"Aeropark" (Bryansk): opis, fotografija, recenzije

U studenom 2013. otvoren je jedan od najvećih ruskih trgovačkih i zabavnih centara. U "Aeropark" Bryansk gosti su pozvani da posjete razne trgovine, ugodne kafiće i restorane, kozmetičke salone. Prema ocjenama, DIP ima lijep i elegantan interijer, ovdje ne samo da možete svakodnevno ugodno kupovati, već i kvalitativno opustiti i zabaviti se cijelu obitelj.

airpark Bryansk

Za udobnost gostiju postoji parkiralište za automobile i bicikle. Kao što pišu autori recenzije, gosti svih dobnih skupina imaju nešto zanimljivo u centru za zabavu i zabavu "Aeropark" (Bryansk). Mnogi postaju redoviti posjetitelji.

"Aeropark" (Bryansk): uvod

Popularni trgovački kompleks u Bryansk (Rusija) nalazi se na: ul. Bypass, 30. Radi od 10 do 22 sata. "Aeropark" (Bryansk), čija je fotografija predstavljena u članku, jedan je od najvećih trgovačkih centara u regiji. Kompleks ima više od 200 trgovina, 15 restorana i kafića, nekoliko salona za uljepšavanje, ima "Luxor" s osam utora i zabavni centar "Boomerang". Osim toga, tu je najveći u urbanom ekstremnom parku "Atmosfera", kao i "Jungle call" - najveći u ruskom kontaktu zoološki vrt.

marke

"Airpark" (Bryansk) - jedan od prvih trgovačkog centra u gradu, prikupiti takve popularne robne marke kao što su "Snježne kraljice", „Decathlon», Bershka, Zara, House, promjena veličine prikaza, PullBear, Stradivarius, znaci Sinsay. Osim toga, gosti imaju priliku posjetiti trgovine „kćeri i sina”, Terranova, hipermarketi OBI, Media Markt, «Lenta”, kao i trgovina namještaja ‘Namještaj Hall’.

zabava

U "Aeropark" Bryansk redovito održava svečane događaje za cijelu obitelj. Gosti imaju priliku posjetiti sportove, koncerte sa zvijezdama, izložbe, modne revije i još mnogo toga. Posebna se pozornost posvećuje mladim posjetiteljima, za koje se u dječjem klubu "Aviator" održavaju fascinantni besplatni programi.

klimatski pregled Bryansk kina recenzije

Uz trgovine, centar ima garderobu, fitness klub, hranu, terasu restorana, foto-tisak i dječju sobu s zabavom. Prisutnost igraonice je izvrsna prilika za roditelje da posjete svoju djecu tijekom prodajnog posjeta, pod nadzorom iskusnih tutora.

Sadržaji, infrastruktura

Mnogi zračnom centru nazivaju središtem, bez kojih grad više ne može upravljati. Danas, na trgovačkom području od 63.000 četvornih metara. m postavio više od 200 ruskih i međunarodnih operatera. Na području „Airpark” u Bryansk ima povoljan parking sa kapacitetom za 3500 automobila, kao i veliki veloparkovki. Oni koji nisu u mogućnosti doći u automobilu, možete koristiti autobus (besplatno), koji vozi u zakazano vrijeme svakih pola sata u raznim mjestima u gradu, koji je, prema mišljenju posjetitelja, vrlo udobna. Minibus čeka na ulazu u trgovački centar, sa stražnje strane.

Sadržaj internetskog resursa

Robna kuća ima vlastitu web stranicu koja sadrži sve relevantne informacije. Na Internet resursu, ako želite, možete saznati o osnivačima, razvojnom programeru ili upravitelju trgovine, dostupnosti parkiranja ili vlastitom hotelu. Odgovarajući naslov upućuje na upoznavanje s planom trgovina, kao i naučiti, koje su trgovine opremljene prizemljem gdje se nalazi WC ili bankomat od kojih se banke nalaze u zgradi.

kino airpark bryansk

Oni koji su zainteresirani za iznajmljivanje u trgovačkom centru "Aeropark" (Bryansk), mogu razjasniti potrebne informacije pozivom uprave tvrtke. Stručnjaci će najaviti troškove najma i uvjete suradnje.

Službene web stranice DIP „Airpark” (Bryansk), možete lako pronaći popis restorana i trgovina na podovima, proučiti informacije o tome što hrana može ponuditi različite točke ugostiteljstvo. Saznajte, na primjer, o kojoj je bankomat štedionica, cvijet dućan, ili gdje kupiti elektroničke cigarete, također je moguće na recepciji u sredini zgrade.

Kino "Aeropark" u Bryansk

Kino "Luxor" u trgovačkom i zabavnom centru ima veliku potražnju među posjetiteljima. Plakat kina nalazi se u prostorima centra i na mjestu. Online se ne samo da se možete upoznati s rasporedom sesija, već i kupiti ulaznice. Gosti koji su posjetili kino u Bryansk Airparku, recenzije ostavljaju najviše pozitivnih.

Kino "Luxor", otvoreno u studenom 2013., zove se jedno od najboljih filmskih mjesta u mreži. Prema najnovijim riječima, prisutnost ultramodernog multipleksora u trgovačkom centru "Aeropark" je veliki plus: gosti mogu kupiti, a zatim se opustiti i gledati fascinantan film. Kino ima prostrano predvorje i osam udobnih kina, s više od 1900 gostiju i opremljenih u skladu s svjetskim standardima. Tu je i VIP soba za 48 gledatelja.

trc airpark bryansk

Kino je opremljeno zvukom i projekcijskom tehnologijom od najboljih proizvođača, ekrana s posebnim premazom, što omogućuje demonstraciju s jasnim okvirom - HFR. Postoje popularni formati za prikazivanje filmova: 2D i 3D. U velikoj dvorani moguće je inovativni višekanalni zvuk Dolby Atmos. U kinu "Luxor" možete posjetiti pivo restoran "Posadoffest".

Autori recenzija napominju da kino ima veliko područje, veliki bar i puno mjesta gdje gosti mogu čekati početak sjednica. Postoje svlačionice i prostrani toaletni prostori u kojima nikada ne postoje redovi. Na rad blagajniškog ureda gosti ne reagiraju tako pozitivno: primjećuju da ovdje uvijek postoje veliki redovi, često neki bankovni blagajni ne rade. No korisnicima je dana mogućnost kupnje karte u jednom od četiri dostupna samoposlužna terminala na kartici ili gotovini. Sučelje je vrlo jednostavno i intuitivno, tako da možete kupiti ulaznice za nekoliko minuta.

Glavni bar, pada posjetiteljima, postoji veliki izbor različitih vkusnyashek, koja se može uživati ​​tijekom gledanja filma: Možete kupiti standardnu ​​kokice, soda (nacrt i bocama), faca, nachosa, kokteli, pivo, sladoled i još mnogo više. Gosti koji su kupili mnogo pića imaju posebne ladice. Posjetitelji se sviđa ono što barmena su različiti kazalište obrazovanje, vještine i stalno nasmijani gosti. Mnoge obitelji posjećuju svaki trgovački centar "Aeropark" (Bryansk). Kino recenzije dobivaju u velikim količinama. Ljudi su zahvalni na umu ljubaznosti i korisnosti svih zaposlenika.

airpark bryansk fotografije

Oni gosti koji su „sretni” biti kasno i morao ući u sobu za vrijeme showa prikolice, kada je ugasio svjetlo, ne pokrenuti rizik od spoticanja u mraku u sobi predviđen osvjetljenje sobe i stepenica. Prolazi između redaka su dovoljno široki, sjedeći se ljudi ne moraju zagrliti do sjedala, ostavljajući one koji kasne. Stolice su također vrlo popularne kod publike, one se zovu meke, udobne, pristojne širine i prilično visoki. Niti je glava iznad stolici u svom vidnom polju, a tu je apsolutno nema potrebe tražiti razmak između vrha zaslona sjedi pred publikom.

Mnogi posjetitelji pohvaljuju kvalitetu zvuka i slike. Cijena ulaznica odnosi se na prosječni cjenovni raspon za grad. Autori recenzija priznaju da je "Luxor" u SEC "Aeropark" (Bryansk) postao njihov omiljeni film. Posjet instituciji preporučuje se svim ljubiteljima filma.