`Ada` (laserska razina): recenzije kupaca

U pozadini ažuriranja građevinske opreme i poboljšanja karakteristika materijala sami se povećavaju i tehničke osobine pomoćne opreme. Mjerni instrumenti uvijek su zauzimali posebno mjesto u procesu izgradnje različitih objekata i struktura. U ovom trenutku proizvođači takvih uređaja nude fundamentalno nove tehnološke pristupe u izradi mjerenja, a jedno od vodećih mjesta u ovoj niši zauzima tvrtka Ada. Laserska razina ove marke široko je zastupljena iu verzijama kućanstva iu profesionalnim preciznim verzijama s opsežnim opcijama.

laserska razina pakla 2 360

Opće informacije o razinama lasera

Koncept razvoja razina lasera temelji se na načelima kompaktnosti, funkcionalnosti, ergonomije i pouzdanosti pri dobivanju točnih rezultata. To se može dodati i vanjsku čvrstoću ljuske s uključivanjem izolacijskih školjaka, koje štite punjenje od oštećenja. Sve ove kvalitete se traže da daju svoje proizvode i proizvođača "Ada". Razina lasera u standardnoj verziji je mali uređaj, unutar kojeg postoje LED emiteri. Ovisno o modifikaciji, uređaj može pružiti projekciju nekoliko križnih greda, olakšavajući radni proces, na primjer, pločice.

Napajanje se ostvaruje pomoću baterija. Postoji nekoliko vrsta baterija, no litijev ion ima prioritet razvojnim programerima "Pakla". Razina lasera u takvoj opremi je prikladnija za održavanje, a da ne spominjemo zaštitu okoliša Li-ion baterije.

Sadržaj pakiranja

laserska razina paklenog kocke

Unatoč modernim ergonomskim razina laserske, učinkovit rad s njima zahtijeva uključivanje širokog raspona dodatne opreme. Osnovna konfiguracija rijetko bez stativa, posebni zatvarači i držačima, dodatni set baterija, a isto t. D. Osim toga, na primjer, laser razini „Ada kocka 360”, koji je dostupan u nekoliko verzija, preporuča se upotrijebiti pripravak s izravnavanje letvica i prijemnici. To je već profesionalna pribora, zahvaljujući kojoj korisnik može računati na brz i precizan proces stvaranja složenih projekcija. Također, pribor uključuje posebne laserske naočale za samog operatera, kućište i materijale za njegu uređaja.

pakao laser razini

Ova je jedinica namijenjena za upotrebu u domaćim uvjetima. To se očituje malom duljinom hranjenja zrakom u 20 m, ograničenom opremom i nedostatkom mogućnosti rada s nestandardnim geometrijskim konstrukcijama. U ovom slučaju, korisnici koji koriste model za tipične zadatke u kućanstvu iu procesu obavljanja popravaka, bilježe i mnoge prednosti. Među njima su optimalna tehnička i fizička svojstva plastičnog materijala, jednostavnost upravljanja, kao i dostupnost automatskih sustava upravljanja, iako na istoj osnovnoj razini. No, tu su i uvredljive nedostatke koji imaju ovu razinu lasera "Pakla". Recenzije ukazuju na nedostatak prikladnog stalka u kompletu, zbog toga, pri izradi linija, morate koristiti improvizirane alate, a to utječe na kvalitetu rada. Međutim, ovdje vlasnici također ukazuju na intelektualno punjenje uređaja, koja obavještava u slučajevima fiksacije značajnih odstupanja.

laserska razina pakla 360

Ovaj uređaj predstavlja standardno rješenje već iz kategorije profesionalne razine "Kocka 2-360". To znači da alat u rasponu od 360 stupnjeva može linije vodoravno i vodoravno. Vlasnici ovog modela svjedoče da je optimalno orijentiran na rad u teškim uvjetima gradilišta. Prema nekim korisnicima, uređaj može pasti na tvrdim površinama, a istovremeno održavajući integritet ljuske i punjenja - točnost konstrukcije također ostaje na istoj razini. Što se tiče operativnih svojstava, laserska razina "Ada 2-360" u ovoj se izvedbi vrednuje za svjetlost zračenja, prisutnost snažnog stativa i točnost koja odgovara deklariranom stupnju. Nažalost, ozbiljan minus uređaj pronađen u prehrambenom sustavu. Proizvođač je dao model s odjeljkom za prst baterije, koji teško zadovoljava moderne zahtjeve za profesionalni građevinski alat.

Mišljenja o A00471

laserska razina kocke 360

Uređaj također pripada profesionalnim laser razinama, ali ima svoju posebnu svrhu. Korisnici preporučuju upotrebu modela za popravke, koji su napravljeni prije nego se suoče s aktivnostima. Glavna prednost ove verzije je velika brzina i mobilnost u formiranju konstrukcija. Punjenje je također temelj za upotrebu pomaka od 360 stupnjeva, što se može smatrati punom pločom za dvije grede. Opet, i svjetlost zrake, koja se isporučuje s markom LED "Ada". Razina lasera s ovim punjenjem je također pogodna za rad u uličnim uvjetima - vidljivost omogućuje razlikovanje projekcije na udaljenosti od desetaka metara. Ali opet, ova inačica ne pruža mogućnost baterije, što je razočaralo mnoge ljubitelje tvrtke. S druge strane, ovo rješenje ima pozitivnu stranu, koja se izražava u olakšavanju dizajna, što daje uređaj više manevarabilnosti.

Povratne informacije o uređaju A00216

Ovo je pojednostavljena verzija laserske razine koja, međutim, može biti korisna stručnjacima. Odmah se mora primijetiti da model radi u načinu rada 2D, stvarajući križne projekcije. Koja je korist od takve odluke u pozadini prednosti koje nudi laserska razina "Ada Kub"? Prije svega, to se riješava nepotrebnih funkcionalnosti, što nije uvijek potrebno stručnjacima, ali u svakom slučaju, pojednostavljenje punjenja također je omogućilo uštedu baterije. Osim toga, graditelji napominju praktičnost korištenja ovog modela u radu s stepenicama. To se objašnjava činjenicom da se zračenje može izvesti bez automatske korekcije, dopuštajući da u slobodnom načinu omogućuju izgradnju odstupanja u uglovima. Prema tome, ako koraci trebaju imati određeni nagib, tada će se ovom izmjenom majstor boriti bez nepotrebnih poteškoća.

analiza pakao laserske razine

Rad laserske razine

Rad počinje postavljanjem uređaja na horizontalnu ravninu. To može uključivati ​​gore spomenute nosače ili stativi, kao i druge uređaje. Važno je da u nekim modelima postoji mogućnost ispravljanja položaja u automatskom načinu rada ili korištenjem uređene razine mjehurića. Tada počinje proces formiranja snopa. Na primjer, laserska razina "Ada 360" može isporučiti projekciju u presjeku, dijagonalno i olovo. Od korisnika sam mora odrediti optimalnu brzinu rotacije optičkog uređaja kako bi točno mogao ispraviti položaj linija.

laserska razina pakla 3d

Prijelaz na elektroničke mjerne instrumente podigao je ukupnu kvalitetu radnih procesa u građevinarstvu na novu razinu. Istodobno, zadržava se značajan udio odgovornosti korisnika. Isto laser razini „Pakao 3D”, koji je s obzirom na maksimalnu skeniranje isporučuje operatera iz potrebe da se presele uređaja za obavljanje različitih projekcija u prostorijama, zahtijevaju posebne mjere u planu održavanja. Ne radi se samo o potrebi za akcijama umjeravanja i verifikacije. Nakon svake radne sjednice, preporučuje se čišćenje površina uređaja, provjeru integriteta kućišta i funkcionalnih kontrola. Samo s ovom podrškom možemo očekivati ​​optimalnu konstrukciju projekcija.