Grijači za film: recenzije. Zidni grijač filma

Infracrveni grijači imaju mnogo. Oni imaju koristi od pozadine druge opreme za grijanje, tako da ih se vrlo često kupuje. Proizvođači stalno pokušavaju proširiti asortiman proizvoda, a relativno se nedavno pojavili i filmski grijači. Povratne informacije potrošača sugeriraju da su takvi uređaji dobri za niz razloga. Pogledajmo pažljivije konstrukcije, načelo rada i povratne informacije kupaca.recenzije filmskih grijača

Načelo rada uređaja

Uređaj funkcionira zbog činjenice da grijaći element zrači toplinu u infracrvenom spektru. Grijač filma, pregledan nešto kasnije, ima odašiljač, i to je glavni radni element uređaja. Valja napomenuti da se toplina oslobađa samo u rasponu jedinice, što ovisi o njegovoj snazi ​​i dimenzijama. Međutim, ova funkcija omogućuje da se grijač koristi isključivo za lokalno grijanje. Nije tajna u svakodnevnom životu, točki (filmu), podu i stropni grijači. Sve vrste su popularne, ali ćemo samo uzeti u obzir jednu od njih. Činjenica je da lokalni grijači rješavaju nekoliko problema odjednom.osvrt na zidne grijače filmova

Detaljno o grijačima filma

Mnogi mogu reći da su film i toplinski grijači dvije potpuno različite stvari. To je dijelom istina, s druge strane, ima smisla kombinirati ovu opremu u jednu veliku skupinu. Glavna razlika između filma i točkastih AI je ta da ona djeluje kao objekt unutrašnjosti, a filmske su skrivene od očiju osobe. Instalacija tih i drugih izvodi se ne samo na zidovima, već na drugim mjestima uz pomoć zagrada. Infracrveni film to je prilično skupo pa se pripremite za visoku cijenu proizvoda. Ima smisla imati na umu da film može biti velik, pa se područje uređaja može podesiti. Točka grijanja su male veličine i djeluju lokalno. Kao što je gore navedeno, grijači za filmove, čije recenzije nisu uvijek pozitivni, imaju visoki trošak. Ali je li to opravdano?

Na učinkovitost filma IO

Sigurno je reći da opcije poda i stropa izgledaju profitabilnije u odnosu na pozadinu drugih vrsta grijača. Razlog tome je da zagrijani zrak iz konvencionalnih izvora topline uvijek raste prema gore, što smanjuje njihovu učinkovitost i povećava trošak električne energije. Ali svi znamo da infracrveno zračenje ne zagrijava zrak, ali objekte, pa je gubitak topline od infracrvenog radijatora obično zanemariv. Kao glavni izvor topline, jedinica se ne preporuča koristiti iz raznih razloga, ali za grijanje hladnih zona u stanu ovo je jedno od najboljih rješenja. U svakom slučaju, ako imate nešto novaca, možete kupiti zidni filtar. Povrat kupaca obično je pozitivan. No, mnogi od njih kažu da ne morate kupiti kineske proizvode.filtar grijača

Zidni filtar: potrošački pregledi

Prije kupnje izuzetno je važno upoznati se s proizvodom. To možete učiniti besplatno. Jedan od načina je pročitati recenzije korisnika određenog modela koji vas zanimaju. Kupci primjećuju da su se najbolji grijači europske proizvodnje pokazali najboljima, no domaći su analognici u potražnji, posebice zahvaljujući demokratskim troškovima i velikom izboru filmskih grijača. Cijena za mnoge modele ruskih tvrtki počinje od tisuću rubalja i završava markom od nekoliko tisuća. Potrošači preporučuju pažljivo odabir infracrvenog filma koji odgovara unutrašnjosti vaše sobe.zidni filtar

O stropnim grijačima

Valja napomenuti da IO nije samo visio na zidovima. Izgrađeni su u podu i stropu. Ako detaljnije razmotrite sve opcije, možete vidjeti da je njihovo načelo rada gotovo identično, a stropni grijač može biti zamijenjen ugrađenim podom i obrnuto.

Ako govorimo o EUT, smještenom u strop, onda zračenje zagrijava namještaj i pod. Ispada da je na nogama temperatura maksimalna, što je ono što je potrebno postići. Takav IO ne može se postaviti na spuštene stropove, osim toga, boje se udara u tijelo vode. Postoji još jedan značajan nedostatak, zbog čega se mnogi ne usuđuju kupiti takav grijač. Nedostatak je da infracrveni film mora biti vrlo moćan, pogotovo ako vaša kuća ima visoke stropove. Zbog ovog jednostavnog razloga, trošak električne energije bit će mnogo veći nego u slučaju konvencionalnog grijačem ulja. No, u praksi to ne zaustavlja potrošače koji kupuju strop IO.

Sustavi podnog grijanja

IO ovog tipa ugrađeni su u pod i predstavljaju modifikaciju sustava "toplog poda". Takvi grijači za film su dobri po tome što ne podižu temperaturu površina kućanskih aparata i ne utječu na vrijeme rada. Osim toga, ujednačenost grijanja će također ugoditi, kako sretni vlasnici takvih sustava opetovano kažu. Naravno, najčešće se poda koristi za stvaranje radnom mjestu i infracrveni je film malih dimenzija, poput prostirke pod nogama. Ovo će vam pružiti udobnost i udobnost za vrijeme vašeg boravka na pultu. Istodobno, za instalaciju takvog sustava na veliko područje je vrlo skupo i teško, i nema smisla u njemu. Zanimljivo je da za ugradnju nije potreban poseban podni pokrov. To je ono što su grijači za infracrvene filmove poznati. Recenzije kažu da njihova upotreba povećava udobnost stambenog prostora.pregleda grijača infracrvenog filma

izgled pitanja

Moguće je sa sigurnošću reći o velikoj razlici između filmskih grijača iz ulja ili samo infracrvenog zračenja. I nije toliko u dizajnu proizvoda, kao u funkcijama koje je provela. Činjenica je da je film najčešće uokviren u obliku slike koja se može objesiti u uredu ili kod kuće. Jasno je da slika sama ne predstavlja nikakvu vrijednost, ali je mnogo bolje nego pričvršćivanje konvencionalne grijač na zidu. Mnogi ne mogu ni primijetiti da imate IE. Stoga pažljivo uvijek odaberite zidni filtar za grijanje. Povratak potrošača je da domaće tvrtke nude dobar izbor, a svi mogu odabrati proizvod po svom ukusu. Želite li krajolik ili portret? Sve će biti učinjeno na zahtjev klijenta ako postoji određeni iznos. Danas možete naručiti sliku koju vam se sviđa. Naravno, u ovom slučaju, morate preplatiti oko 15% ukupnih troškova proizvoda, ali to je vrijedno toga. Kao rezultat toga, imat ćete punu sliku-grijač u sobi, a sve to za relativno malo novca.

recenzije infracrvenih filmova zidnih grijalica

Ukratko o tehničkim karakteristikama

Već znate što je zidni infracrveni grijač. Komentari potrošača uvelike se razlikuju ovisno o proizvođaču. Ali jedna od prednosti takvih jedinica je tehnička svojstva. Ovdje govorimo o tako važnom parametru kao težini. U većini slučajeva EI-filmovi ne teže više od 0,5 kg. To je vrlo povoljno, jer nema dodatnog opterećenja na zidovima. Mogu se pričvrstiti na gipsane ploče, pločice i tako dalje. Tehnički resurs upotrebe obično doseže 50.000 sati. Vjerujte mi, nijedan stacionarni grijač ne može se pohvaliti takvim pokazateljima. Zanimljivo je da su infracrveni filmovi potpuno sigurni: površina se obično ne zagrijava iznad 60-65oko C. Potrošnja energije s dimenzijama veličine 1200 x 580 x 20 mm ne prelazi 500-550 vata, što je slično 2 kW bojleru. Kao što možete vidjeti, uređaj je vrlo profitabilan s obje strane. A ako pogledate cijenu, onda je jasno da je niža od istog pokazatelja najjednostavnijeg grijalice s niskom snagom.

zidni filmski grijač trio

O proizvođačima

Europski proizvodi u Rusiji bit će dugo u velikoj potražnji. To je zbog činjenice da su u vrijeme nastanka filma IO domaće tvrtke nisu ih proizvodile, a strana novina brzo preuzeo i ojačala vodeće pozicije na ruskom tržištu. Ipak, danas naše tvrtke proizvode i vrlo pristojnu tehniku, što se očituje povratnim informacijama. Zidni grijač "Trio" - jedan od najpopularnijih, a omjer cijene / kvalitete gotovo je neusporediv. Usput, trošak domaćih proizvoda je niži za 10-15% od onog europskog. Već postoje ruski proizvođači koji su stekli dobru reputaciju. Na primjer, filmski grijač "Home comfort" recenzije su pozitivni. Relativno je jeftina i istovremeno kvalitetna oprema. Veliki izbor i dostupnost cijena čine film IO vrlo popularnim. Osim toga, oni su u stanju ukrasiti čak i najneugodniju unutrašnjost, čine ga živopisnim i šarenim. Budite oprezni pri odabiru filmskih grijača. Recenzije o njima mogu biti pozitivni i ne jako puno, što ovisi o proizvođaču i troškovima proizvoda.