WildStar igra: pregled, opis, značajke i recenzije

Svi traže odgovarajuću zabavu za sebe, a najpopularnija je opcija i dalje računalna igra - dinamična, šarena i opterećena zanimljivom pričom. Naravno, odabir bilo kojeg dobrog projekta je vrlo složena stvar, zato bi svatko trebao biti nadahnut idejom i vidjeti originalni pregled igre. WildStar je MMORPG objavljen 2014. godine. Ovaj senzacionalni projekt s pravom je vrijedan pažnje, jer postoji sve što tako očekuje korisnike i ljubitelje fantasya. WildStar pregledava stvaranje znakovaKoje su značajke ove igre? Zašto je projekt vrijedan pozornosti korisnika?

O igri

Sam projekt je objavljen 2014. godine. Izdanje je obećavalo, korisnici su željno očekivali puštanje WildStar. Pregled jasno pokazuje da se, u principu, ovaj projekt pokazao iz različitih kuteva - i od loših i dobrih, no prema programerima, njihova je igra ostala iz nekog razloga bez sudionika. Zašto? Pokušajmo to shvatiti.WildStar pregled

Ova igra je sljedeći WoW klon. Ovdje, u svojoj slavi, pojavio se svijet znanstveno-fantastičnog, poput Star Warsa. Prostor u kojem se sudionik šalje, također je ispunjen herojima i zlikovcima. Njihov sukob je dug i grozan, ali cilj je vrijedan - moramo osvojiti planet Nexus. Njegova povijest započinje s dugom borbom između totalitarnih Dominija (Dominija) i slobodnjaka Exiles (The Exiles).

Ova europska postavka prožeta je svim prethodno stvorenim projektima WoW tima. Kao što kažu korisnici, ako miješate WG, SWTOP i prilagodite svjetlinu na 100%, to je samo ova svijetla psihodelična igra WildStar. Pregled drugih aspekata igre, radnje, likovi daleko važnije od grafike, pa razmislite što trebate učiniti u ovoj fantastičnoj svijetu.

U srcu cijele igre je natjecanje za dominaciju nad planetom dvije frakcije. Naravno, izdajice u krugu prijatelja, junaka, super-jakih boraca - sve je tu, ali na osnovu svega toga leži borbeni sustav. Postoji mješavina ciljanog objekta bez ciljanja i lebdećeg cilja. Sudionici s ljubavlju nazvali su joj "telegraf". Naravno, svaka bitka - ova bitka u kojoj morate vješto izbjeći smrtonosne napade i nanijeti razorne napade koje će oblikovati neprijatelja. S druge strane, svaka borba izgleda sjajno, ali ovaj stil borbe neće ugoditi svima.

Prednosti igre

Ovdje možete identificirati niz prednosti koje posjeduje WildStar. Pregled vam omogućuje da istaknete prednosti kao što su:

• Jedinstveni borbeni sustav, pomislio na sitnice.
  • Zanimljiv fantastičan svijet igara, zapetljanu parcelu.
  • Nadležni sustav bitaka, izdavanje nagrada za rastrganu pobjedu.
  • Humor. Vrlo često postoje vicevi iz sekcije "crni smijeh".
  • Ispumpani sustav domaće ekonomije.

likovi

Ono što mnogi vole je grafička crtica u igri WildStar. Pregled će omogućiti sudionicima da shvate da su sve pojedinosti ovog fantasy svijeta privučene detaljima, želim sve i dodirnuti. Istodobno, programeri su pokušali disati život u projektu: sve nije statično u fantastičnom svijetu, vremenske promjene, stabla rastu. Općenito, izgleda zanimljivo. Ono što još može ugoditi, je svjetlina. Ako se prisjetite dječjih crtića, odmah se pojavljuje slika kontrasta: ovdje je ovaj parametar izložen u punoj mjeri.pregled igre WildStar

Što se tiče likova, tu su 6 razreda: Warrior, Stalker, Medic, Cherostrel, Espert i Engineer. Tu su i utrke, njih 8, ali samo 4 su uključene u svaku utrku.

Pregled utrka i klasa

Dominijska frakcija uključuje: Cassiane, Drakheny, Mechani, Chua. Postoje i 4 utrke u fazi Axial: People, Granoks, Aurins, Mordeshes. Ali na ovoj "raznolikosti" načina razvoja lik ne završava. Sudionik može odabrati život znanstvenika ili istraživača, vojnika ili naseljenika. Nakon određivanja prioriteta s obzirom na mogućnost posjedovanja drugih sposobnosti, ali cilj je svakoga uništiti što je moguće više mafija. WildStar pregled na engleskom jezikuSve to možete naučiti ako pažljivo pročitate igru ​​WildStar pregled. Stvaranje lika je ključna misija: možete ga pumpati, odabrati drugačiji put razvoja, ali sve što odaberete, morate učiniti jednu stvar - boriti, boriti se i pobijediti.

Nedostaci igre

To je ono što ovaj projekt nije učinio bez, tako da nema nedostataka. Previše je negativnih trenutaka, koji neće bezuvjetno pozvati najbolju WildStar igru. Pregled na ruskom priča o minusima ovog projekta.

1. Staromodna grindkvestija. To je ono što je u ovoj igri, pa je homogena, dosadna i dosadna zadaća. Da, naravno, tu su i druge zanimljive misije, ali su, uopće, vrlo male. Postoji osjećaj da programeri jednostavno nisu pokušali učiniti za zadatak normalni zadatak. Praktična svaka nova misija je 3 retka ništa što privlači tekst.WildStar: ponovno pregledavanje
  2. Kao što korisnici napominju, ovo zastrašujuće sučelje. O tome što učiniti i gdje pritisnuti, možete razumjeti tek nakon stotina nerazumljivih akcija. Sve je vrlo nepristojno i netočno nacrtano.
  3. Developeri prepoznaju činjenicu da njihovi projekt je slabo optimiziran. Pa, ima puno nedostataka. Na slabom računalu neće raditi.
  4. Osim toga, ponekad se počinje činiti da se ovdje svi prikupljaju svi "predstavnici" glitches, bugovi i unsettled zadataka. Iako programeri neprestano ažuriraju igru, još se ne mogu riješiti tih "nesavršenosti".

Naravno, ono što korisnici pružaju službenim izvorima i programerima, izgleda vrlo lijepo. Daju zahvalnost WildStarovim recenzijama. Pregled igre za PC - ovo je potpuno drugačija priča, prema sudionicima. Ovdje je sve jako svijetlo, crtano, a ponekad i ta činjenica nestaje. Čak i oružje bitke - mač nije jednostavan, ali s maksimalnim osvjetljenjem, ostavljajući trag nakon moždanog udara. Oči su strašno umorne od takve svjetlosti i zato želim ući u crno-bijeli način.

Što još užasno ne vole sudionike, pa su to najteži zadatak. Previše su dosadni da prođu igru ​​kroz jedan dah.recenzije WildStar pregled igre za pc

Oni koji nisu oduševljeni igrom ili jednostavno ne žele trošiti novac na kupnju licence mogu probati besplatnu verziju WildStar: Reloaded. Pregled ove inačice, u načelu, ne razlikuje se ni u čemu od gore navedenih. Za razliku od ažuriranog sustava karakteristika, postoji besplatna obuka prije početka igre. Također je povećan broj igara, možete organizirati solo odlomak. Kao što sudionici napominju, besplatna verzija bila je mnogo privlačnija od WildStar kao cjeline.

Općenito govoreći, trošenje novca na stjecanje ove igre je sumnjivo djelo. Projekt ipak i nov, a u žanru je dobar, ali ovdje je dosadno i monoton. Oni koji ga žele bolje upoznati dobit će besplatnu verziju. Općenito, odaberite ovu igru ​​da biste potrošili nekoliko sati u bitkama, ili ne, da biste sami riješili svaki sudionik i to će nam pomoći u pregledu.