Kanadske tehnologijske kuće: recenzije. Kanadska tehnologija gradnje okvirnih kuća

Kanadska tehnologija gradnje kuća dugo je stekla popularnost. Istina, u početku je postala široko rasprostranjena u europskim zemljama i Sjedinjenim Državama. Danas, kod kuće na kanadskoj tehnologiji, recenzije su pozitivne od Rusa. Koja je tajna popularnosti takve tehnologije i vrijedi izgraditi takvo stanovanje?

Malo povijesti

Kanadski tehnologija, to je ujedno i SIP, već 50 godina koristi se u Europi i Sjevernoj Americi, ali zato postoji radila do posljednjeg detalja. U isto vrijeme u našoj zemlji, ova tehnologija donedavno jedva su proučavali, SIP-ploča nije ispitana u pogledu zaštite okoliša, požara, a zbog kanadske stanogradnje puno glasina i mitova, od kojih su većina jednostavno nije istina. U srcu kanadske kuće je okvir i naziv za to je „Kanadski” to je zbog činjenice da je razvoj skupa pravila u Rusiji je provedeno na temelju normi stanovanja u Kanadi. Iako je, u stvari, kuća na kanadskom tehnologije izgrađena u našoj zemlji prije, ali oni su bili pozvani finski.

dom na kanadskim tehnološkim pregledima

Što je SIP?

Kao što je već spomenuto, kanadska građevinska industrija temelji se na skeletu, ali zapravo je to ista konstrukcija ploče, jer za montažu kuće na mjestu isporučuju se ploče proizvedene u tvornici. U pravilu se SIP ploče montiraju na osnovi drvene grede, zbog čega se unutar strukture stvara jaki i kruti okvir koji može nositi opterećenje. Tako se kuće grade na kanadskoj tehnologiji. Recenzije kažu da je izgradnja brza, s konačnim rezultatom zadovoljna kvalitetom. Posebnost SIP ploča je njihova velika snaga, oni su u stanju izdržati bilo koji vjetar opterećenja, kao i sila snijega ili kiše. Puno takvih stambenih objekata je izgrađeno u SAD-u, gdje se često pojavljuju potresi ili tornado, a ove naizgled krhke kuće preživljavaju puno.

Značajke montaže

Kanadska tehnologija često se zove okvir bez okvira, jer za ovaj dizajn prisutnost okvira - vanjski ili unutarnji - nije nužan. Često, dallets ili termalni ulošci se koriste za spajanje ploča, koji su stvoreni iz iste SIP ploče, imaju samo manju debljinu. Međutim, većina građevinskih tvrtki radije koristi tradicionalnu metodu gradnje, pa je temelj okvira kuće drvena greda. Prvo, takva konstrukcija postaje izdržljiva. Drugo, prisutnost drvenog greda omogućava vam da pravodobno popravite, ako je potrebno.

Kanadska tehnologija gradnje kuća

Kanadski tehnologija gradnje kuća ukazuje na to da su zidovi nosivi, podovi, krov će se prikupljati od SIP-ploča, ali i mogućnost njihovog korištenja za izgradnju unutarnjih pregrada. Vrlo često se ploče koriste za oblaganje okvira napajanja. To je, ispada da je u kanadskoj House isprepliću elementi okvira i ploče, tako da vrlo često, i stambene razvoj pod nazivom Okvir ploče.

Koje su prednosti?

Nije slučajno da kanadska tehnologija dobiva pozitivne povratne informacije. Prednosti ovih stambenih nekretnina uključuju:

1. Jedinstvena zaštita od požara: predmeti SIP ploča su pola puta topliji od drvenih, ciganskih ili betoniranih betonskih kuća.
  2. Visoka energetska učinkovitost i uštede u grijanju.
  3. Preostao je mnogo korisnih područja, gotovo 30% više.
  4. Sam proces gradnje je ekonomičan, budući da će materijali morati trošiti mnogo manje nego ako ste izgradili opeku ili zapisnik.
  5. Izgradnja stambenog objekta provodi se jedan do dva tjedna.
  6. Okviri kuće na kanadskoj tehnologiji ne smanjuju se, tako da odmah nakon što se montaža može uključiti u završnu obradu.
  7. Zbog malog utega strukture, neće biti potrebna jak temelj.
  8. Građevinska kuca brzo se obavlja bez upotrebe posebne opreme.
  9. Sve ploče su proizvedene u tvornici, pa kanadska tehnologija gotovo potpuno eliminira rizik od braka.
  10. Izgradnja se može provoditi u bilo koje doba godine, a krajolik neće biti oštećen.
  11. Kuće kuće su pouzdane i nepretenciozne u službi.

kod kuće na kanadskim cijenama

Za uvjete Rusije s hladnom klimom, izgradnja kanadske tehnologije je profitabilno rješenje. Prvo, kućište će biti zaštićeno od topline. Drugo, za vrijeme montaže neće biti nikakvih tehnoloških grešaka, budući da će u postrojenju biti proizvedene sve komponente buduće kućice, što znači da će imati točne dimenzije i oznake. Treće, SIP ploča, koja se sastoji od nekoliko slojeva materijala, nema zračne praznine, što znači da dodatna izolacija vjetra i pare kod kuće neće biti potrebna. Osim toga, kuća na kanadskoj tehnologiji (fotografija potvrđuje niz dizajnerskih rješenja koja se mogu usvojiti za kućište okvira) karakterizira energetska učinkovitost. Upravo je to načelo da se naša država postupno uvodi u modernu gradnju kako bi bila profitabilnija i učinkovitija.

Koji su nedostaci?

Naravno, kao u bilo kojoj drugoj građevini, u okviru zgrade kuća ne može bez nijansi. Dakle, vrijedno je razmotriti, da takve kuće nisu otporni na gorenje, i to je možda najvažniji nedostatak tih struktura. Ali, s druge strane, sve vikendice i stanovi podložni su gori, jer je prvo što gorenje ono što je unutar njih. Stoga, kako biste zaštitili svoj dom od požara ili paleža, vrijedi razmotriti nadležni vatrogasni sustav. SIP ploča, kao i svaki drugi proizvod od drva, ima treći stupanj otpornosti na vatru, a koristi se na istom mjestu gdje se koristi drvo. Konstrukcije ove klase mogu se koristiti za izgradnju obiteljske i privatne kuće - to je odobreno građevinskim propisima.

okvirne kuće za kanadsku tehnologiju

kanadski tehnološka izgradnja okvira kuća predlaže korištenje ploča u kojima je grijač proširen polistiren. Zaštićen je od otvorenog plamena s OSB-3 pločama i otporni su na gorenje. Naime, ispostavilo se da SIP ploča nije sigurnija od bilo koje druge drvene konstrukcije. Da bi je još jači, ploča je gotova pomoću gips ploče. Osim toga, odlučujući za izgradnju kuće pomoću kanadske tehnologije, prednost imaju CIP ploče proizvedene bez ometanja tehnološkog procesa. U pravilu, takvi su materijali skuplji.

Trebao sam se bojati glodavaca?

Mnogi ljudi pogrešno vjeruju da su kuće okvira izložene glodavcima. Međutim, ostaje činjenica: u SIP pločama glodavci nisu posađeni. A to potvrđuju dugogodišnje iskustvo kupaca koji koriste ovu kuću za više od desetljeća. Prvo, stiropor za miševe nije od interesa, a oni ne odgovaraju njihovim gnijezdima u njemu. Drugo, u svakom slučaju, morate blokirati pristup grijalu glodavcima - to će, naravno, riješiti problem.

Ekološki prihvatljiv materijal

SIP ploče su idealne za izgradnju kuće pomoću kanadske tehnologije. Recenzije, međutim, često su ispunjene sumnjama o komponenti okoliša. Uglavnom, svaki materijal ima svoje prednosti i nedostatke i zato odabire samo kupca. Dodat ćemo precizno SIP ploče. Mnogi vjeruju da vanjski OSB ploče u njima - nije najsigurniji izbor za izgradnju. Gotovo sve razvijene zemlje koriste ove ploče u izgradnji stambenih objekata više od desetak godina. Valja napomenuti da je materijal razvijen posebno za stambenu izgradnju!

Kanadska tehnologija

Okviri kuće kanadske tehnologije u Rusiji tek počinju popularizirati, dakle, ima dosta pitanja i sumnji među kupcima. Ali treba imati na umu da se u našoj zemlji pločice OSB-3 još uvijek proizvode u malim količinama, a skupno se uvozi iz inozemstva: Sjevernoj Americi i Europi. I ovdje postoje visoke zahtjeve za ekološku prihvatljivost proizvedenih materijala.

Glavna stvar je zaštititi stablo

Kanadska tehnologija gradnje kuća je izgradnja stambenog prostora koristeći veliki broj drvenih materijala. Ovo je, s jedne strane, dobro, jer je drvo ekološki sigurna, izdržljiva i pouzdana. No, s druge strane, ona mora biti kompetentno operirana, tj. Uzeti u obzir nestabilnost na vlagu ili suhoću. U takvim slučajevima, važno je ne samo tretirati stablo s određenim spojevima, nego i razmišljati o ventilaciji problematičnih dijelova kuće. Mnogi kupci vjeruju da je ovo predugo i skupo djelo pa oni vole izgradnju drugih materijala.

Pri gradnji kuće za kanadsku tehnologiju potrebni su projekti. Prvo, oni će uzeti u obzir značajke dizajna budućeg stanovanja. Drugo, procjena će se razmišljati i napisati, što igra vrlo važnu ulogu ako želite graditi profitabilno. Treće, cijela mreža inženjerskih komunikacija razmatra se u odluci o dizajnu. Dakle, ako je projekt izveden kompetentno i profesionalno, ne možete se brinuti o snazi, pouzdanosti i kvaliteti vašeg stanovanja - svi će ti pokazatelji biti na visokoj razini!

Dodatna dorada: za i protiv

U odgovorima kupaca koji su već izgradili svoje domove na kanadskoj tehnologiji, često se postavlja pitanje je li potrebno napraviti vanjski ili unutarnji ukras. Stručnjaci savjetuju sve da potroše vrijeme i da vaš dom još jače i pouzdanije. Na primjer, možete ga šivati ​​s opekom, sporedni kolosijek. Napominjemo da se sama CIP ploča razlikuje po svojoj snazi ​​i pouzdanosti, pa je stoga praktički nemoguće prekinuti i, ako je moguće, tada pomoću posebnog alata. Stoga, iz sigurnosnih razloga, glavna stvar je jačanje prozora i vrata otvora.

kod kuće na kanadskoj tehnologiji

Još jedna točka koja zabrinjava potrošače je postizanje izolacije buke. Vjeruje se da SIP ploča nema dovoljnu debljinu, te stoga osigurava da mir u okvirnoj kući vjerojatno neće funkcionirati. U takvim slučajevima postoji učinkovito i profitabilno rješenje - panel obložen u dva sloja gips ploče. Takav materijal zadovoljava zahtjeve europskih standarda za izolaciju buke, koje se nameću na stambene objekte. Suha ploča je vrlo dobar materijal, jer štiti buku od ulice i zvukove koji dolaze iz susjedne sobe.

Mnogi vlasnici kuća okvira lako rješavaju i problem s prozračivanjem. Za to, neki vole uvodnici zraka u zidovima, a neki kupuju kompaktne ventilacijske sustave koji također zagrijavaju zrak. Sve ovisi o sposobnostima i željama svakog kupca.

Koliko košta kuća za izgradnju?

Kanadska tehnologija gradnje okvira

Svatko tko odluči graditi privatnu kuću, tražeći materijale koji će biti ne samo tako visoki i pouzdani, tako jeftini. Istina, ne morate uštedjeti novac, pogotovo ako želite da vaš dom traje dugo i pouzdano. U tom je smislu vrlo povoljno izgraditi kuće na kanadskoj tehnologiji: cijene drvenih dijelova nisu toliko visoke, a tvornička montaža čini proces izgradnje još jednostavnijim i stoga jeftiniji. Ali ako uzmete SIP ploču posebno, smatra se elitnim materijalom, pa je stoga tvornica cijena oko 2000 rubalja po kubnom metru. Međutim, osobitost tih ploča je da se mogu napraviti vlastitim rukama pomoću preše, OSB-3, blokova stiropora određene veličine i ljepila. Međutim, u ovom slučaju postupak izgradnje može biti odgođen.

U stvari, za izgradnju profitabilan i učinkovita pomoć je kanadskayatehnologiyastroitelstvadomov: cijene molimo mnoge kupce, kuća primi pouzdane, visoko kvalitetne, zadržava toplinu i smanjuje troškove energije i grijanje. Na primjer, kuća izrađena od drvenog drveta će koštati malo više, i potrebno mu je puno vremena za pripremu za daljnje radove. Zbog toga se greda za rezanje danas rjeđe koristi i zamjenjuje ga profiliranom i lijepljenom zrakom. Istina, takva izgradnja neće biti najjeftiniji.

Općenito, cijene kanadske kanadske tehnologije su sljedeće:

1. Ako uzmete zasebnu SIP ploču, koštat će oko 1200-1400 rubalja po četvornom metru. Konačni trošak ovisi o debljini materijala.
  2. Ako odlučite izgraditi kanadsku kuću na osnovi ključ u ruke, trošak izgradnje kuće bez završetka iznosit će oko 1.300.000 rubalja. U pravilu građevinske tvrtke razumiju izgradnju i dostavu na objekt, montažu, izolaciju zidova, krovova, podova, montaže vrata i prozora, kao i krovova. Dodatno će se izračunati svi dodatni radovi, na primjer, vanjska završna obrada, ugradnja temelja i komunikacija, grublje i završna obrada. U prosjeku će sve ove radove i kućanstvo koštati oko 5-6 milijuna rubalja.

Moderno tržište nekretnina stalno se poboljšava, razvija i mijenja. Tehnologije i materijali ne ostaju nepromijenjeni. Prema tome, kupcima se nude veliki izbor projekata, među kojima svatko može odabrati ono što im se sviđa. Wireframe konstrukcija je vrlo u potražnji danas, povratne informacije kupaca i spremni za izgradnju takvih stanovanja kažu. Ako želite izgraditi toplu, pouzdanu i kvalitetnu privatnu kuću, onda SIP ploče mogu postati za vas savršeno rješenje!