Fleksibilne šindre: recenzije. Fleksibilna pločica ili metal: što je bolje?

Svatko tko živi u privatnoj kući, sanja o izradi visokokvalitetnog krova jednom zauvijek. Nažalost, to je gotovo nemoguće postići, ili barem prije. Sada se situacija malo promijenila. S pojavom progresivnih tehnologija pojavio se takozvani "mekani krov", koji danas ima nekoliko mješovitih kritika. Fleksibilne šindre - to je izdržljivo i jedinstveno u svojoj vrsti materijala, ali razgovarajmo o svemu u redu.recenzije fleksibilne šindre

Metalne pločice: prednosti i nedostaci

Do danas je ovo jedan od najpopularnijih materijala za krovne zgrade. Ako se u inozemstvu krov vrši samo za industrijske objekte, u našoj zemlji to su uglavnom privatne kuće, vikendice i vile. Naravno, metal ima nekoliko neporecivih prednosti. Prvo, ovo je vrlo jak materijal, a drugo, relativno je jeftin, a njegov izbor je vrlo širok. Ipak, postoje nedostaci u obliku teške težine, prekomjerne buke, pogotovo ako je instalacija bila pogrešna. Nemojte zaboraviti da je metal, bez obzira na to što se može reći, sklon koroziji, stoga, u okruženju s visokom vlagom, brzo gubi ne samo atraktivan izgled nego i njegova svojstva. Dakle, najjeftinije opcije za krovište od metala će trajati ne više od 20 godina, kao što potrošači recenzije jasno pokazuju. Fleksibilne šindre uspjele su u ovom planu, a sada ćete shvatiti zašto.pregleda fleksibilnih pločica ili pločica

O bitumenskoj bazi u detalje

Mekane pločice nose takvo ime iz razloga. Može se savijati do određenog kuta i istodobno zadržati svoje elastična svojstva. Zbog sličnosti s krovnim materijalom, mnogi vjeruju da je to osnova fleksibilne šindre leži kartona, materijal koji trune. Ali sve je nešto drugačije. I, osim vanjske sličnosti bitumenskih pločica i oklopljenog ruberoida, nemaju ništa zajedničko. Dakle, u srcu prvih nalazi se stakloplastika, obično povećana snaga. Naravno, to ne čini bez slojnog bitumena. Usput, kvaliteta potonjeg uvelike ovisi o operativnim svojstvima. Razni polimerni aditivi i vanjski zaštitni silikonski sloj čine mekoću krovu izdržljivim, otpornim na mraz i sl. Sigurno je reći da oko 85% potrošača ostavlja pozitivnu povratnu informaciju. Fleksibilne pločice imaju mnogo manji otpad pa neće biti puno skuplji od metalnog krova. Pa, sada razgovarajmo o tome što ljudi pišu.Ruflex fleksibilne pločice recenzije

Fleksibilna pločica ili metalna pločica: ocjene kupaca

Mnogi potrošači kažu da u praksi nije sve tako loše s metalnim proizvodima. Unatoč činjenici da je takva pločica vrlo bučna i tijekom instalacije pojavljuje se puno otpada, s pravim pristupom ima izvrsne performanse. Oko 70% kupaca metalnih pločica kaže da košta više od bitumena, ali sada je riječ o kvalitetnom proizvodu s visokim sadržajem cinka. Osim toga, apsolutno je svatko zadovoljan kako se metal obrađuje vjetrom i mehaničkim oštećenjem.

I mekom krovom, nije tako jednostavno. S jedne strane to su niske cijene prevučenih valjaka (ruberoid, linokrom), as druge - elitni materijali poput bitumena s dugim vijekom trajanja. Ako krov treba biti učinjeno brzo i jeftino, sve je savjetovao da daju prednost krovnog pusta i linokromu kada kvaliteta je važnija za tebe, bolje je da bitumena. Kao što možete vidjeti, prilično je teško odgovoriti na pitanje o tome što je bolje: fleksibilna pločica ili metalna pločica? Recenzije kažu da su svi materijali dobri, ali samo ako su kvalitetni. Osim toga, mnogo ovisi o proizvođaču.fleksibilni krovni krovovi

Ruflex je fleksibilan šindre: recenzije potrošača i stručnih savjeta

Bitumenne šindre ovog proizvođača poznate su diljem svijeta. Karakterizira ga visoka kvaliteta i performanse. Glavna je prednost, prema većini potrošača, da se takva fleksibilna pločica može koristiti i na vrlo hladnim područjima, a naprotiv, vrlo vruća. Stručnjaci također primjećuje da su finske meke šindre prikladne s krovovima s kutom nagiba od 11 do 90 stupnjeva, i to se ne može pohvaliti svakom proizvođaču. Tvrtka je proglasila jamstvo vijek trajanja je 25 godina, ali u praksi ta je brojka veća. Glavni smjer proizvodnje tvrtke "Ruflex" - fleksibilan pločica, recenzije o kojima gotovo sve su pozitivne. Proizvodi su kvalitativni, lagani i izdržljivi su od -45 do +110 stupnjeva Celzijusa.najbolje fleksibilne pločice recenzije

Fleksibilne šindre "Tylerkat"

U odvojenom pogledu, ova vrsta krovnog materijala ne treba. Ovo je prilično dobro poznati brand koji se razlikuje po prihvatljivoj cijeni i prihvatljivoj kvaliteti. Dakle, vijek trajanja, prema potrošačima, je više od 20 godina, a tvrdi proizvođač - 15. U principu, fleksibilne pločice Tilercat "prima", recenzije su pozitivni. Primijetili su iznimno jednostavnu i brzu ugradnju, kao i visoku čvrstoću proizvoda. Ali mnogi primjećuju da se premaz počinje nestajati nakon nekoliko godina, iako se boja ne gori. Budući da je Shinglas, koji proizvodi ovu vrstu krovnog materijala, domaći, to je vrlo pristupačna opcija s dobrom kvalitetom.

"Tegola" - talijanska kvaliteta i cijena

Mnogi ljudi sa sigurnošću kažu da su to najbolji fleksibilni šindri. Pregledi oko 95% slučajeva su pozitivni i, štoviše, oduševljeni. Činjenica je da je pojam eksploatacije mekog krova Tegola, kojeg proizlazi proizvođač, oko 60 godina. Ali za to morate platiti dobar novac. Važno je napomenuti da će vaš krov biti pouzdano zaštićen jer pločice nisu osjetljive na opadanje i koroziju, kao i na temperaturne učinke. Treba napomenuti da je tvrtka vodila brigu o raznim bojama. Ukupno, asortiman može pronaći više od 70 škara s različitih linija (premium, ekskluzivni i super). Naravno, fleksibilne pločice "Tegola" recenzije imaju pozitivan ne samo zbog toga, već zbog visoke kvalitete ovog krovnog materijala.

fleksibilne šindre

Što još vrijedi spomenuti?

Kao što je gore navedeno, težina fleksibilnih šindri je vrlo mala. Dakle, za 1 kvadratni metar ima samo 5 kilograma mekog krovišta. To znatno smanjuje teret na kući, ali u najmanju ruku ne utječe na zaštitu od oborina. Usput, za bitumenske podloge izolacija buke je mnogo bolja nego kod metalnih pločica, obratite posebnu pozornost na to. Treba napomenuti da meke pločice u nekim slučajevima - jedino pravo rješenje. Dakle, na krovovima sa složenom geometrijom izuzetno je teško raditi s metalnim listovima, koji praktički nisu podložni obradi.

Ovdje smo i govorili o tome što je najbolje: metalne ili fleksibilne pločice. Kao što možete vidjeti, izbor nije tako očit. U nekim slučajevima preporučljivo je koristiti jedan krov, u drugima je sasvim drugačiji. Ipak, važno je dati kvalitetu. Na primjer, domaći proizvođač nije uvijek loš, fleksibilne šindre Shinglas, recenzije o tome koje su uglavnom pozitivne, nisu tako skupo i vrlo visoke kvalitete. Što se tiče takvih brandova poput "Tegola", svatko ih ne može priuštiti, ali takav krov se obavlja jednom za čitav život, a možete biti sigurni u to. Unatoč činjenici da mreža ima niz recenzija, fleksibilna pločica je vrlo popularna i potražnja na tržištu.