Logitech tipkovnice: priručnik, recenzije, pregled, fotografija, kako rastaviti, kako se povezati

Logitech se uspio uspostaviti kao pouzdan dobavljač periferija

za osobna računala i prijenosna računala. Temelj asortimana sastoji se od brojnih modela računalnih miševa i tipkovnica različitih cijena i svrhe. Ovo je uredska periferija i uređaji za kućnu upotrebu i igraće jedinice. Ovdje ćemo detaljnije razgovarati o njima.

Tipkovnica G810 Orion Spectrum

tipkovnica logitech

Logitechove tipkovnice uvijek su se razlikovale po svojoj kvaliteti i praktičnosti. Orion Spectrum za ovog igrača otvara nove mogućnosti. Sad se potpuno usredotočite na ono što se događa iza ruba zaslona, ​​to će biti lako. Dizajn tipkovnice je uređen na takav način da se sve dinamičke operacije mogu izvesti bez napornih pokreta. Takvi su u poslu učinkovite tehnologije.

Elementi uređaja su pažljivo osmišljeni od strane inženjera do najmanjih pojedinosti. To uključuje mat površinu. Bit će teško vidjeti otiske prstiju na njemu. Kabel ima dobru granicu sigurnosti. Pozadinsko osvjetljenje je obojano. Mehaničke sklopke rade iznimno pouzdane i iznimno brze. Najnovija tehnologija i izvrsna kvaliteta razlikuju Logitechovu tipkovnicu.

Mehaničke sklopke

logitech tipkovnica upute

Nazvani su Romer-G. Logitech tipkovnica opremljena s ovim naprednim jedinstvenog razvoja kako bi se smanjilo vrijeme potrebno za funkcije rada. Konvencionalni prekidači su 25% manje učinkoviti u ovom pokazatelju. Nemojte misliti da četvrtina cijelog broja nije važna. Naprotiv, razlika u igri postaje vrlo vidljiv, jer je brzina Ovdje je ključ prednosti i superiornosti nad potencijalnih protivnika: na račun ne samo svaki drugi i svaki milisekundi. Prije implementacije ove tehnologije u Logitech tipkovnica, inženjeri su ga testirali na pojedinim modelima, donoseći prekidači gotovo do savršenstva. Usput, Roger-G je pouzdaniji od Cherry MX četrdeset posto.

Osvjetljenje boje spektralnog tipa

recenzije tipkovnice logitech

Neki Logitech tipkovnica koja razmatra možete naći na kraju ovog članka, koristiti spektralnu osvjetljenje LED tipa. To znači da će ključevi svijetliti različitim bojama duga. I ovaj osvjetljenje može biti prilagođen od strane korisnika. Za to je samo potrebno instalirati poseban softver, a zatim ide do točke s postavkama. Tamo možete postaviti ključ na jednu od 16,8 milijuna boja. Ponekad je ova funkcija vrlo korisna. Logitech tipkovnica, čiji pregled je predstavljen u ovom članku pomoći će u igrama s velikim brojem predmeta ili značajki jasno razumjeti ključ programiran s pozadinskim osvjetljenjem ili radnje.

kontrole

logotip tipkovnice pregled

Uvijek možete kontrolirati pjesme koje se reproduciraju u pozadini pomoću multimedijalnih elemenata. Oni se nalaze prilično povoljno, a istodobno ostavljajući igru ​​ne mora nužno. Logitechova tipkovnica, čija fotografija možete vidjeti u članku, uvelike pojednostavljuje gledanje filmova i isječaka, kao i slušanje glazbe. Iz funkcionalnosti možete primijetiti natrag, trenutno odspajanje i pauzirati reprodukciju, kao i kontrolu zvuka. Samo jedan dodir gumba omogućit će korisniku uključivanje sljedeće glazbe u uređaj.

Tipkovnički prečaci

kako rastaviti logitech tipkovnicu

Često korisnici postavljaju pitanje, kako rastaviti tipkovnicu Logitech. U stvari, mnogo ovisi o dizajnu određenog modela. Ipak, algoritam je iznimno jednostavan. Za početak, trebate odspojiti uređaj iz izvora napajanja, a zatim odmotati tipkovnicu. Međutim, valja se prisjetiti da je bolje i sigurnije preuzeti uređaj u servisni centar, gdje će biti zaposleni od strane stručnjaka.

Izvođenje složenih pokreta u igrama pomoći će kombinacijama s više ključeva. U dizajnu ih ima dvadeset šest. Takve kombinacije, naravno, olakšavaju proces igranja nekoliko puta. Sada možete biti sigurni da ćete odmah postići potrebni rezultat.

Tipkovnica G-105

kako povezati logitech tipkovnice

Ovaj model ima nekoliko impresivnih značajki. Među njima, primjerice, možete označiti LED pozadinsko osvjetljenje. Ako volite igrati u uvjetima slabog osvjetljenja ili samo noću, nikada nećete moći propustiti ključeve. LED pozadinsko osvjetljenje ima mogućnost prilagodbe treće strane na dvije razine. Međutim, tijekom dana možete ga jednostavno deaktivirati kako biste smanjili opterećenje očima.

Programibilne tipke

tipkovnica logitech fotografija

Model G-105 ima dizajniranu 6 tipki koje se mogu programirati, što uvelike pojednostavljuje provedbu složenih akcija. Postoje tri odvojena načina rada. Oni također osiguravaju stabilan pristup makro kombinacijama, kao i uporabu jedinstvenih funkcija. G-ključevi su dizajnirani za otvaranje brzog pristupa korisniku na veliki broj različitih funkcionalnosti, koji se mogu primijeniti samo jednim klikom. To može biti uključivanje mikrofona, snimanje procesa unutar igre i još mnogo toga.

Tipkovnički prečaci

Ponekad tijekom vruće borbe koja se pojavljuje na zaslonu, morate odmah izvršiti akciju koja se aktivira kada se pritisne nekoliko tipki. Za to su odgovarajući elementi osigurani u konstrukciji tipkovnice. Kombinacije s više ključeva su nešto što mnogi igrači često nedostaju. No, u slučaju modela G-105, ovaj problem, uzeti u obzir, riješen je. Kombinirane tipke omogućuju vam da izvršite složene pokrete jednim klikom. Čak i uz istodobno pritiskanje svih šest ključeva, procesor će obraditi svaki od njih.

prekidač

Nasumična tipkanja mogu ponekad dovesti do činjenice da umjesto da udarite igru ​​jednostavno ga prekrižite. To dovodi do činjenice da korisnik u posljednjem trenutku propušta priliku da dobije nekoliko dodatnih bodova, kako bi izašao ili na vrhu 3, ili glava istog vrha. Uz tipkovnicu G-105, ta je mogućnost potencijalno isključena. Uređaj ima ugrađen posebni prekidač za ključeve, koji klikom blokira mogućnost letenja na radnu površinu vašeg osobnog računala ili prijenosnog računala.

Kako povezati Logitechovu tipkovnicu?

Bez obzira na model koji ste kupili, veza se sastoji od tri jednostavna koraka. Prva je raspakirajući tipkovnicu. Drugi korak je povezivanje putem kabela na dostupnu USB 2.0 priključnicu. Treći korak je instalacija posebnog softvera (ako postoji).

Logitech uređaji

1. Tipkovnica.
  2. Upute.
  3. Softver.

Tipkovnica G810 Orion Spectrum ima nekoliko snaga, među kojima možete odabrati optimizirani dizajn. On pruža najdjelotvorniju izvedbu u igrama, tako da korisnik može igrati bez skidanja očiju sa zaslona. Također, kao prednost možemo spomenuti ultra-osjetljive prekidače mehaničkog tipa. U ulozi neke vrste čipa, naravno, je LED pozadinsko osvjetljenje, koje se može napraviti i monophonic i multi-boji. Kontrole za multimedijske operacije omogućuju vam da se ne ometaju gledanje filmova ili slušanje glazbe. Veliki dodatak kombinaciji s više ključeva.

Općenito, tipkovnica G-105 ima slične prednosti. Međutim, njezino osvjetljenje može biti izuzetno jednolično. Kontrole nisu tako prikladne kao u prvom modelu. Ipak, razlika u cijeni je primjetna: 12 i 3,5 tisuća rubalja respektivno.

Bilo koji značajan nedostatak je teško izdvojiti, osim što će se vremenom obrisati prevlaka. U suprotnom, nema pritužbi na modele. Općenito, kvaliteta proizvodnje ovih uređaja može se ocijeniti kao visoka. Budite sigurni da će vas dugo trajati i bez rušenja u softveru.