrhovitosti u obliku nižih troškova uređaja za pričvršćivanje između odvojenog izolata topline i membrane. Filmovi otporni na vjetar s pare i vodonepropusne učinak može se koristiti kao međuslojeva u podložnim konstrukcije krovova s ​​različitim stazama, kao i fiksiranje se pruža na vrhu rogova iznad grijača. Prevlaka služi izolirati strukturu nosivi element, štiti od prodiranja underroof kondenzata i od vjetra, kiše i snijega.

Primjena u izolaciji zidova okvira

Ugradnja glavnih zidova kuće također podrazumijeva i osiguranje pare i vodonepropusnosti. U tom slučaju film štiti materijal od atmosferske vlage, vjetra i praha. No, kako je očigledno pregledima majstora, još jedna važna funkcija koju bi vodootporni film trebao imati za krov i zidove okvira jest mogućnost uklanjanja para iz vlaknastog izolacijskog materijala.

cijena parne barijere filma

Film se postavlja ispod vanjske kože kuće na vanjskoj strani izolatora topline. Poželjno je postaviti ga kroz okvir preko grijača u vodoravnom položaju. Zglobovi se preklapaju s izračunom od 10 cm. Završna fiksacija vrši se pomoću klamerica. Važno je uzeti u obzir da kada se provede daljnja dorada, ostaviti razmak ventilacije od oko 3-4 cm. Potrebno je osigurati uklanjanje vlage.

Hidroparatija međusobnih preklapanja

Materijal treba postaviti između stropa i njezine grube površine, kao i na podnim gredama preko izolacije. U ovom slučaju, također je napravljen povećani razmak do 20 cm. Da bi se osigurala cjelovitost prepreke, hidrofilni film za pod i dodatno je pričvršćen posebnom vrpcom. Takav materijal također dobavljaju izolacijski proizvođači i služi kao spojni element.

Važno je imati na umu da, ako su prostorije, pridružio izolirane etaže, imaju različite režime temperature, potrebno je odabrati izolacijski materijal s poboljšanom funkcionalnošću. Dakle, osim hidro i parne barijere, potrebno je osigurati sposobnost barijere da odražava toplinske tokove. Na primjer, slične kvalitete trebaju imati barijeru s vodenom parom, koja se planira postaviti u potkrovlju ili potkrovlju.

Vodonepropusnost unutarnjih zidova

Prilikom pričvršćivanja zidova okvira iznutra izvode se dva zadaća: barijera pare i zapreka distribuciji nesigurnih čestica izolacije u stambeni prostor. Membrane se fiksiraju s obje strane izolacije na nosive podloge u obliku stalaka i greda. Također, ako je moguće, film s preprekom za paru može se pričvrstiti na površinu grubi završetak. Ugradnja se ponovno vrši s klamericom ili s pocinčanim noktima. No, u ovom slučaju, preklapanje bi trebalo biti najmanje 15 cm. Ako je potrebno dodatno zidanje s oblogom ili šperpločom, izolacija se može pričvrstiti vertikalnim drvenim tračnicama koje su podvrgnute antiseptičkom postupku. Također, između presjeka i membrane održava se razmak od 3-4 cm.

Kako odabrati pravu hidrauličku barijeru?

vodena para barijera film za podove

U izboru bilo kojeg izolacijski materijal Povećava se značaj građevine koja se planira pružiti ovom zaštitom. Naime, za početak određuju se prijetnje za mjesto korištenja, a zatim se kupuje hidroparameti film. Kako odabrati ovaj materijal nije lako pitanje, trebalo bi uzeti u obzir nekoliko točaka. Za početak, potrebno je utvrditi podrijetlo same membrane. Obično je polietilen. Poželjno je odabrati perforirani film, jer je najsporniji. S vješnim instalacijama uz pomoć, moguće je osigurati trajnu i učinkovitu barijeru pred vlagom i vjetrovima.

Ako vlačna čvrstoća nije temeljni kriterij, može se koristiti i ravni film s vodenom parom. Cijena u ovom slučaju će biti niska - valjak se može kupiti za 1000-1200 rubalja. Ako ste kupili ojačani film s metalnim slojem, trebali biste biti spremni platiti za to 2000-3000 rubalja. Ali sa svojom pomoći moguće je učinkovito pružiti ne samo funkcionalnu izolaciju već i snažnu.

teewecks izolacijski film čvrstog hidrofora

U novije vrijeme, negativni čimbenici, od kojih se koriste sredstva za hidro-paru izolaciju, graditelji i arhitekti pokušali isključiti odabirom određenih materijala za strukture i završi. No taj pristup značajno ograničava tehnološka rješenja. Upotreba izolacijskih membrana, zauzvrat, praktički ne podrazumijeva slične efekte za dom. To osobito potvrđuje film "Taiwec solid" hidroparoprotektivno, čije recenzije ukazuju na prednosti njegove primjene. Smanjenje sadržaja vlage u prostoru između završetka i grubog sloja, uz održavanje cjelovitosti toplinskog izolata, samo je dio prednosti koje je izolator osigurao.

film za barijere vodene pare

Za svu svoju popularnost, membrane za hidro i paru su još relativno novi izum. Prva ova grupa materijala na tržištu bila je grijač, ali njegova uporaba u sobama s visokom vlagom bila je neučinkovita i zahtijevala je još jedan zaštitni sloj - tako da je postojao hidroparameti film. Kako odabrati prikladnu membranu i kako ga pravilno instalirati - to su glavni problemi s kojima se suočavaju potrošači. A iznad njih, proizvođači tih materijala naporno rade, poboljšavajući tehnike izvedbe i stylinga. U ovoj fazi, tvrtke mogu ponuditi visokoučinkovite izolatore koji ne samo da mogu zadržati izolaciju od vlage već i pružaju snažnu prepreku od padalina i vjetra.