Matična ploča Asus P7H55: specifikacije, recenzije

U ovom članku čitatelj će se upoznati s matičnom pločom Asus P7H55,

dizajniran za instalaciju procesora koje proizvodi Intel. Pregled ovog proizvoda će biti od interesa za one korisnike koji žele kupiti uređaj za segmentu igara u proračunskom razredu. Tehničke značajke, pregledi i preporuke stručnjaka pomoći će korisnicima da prije izbora daju izbor.

Asus P7H55

Asortiman sučelja na matičnoj ploči Asus P7H55

Ova matična ploča, za razliku od analoga na tržištu računala, ima jednu važnu značajku - prisutnost svih potrebnih sučelja i priključaka za povezivanje perifernih uređaja. Istina je vrlo zbunjujuća za mnoge vlasnike faktora na matičnoj ploči. Uostalom, hrpa priključaka na mATX ploči stvara neugodnosti pri povezivanju uređaja.

Uz veliki asortiman sučelja, Asus P7H55 je dostupan na tržištu po pristojnoj cijeni (do 5000 rubalja). Istina je da su u zidovima Asusa tehnolozi malo korak natrag i instalirali standardne kondenzatore umjesto standardnih statičkih diskova. Također, na matičnoj ploči vlasnik može otkriti brojne kontrolere koji nemaju naziv marke Asus.

Prvo poznanstvo

Činjenica da je matična ploča Asus P7H55 pripada proračunskoj klasi, kaže ne samo cijenu, nego i opremu. Uz glavnu jedinicu u kutiji vlasnik će pronaći kratki korisnički priručnik, diskove vozača, pokrov stražnje ploče i dva kabela: SATA i ATA. Korisnik povratne informacije puno negativnosti kod proizvođača ne može povezati nekoliko SATA diskova u sustavu - trebate kupiti i dodatne kablove sučelja u trgovini da je vrlo neugodan.

matična ploča Asus P7H55

Proizvođač ima pitanja i odnosi se na adaptere za spajanje komponenata na napajanje sustava. Međutim, kako kažu stručnjaci, ovo pitanje treba pasti na ramena proizvođača pogonskih jedinica. Uostalom, prema svjetskom standardu, svi potrebni priključci moraju biti na jedinici napajanja.

Zašto je kompaktnost i jeftinija?

Kao što vlasnici osiguravaju medije, matična ploča Asus P7H55 nije dizajnirana za povećanje performansi preko overclockinga. Cijeli problem je dostupan prostor za instalaciju snažnog hladnjaka na procesor. Izrađen u nekoliko redaka kondenzatora duž perimetra procesorske utičnice neće dopustiti instalaciju snažnog sustava hlađenja.

Potraga za kompaktnošću dovela je do činjenice da korisnik može imati problema s ugradnjom robnih modula s markom koji imaju rešetke na stranama roštilja radi hlađenja. Isti visoki kondenzatori postavljeni blizu DDR3 konektora ne dopuštaju da memorijski moduli budu umetnuti u utor. Prednosti kondenzatora blokiraju pristup sučelju samo s jedne strane. Prisutnost 4 prijemnika za memorijske module može djelomično riješiti problem instalacijom nestandardnih letvica.

Kartice za proširenje i video kontroleri

Vlasnici Asus P7H55, koji imaju PCI uređaje za povezivanje (TV tuner, zvučni adapter ili mrežna kartica), s kupnjom je imao više sreće od ostalih. Uostalom, proizvođač, osim standardnog sučelja PCIex16, osigurao je svoj proizvod s dva PCI sučelja i jednom PCIex1 priključkom. Matična ploča opremljena je video izlaznim priključcima (analogni VGA sučelje i digitalni DVI priključci s HDMI). Istina za video izlaz će zahtijevati procesor s integriranom video jezgrom.

naknada Asus P7H55

Što se tiče priključivanja tvrdih diskova, korisnici također neće imati problema. Matična ploča nudi 6 odgovarajućih SATA konektora. Osim toga, oni su postavljeni prilično kompaktno, u blizini košarice za instaliranje diskova. Vlasnici starih optičkih pogona s IDE sučeljem bit će oduševljeni. Na ploči je prikladan priključak.

Specifikacije sustava

Matična ploča temelji se na čipsetu Intel H55 i to je osmišljen kako instalirati sve procesore Intel Core i7 / i5 / i3 linije i Pentium procesora koji su instalirani na socket LGA 1156. Postoje četiri DDR3 sučelja biste instalirali RAM-a, koji podržavaju moduli na frekvencijama 1066-2200 MHz. Maksimalna podržana memorija je 16 GB. Sučelje za povezivanje tvrdih diskova radi prema SATAIII standardu, ali stvaranje polja na hardverskoj razini ne podržava.

Asus P7H55M Specifikacije

Kao što možete vidjeti iz pregleda, za matičnu ploču Asus P7H55 tehničke karakteristike izgledaju prilično atraktivne, iako imaju niz ograničenja. Ali kako praksa pokazuje, isti RAID polje koristi samo nekoliko korisnika po milijun potrošača. Svi vlasnici su više zainteresirani za širinu pojasa i stabilnost, što može prikazati matičnu ploču u igrama i raditi s aplikacijama s velikim brojem resursa.

Pristojan BIOS sustav

No, na prvi pogled unremarkable BIOS, bez ugrađene u GUI, jasno aludirajući na vlasniku da je matična ploča Asus P7H55 ubrzanje je baza funkcionalnost. Postavke i upravljanje napajanjem moguće su i za procesor i za RAM sa video adapterom. I ne mislite da korisniku daje samo odabir radnji s preporučenog popisa. Postoje postavke s unosom podataka ručno, jer se primjenjuju na matičnim pločama za igru.

Asus P7H55 specifikacije

Jedini nedostatak, koji se žali svim vlasnicima ove matične ploče u svojim recenzijama, jezični je paket opremljen BIOS-om. Proizvođač je osigurao šest popularnih jezika, među kojima ne postoji ruski jezik. A ako uzmete u obzir da je operativni priručnik napisan na engleskom jeziku, mnogi korisnici mogu imati problema pri postavljanju sustava.

Upravljački programi i softver

Vlasnici matičnu ploču Asus P7H55 instalirati upravljačke programe i sve potrebne softver za overclocking platformu ne morate provesti sate na internetu, odaberite željeni korisnost. Tvrtka Asus u ovom broju ispred svih svojih konkurenata okupljajući sve potrebne postavke na jednom disku. Svi uslužni programi i upravljački programi imaju prikladnu multimedijalnu ljusku koja će za nekoliko minuta instalirati softver korisnika na računalo.

Asus P7H55 overclock

Kao alat za overclocking procesora i memorije mijenjanjem napona na matičnoj ploči, proizvođač je odabrao TurboV EVO. Činjenica je da je to jedini stabilni proizvod koji može nadjačati ugrađenu grafičku jezgru na Intelovim procesorima. Istina, mnogi vlasnici, prema njihovim povratnim informacijama, vjeruju da bi sve operacije s povećanjem učestalosti trebale biti učinjene u BIOS-u (manje vremena provedeno na provjeravanju stabilnosti rada nakon ponovnog pokretanja računala).

Testiranje i overclocking

Izvođenje matične ploče Asus P7H55 M, čije karakteristike ovise o procesoru, memoriji i video kartici, teško je izmjeriti. Dakle, mnogi ispitni laboratoriji nisu vođeni performanse i stabilnost u sustavom za raspršivanje (napon postojanost, grijanje, bez kvarova i smetnji pri maksimalnim opterećenjima). Tamo je predstavnik proračunske klase mogao iznenaditi sve korisnike koji su željeli testirati ovu matičnu ploču i usporediti je s skupim predstavnicima tržišta računala.

Jesen visoke stabilnosti i performansi u radu jamče uvođenje nekih inovacija proizvođača Asus. Ovo je 6-fazni sustav za napajanje procesora, vlasničke tehnologije za zaštitu BIOS-a, inteligentni nadzor overclocking i sustav hlađenja te ostali dodatni skupovi značajki.

Potencijal igranja

Na matičnoj ploči Asus P7H55 postoji jedna zanimljiva značajka koju su entuzijasti otkrili u procesu testiranja uređaja u dinamičnim igrama s intenzivnim resursima. Kada instalirate procesora temelji Core i3 i grafička kartica AMD Radeon HD 5-7 serija matična ploča se automatski prilagođava resursa ugrađenih komponenti i potpuno otkriti svoje potencijale u igrama. Za usporedbu, procesor Core i7 nadmašio je samo performanse mlađeg brata s malom marginom.

matična ploča Asus P7H55

Kao što vlasnici kažu u svojim recenzijama, ovaj fenomen se događa na razini BIOS-a. Sudeći prema statistici ogledaju u ispitnom programu, inteligentni sustav matične ploče proizvođača kontrolira automatski overclocking, memorije i grafičke kartice, prisiljavajući ih da rade na istoj frekvenciji. Jednostavno, ova akcija će dovesti do povećane produktivnosti.

U zaključku

Kao što praksa pokazuje, na uređaje proračunske klase s odgovarajućim niskim troškovima, sudjelujući u testiranju s skupljim matičnim pločama, ne bi trebalo biti potraživanja od korisnika. Da, postoje smetnje u smislu kompaktnog postavljanja kondenzatora na tiskana pločica Asus P7H55, ali to je više organizacijski problem koji nema velik utjecaj na performanse.

Ali prednosti su mnogi i svi oni igraju važnu ulogu u budućem vlasniku kada kupujete: prisutnost svim mogućim priključcima, prisutnost video izlaz, digitalni audio, Gigabit mrežno sučelje, i slično, koji se u posljednjih nekoliko godina počela nestajati iz mnogih uređaja drugih proizvođača.