Karadag dupinarija: opis i recenzije turista

Nedaleko od mjesta Kurortny u Krim je Karadag dupinarij - jedan od najvećih i najzanimljivijih na poluotoku. Moderni zabavni kompleks temelji se na istraživačkom centru. Koliko su ulaznice za nastupe danas i kako doći do ovog dupinarija?

Moderni dupinarij sa zanimljivom poviješću

Karadagski dupinarijU blizini sela Kurortny biostation je osnovan 1901. godine od strane izvanrednog znanstvenika TI Vyazemskog. Za 90 godina znanstvena udruga proučava prirodu tih mjesta. Glavna atrakcija ovdje je vulkan Kara-Dag. Raznolikost prirodnih resursa i krajolika čini ova mjesta nevjerojatno zanimljiva za istraživanje. Došlo je do biostacije i vlastitog dupinarija, gdje su znanstvenici mogli promatrati ponašanje krzna i tuljana. Nakon raspada SSSR-a, biostacija je bila na rubu zatvaranja. Tada je 1991. godine službeno otvoren Karadag dupinarij javnosti. Danas postoje dvije demonstracijske dvorane. Dolphinarium je otvoren tijekom cijele godine, au aktivnoj turističkoj sezoni svakodnevno se održavaju predstave.

Pokažite dupine, koje će svi voljeti!

Mjesto odmaralištaKaradagski dupinari svojim gostima svidaju nastupima dupina i pečenih krzna. Marine umjetnici majstorski okreću flips u zraku, skok kroz prstenove, igrati s loptom i drugim objektima. Jeste li znali da dupini znaju pjevati i crtati? U programu nastupa Cagadagh delfinijuma možete vidjeti takve brojeve. Nakon završetka emisije, svatko može napraviti šarene fotografije za pamćenje i chat s umjetnicima. U bazenima dupinarija dolazi prava morska voda, pa se dupini i pečati uvijek osjećaju ugodno i puni energije. Dok posjetite Dolphinarium, gosti mogu naučiti mnoge nove i zanimljive činjenice o životu pomorskih umjetnika i njihovom ponašanju u prirodnom staništu. Također u znanstvenom i zabavnom kompleksu nalazi se morski akvarij, koji možete posjetiti prije početka ili neposredno nakon njega. U spomen na zanimljiv izlet, gosti mogu kupiti tematski suvenir, pa čak i ekskluzivni crtani lik kojeg je nacrtao dupin. Svake godine turiste dolaze u odmaralište Kurortnoe iz cijelog Krima kako bi plivale zajedno s umjetnicima lokalnog delfinijuma. Terapija dupina je vrlo popularna. Plivanje s dupinima daje pozitivne emocije, a također ima blagotvoran učinak na ljudsko tijelo.

Način rada i trošak ulaznica

Od lipnja do rujna Karadagski delfinator gostima nudi dva nastupa svaki dan osim ponedjeljka. Možete gledati dupin show u 11:00 i 15:00. Trajanje jedne izvedbe je oko sat vremena. U danima kada postoje mnogi koji žele vidjeti emisiju, organiziraju se dodatne sesije. Cijena ulaznica je: odrasla osoba - od 300 rubalja, djeca - od 150 rubalja. Cijene Karadag dupinarija su vrlo niske. U mnogim seoskim gradovima, trošak ulaznica za slične predstave dupina je mnogo veći. Sesije terapije dupinima provode se po imenovanju. U aktivnoj turističkoj sezoni možete svakodnevno plivati ​​s dupinima, po dogovoru. Plaćanje video snimanja, potrebno je platiti ulaznicu.

Točna adresa i opis putovanja

Recenzije Karadag dupinarijaDolphinarium se nalazi na vrlo slikovitom mjestu, u blizini izumrla vulkana Kara-Dag. Točna adresa znanstvenog i zabavnog centra: Krim, grad Feodosia, grad Kurortnoye, Beregovoi traka, 11. Možete doći iz Feodosia ili Koktebel na javni autobus. Svakodnevno s glavnih autobusnih stanica ovih gradova šalju se ruta do sela Kurortnoye. Za turiste koji vole maksimalnu udobnost, lokalne turističke agencije nude izlete u dupinarija s transferom i dodatnim izletima.

Stvarni recenzije dupinarija

Cijene Karadag dupinarijaNajpopularnija dupina prikazuju turiste s djecom. Sva djeca doista vole emisije. Tijekom izvedbe u dvorani se prijateljski smije i pljesak. Manje životinje na adolescentima i odraslima proizvode manje dojam. Recenzije Karadag dupinarija su pozitivne i zahvaljujući nisku cijenu ulaznica za nastupe. Turisti koji posjete nekoliko izložaka tijekom praznika u različitim zabavnim kompleksima kažu da je u selu Kurortnoy najkvalitetnija emisija jeftina. Dolphinarium je također popularan među gostima. Uvijek je čist i udoban, a gledalište ima udobna mjesta. Ono što je posebno ugodno, ono što se događa u bazenu i na pozornici može se jasno vidjeti čak i od posljednjih redaka. Izlet u dupinarija izvrstan je način za provesti vrijeme na odmoru.