Foxconn matična ploča: opcije i recenzije

Ovaj pregled bit će potpuno posvećen takvoj računalnoj komponenti kao i model Foxconn matične ploče N15235. Na primjeru ove komponente dat će se snage i slabosti proizvoda ovog proizvođača. To će vam dati savjete o kupnji svojih proizvoda.

matična ploča foxconn

Kratke informacije o tvrtki Foxconn

Skupština različitih elektroničkih uređaja po narudžbi glavna je specijalizacija tvrtke Foxconn. Matične ploče, grafički adapteri, memorijski moduli, pametnih telefona, mobitela - ovo nije potpuni popis opreme proizvedene u proizvodnim pogonima ove tvrtke. A na popisu Foxconn klijenata tu su i Apple, i "Asus", "Gigabyte" i MSI. Imajući tako bogate mogućnosti za sastavljanje i ispitivanje proizvedene opreme, ova tvrtka je odlučila proširiti opseg svog poslovanja. Tako je bilo niz matičnih ploča pod markom Foxconn. Jedan od njih je N15235.

Da biste stvorili računalo koje odgovara ovoj matičnoj ploči?

U trenutku izdavanja, matična ploča Foxconn model N15235 bila je usmjerena na instaliranje najproizvodnijih procesora. Također, postojala je mogućnost popunjavanja takvog računalnog sustava s grafičkim adapterom visokih performansi. Sve to u skupini omogućilo je stvaranje najproduktivnijih osobnih računala na temelju ovog rješenja. To bi moglo biti radna stanica, grafička stanica i računalna igra koja može pokrenuti bilo koju postojeća u to vrijeme najzahtjevnije igračke. Ta ista matična ploča mogla bi uspješno djelovati kao veza na računalu srednje i ulazne razine. Samo u ovom slučaju nije bilo posve opravdano koristiti takvu skupu i funkcionalnu računalnu komponentu. Njegova je glavna svrha stvaranje računalnih sustava visokih performansi.

matična ploča foxconn n15235 specifikacije

Mjesto komponenata matične ploče

Matična ploča Foxconn proizvodi se u obliku čimbenika "microATiks". Dimenzije su 9,6 inča za 8,0 inča. Gotovo usred vrha proizvoda je utičnica procesora LGA 775. Lijevo od njega je sustav napajanja CPU koji se sastoji od nekoliko kruti kondenzatori i stabilizatora poluvodiča. Čak i dalje, na samom rubu ploče nalaze se priključni ožičeni priključci. Desno od utičnice su grupirane 2 utora za instaliranje RAM-a, a potom i priključci za napajanje i IDE diskovi. Izravno ispod CPU socket za CPU instalaciju je sjeverni most čipset. Malo ispod njega nalaze se utori za širenje. S desne strane nalaze se južni most, baterija "BIOS" i priključci SATA-pogona veze. Ovdje, na samom rubu, je priključak za prebacivanje prednje ploče kućišta računala.

Čipset i njegove karakteristike

Na setu dva čipa nalazi se matična ploča Foxconn N15235. Opis ovog proizvoda ukazuje da je sjeverni most u ovom slučaju Intel G31. Ključna komponenta toga je kontrolor memorije. Termični paket ovog silikonskog kristala bio je 17 W, a vrijednosti frekvencije sustavnog sabirnice u ovoj situaciji može biti 800 MHz / 1066 MHz / 1333 MHz. Kao južni most u ovom slučaju, ICH7 ulazi. Njegov glavni zadatak je spajanje perifernih uređaja i kontrolnih kartica u utore za proširenje.

matična ploča specifikacije foxconn

Socket. Koje procesore mogu biti instalirani u njemu?

Impresivan popis središnjih procesorskih jedinica za utičnicu LGA 775 podržava matičnu ploču Foxconn N15235. Opis ovog proizvoda ukazuje na prisutnost na ovom popisu svih čipova, usmjerenih na instalaciju u ovoj priključnici procesora. Najproduktivnija rješenja ove platforme su quad-core "Cor 2 Quad". Korak ispod, od položaja brzine, nalazi se "Cor 2 Duo", u kojem se broj računalnih jedinica svodi na dva. Još niža razina performansi bila je u procesoru Pentium Dual Cor linije. Broj jezgri koje su imali bio je točno isti, no frekvencije su smanjene i memorijska memorija je izrezana. Najpristupačniji čipovi s dva računalna modula za LGA 775 bili su "Celeron Dual Cor". Njihova predmemorija bila je još manja od one starijih procesora. I frekvencija se dodatno smanjila. Segment istih jednojezgrenih procesora zauzeo je Pentium 4 i Celerone. Bilo koji od modela navedenih ranije od Intelovog čipa mogao bi se instalirati na takvu matičnu ploču. Ipak, s obzirom na njegovu poziciju i razinu funkcionalnosti, bilo je poželjno upotrijebiti ga u kombinaciji s 2 i 4 jezgrene procesore ove platforme.

Periferni set

Popis priključaka sa žičanim priključcima na ovoj matičnoj ploči bio je sljedeći:

• 2 portova PS / 2 za spajanje na PC manipulator (bio je zelen) i tipkovnicu (za tu je svrhu upotrijebljena purpurna luka).

• Jedan COM-priključak (drugi naziv je serijski) i jedan LPT-priključak (ili, kako se zove, paralelno). Uz njihovu pomoć, bilo je moguće prebacivati ​​različite I / O uređaje u računalni sustav (ploter, skener, pisač).

• Ako je potrebno, 4 priključnice "YUSB" formata mogu zamijeniti COM priključak ili LPT priključak za spajanje na računalni sustav sličnih ulaznih / izlaznog uređaja.

• Ovaj je proizvod opremljen i jednim RJ-45 priključkom za povezivanje računala s računalnom mrežom.

Prostori za proširenje

Odličan skup utora za proširenje uključivao je matičnu ploču Foxconn N15235. Njegove karakteristike ukazuju na prisutnost takvih:

• PCI Express 16 X je jedini i glavni utor za instaliranje diskretnog grafičkog akceleratora koji obrađuje slike prikazane na zaslonu.

• Također, ova matična ploča bila je opremljena jednim PCI Express 1 X utorom. U njoj bi trebalo instalirati najnovije modifikacije dodatnih kontrolera (na primjer, TV tuner).

• No, za instalaciju zastarjelih izmjena regulatora ovaj je proizvod dovršen s 2 utora za proširenje PCI.

Što se tiče utora za proširenje, potrebno je ova kartica je imati na umu jednu važnu značajku od njih: ako koristite grafičke performanse, koja traje samo dva utora za proširenje, kao dio računalnog sustava, utor PCI Express 1 X će biti nemoguće instalirati dodatni proširenje regulatora.

matična ploča foxconn n15235 opis

Operativna memorija

Foxconn matična ploča N15235 podržala su samo module jednog tipa RAM-a. Značajke su pokazale podršku za DDR2. A bilo je moguće instalirati samo letvice "DDR2-667" i "DDR2-800". Bilo je poželjno koristiti zadnju modifikaciju RAM-a, što je u praksi dopušteno postizanje određenog povećanja brzine. Maksimalna količina RAM-a koja bi mogla biti instalirana u takvom računalnom sustavu iznosila je 4 GB. Ovo ograničenje prvenstveno je nametnulo CPU, što bi maksimalno moglo adresirati takav broj RAM-a. Sam kontroler bio je ključna komponenta sjeverni most čipset. Bilo je dvokanalno. U skladu s tim, upotreba dvaju lamela od 512 MB umjesto 1 modula po 1 GB omogućila je još brži porast performansi, što bi moglo doseći 15 posto.

Spajanje prednje ploče sustava

Kao što je već spomenuto, prednja ploča PC kućišta računala spojena je u donjem desnom kutu matične ploče. Sve potrebne oznake označene su pored odgovarajućih priključaka. Dakle, to je neobično za pozadinu sličnih proizvoda ne mogu izdvojiti ovu matičnu ploču Foxconn. Priključak je predviđen za sljedeće elemente prednje ploče:

• Zvučnik (sustav događaj alarm zvučnika).

• Prekidač napajanja.

• LED napajanja (indikacija aktivacije računala).

• Reset Switch (gumb za ponovno pokretanje sustava prisilnog računala).

• HDD LED (pokazivanje tvrdog diska ili pogona čvrstog stanja).

priključak za matičnu ploču foxconn n15235

Napajanje i napajanje matične ploče

Matična ploča Foxconn N15235 priključena je na napajanje pomoću dva priključka. Jedan od njih je ATX12V, koji se sastoji od 24 kontakata. Drugi u ovom slučaju daje dodatnu snagu središnjoj jedinici za obradu i sastoji se od samo osam kontakata. Isto tako, prilikom opremanja računala s grafičkim ubrzivačem visokih performansi, bilo je potrebno priključiti treći konektor napajanja.

Da bi uspješno osvojio tržište računalne elektronike, niske cijene i primamljive tehničke specifikacije opremljene svoje proizvode Foxconn. Matične ploče ove marke u tom pogledu nisu bile izuzetak. A to je ova dva plus vlasnika i razlikuje se od N15235. No, minus je imala samo jednu: kada je instalirala produktivni grafički akcelerator, bilo je nemoguće instalirati dodatni kontroler u susjedni utor za proširenje.

foxconn matične ploče

Cijena i aktualnost

Osobine Foxconn matične ploče ovog modela bile su impresivne. Njezin je trošak bio manji od onih izravnih konkurentskih proizvoda. To je dovelo do činjenice da nije tako rijedak u računalu na temelju LGA 775 možete pronaći takvo rješenje. Ali sada je ova hardverska platforma zastarjela moralno i fizički. Njegove sposobnosti u najboljem slučaju bit će dovoljne samo za rješavanje problema prosječne razine složenosti. Ali najzahtjevniji softverski program na takvom hardveru neće točno funkcionirati. Čak je i producent u lice „Intel” preporučuje vlasnicima računala za prebacivanje na novije CPU socket LGA 1150 i LGA 1151. Na kraju treba istaći da je takva matična ploča sa CPU i hladnjak sada može biti podržana u poziciji da steknu za 1200-1500 rubalja.

matična ploča foxconn vezu

rezultati

Matična ploča Foxconn N15235 bila je jedna od najboljih rješenja za izradu računala s visokim performansama na temelju LGA 775. Sada je procesorska utičnica zastarjela. Stoga se vlasnicima takvih računalnih sustava preporučuje nadogradnja i prebacivanje na noviji hardver.