Siding `Grand Line`: recenzije, proizvođači, vrste i značajke instalacije

Prije ili kasnije, vlasnici privatnih kuća razmišljaju o tome što materijal odabrati za vanjsko uređenje fasade. Danas imamo mnogo dostupnih opcija, ali velika većina kupaca daje prednost branši. Ploče za okrenute zidove su dovoljno jednostavne za odabir, ali koji bi proizvođač trebao? Svoju pozornost posvećujemo proizvodima domaće proizvodnje - sporedni kolosijek "Grand Line". Povratne informacije o ovom proizvođaču budi veliki interes za njegov proizvod pa sve značajke i karakteristike ovog materijala koji ćemo razmotriti u našem članku.

Malo o proizvođaču

Tvrtka Grand Line pojavila se na domaćem tržištu 1965. godine. Od tada je oprema poduzeća prošla nekoliko faza modernizacije, što je omogućilo proizvodnju konkurentskih proizvoda najviše klase. Do danas je tvrtka zastupljena u obliku pet postrojenja, koja se nalaze ne samo u Rusiji, nego iu Europi. Glavna specijalizacija tvrtke je proizvodnja metalnih i vinilskih sporednih kolosijekova.sporedni kolosjek Grand online recenzije

Proizvodi ove marke u potpunosti su u skladu s svjetskim standardima ASTM, što nam omogućuje da govorimo o najvišoj kvaliteti sporednog kolosijeka "Grand Line". Potvrda potrošača ukazuje na to da je ova obloga maksimalno prilagođena oštroj ruskoj klimi zbog čega ima dug životni vijek. Također je važno napomenuti da proizvođač daje 50 godina jamstva za svoje proizvode, što za mnoge postaje odlučujući faktor u izboru materijala. Bez sumnje, tvrtka "Grand Line" zaslužuje našu pažnju, pa razmislimo o svim varijantama obloga i svojstvima tih ploča.

Vinyl Siding

Najpopularniji proizvodi domaćeg proizvođača su Grand Line vinyl sporedni kolosjek. Glavna sirovina koja se koristi za proizvodnju tih ploča je polivinil klorid. Izrada je dovoljno fleksibilna, praktična i izdržljiva. Ploče ove vrste koriste se, ako je potrebno, kako bi zaštitili fasadu od negativnog utjecaja okoliša ili da bi se obnovila njezina prividnost.Vinyl Siding Grand Online Recenzije

Ploče se mogu stilizirati prirodnim drvom i završetkom cigle. Paleta boja također je vrlo svestrana, što značajno povećava popularnost vinilnog sporednog kolosijeka "Grand Line". Recenzije kućanstva podcrtavaju još nekoliko pozitivnih svojstava. Naime:

• jednostavna instalacija;
  • otpornost na nepovoljne vremenske uvjete;
  • dugoročna stabilnost boje pod utjecajem ultraljubičastih zraka;
  • Očuvanje čvrstoće pri promjenama temperature;
  • razne opcije projektiranja panela;
  • ekološka kompatibilnost;
  • odsutnost truljenja i korozijskih procesa;
  • trajnost.

Analog ovog ukrašavanja je metalna podstava.

Metalni paneli "Grand Line"

Korištenje metalne kolne uloške "Grand Line" (o čemu ćemo također raspravljati o našim pregledima) omogućuje nam da pouzdano zaštitimo zidove fasade od mehaničkih oštećenja i povećamo njihovu sigurnost na radu. Iza ploča možete sakriti različite alate i vanjske izolacijske materijale. Zbog čvrste veze elemenata za oblaganje sprječava ulazak vode u fasadne zidove, produljujući njihov vijek trajanja.sporedni kolosjek Grand Online America recenzije

Analizirajući mišljenja potrošača možemo razlikovati nekoliko osnovnih svojstava ovog proizvoda:

• apsolutna otpornost na učinke požara i prirodnih fenomena;
  • ekološka čistoća;
  • visoka otpornost na udar;
  • postojanost boja;
  • mogućnost završetka u bilo koje doba godine;
  • izvrsna otpornost na prljavštinu;
  • raznolik dizajn i bogat dizajn boja.

Izgled panela obje vrste može se mijenjati. Razmotrimo osnovne varijante njihove stilizacije.

Raznolikost panela

Proizvodi Grand Line karakterizira raznovrsna paleta, prikupljena od 12 mirnih, pastelnih nijansi. Najčešće možete pronaći ploče od bijele, sive, breskve, zelene i bež boje. vinil sporedni kolosijek grand lineRaspon sporednih dijelova prikazan je sljedećim opcijama:

1. Spajanje "Grand Line" America "". Pregledi ove sorte karakteriziraju ga kao najpopularniju (klasičnu) metodu ukrašavanja fasada. Ova grupa je predstavljena u obliku letvica, imitirajući strukturu prirodne ploče, uzimajući u obzir najmanje detalje, značajke šavova i teksturu prirodnog materijala. To uključuje linije "Brod" i "Block House". Duljina jednog takvog elementa je 3-3,6 metara, a širina 0,224 metara.
  2. Vertikalne ploče. Takvi materijali koriste se za zaštitu fasada kuća smještenih na prometnim ulicama i duž cesta. Posebna tekstura sporednog kolosijeka sprječava stvaranje blata i omogućava brzo i jednostavno čišćenje fasade prašine. Visina jednog panela je 3 metra, a širina je 0,160 metara.
  3. "Ja sam fasada." Ovo je relativno novo razne sporedne kolosijeke, imitirajući završetak prirodnog kamena. Duljina jednog elementa obloge iznosi 1,55 metara, a širina 0,338 metara.

Kako pripremiti fasadu za okrenuti s sporedni kolosijek?

Ako treba dovršiti dugo podignutu zgradu, onda je bolje koristiti letvu kao bazu za okretanje. To će omogućiti da se ugradnja materijala provede što preciznije. U mjestima s velikim udubljenjima i udubljenjima, ugrađena je podstava ispod sanduka. Za izradu osnovice koriste se bruske s presjekom od 50 do 60 mm. Vodoravne i okomite šipke učvršćene su na zidovima sa samoreznim vijcima, s visinom od 30-40 cm.metalna pričvršćivača grandeeee recenzije

Ako se sporedni kolosijek "Grand Line" (recenzije koje smo prethodno razgovarali) bit će montiran na novu zgradu, onda je bolje postaviti ga na čvrstu temelje od šperploče.

Osim toga, potrebno je izvršiti niz dodatnih radova:

• uklonite sve izbočene dijelove (svjetiljke, letvice, odvodne cijevi);
  • očistiti zidove od pada elemenata fasade;
  • odsiječe grane biljaka, ležeći na zidovima kuće;
  • sigurno popraviti viseće daske (ako je kuća građena od drva).

Nakon pripreme, možete početi uređivati ​​zidove sa sporednim kolosijecima.

Sustavi ugradnje

Spajanje "Grand Line" i recenzije o tome smo razmotrili. Sada je vrijeme za prelazak na instalacijske upute. To podrazumijeva sljedeće radove:

1. Prije svega, ugrađeni su kutni rešetki, brazde i startne trake. Prilikom podešavanja kuta, traka za nokte se smanjuje za 2,5 cm, a ploče se preklapaju za 2 cm (0,5 cm ostaje kao razmak).
  2. Oko prozora i otvora vrata ugrađuju se profil J i profili.
  3. Prva ploča je pričvršćena za početnu traku, a gornji je dio pričvršćen na sanduku. Vijci su pričvršćeni na razmaku od 40 cm, a na mjestima gdje su ploče s pričvršćivanjem pričvršćene, postavlja se razmak od 0,6 cm. Trake se međusobno preklapaju za polovicu tvorničke oznake.
  4. Ploče sljedećeg reda umetnute su u rupu za zaključavanje i produljene su do klika. Pločice za spajanje trebaju biti raspoređene u koracima po koracima, s promjenom šavova u redu od 60 cm. Spojnice se ne smiju nalaziti bliže od 10 cm od oba ruba trake. Između samoreznih vijaka i ploče ostavite razmak od 1 mm.sporedni kolosjek veliki online kupci recenzije

Tako je cijela fasada obložena. Završni red podnice nalazi se ispod vijenca i pričvršćen je samo nakon ugradnje trake za završnu obradu.

cijena

Uz domaće proizvodne ploče, slični proizvodi njemačke tvrtke Docke vrlo su popularni na ruskom tržištu. Ima izvrsne tehničke karakteristike, tako da mnogi traže: "Što da odaberem: Paluba ili Granična sporedna kolica?" Komentari o predstavljenim vrstama proizvoda gotovo su identični, pa je jedini odlučujući argument trošak.sporedna paluba ili pregled velike linije

Sporedni dio ruskog proizvođača (vrsta metala) ima cijenu od 300 rubalja po ploči. Trošak vinilnih sorti počinje od 100 rubalja po 1 stranici. Proizvodi od inozemne proizvodnje koštat će kupca od 200 do 600 rubalja za isti iznos. Razlika je očigledna, ali s obzirom na to da je podstava domaće proizvodnje prilagođena lokalnoj klimi, postavlja se jedno pitanje, ali zašto platiti više?

U zaključku

Pregledali smo sporedni kolosijek "Grand Line" i povratne informacije kupaca o ovom proizvodu. Da biste koristili ovaj materijal ili ne, vraća se vlasniku kuće, ali ako se odabere između proizvođača panela, pozornost proizvoda treba platiti. Dugog jamstva za sporedni kolosijek "Grand Line" govori o odgovornom pristupu proizvođača pri stvaranju materijala koji se okreće i najvišoj kvaliteti gotovog proizvoda. I to je upravo ono što najviše brine domaći kupac.