Veneered ploče za zidove: opis, ideje, recenzije

Danas, svatko ne može priuštiti korištenje ekološki prihvatljivih i prirodnih materijala prilikom popravljanja prostora, budući da su vrlo skupi. Ali, ako govorimo o furniranim pločama koje se koriste za gledanje zidova, onda se ovaj materijal može nazvati relativno jeftin. Između ostalog ima mnogo prednosti drveta, a površina je u stanju oponašati prirodni materijal.

Opis furniranih ploča

furnirane ploče za zidove

Veneered ploče za zidove su tanak dio drveta, čija površina čuva uzorak i strukturu prirodnog materijala. Mi smo počeli proizvoditi za dugo vremena, prije nekoliko stoljeća, ali veliki-kontinuirana sekcija pojavio tek s izumom visoke preciznosti opreme i strojeva koji rade sa svim vrstama drveta, različitih gustoća. Rabljena furnira za ukras zidova, kao i unutarnja vrata. Materijal je pričvršćen metodom vrućeg prešanja. Za proizvodnju je prikladno bilo koje drvo koje se može primijeniti na egzotične i jeftine pasmine. Ocjena će ovisiti o vrijednosti proizvoda.

Pozitivna povratna informacija o furnirnim pločama

furnirane MDF ploče za zidove

Veneered ploče za zidove, recenzije o kojima možete pročitati u nastavku, imaju mnogo pozitivnih značajki. Među njima korisnici primjećuju glavnu prednost, koja se izražava u ekološki prihvatljivosti. Između ostalog, rad s materijalom ne prati stvaranje prašine i prljavštine. Pokrivanje prikupiti prilično jednostavno, ali u slučaju oštećenja jednog od sektora može ga zamijeniti s novim elementom rastaviti cijelu površinu u isto vrijeme nije potrebno.

Korisnici kao i činjenica da je uz pravilnu ukras zidova uz pomoć furnirana ploča moguće je povećati zvučnu i toplinsku izolaciju u prostoriji, ove osobine su još impresivnije kada se postavi između materijala vodiča grijanja. Zidna obloga furnirane ploče omogućuju vam da dobijete površinu koja se lako brine. Baza se jednostavno može obrisati vlažnom krpom. Zidovi su pouzdani i izdržljivi, ali izgledaju vrlo atraktivno. Površina će oponašati različite drvene teksture. Potrošači naglašavaju da kada posjetite trgovinu, možete odabrati ploče koje su u prihvatljivom rasponu cijena za vas. Svatko će pronaći pravi materijal za sebe, koji može biti jeftin ili se može povezati s premium klase.

Negativne povratne informacije

završna obrada zidova s ​​furniranim pločama

Prije nego što pričvrstite furnirane zidne ploče, morate biti sigurni da ste upoznati sa svim nedostacima ovog materijala. Među njima, potrošači napominju da imaju sve nedostatke inherentne drvom. Potonji ima prilično nizak prag vlage. Unatoč činjenici da danas postoje ploče za doradu kupaonice i kuhinje, kada susjedi poplave materijal, to će se nabubri, onda ćete morati promijeniti cijeli panel. Između ostalog, potrošači također naglašavaju nisku snagu. Ako udarite na površinu oštrim predmetom, može pokvariti svu ljepotu. Umiruje samo jednu stvar, da se oštećeni element može zamijeniti, a cijela će struktura ostati netaknuta. Međutim, to će biti moguće učiniti samo ako postoji dodatni element pri ruci, tako da stručnjaci preporučuju kupnju materijala s marginom. Završetak zidova s ​​furniranim pločama ima još jedan nedostatak koji se izražava u opasnosti od požara. Stoga je potrebno vrlo pažljivo koristiti prostor. Ožičenje, prema korisnicima, trebalo bi biti skriveno u posebnom valovanju, u slučaju kratkog spoja, mora samostalno ugasiti iskru.

Ideje za ugradnju furniranih panela

furnirane ploče za zidove St. Petersburga

Furnirom paneli za zidove se može montirati na različite načine, jedan od njih uključuje korištenje ljepila, Ostalo - aluminijskih profila, dok je treći uključuje uporabu povezivanja barova koji se također zove rustami. Prva metoda može se koristiti samo kada su zidovi savršeno glatki i ravnomjerni. To može biti, na primjer, karton od gipsa. Ako takvi uvjeti u prostoru nisu zadovoljeni, kao pripremna faza je ugradnja okvira drvenih ili metalnih vodilica.

Montaža na aluminijske profile

kako popraviti furnirane zidne ploče

Ako koristite ovu tehnologiju, ploče su učvršćene na kraju ili na vidljivi dio profila. Potonja obavlja ukrasnu ulogu. Profil može biti neobojljen ili ukrašen u sjeni zidnih ploča. Montaža Princip je vrlo jednostavan, to je da je aluminijski profil pričvršćen na okvir, udaljenost između elemenata mora biti jednaka duljini ploče. Tkanina je instalirana u utore. Ako su zidovi ravni, možete eliminirati stupanj ugradnje letvice, izravnavajući površinu s profilima, koristeći plastične ili drvene jastučiće.

Primjena ukrasnih traka

zidna obloga s furniranim pločama

Veneirane ploče za zidove mogu se postaviti pomoću dekorativnih spojnih šipki, koje su hrđe smještene između panela. Na kraju, površina postaje trodimenzionalna, koja ukrašava unutrašnjost i čini ga neobičnim. Ovisno o tome što će biti dizajnerska ideja, hrđa može biti izrađena od aluminija ili od nehrđajućeg čelika. Ponekad se koristi furnirani MDF. Posebno atraktivni su zidovi, koji su ukrašeni pločama, čija je sjena nešto lakša, u usporedbi s bojom ukrasne trake. Treba napomenuti da zidne ploče Za ugradnju na hrđe morate imati žljebove na krajnjem licu.

Tehnika za postavljanje ploča pomoću hrđe

furnirane ploče za zidove ideje

Namjenske ploče za zidove treba postaviti u nekoliko faza. Prvo na gornjim rubovima okomito orijentiranog sanduka treba popraviti stezaljke i instalirati prvu ploču s njima. Instalacija je od vrha do dna. Ista ploča u sljedećoj fazi fiksira Kleimers odozdo, ispod kojih se ugrađuju sljedeći pričvrsni elementi. Stoga je potrebno paziti da je zub spajala ispravno postavljen.

Dekorativna traka je urezana u duljinu, nakon čega je moguće postaviti u utor koji se nalazi na zidu ploče. Sljedeći proizvodi ojačani su gornjim zatvaračem. Gore opisane korake treba ponoviti dok ne dođete do poda. Ako zadnja slika zahtijeva obrezivanje, rez treba ukrašavati postoljem. Kada je furnirana MDF ploče za zidove, U sljedećoj fazi hrđa se siječe do visine određenog reda i postavlja u bočne utore. Osim hrđe, mogu se zahtijevati dodatni elementi prema vrsti horizontalnog friza, univerzalnog kuta i trake za završnu obradu.

Dodatne ideje za upotrebu furniranih ploča

Veneirane ploče za zidove, ideje korištenja koje su opisane u članku, mogu se primijeniti zajedno s drugim dekorativnim elementima interijera. Na primjer, ako je tkanina nije postavljen natrag na leđa, te s određenim razmakom, s unutarnje strane okvira, koji je postavljen na završetku, možete postaviti svjetlo elemente, oni će stvoriti jedinstveni učinak u dnevnom boravku ili spavaćoj sobi. Osim toga, takav zid, možete ukrasiti zavjese, što je posebno važno za prizemlju, gdje nema prozora i postoji potreba za stvoriti efekt njihovu prisutnost.

Veneered ploče mogu postati dio interijera, uređene u modernom stilu ili stilu zemlje. U potonjem slučaju, dizajn prostorije može se nadopuniti bijelim zavjesama i otvorom prozora u obliku kruga. Ako je riječ o spavaćoj sobi, potrebno je pokupiti pokrivač ispod boje drveta. Država stil može biti suptilna, a zidni paneli su obično bijele boje te se uskladiti s namještajem, kao i brojne police i vješalice koji će odražavati stil.

cijena

Vrlo često, kada uređenje interijera danas koristi furnirane ploče za zidove, St. Petersburg nudi posjet trgovinama gdje ćete naći ovaj proizvod u širokom rasponu. Njegov trošak ovisit će o proizvođaču, materijalu u podnožju, kao io strukturi i dimenzijama. Na primjer, za ploče čije dimenzije iznose 1000x550 mm, morat ćete platiti 2035 rubalja. Ali ako se dimenzije povećavaju na 2400x500 mm, trošak će biti jednak 5300 rubalja. Ove ploče imaju rub, a materijal se isporučuje u mekoj ambalaži.

Odabirom furniranog panela možete odabrati jednu od postojećih metoda za njihovu instalaciju. Ako odaberete način na koji se proizvodi stavljaju u stražnjicu, na kraju će se oblikovati mala linija na spojnoj točki panela. To neće pokvariti cjelokupni izgled površine zbog teksture materijala. Ploče se mogu postaviti i s razmakom od 5 mm, to daje opći izgled zidova olakšanje. Prilikom ugradnje kroz otvor, krajevi bi trebali biti tonirani ili prekriveni rubom.