Gdje je kuglana "Na krovu", Petrozavodsk? Recenzije

Nedavno je otvorena ustanova u Petrozavodskom, koja je postala popularno mjesto među ljubiteljima aktivnog odmora i zanimljivih zabava. U zgradi Gogolovog trgovačkog centra na četvrtom katu otvorena je nova kuglana "Na krovu". Petrozavodsk je izrazito osvijetlio pojavom novog kluba s vrlo originalnim imenom.

kuglanje na krovu Petrozavodsk

opis

Klubska kuglana "Na krovu", Petrozavodsk (slika je predstavljena u članku) sastoji se od 3 rekreacijske zone: "White Cafe", kuglanje i pizzeria. Dvorana za igru ​​opremljena je suvremenim stazama. Ljubitelji kuglanja sa zadovoljstvom igraju na osam novih pjesama iz tvrtke Via Bowling.

Za djecu

Za najmlađe posjetitelje, kuglanje "Na krovu" (Petrozavodsk) omogućava dječju igru. Posebno za djecu dolaze četiri kuglane. Podaci o svakom djetetu se unose u program prilikom naručivanja igre, pa kada je bacanje napravljeno, naplatci na tračnicama se automatski podižu. U ovom slučaju, lopta s staze ne leti, a dijete je još više zainteresirano za igru. Prilikom bacanja na odraslu osobu, strane se ponovno spuštaju.

Sportska škola

Kuglanje nije samo ugodna i zabavna zabava, nego i zanimljiv i fascinantan sport. Vrlo brzo, kuglanje "Na krovu" (Petrozavodsk) otvara školu gdje ljudi mogu naučiti kako igrati kuglanje. Posjetitelji će imati priliku otkriti novi, vrlo ugodan i potpuno jednostavan način održavanja u izvrsnom obliku.

kuglanje u klubu

picerija

Jedno od najugodnijih mjesta u kojem se klub-kuglana „na krovu” (Petrozavodsk), pizzeria, gdje se ne može samo opustiti za vrijeme odmora i na kraju utakmice, ali i ukusan i zadovoljavajući snack. Gostima se nude razne pizze - od klasičnih do egzotičnih. Građani vole kuglanje "Na krovu" (Petrozavodsk). Recenzije ukazuju na to da ustanova, a osobito pizzerija, ugodno iznenađuje i razinu usluga i demokratske cijene.

kuglanje na krovu Petrozavodsk telefona

kafić

Stanovnici Barnaul, koji redovito pohađaju kuglanje "Na krovu" (Petrozavodsk), također su oduševljeni o "Bijelom kafiću". Mnogi autori recenzije napominju da je u ugodnom ambijentu ove male ustanove vrlo ugodno za opuštanje nakon napornog dana. Prema posjetitelja kluba, modernog dizajna ugodnom interijeru, bijele boje, pruža gostima znatan estetski užitak i prisutnost panoramskim pogledom distrakcija od gužve i buke i pomaže da naštimati na ugodan odmor.

U svijetloj i ugodnoj zoni kafića možete se opustiti u odmoru između zabava i slaviti svečani događaj. Redovito se organiziraju turnire, na kojima su mnogi žalosni. Četvrtkom, petkom i subotom u kuglana "On the Roof" ("White Café") se odvija živa glazba, u nedjelju su dječje emisije koje organiziraju profesionalni animatori. Kuglana "Na krovu" mnogi posjetitelji smatraju mjesto gdje se možete savršeno opustiti uz svoju obitelj. Goste uvijek dočekuju veličanstvene kuhinje, ljubazno osoblje i ugodnu atmosferu.

kuglanje na krovu adrese Petrozavodsk

Raspored rada:

• Od ponedjeljka do četvrtka: 12:00 - 02:00.
  • Petkom: 12:00 - 04:00.
  • Subotom: 11:00 - 04:00.
  • Nedjeljom: 11:00 - 2:00.

meni

Restoran nudi širok izbor japanskih, europskih i talijanskih jela. Kuglana "Na krovu" (Petrozavodsk) nudi širok izbor slastica za svaki ukus. Desertna kartica "White Cafe" smatra se najvećom u gradu.

Dječja majstorska nastava

Za dijete, rođendan koji je proveo izvan kuće uvijek je mnogo novih iskustava. Odmor u klubu, o kojem se govori u ovom članku, posebna je zabava i za rođendansku osobu i njegove goste. A za roditelje to uvijek obećava da će se riješiti gnjavaže. Osoblje kavana za kavu "Na krovu" poziva rođendane da sudjeluju u pravi kulinarski show, s kojim, naravno, nema običnih gozba uspoređuje.

kuglanje na krovu Petrozavodsk kako doći

Svi gosti i inicijator proslave dobivaju priliku da dobiju uzbudljivu kulinarsku lekciju koja će naučiti kako pripremiti pravu talijansku pizzu. Djeca će stvoriti svoje prve kulinarske užitke pod vodstvom stručnjaka, nakon čega, naravno, slijedi poslastica. Možete rezervirati majstorsku klasu telefonom na službenoj web stranici. Trošak magistralne klase je 100 rubalja za jednog sudionika.

meni

Za djecu možete naručiti:

• "Pileća juha s vermicelima" (300 g) - za 50 rubalja.
  • "Gospodin Filin" (jelo od piletina), 190 g - za 140 rubalja.
  • "Gospodin Pooh" (jelo od domaćeg mesa), 180 g - za 160 rubalja.
  • "Miss Marts" (tjestenina), 170 g - za 110 rubalja.
  • Pizza "Voće" (350 g) - za 200 rubalja.

kuglana na krovu Petrozavodsk

Mali gosti mogu kušati koktel:

• "Coral Reef" (300 ml) - za 75 rubalja.
  • "Voćni punch" (150 ml) - za 75 rubalja.

Možete i desert:

• Dio "osjetljivog voća" (180 g) - za 270 rubalja.
  • "Yin-Yanya" (160 g) - 230 rubalja.
  • Kolač "Napoleon" s kremom (140 g) - za 120 rubalja.
  • Kolač "Napoleon" s brusnicom (180 g) - za 130 rubalja.

Odrasli mogu naručiti tijesto:

• "Mafalde s gljivama od mesa" (300 g) - za 230 rubalja.
  • "Fusidli s tikvicama i rajčicama" (330 g) - za 180 rubalja.
  • "Fusidli s piletinom curry i vrhnja" (320 g) - za 230 rubalja.
  • "Mafalde s lososom" (300 g) - za 270 rubalja.
  • "Fusidli Papperoni" (250 g) - za 180 rubalja.
  • "Mafalde s slaninom" (280 g) - za 230 rubalja.

kuglanje na krovu fotografije Petrozavodskog

Kako doći?

Za one koji još ne znaju gdje je institucija, odgovorimo. Jedno od omiljenih mjesta za ostatak mještani, kuglanje „Na krovu” (Petrozavodsk, adresa :. TK „Gogolj”, Maksim Gorki ulica, 25, treći red), nalazi se u samom centru grada, na četvrtom katu od poznatog trgovačkog centra. Institucija poziva istinske ljubitelje igre da provedu zanimljivu i zdravu zabavu u jednom od svojih rekreacijskih područja.

Za one koji žele posjetiti kuglanje "Na vrhu" (Petrozavodsk) "Kako doći?" - vrlo hitno pitanje. Uostalom, čak i najljepša ustanova za posjet ljubiteljima aktivnosti na otvorenom neće, ako se nalazi u udaljenom dijelu grada. Međutim, situacija s klubom "Na krovu" je drugačija. Prikladni put može se proučavati na karti, prikazan na mjestu ustanove. Budući da je klub u središtu grada, približava se gotovo svim gradskim prijevozom. Možete putem telefona ili putem interneta zapisati pjesmu za igru ​​kontaktirajući kuglanje "Na krovu" (Petrozavodsk). Telefon je na web stranici.

Cjenik

Cijena igre od 10.00 do 18.00:

• Od ponedjeljka do petka: 400 rubalja.
  • U subotu i nedjelju: 700 rubalja.

Od 02.00 do 06.00:

• U petak i subotu: 700 rubalja.

Od 18.00 do 02.00:

• Od ponedjeljka do četvrtka: 800 rubalja.
  • Petkom i subotom: 1000 rubalja.
  • U nedjelju: 800 rubalja.

Dojmovi gostiju

Recenzije o instituciji su vrlo kontradiktorne. Mnogi posjetitelji pozivaju kuglanje "Na krovu" izvrsno mjesto u gradu, pobjedivši u usporedbi s analogama na mnogo načina. Prema ocjenama, ovdje je vrlo ukusna i jeftina. Gosti primjećuju da institucija uvijek igra lijepu glazbu, vrlo zadovoljan prekrasnim interijerom i pogledom s prozora. Mnogi hvale cijene, nazivajući ih vrlo demokratskim. Posjetitelji bilježe kao prednost ustanove dostupnost izbornika različitih kuhinja, veliki izbor jakih pića, ukusna pizza, sladoled i milkshakes. Neki autori recenzije zovu "Na krovu" najdraže i ugodnije mjesto u cijelom gradu.

kuglanje na krovu Petrozavodskovih recenzija

Drugi, naprotiv, ulaze u klub na njihov osobni crni popis. Prema nekim posjetiteljima, služba u instituciji je prespora. Neučinkovitost lokalnih konobara slavi mnogi gosti. Neki autori recenzije grade sumnje, izražavajući sumnju: je li općenito prihvaćeno da služi gostima ovdje? Neki kažu da su uspjeli privući pažnju konobara, samo tražeći knjigu žalbi. Na takvim posjetiteljima ostali su, nažalost, neugodni dojmovi o posjeti ustanove. Kao minus Posjetitelji također napomenuti preglasna glazba, neurednost kuhari (ponekad u salatu ili drugih jela se mogu naći kose, o kojoj su gosti šalili da su pronašli kosa može identificirati majstor sastavljača osvježenje).

Autori recenzija pozivaju upravu kafića da obratite pažnju na rad osoblja čije ponašanje ponekad pogađa ugled institucije. Unatoč nedostacima, kuglanje "Na krovu", većina gostiju sigurno se preporučuje posjetiti kao izvrsno mjesto za aktivan i zanimljiv odmor.