Fasadna pločica `Canyon`: recenzije, fotografije, montaža

Fasadna pločica "Canyon" također se zove umjetni kamen. Ovaj materijal se koristi kao kompozitni premaz kako bi zaštitio fasade od negativnog utjecaja okoliša. Ako želite poboljšati izgled svog doma i učiniti kuću toplijom i zvučno izoliranom, tada će spomenuto rješenje biti najbolje.

Pozitivna povratna informacija

fasadni crijep kanjonPrema korisnicima, fasadna pločica "Canyon" može povećati toplinsku izolaciju zgrade za trideset posto ili više. Konačna slika ovisit će o materijalu na podnožju zidova. Moguće je iskorištavati kakav je završetak već dugo, kao što pokazuje praksa, suočavanje može trajati više od pedeset godina. Materijal je svestran. Može se koristiti za gledanje zidova i izvan i unutar zgrade.

Domaći majstori ističu kako je jednostavno instalirati proizvode, ali to možete učiniti u bilo koje doba godine. Materijal možete pričvrstiti na zid od bilo kojeg materijala. Kupci doista vole da se proizvodi mogu napraviti kamena imitacija, zidane ili opeke, kao i bilo koji drugi prirodni materijal. Nakon što se upoznate s asortimanom, moći ćete odabrati određenu boju, čija će sjena odgovarati eksterijeru i dizajnu zgrade. Možda nemate pitanja o tome je li pločica prikladna za beton, drvo ili opeku. Budući da proizvodi "Canyon" mogu biti priključeni na bilo koji od navedenih osnova.

Korisnici vrlo često uspoređuju ovu pločicu s prirodnim kamenom, ali drugi je skuplji, a također se razlikuje po svojoj impresivnoj debljini, zbog čega je teško rezati. To se ne može reći o opisanoj pločici, koja je jednostavna za rukovanje, lagana i mala debljina. Posljednji parametar može varirati od 1,5 do 5 milimetara.

Zašto odabrati pločicu "Canyon"?

fasadne pločice kanjona recenzije

Fasadna pločica "Canyon" ne utječe snažno na temelje zgrade, što ponekad treba ojačati, što je istina kada je potrebno smanjiti vanjske zidove prirodnim kamenom ili bilo kojim drugim teškim materijalom. Prikazane pločice prikazane su u različitim oblicima, uključujući proizvode s metalnim zatvaračima koji olakšavaju instalacijski postupak. Takva dorada savršeno se nosi sa hladnim vremenom, kišama i može se podvrgnuti mokrom čišćenju.

Tehnologija montaže

Fasadne pločice proizvođača kanjona

Fasadna pločica "Canyon" postavljena je na sanduku, za koju treba pripremiti dasku od 100x25 milimetara. Također možete koristiti pocinčani profil 67x28 milimetara. U prvom slučaju, elementi su tretirani antisepticima, koji moraju biti učinjeni prije nego što su ugrađeni na zid. Kad je okvirni sustav montiran na drvenom zidu, pričvrstite tračnice, trebali biste ih koristiti drveni vijci, duljina koja varira od 70 do 100 milimetara.

Ako je sanduk trebao biti postavljen na betonsku, ciglu ili kameni zid, potrebno je pričvrstiti kolac, duljina od 100 do 150 milimetara. Odabir vrste drva za okvir, najbolje je zaustaviti na boru, jer je lako raditi, lako je pričvrstiti i pričvrstiti ga. Takve ploče ne mijenjaju svoje izvorne linearne dimenzije pri promjeni temperature. Prilikom postavljanja fasadne pločice "Canyon", recenzije o tome koje su često najpoželjnije, udaljenost između ploča ovisit će o veličini proizvoda koje želite staviti.

Preporuke stručnjaka

ugradnja kanjona fasadnih pločica

S obzirom na činjenicu da zidovi nisu uvijek savršeno ravni, prilikom postavljanja okvira najbolje je koristiti pijedestale u obliku klinova. Ako zidovi imaju impresivne nepravilnosti, najbolje je napraviti sanduk iz pocinčanog profila, koji je instaliran na perforiranoj konzoli. Ova vrsta pričvršćivača omogućuje izravnavanje ravnine.

Označavanje površine

fasadna pločica kanjona fotografija

Instalacija fasadne pločice "Canyon" izrađena je tek nakon instalacije okvira, zbog čega će biti potrebno napraviti oznake. Za početak se pokreće kontrolna linija uz koju će majstor moći navigirati prilikom instaliranja prvog reda. Ako je duljina zidova dovoljno velika, tada razina od dva metra za početnu liniju neće raditi. Za to se mora pripremiti vodena razina. Na ispravnoj visini postavlja se kontrolna oznaka koja se nakon toga prenosi na sve kutove zgrade. Između oznaka za crtanje linije pomoću žice boje.

Metode rada

kanjon za fasadu na fasadama koji se postavljaju na samorezne vijke

Fazni pločica "Canyon", fotografija koja se može naći u članku, pojačana je na pocinčani samorezni vijci s podloškom za pranje. Za metalne i drvene okvira vijcima su isti, ali to bi trebao biti izabran ne ušiljeno pocinčani profila, a sa svrdala. početak instalacijski rad potrebno je od donjeg kuta kretanja prema gore i prema gore. Prvi proizvod je pričvršćen na četiri samorezne vijke, dok je sljedeći pričvršćen na dva. To je zbog činjenice da ćete koristiti veze zaključavanja tijekom instalacije.

Svaki set instaliranih proizvoda mora biti provjeren na dugoj razini kako bi se pratila zajednička linija, a ne da razbije geometrijski omjer završetka. Fazni pločica "Canyon" je danas prilično uobičajena među vlasnicima privatnih kuća, a završetak kuće sa svojom pomoći može napraviti svaki majstor samostalno. Važno je uzeti u obzir određene značajke tehnologije. Na primjer, za ukrašavanje uglova morate zalupiti kutne elemente. Ako je potrebno ugraditi proizvode u kut, pločicu treba rezati kutnim brusilicom s dijamantnim diskom. Za rukovanje opisanim materijalom potrebno je koristiti diskove s manjim raspršivanjem.

Za referencu

fasada kanjona pločica ukras

Ako se kuća mora izolirati, potrebno je najprije izraditi sanduk za izolaciju, koristeći barove potrebne debljine. Udaljenost između njih bi trebala biti 5 milimetara manja od širine mineralne vune. Čim se instalira izolacija fasada, treba ga zatvoriti filmom s pragom, koji je pričvršćen na sustav. Zatim možete početi instalirati okvir za pločice.

Alternativna metoda ugradnje

Danas je za prodaju predstavljen u širokom rasponu fasadnih pločica "Canyon", pričvršćivanje vijaka ovog materijala nije uvijek. Ako su zidovi prilično ravni, možete upotrijebiti rješenje za ljepilo za instaliranje proizvoda. Uz njegovu pomoć, posao će se provesti u najkraćem mogućem roku. Međutim, ako postoje najmanje najmanje nepravilnosti na površini, povećat će se potrošnja otopine ljepila, što će dovesti do dodatnih financijskih troškova.

U početku, označavanje se vrši pomoću iste tehnologije opisane gore, a zatim možete početi polaganje materijala. Ponekad zidovi trebaju dodatnu pripremu, oni su prekriveni temeljnim premazom za povećanje čvrstoće materijala. Nemojte početi raditi ako je površina jako porozna.

Fasadne pločice proizvođača "Canyon" imaju betonsku konstrukciju, zbog čega ne podliježe požaru. Ova osobina završnog materijala je relevantna za privatne kuće. Nakon završetka montaže, zidovi će biti zaštićeni od požara. Takve fasade su nekoliko puta jače od fasada koji su opremljeni s vinilom sporedni kolosijek. Ako odlučite koristiti mokro način pričvršćivanja završnog sloja, važno je zapamtiti da ne možete izolirati zidove i izvaditi rosište izvan fasade, što je neophodno kako bi se spriječile zamrzavanje zidova.