Ženski mirisi `Chloe`: recenzije, opis

Modna kuća Chloe nastala je 1952. i utjelovila vrijednosti francuske haute couture. U njemu su elegantno, luksuzno i ​​jedinstveno pariški šarm organski isprepleteni, što se odrazilo u ukusnim parfemima. Recenzije "Chloe" uvijek su puni užitaka. S vremenom je moda postala sve jednostavnija, demokratska i pristupačna, no brand je uspio ostati vjeran vrijednostima proglašenima i ne izgubiti važnost. Parfem Chloe postao je raznovrsniji, no prepoznatljivi obod, kao da je nataknut od nježnih ruža, ostao je gotovo nepromijenjen.

Chloe Eau de Parfum

Chloe miris je jedan od najpopularnijih parfema skladbi modne kuće "Chloe", recenzije o njoj pune divljenja i užitka. Parfem se otvara plemenite note frezije, slatki liči voća i strastvene božur, postupno se pretvara u miris đurđevak, magnolija i nježnim klasičnih ruža, a završava dug vlak, tkani u prahu, topli cedrovine i dragocjeni jantar. Najbolji "Chloe" "zvukovi" u hladnoj sezoni: ranog proljeća, jeseni i blage zime. Duhovi trebaju biti nošeni tijekom dana, ali su također odlični za večernje romantične datume. Čisti i pozitivni parfem kombiniraju cvjetnu nježnost, strastvenu plodnu strast i suptilnu aristokraciju. U njemu nema mjesta za slatku slatkoću, samo plemenito suzdržavanje i impresivnu elastičnost.

Parfem Chloe Chloe Eau de Parfum

Chloe Roses

Parfem zvan Chloe Roses nastao je 2008. godine. U srcu elegantnog sastava parfema ideja je stvoriti atmosferu cvjetnog ružičnjaka u Parizu. U ovom nježnom mirisu želite se zamotati u glavu, poput prozračnog, prozračnog vela. Početne bilješke, čudno, otvorene su s malo astringentnim bergamotom, ali brzo zamijenjene kraljevskom ružom i magnolijom. Ambergris i bijeli miš završavaju piramidu. Prekrasna, plemenita i nježna miris kombinira svježinu i nježnost, kao što su mislili njegovi kreatori. Recenzije parfema "Chloe Roses" potvrđuju da je bočica puna čistog mirisa prirodnih boja.

Parfem Chloe Chloe Roses de Chloe

Chloe L`Eau de Chloe

Chloe Eau de Toilette u mekom zelenom bocu je nova verzija izvornog mirisa, svjetla, svježina i prozračna. Sastav otvara citrusa cool, glatke prijelaze u sredini ruža latica bilješke i dovršava mnogostrane sporazume o pačuli, koji apsorbira okuse drva, zemlje i mošusa. Ovi duhovi „Chloe”, mišljenja, pogodno za proljeće i ljeta, pomalo podsjeća na ukusnu domaću limunadu, stvoriti oko sebe bezbrižno, svijetlu atmosferu. Savršeno nadopunjuje sliku za dnevne sastanke i rad u uredu. Prepoznatljivi tanki vlak posvuda posjećuje svog vlasnika, a upornost parfema je vrlo visoka, što je rijetkost za svježe mirise.

Chloe L` class=

Chloe Narcisse

Tajanstveni i senzualni parfem Chloe Narcisse nastao je 1992. godine za prave dame, ljubitelje finih modnih ponašanja i plemićkih tradicija. Duboki i raznovrsni mirisi simboliziraju snagu duha i plemenitu nježnost. Početne bilješke sadrže akorde breskve, marelice, ananasa, ljubičica i narančastih cvjetova. U srcu su latice jasmina, gardenia, ruže i karanfili. Sastav je okrunjen bogatom bazom od sandalovine, cedra i vanilije. Iznad ovog izvornog mirisa, vagari promjenjivog moda nisu dominantni, uvijek je relevantan i prikladan za žene bilo koje dobi.

Komentari za „Chloe Narcisse” puni entuzijazma, pun cvijeća i voća s naznakama retro dočarati nostalgija lako, ali lijepo igrao i vrlo mlade djevojke. Nakon prvog pshika, miris se čini glasnim, ali nakon nekoliko trenutaka omekšava, ispunjen je mekanim svjetlucanjem ljetnog sunca. To je najbolje otkriti u toploj sezoni.

Chloe Narcisse

Chloe ljubavna priča

U pregledima "Chloe Love Store" korisnici uspoređuju miris s nježnim buketom prvog proljetnog cvijeća. Ovaj relativno novi parfem stvoren je 2014. godine. Jednostavan i nekompliciran sastav sadrži note od narančine kore, hladno, malo tart i svježe neroli ulje, slatke akorde stafanotis boja. U mnogim zemljama tih cvijeća su buket nevjeste. Lagani i nježni miris "zvuči" lijep i romantičan, nema ozbiljnu dubinu, bezbrižan i jednostavan, iskren i nerazumljiv. Ljubavna priča je manje otporna od većine parfema iz "Chloe", no prepoznatljivi obod ruža osjeća se jasno. Stvoritelji su sanjali da će ponovno stvoriti sliku ljubavi - svijetle, čiste i bez oblaka. Kao rezultat toga, ovaj miris pojavio, nježan, proziran, lagano razigran i brzo-tempered. Duhovi ne zagušuju slatkoće pa su savršeni za ljeto. Skladno su isprepletali klasike i modernu pa će ansambl voljeti većinu mladih djevojaka, romantičnih i koketnih.

Chloe Love Storey

Parfemi skladbi modne kuće su raznoliki, ali uvijek imaju markantnu osnovu - tanki i dugi vlak koji se ne može zbuniti ni sa čime. U pregledima o "Chloe" korisnici primijetiti ovu divan značajka: baza ruža ostaje nepromijenjena, bez obzira na ime parfema. Rafinirani mirisi su puni izuzetne nježnosti, plemstva i aristokratskog profinjenosti, nježno nadopunjuju žensku sliku.