Kazalište u Epidaurusu, Grčka: fotografije, recenzije, savjeti prije nego što odete

Na južnom dijelu balkanskog poluotoka nalazi se grčka periferija Peloponeza, poznata po izvanrednom drevnom gradu na sjeveroistoku - Epidavrosima. U antičko doba bio je središte istoimene regije, a sada je poznat po starim ruševinama i hramu. To je ovdje godišnje privlači veliki broj turista gledati na kazalište Epidaurus. U Grčkoj pripada broju preživjelih i, najvažnije, glumi. Ima izuzetnu estetiku i akustiku.

kazalište u epiduralnom

Grčka - relativno mala zemlja i područje se mogu usporediti s regijom Orenburg ili Kirov. Neće biti osobito teško zaokružiti ga samostalno, s obzirom na činjenicu da je prometna mreža dobro razvijena. Reći ćemo vam kako doći do Epidaurusa, što možete vidjeti u drevnom gradu, te dati nekoliko savjeta koji će biti korisni prije dolaska u kazalište.

O gradu

Povijest grada Epidavrosa ukorijenjena je u mikenskoj epohi. U starim vremenima bio je vrlo aktivan i imao je određeni politički utjecaj. Na otocima Kos, Aegina, Tenedos i Nisyros osnovane su kolonije. Pad je započeo u šestom stoljeću prije Krista, kada je trgovina koju je proveo Epidaurus otišao u pad. Snaga je prešla u ruke oligarhije koja je u Peloponetskim ratovima bila saveznica Spare. Kao rezultat toga, grad su opetovano bježali od atenskih i njihovih saveznika. U budućnosti je čak i padao u mrak, zadržavši svoju važnost samo kao luka u velikom hramu i bolnici Asclepius (ruševine na slici ispod).

kazalište u epiduralnim opisima

Njegov se kult pojavio na ovim mjestima u 6. stoljeću prije Krista. e. Nakon stotinu godina mnogi su hodočasnici molili za ozdravljenje u gradu. Već u 4. stoljeću prije Krista. e. Svetište u Epidaurusu postalo je jedno od najcjenjenijih i najvećih u cijeloj Grčkoj. Cvjetao je pod Rimljanima. Paganski hram bio je zatvoren u 4. stoljeću za vrijeme vladavine kršćanstva Teodozije Velikog.

Sada je Epidavros malo ribarsko mjesto. Redovni turist može doći do njega na tri načina.

Kazalište u Epidaurusu: kako doći autobusom?

Epidauro ima relativno povoljan zemljopisni položaj. Udaljenost od glavnog grada Atene je samo 130-140 km. U blizini su Corinth (60 km) i Nafplio (30 km). Javnim prijevozom možete doći do Epidaurusa iz Atene. Dostupnost ulaznica i njihove cijene treba navesti na autobusnim stanicama. U festivalskoj sezoni posebna autobuska putuje iz Atene. On pruža turiste na koncert, a potom ih vraća u grad. Trošak ove karte je 23 eura, a putovanje traje oko dva sata.

Osim toga, možete doći do kazališta u Epidaurusu (fotografija na tekstu članka) na vlastitim ili iznajmljenim vozilima.

izleti

kazalište u epidemiji kako doći

Najlakši način da posjetite drevni grad je kupiti izlet i doći do mjesta s udobnošću. U pravilu, lokalni turoperatori nude posjetiti Epidaurus u okviru kombiniranog obilazak Argolida (regija u upravnom okrugu Peloponeza), uključujući i turneje Nafplio (drevni glavni grad Grčke) i Mikene. Trošak ovisi o tome hoće li putovanje biti pojedinačno (1-3 osobe) ili grupa (10-15 osoba). Otprilike se može reći da je posjet kazalištu Epidaurus, u samom gradu, kao i Nafplio i Mikene će koštati oko 90-100 eura. Navedeno je da se upisuje puna skupina od 10 do 15 osoba. Trajanje putovanja je oko 9 sati, tj. morate računati cijeli dan, broj objekata koje treba posjetiti - 6-8.

U pravilu, obilazak znamenitosti je vremenski ograničeno, a malo je vjerojatno da će moći temeljito vidjeti drevne ruševine. Umjesto toga, ovo je površno poznanstvo.

Iz povijesti kazališta

Opis kazališta u Epidaurusu treba započeti s izrazom "vrlo drevni". Drevna građevina podignuta je oko 340 do 330 godina prije Krista. Kreativna ideja pripada poznatom drevnom grčkom arhitektu Poliklet Youngeru. To je osnovano zahvaljujući spisima pisca i geografa Pausaniasa. Kazalište je sagrađeno da zabavlja plemstvo Asklepion - hram podignut u čast boga medicine, koji je također služio kao bolnica. Postojalo je mišljenje da kazališni nastup povoljno utječe na tjelesno i mentalno zdravlje pacijenata.

Jedan od najstarijih kazališta drevne Grčke u Epidaurusu smjestio je više od petnaest tisuća gledatelja i bio je podijeljen u dva dijela. U svim je bilo 55 redaka, od kojih je 21 bilo namijenjeno običnim ljudima, a 34 za plemstvo i svećenike. Promjer zgrade je 116 m, a ima nevjerojatnu akustiku. Na slici plana kazališta, riječi parodos označavaju izlaze, scenu - pozornicu, orkestar - jame orkestra.

Kazalište danas

Kazalište je otvoreno kao rezultat iskopavanja koje je proveo arheolog P. Kavadias 1870-1926. Samo nekoliko godina nakon njegova oživljavanja, 1938. godine, već je bio domaćin prvim gostima. Sofoclesova tragedija "Electra" bila je organizirana. Početkom 50-ih godina prošlog stoljeća u kazalištu je organizirano restauratorsko djelo. Od 1955. postao je mjesto održavanja godišnjeg kazališnog festivala. Svakog ljeta na njegovoj pozornici održavaju se postavke. U nekima od njih sudjelovali su najveći grčki i svjetski umjetnici, uključujući i. operna pjevačica Maria Callas.

Drevno kazalište u Epidaurusu nalazi se na popisu svjetske kulturne baštine UNESCO-a.

Što je izvanredno o kazalištu?

kazalište antičke Grčke u epiduralnom

Ako samo opis gradnje vremena antike niste impresionirani, onda biste trebali otići u Epidaurus da biste ga pogledali uživo. Posjet gradu preporučuje se uključiti u svoj turistički itinerar i za one koji nisu pravi kazališni putnik. Značajan je činjenica da je dugo vremena kazalište bilo skriveno ispod sloja pijeska iz ljudskih očiju, njeno otkriće može biti slučajno. Savršeno je sačuvana i nakon što je preživjela malu obnovu, kao prije 2500 godina, gostuje već 40 godina.

U turističkim vodičima u Grčkoj ovo kazalište se najčešće spominje zbog svoje nevjerojatne akustike. Nevjerojatno je kakav je inženjerski znanje ljudi u 4. stoljeću prije Krista. Čak i ako performanse umjetnika prođu bez posebne opreme, gledatelji posljednjih redaka ne osjećaju nelagodu, budući da postoji odlična čujnost.

Međutim, to nije njegova jedina značajka. Pogledajte fotografiju i što kazalište u Epidaurusu izgleda iz pogleda ptičje perspektive. Prirodna pozadina prizora je sama priroda, a od gornjih redova, visina koja se može usporediti s 8-9-kata zgrade, pruža panoramski pogled na okolinu.

Helenistički festival u Epidaurusu

Helenistički festival u Epidaurusu možda je jedan od najpoznatijih u kazališnom svijetu. Mjesec dana malo ugodno selo pretvara veliko mjesto i dobiva veliki broj turista. Festival počinje posljednjeg petka u lipnju i traje do prvog kolovoza u subotu. Njemu dolaze kazališne skupine iz cijelog svijeta s dramama najpoznatijih dramskih pisaca. Unatoč činjenici da su svi predmeti isporučeni na grčkom ili grčkom jeziku, javnost će biti međunarodna. Umjetnost ne poznaje granice, pogotovo kada se stvara unutar zidina antičkog kazališta, a nebo sjaji s bezbroj zvijezda. Publika je zainteresirana za atmosferu onoga što se događa.

Ulaznice za nastup

kazališno kazalište u Grčkoj

Ako želite sudjelovati u izvedbi u Kazalištu Epidaurus, razmislite o tome unaprijed. Ulaznice su pristupačne cijene, pa ih kupuju ljubitelji kazališne umjetnosti, poput vrućih kolača. Ovisno o mjestu, mjestu i izvedbi, cijena se kreće od 10 do 50 eura. Popust program dostupan je studentima, umirovljenicima i djeci. Možete kupiti ulaznice u blagajnu grada, u Ateni ili na službenim stranicama festivala, plaćajući ih bankovnom karticom. U Epidaurusu, kazališni dani su subota i petak.

Usput, uobičajeni posjet kazalištu tijekom dana zajedno s pregledom izložbe arheoloških muzeja košta 12 eura. Mjesto je vrlo popularno kod turista pa je bolje planirati izlet rano ujutro.

Muzej pored kazališta

Doslovno nekoliko koraka od kazališta nalazi se arheološki muzej grada, koji posjetiteljima nudi vrlo zanimljivu izložbu. U jednoj od dvorana ponovno je stvorena vrsta klasičnog groblja tolon. Među najpoznatijim i izvanredne izložbe treba napomenuti kapitelima stupova, stvorio je poznati drevni grčki kipar Poliklet, veliku zbirku starih kirurških instrumenata nalaze u svetištu Asklepije, natpisa, kameni slike.

kazalište u epiduralnim pregledima

Savjeti prije posjeta

Vijeća prije posjeta kazalištu u Epidaurusu nisu tako brojni i vrlo jednostavni. Putnike koji su već posjetili drevni grad savjetuje se da idu tamo nekoliko dana kako bi se potpuno uronili u atmosferu mjesta. Najbolje od svega, ako počnete razgledavati ruševine hrama i bolnice, kao i arheološki muzej. Zaključno, sve preostalo vrijeme posvećeno kazalištu, a vi ste sigurni, kao i drevni Grci, doći će do ideje da umjetnost iscjeljuje tijelo i dušu.

Bolje je ako rano ujutro idete na izlet, tk. u ovom trenutku u kazalištu vrlo malo turista i možete uživati ​​ne samo tišina, ali i napraviti sjajne fotografije.

Pokušajte doći do Epidaura tijekom Helenističkog kazališnog festivala, a nećete ga požaliti. U ovim vrućim ljetnim danima, čini se da malo selo zauzima drugi vjetar, pozivajući talente iz cijelog svijeta na njegovu najstariju scenu.

Oni koji još sumnjaju u preporučljivo putovanje u jedan od najstarijih uglova Grčke trebali bi pročitati recenzije o kazalištu u Epidauru, koju su ostavili putnici koji su je već posjetili. Oni su puni iznenađenja, divljenja i živih emocija. Čak i skeptici su pogođeni ljestvicom drevne strukture.

kazalište u epiduralnim savjetima prije posjeta

Posjetitelji Epidaurus, koji nisu mogli doći do predstavu ili koncert klasične glazbe, rekavši da je na prvom prilikom da se vrate opet ovdje, a oni koji su to učinili, oni pišu da je okružen svijetle zvijezde, borove okusa i netaknutom prirodom te pravedan zaboraviti da ne razumijete grčki. Umjetnici u cjelini, u načelu, mogu šutjeti - to je dovoljno da provedete nezaboravan ljetnu večer.

Velika akustika kazališta dovodi do divljenja turista. Prema njima, čak i šapat s pozornice može se čuti bez puno napora na pretposljednje redove.

U svojim mišljenja, posjetite kazalište na Epidaurus, spomenuti činjenicu da se ne treba bojati užasna grčkom suncu. Sve nastupe počinju nakon devet uvečer, kada je grad cool. Jedina prijetnja - to je vjetar i kiša, pa nije na odmet pogledati na vremenskoj prognozi, a ako ništa drugo, da zgrabite jedan kišobran.