Kuće sa sendvič panela: projekt, gradnja, recenzije

Prije toga, inherentno samo kanadskoj populaciji, a sada cijeli svijet, kuće od sendvič panela sada uživaju veliku popularnost među stanovnicima Rusije. Mali stambeni objekti ovog tipa izgrađeni su u predgrađima, u regijama zemlje, na južnim i najudaljenijim, sjevernim. Izgradnja kuće iz sendvič panela je jednostavna, jednostavna, brza i najvažnije - ne tako skupo. Zato u nastavku ćemo razmotriti u detalje proces izgradnje takvog stanovanja, kao i pitati cijenu materijala, koji, zahvaljujući svojoj izvrsnoj kvaliteti nam dati priliku da žive u toplinu i udobnost tijekom cijele godine.

Kratak opis materijala

Sam po sebi, sendvič ploča sastoji se od tri dijela. To su dva gusta sloja (ploča od čestica, MDF ili nešto drugo) i mekani sloj izolacije, koji se nalazi između njih. Svaki sloj je pričvršćen na drugi pomoću vrućeg tiska, tako da se kasnije ne mogu odspajati. Sama izgradnja kuća od sendvič panela sugerira da su potrebne dvije vrste takvog materijala. Prvo se zove zid. Njegova površina je ili potpuno glatka ili profilirana s jedne strane, što daje zidovima određeni dekor. Za uređenje krovova krovne ploče. Oni se mogu profilirati s obje strane, ili samo s jednim - vanjskim.

kuće od sendvič panela

Primjena materijala

Sada mnoge građevinske tvrtke koje nude stanovništvu u najkraćem vremenu za izgradnju kuće sendvič panela. Mišljenje ljudi o tom računu, u pravilu, neovisne tvrtke, koji je uzet za rad, a za obavljanje kvalitete. Sam materijal, koji se koristi u ovom procesu, nesumnjivo je dobar i po kvaliteti iu cijeni. Slične projekte gradili su domaće građevinske tvrtke u dva do tri tjedna. Najteža faza u ovom radu je raspored temelja. Daljnja izgradnja zidova i stropova jednostavan je zadatak. Slične kuće mogu se prodati "na ključnoj osnovi", što se najčešće primjećuje u našoj zemlji. Rjeđe ljudi naručuju kućište okvira za sebe na pojedinačnom projektu. Izvana, kuće sendvič panela izgledaju kao punokrvne cigle, ladanjske kuće, s elegantnim vanjskim i impresivnim pročeljima. Međutim, uopće nije šik - glavni kriterij takvog stanovanja. Prema vašim crtežima, radnici će moći izgraditi i srednjovjekovni dvorac s takvih ploča i kolibu s jednim prozorom.

kuća sandwich panela recenzije

dizajn

Prije nego počnete raditi, vrijedi napraviti precizan crtež budućeg doma. Ako je takav posao izvan vaše moći, onda skicirajte crtež, a izračune će izvršiti stručnjak s kojim ćete navesti sve detalje. Imajte na umu da postoje i gotove kuće sendvič panela, za koje su unaprijed postavljene cijene. Također one zgrade koje su izrađene prema standardnim crtežima, što je najisplativije u pogledu potrošnje građevinskog materijala. Stoga, ako prvi put želite uštedjeti novac, odnesite ju na bilješku. Sam projekt, koji ćete sastaviti kao rezultat, sastojat će se od dva dijela, koji su detaljno opisani u nastavku.

Nacrti dijelova i proizvoda za daljnju ugradnju

Ovdje ćemo uključiti objašnjenje sa svim transkriptima koji će biti prisutni na sljedećim stranicama. Onda smo stavili sve podatke na podne ploče, isto što trebate napisati o zidnim pločama prvog kata i mansardi. Označavamo parametre dijelova zidne ploče. Sljedeća stavka je podatak o krovnim materijalima. U pravilu, kuće od sendvič panela uvijek se nadopunjuju drvenim elementima. To mogu biti stajališta na trijemu, balkonu, samoj kući, itd., Tako da u ovom odjeljku navodimo i sve podatke o njima.

izgradnja kuća od sendvič panela

Skupni crteži za daljnju montažu

Nakon svih podataka za kuću iz sendvič panela koje ste izračunali, skupljamo projekt u jednu. Da biste to učinili, potrebne su vam točne slike, na kojima će se ljestvica i svaka linija prikazati precizno. Navodimo da ćemo morati posebno:

• plan prizemlja;
  • potkrovni plan;
  • skice fasada (duž aksijalnih smjerova);
  • plan i izračun temelja;
  • dio podruma;
  • planiraju postaviti ploče koje će se preklapati temelje;
  • plan za montažu zidnih ploča na prvom katu;
  • plan za postavljanje stropova, koji se odnose na prvi kat;
  • plan ugradnje zidnih i podnih ploča na drugom katu (ili potkrovlju);
  • ugradnja krovnih ploča;
  • sekcija u stubištu;
  • izrezati na području grebena;
  • plan i izračun krova.

projekti kuća od sendvič panela

Faze erekcije. Zaklada i početna djela

Izgradnja kuća od sendvič panela počinje, kao i bilo koja druga, iz temelja. U tom slučaju, njegovi zahtjevi nisu tako visoke s obzirom na činjenicu da je zidovima i stropovima buduće kuće svjetla i skroman. Dubina ovisi strogo o terenu i vrsti tla. Idealno, ova je mogućnost prikladna za temelje trake ili stup. Istodobno, radnici počinju izraditi instalacijski sustav za kuću. Njegova je bit u činjenici da je temelj fiksiran s jakim šipkama uz pomoć sidrenih vijaka. Ovaj materijal je impregniran s antisepticima i drugim zaštitnim mješavinama, što omogućuje da kuća bude uvijek čista, suha i ugodna. Na ovom remenastom traku ploče će kasnije biti montirane.

kuće iz foto sandwich panela

Montaža i ugradnja zidova i stropova

Prvo, pogledajmo nedovršene kuće iz sendvič panela. Fotografije nam jasno pokazuju da, iako se smatraju "kartonskim kolibama", još uvijek imaju svoj kostur. Sastoji se od ploča, koje su spojni element koji se nalazi između svake ploče. Na ovoj "mreži" nalazi se sami paneli, a sve pukotine puše pomoću ugrađene pjene. Sastav gotove kuće uvijek počinje s kutom. Kako bi se postavilo takvo stanovanje, na mjestu ne treba više od dva radnika. Preklapanje kuće uvijek uključuje ventilator zraka, koji omogućuje prirodnu ventilaciju. Zbog činjenice da se kuća temelji na okviru drveta, jednostavno postavite prozorske ploče i vrata.

Ugradnja krovova

Na samom kraju, krov kuće je montiran. Sam proces ne razlikuje se od standardnog, koji su koristili naši preci. Dno crta je samo da sanduični paneli su pričvršćeni na klizaljke i podne ploče. Ponekad je krov također opremljen vodonepropusna folija Za dodatnu zaštitu (pogotovo ako imate potkrovlje). Nakon što je glavni materijal gotov, postavlja se dekorativni element. U svojoj ulozi obično je standardna pločica. Ovdje je glavna stvar da treba odgovarati boji i teksturi vašeg projekta.

izgraditi kuću sendvič panela

Moja kuća je izrađena od sendvič panela. Vlasnik povratne informacije

Svi su u naše vrijeme, koji je dobio sličnu vrstu stanovanja, nikada nije žalio na njega. Ljudi kažu da je kuća uvijek topla, udobna i udobna. Izrađen je od ekološki prihvatljivog, kvalitetnog i izdržljivog materijala. Još jedan veliki plus - trošak gotovog stanovanja ne prelazi 30-33 dolara po četvornom metru. Važno mjesto zauzima i komunikacija i oprema. Sve cijevi, žice i ostale komponente koje su neophodne za ugodan život u našem svijetu, u takvim stanovima su skriveni ili u posebnim kutijama ili iza lažnih zidova. Naravno, svaki potrošač zadovoljava slobodnim prostorom koji vam omogućuje instaliranje bilo kojeg namještaja u kuću. Visina stropova je prosječno 2,8 m, a sami možete odrediti veličinu soba.