Igra FIFA 16: recenzije igrača

Nije tajna da postoji stara borba između FIFA-e i PES-a, koja i dalje traje do danas. Međutim, valja napomenuti da je Pro Evolution Soccer, iako u nekim mjestima bolji od FIFA-e, ali je brzo odustala. Već prije nekoliko godina, japanska tvrtka odlučila je izaći iz izravne konkurencije s divom i konkurirati je samo indirektno. Sada PES prati vlastiti put razvoja, a FIFA - na svoj način. Ali omekšavanje konkurencije nije učinilo najgori niz simulacija nogometa. Dovoljno je vidjeti što FIFA je primila 16 odgovora iz ljubitelje serije - svi uzbuđeni, sretni sve inovacije, slaviti na daljnji razvoj i napredak u pitanjima grafičkog dizajna, te u smislu realizma što se događa na terenu.

Što je igračima pripremila novu verziju legendarne igre? na FIFA 16 recenzija iako su u većini dobri, ali se ne mogu nazvati nedvosmisleni. Stoga, ovaj pregled neće samo pružiti informacije o igri, već i način na koji korisnici doživljavaju promjene, poboljšanja i šokove.

fifa 16 gostiju

Važan je pristup

Kao što je gore spomenuto, borba protiv velikog konkurenta u lice PES već osvojio, a sada FIFA može sigurno sjediti na prijestolju od najboljih nogometnih simulatora u svijetu. Ipak, vjerojatno je da programeri će jednostavno prestati raditi na novim dijelovima, jer ako ne postoji konkurencija, nije lakše samo uzeti staru igru, promijeniti ime, ažurirati kompozicije i dati joj novu?

Usput, u pogledu FIFA-e 16 osvrti na internet često ukazuju na to - kažu, ništa se nije promijenilo, sve ostaje isto, ali novac za igru ​​je preuzet. Naravno, ako uopće ne razumijete nogometne simulatore i ne slijedite kako se oni razvijaju u principu i posebno u posljednjih nekoliko godina, onda možete imati takvu predstavu. Ali to je pogrešno, a svatko tko pozorno prati svaki od mnogih dijelova igre koji su izašli u zadnjih dvadeset godina, reći će vam. A od takvih navijača o FIFA 16 recenzije na Internetu su uvijek mnogo više pozitivno. Pa, ili barem ti ljudi priznaju da su promjene napravljene, imaju impresivnu količinu, tako da programeri ne uzimaju samo novac. No, bolje, ove promjene ili, što je još gore, to je posve druga stvar.

Ženski nogomet

Najglasnije vijesti već su bile poznate prije puštanja čak i FIFA 16 Demo - korisničke recenzije, a potom je potresao Internet. Postalo je poznato da se u novom dijelu igre neće pojaviti samo muški timovi, već i ženski timovi. Naravno, odmah je postojao ogroman broj ljudi koji su počeo razbjesniti EA čak i za tu ideju, poričući sve o političkoj ispravnosti modernog svijeta. No bilo je impresivnog broja ljudi koji su voljeli tu ideju.

fifa 16 demo recenzija

Kritičari, naravno, žurili su na zaključke, jer je zapravo taj korak mnogo više od želje da ugodi tolerantnu zajednicu. Prvo, ženski nogomet je također sport, a nema ništa sramotno uključivati ​​ga u igru. Drugo, to je učinjeno kako bi se popularizirao razvoj koji je, u načelu, dosegao svoj vrhunac i krenuo naprijed, morao ponuditi nešto novo. Treće, korisno je za širenje utjecaja, jer postoje zemlje u kojima ženski nogomet nije manje popularan od muškaraca. Kao rezultat toga, ispostavilo se da je najglasnija inovacija bila jedna od najznačajnijih.

U igri ima samo dvanaest timova koji mogu sudjelovati u Svjetskom kupu ili biti zadovoljni prijateljskim utakmicama. Što se tiče provedbe ženske igre, ovdje je EA pokušao - uspjeli su napraviti ženski nogomet različit od muških. Brzina je manje, više je potrebno igrati kombinacijsku igru, kao u stvarnom ženskom nogometu. Sukladno tome, tempo procesa pada, kretanje nogometaša mnogo je glatko i to ostavlja ugodan dojam onim igračima koji ne vjeruju da je žensko mjesto u kuhinji. Ženska igra se ne razlikuje po konzolama, odnosno FIFA 16 na računalu se ne razlikuje od FIFA 16 PS4. Recenzije ženskog dijela novom dijelu je vrlo različit - netko oduševio s nastalom mogućnošću netko ravnodušan prema njoj, a netko stalno govori da su sve ove svjetske urote da se smrt muškaraca s bijelim svjetlom. Svatko ima svoj pristup i nećete ugoditi svima.

Ispravci programskih pogrešaka

Napredak u odnosu na prethodni dio je postalo očito već u FIFA 16 Demo - recenzije čak demo verzije su vrlo pozitivni, i igra je stvarno zadovoljan sa svojim inovacijama u smislu igrivosti. Dakle, glavni problem prethodnog dijela igre bio je brzina - za nekoliko godina stopa je povećana, a FIFA 15 postigla je određenu apsurdnu granicu. Ljudi su izabrali najbrže igrače u momčadi, ne obraćajući pažnju na druge pokazatelje, jer je to bila brzina koja je riješila sve, pa čak i ako je igrač svjetske klase, ali sporo, ostao je bez posla.

fifa 16 ps4 recenzija

Novi dio programeri znatno su smanjili tempo igre, čime se vraćaju ravnotežu - sada čak najbrži igrač ne može uvijek dobiti daleko od nije najbrži branitelj, ako djeluje pametno. To se može vidjeti savršeno na svim platformama, uključujući FIFA 16 na Xbox 360. Mišljenje o ovoj inovaciji je mješovita - jer uvijek će biti ljubitelji „što se dogodilo.” Ali, ako sudiš trijezno, onda su ove promjene otišle u igru ​​samo za dobrobit, što je realističnije i uravnoteženije.

varijabilnost

Kao što možete lako razumjeti, takve promjene dopuštaju igračima da djeluju mnogo šire u smislu taktike. Treba napomenuti da je u prvi plan ne brzina playeri i playmakera, veznjaka, koji imaju dobru križ i mogu kompetentno graditi combinational play ekipu. To ne znači da je high-speed igrači pao u nemilost - još uvijek možete suza protivničku obranu sa brzim utrkama, ali ne očekujte da sad svi od njih će biti dovršen prolazi na vrata. Sada možete uspjeti, čak i ako igrate u "busu", zatvarajući se na vratima i proklinjući neprijatelja u protunapadima.

Vrlo povoljno na pozadini prethodnom odjeljku izgleda novi FIFA 16 (PC) - recenzije igračima i potvrditi, jer ljudi mnogo vole igrati ovu višeznačan i zanimljiv nogomet, gdje svaka taktika ima pravo na postojanje nego za brzinu u duljini od vrata do vrata.

fifa 16 xbox 360 recenzija

Posebni pokreti

To su bile najzanimljivije promjene u igri FIFA 16. Prve osvrte odmah su ih primijetile, no nakon dugo vremena, koje se održavalo iza igre, bilo je moguće naglasiti i druge ugodne trenutke. Na primjer, puno raznolikije postalo je niz fantazija koje možete upotrijebiti na terenu. Sada čak i branitelji imaju posebne pokrete, na primjer, tijekom procesa valjanja kako bi došli do kraja ili uklonili nogu, malo smanjujući učinkovitost, ali i eliminirajući mogućnost neželjenog prekršaja.

Vizualni prikaz igrača

Također je dodao prirodnost pokreta igrača na terenu, ali njihova lica zaslužuju posebnu pažnju. Naravno, njihova slika u igri bila je dobra prije, ali tehnologija skeniranja lica pravog nogometaša za najprecizniju reprodukciju njegovog izgleda ranije se koristila samo u najboljim klubovima engleske Premier lige. Sada su kreatori proveli mnogo više vremena putujući diljem svijeta, a lica mnogih igrača iz vodećih liga skenirana su.

vratari

Međutim, valja istaknuti još jedan aspekt koji do danas i danas ostaje najslabiji u seriji - igra vratara. Bio je to najneugodniji trenutak i FIFA 15 i onih dijelova koji su bili ispred njega. Naravno, ova brojka je nešto bolje u novom dijelu, ali čak i prvih nekoliko sati u kvizu koji ponekad golmani rade na vrata nešto nezamislivom u svim slučajevima, uključujući FIFA 16 na PC-u. Mišljenje o tom pitanju već su počeli da se pojavljuju na internetu, te u bliskoj budućnosti, najvjerojatnije, pojavit će se na mrežnim viceva, videa i mema, protagonisti koji su vratari ove igre.

fifa 16 na pc recenzije

FUT Draft

Nije tajna da je jedan od najpopularnijih načina moderne FIFA-e UT, to je Ultimate Team. Tu skupljate tim igrača kartica, koji se moraju igrati međusobno. Općenito, režim je vrlo teško opisati riječima, ali je dobio glup ludilo. I na temelju toga u novoj igri pojavio se nesto novo - FUT Draft. Ovaj način je igra s ogromnim interspersed slučajnim faktorom. Prvo imate priliku odabrati veliki broj igrača i sheme koje želite primijeniti, a zatim vaš Igra počinje da se pojavi slučajni, što prisiljava da koriste ne shemu koju želite, a ne igraju one igrače koji vam se sviđa. No ovaj način vam omogućuje da se dublje uvučete u igru, da osjetite sve njegove aspekte. Jedini način na koji možete razumjeti ono što je stvarno FIFA 16 - igrač mišljenja o ovom načinu rada je gotovo sve pozitivno, a to je ne čudi. Moguće je da će "Draft" biti nova verzija UT-a, koja će čak i nadmašiti njegov prethodnik.

Način karijere

Posebnu pozornost treba posvetiti jednoj od najvažnijih i najpopularnijih načina igre - karijere. Tu su i mnoge promjene ovdje. Prvo, bilo je utakmica u predsezoni trening, koji će vam omogućiti da zaradite novac u isto vrijeme, dopuštajući igračima da se u formi i da igra u novoj taktičkoj dogovoru. Drugo, sada postoji i proces obuke koji omogućuje svaki tjedan da se pet posebnih igrače na svoj tim i surađuju s njima, povećanje specifične karakteristike, kao i zadržavanje oblika. Sada možete čak i usporiti starenje tako iskusne lidere koji su preko 30 - u prethodnim verzijama igre, oni će neizbježno postati beskoristan balast, ali sada ih možete držati u formi za mnogo više.

fifa 16 pc recenzija

I, naravno, nedostatak drugih ugodnih stvari, kao što su unapređenje rada izviđača, mogućnost potpisivanja slobodnih sredstava u bilo koje doba godine, pa čak i najam nije godinu dana, a koliko dva. Mnogi od tih značajki ljudi su već cijenjene u FIFA 16 Demo (PC) - mišljenja prije puštanja u javnost su bile pozitivne, a kasnije, kada se igrači vidio veliku sliku, oni su postali još bolji.

Ruski komentatori

Konačno ruski igra navijači mogu se radovati - došlo je do promjene komentatora, a sada za novu verziju komentara zabilježeni ne Rozanov i Solovjev i Genich i Cherdantsev - jedan od najutjecajnijih ličnosti u industriji danas. A njihovi svijetli i smiješni komentari znatno su poboljšali atmosferu, iako im i dalje nedostaje emocionalnost i raznolikost izvornika.

fifa 16 prvih recenzija

nalazi

To je sve što bi bilo vrijedno da se govori o novom dijelu svjetski poznate nogometne simulatoru. Uglavnom to nema otshlifovannosti, nikakve nagle progresivne skokova, ali sveukupno to je ipak veličanstvena simulator koji je teško mijenjati, te je zajamčena na bolje, što potvrđuju brojne izjave navijača i došljaka žanra u mreži. Naravno, to nije bilo bez nezadovoljan koji su ukazivali i ženskih ekipa, te nema promjena u nepopularnih režima, ali u cjelini, FIFA je postao samo bolje.