Nike futsalkas: fotografija i recenzija

Futzalki Nike - vrsta sportske obuće dizajnirane za igraonice u zatvorenom prostoru. Do danas, ovi modeli su stekli znatnu popularnost. Nike futsalkas nemaju trnje. Razlikuju se samo u neobičnom uzorku gaznoga sloja. Odgovarajuće cipele za amaterske sportaše i profesionalne igrače u sezoni.

Nike futsalkas - izvrsna kvaliteta

Pravi poznavatelji sportskih cipela dobro reagiraju na ove modele. I uopće nije iznenađujuće. Uostalom, Nike futsalkas su izvrsne kvalitete. I njihov prvi plus je podnožje od poliuretana. Ovaj materijal je nevjerojatno izdržljiv. Na igralištu s tvrdim dodirima ne ostavlja nikakve tragove. Osim toga, Nike futsalkas vrlo slabo vibriraju zahvaljujući poliuretanskom potplati. U skladu s tim, opterećenje igra nogom je smanjena, a cipele ne posrću.futsalki nike

obilježavanje

Modeli se međusobno razlikuju u dvije vrste oznaka: IC (Indoor) ili FS (Futsal). Prva opcija namijenjena je igrama na posebnim ravnim površinama. Ovo je vrsta nastavka klasične nogometne kolekcije. Po dizajnu i obliku, nalikuju na obložene cipele. Često ih koriste profesionalni nogometaši, prisiljeni različitim okolnostima da provode česte treninge u dvorani. Ova cipela je opremljena klasičnom krutom cipelom koja treba neko vrijeme da se navikne. Jedan od najpopularnijih modela je Nike Mercurial.Nike mercurial

Označavanje Futsala je izbor amatera. Mnogo su mekši od profesionalnog unutarnjeg prostora, što igračima daje pravi užitak. Te cipele su lakše i udobnije. Jer čak i nespremna noga osjeća se sasvim udobno.

Odaberite pravi materijal

Dakle, poliuretanski potplat izravno utječe na kvalitetu spojke. Materijal gornjeg dijela odabrane cipele reagira na vanjsku okolinu. To također određuje interakciju lopte s igračem, njegovu udobnost tijekom treninga, kao i snagu udarca i kvalitetu zupčanika.

Koža futsalki su sportska obuća koja se može disati, malo rastezljiva ovisno o obliku noge igrača. To pridonosi poboljšanju udobnosti i ostalim karakteristikama koje izravno utječu na kontrolu lopte. Najpraktičniji modeli su K-leather i Full-Grain koža.

K-koža je profesionalna cipele za futsal. Izrađen je od klokana kože. Glavne značajke su izuzetna izdržljivost, niska težina, trajnost i izvrsna duktilnost.

Koža od punog zrna - cipele od teleće kože. To su najpopularniji modeli igranja u dvoranama. Njihove glavne prednosti su propusnost zraka i posebna čvrstoća. Ove futsalkas su nešto grublje od modela izrađene od klokanka kože, ali njihova cijena je znatno niža.

I još jedna opcija. Jeftin futsalki sintetičke kože može si priuštiti svaki prosječni kupac. Ovo, na primjer, je sve isti gore spomenuti Nike Mercurial. Njihove prednosti uključuju ne samo povoljnu cijenu, ali i dobru otpornost na habanje i otpornost na vodu. Međutim, nedostatak neophodne razmjene zraka može dovesti do pretjeranog znojenja nogu, otekline i neugodnosti u dugim igrama. Obratite pozornost na činjenicu da sintetski futzalki ne protežu. Zato ih treba odabrati na pola veličine. U tom slučaju, pilingom nogu ne može doći do ozljeda, naročito one koje se odnose na oštećenje rožnice noktiju.

O upotrebi sintetike za izradu futsal cipela diljem svijeta, postoje znatne sporove. Nike, poput mnogih proizvodnih divova, ulaže znatan novac u proizvodnju najprikladnijeg materijala. Ovi razvoji uključuju inovativno mikrofibre, što ubrzano dobiva ogromnu popularnost među igračima različitih klasa. Takav futsalki vam omogućuju da se prilično otporno na istezanje i jake cipele, s membranskim svojstvima, po pristupačnoj cijeni. Jednom riječju, izbor je tvoja.futsalki nike tiempo

Kupnja dječjih obuća

Ako želite dati dijete futzalki Nike, obratite pozornost na model disanja. Noga bi trebala biti više nego udobna tijekom treninga. Nike Tiempo kožne torbice, kao što korisnici napominju, bit će idealna opcija. Ova cipela je pristupačna i istovremeno visoka kvaliteta. Prema tome, svako dijete će moći raditi svoj omiljeni sport. Najvažnije je da ne pogriješite pri odabiru odgovarajuće veličine.futzalki nike hypervenom

Puno velikih emocija

Ipak, na svijetu postoji onoliko proizvođača, koliko ima mnogo pristupa proizvodnji obuće. Puno velikih emocija mogu vam dati futsalki Nike. Hypervenom, Mercurial, Tiempo - svi modeli pružit će brzinu vožnje i jednostavnost. I sve to zahvaljujući novim zbivanjima primijenjenim u proizvodnji materijala. U jednoj riječi, ova futsalki mogu postati simbol vaših postignuća i pobjeda. Nakon takve akvizicije, u potpunosti ćete zaboraviti svoje stare tenisice za tjedan dana. Za svaku igru ​​trebate svoje profesionalne cipele. Futsals nisu iznimka. Nakon takve kupnje uvijek ćete biti na vrhu.futsalka cijena

Nećete požaliti!

Dakle, futsal Nike čizme su isključivo za igranje u teretani. Recenzije ove cipele dobiva u većini slučajeva samo pozitivno. Vrh je izrađen od jake prirodne ili sintetičke kože. Suede čarapa, udoban fit - sve to omogućuje da cipela savršeno odgovara nozi.

Zahvaljujući zalijepljenoj površini, kako su izvijestili igrači, osigurava se idealan kontakt s loptom. Poseban potplat smanjuje opterećenje na stopalu, osigurava maksimalnu udobnost i stabilnost. Za smanjenje opterećenja koristi se poseban umetak u dijelu pete međupoložaja.

Za glatke tvrde površine, prema potrošačima, jedini je savršen. Omogućuje maksimalno prianjanje i poboljšava upravljivost igrača. Pa, naravno, značajna uloga koju igra ova futsalka cijena. Možete odabrati točno model za koji smatrate da je najprikladniji. Trošak parova varira od četiri do osam tisuća ruskih ubles. U svakom slučaju, budite sigurni da nećete požaliti zbog ove kupnje! Pogledajte fotografiju iznad i bit ćete zadovoljni dizajnom!