ASRock N68-S matična ploča: specifikacije, recenzije

Matična ploča tvrtke ASRock - N68 - S predstavljena je 2010. godine. Usmjeren je na korištenje procesorskih uređaja koji se odnose na platforme AM2, AM2 + i AM3. Trenutno je nemoguće izgraditi novo osobno računalo na temelju bilo kojeg od njih. Jednostavno nisu na prodaju. No za vraćanje učinkovitosti već postojećeg računalnog sustava u slučaju kvara matične ploče neće biti vrlo teško. Radi se o njegovim mogućnostima koje će se kasnije raspravljati.

asrock n68 s

Kakvo je računalo ovo ploča sastavljena?

Tehnički parametri i oprema ASRock N68-S bili su usmjereni na korištenje u prosjeku računala i ulaznoj razini. U prvom slučaju na temelju njega bilo je moguće stvoriti računalo za igru ​​ili grafička stanica. U ovom slučaju, sustav je trebao biti dopunjen bez iznimke od strane visoke performanse diskretni grafički akcelerator. Također, kako je CPU u takvoj situaciji poluvodički čip bi trebao djelovati, što se odnosi na linije ili čak Phenom Phenom II. Druga opcija za korištenje ovog proizvoda su rješenja na razini ulaza, na primjer, uredsko računalo ili poslužitelj za ispis. U ovom slučaju, to je moguće staviti bilo CPU Septron linije ili blago poboljšana u odnosu na njih u smislu Athlon izvedbe bez dodatnog grafičkog akceleratora koji se koristi za prikaz slike integrirana grafika.

Sadržaj pakiranja

ASRock N68-S je završen kako slijedi:

• Zapravo, sama matična ploča.
  • Metalna ploča za instalaciju u kućištu računala.
  • Skup IDE sučelja kabela. Ali SATA kabel nije bio uključen u paket za isporuku, a morao je kupiti zasebno. I ovo je bio jedan od glavnih nedostataka ove odluke.
  • Disk sa softverom (specijalizirani programi i skup upravljačkih programa).
  • Jamstvena kartica s markom.
  • Vodič za brzi početak.

asrock n68 s ucc

dizajn

ASRock matična ploča N68-S je proizveden u obliku faktora pod nazivom "MicroATiks". Zbog toga se može instalirati iu kompaktnom kućištu računala iu bilo kojem drugom. U sredini svoje gornje polovice nalazi se sjedalo za CPU, tj. Utičnicu. S lijeve strane su utori za instaliranje RAM-a. Oni su u ovom slučaju 4. Dva su namijenjena za DDR2 standardne letvice i 2 za DDR3 letvice. Upravo iza njih nalazi se priključak konektora od napajanja i jedini IDE priključak za odgovarajući pogon. U središtu ploče, pod pasivnim sustavom hladnjaka, čip logike sustava sakrio se. Ispod, prema očekivanjima, nalaze se utori za proširenje, a desno od njega - SATA priključci za spajanje novih izmjena uređaja za pohranu.

Logika sustava

Kao čipovi logike sustava u ovom slučaju, postojala su rješenja koja su razvila NVidia. Sjeverni most na temelju GeForce 7025 i južnog - na NForce 630A. U 2010. godini bile su relevantne tehničke specifikacije tih kristala poluvodiča. Sada su potpuno zastarjeli.

matična ploča asrock n68 s

Socket. Popis podržanih procesorskih uređaja

ASRock N68-S opremljen je hibridnim procesorskim utičnicama. BIOS-ovi su u početku podržavali samo AM2 čipove. Ali, kao što znate, na istom priključku možete fizički instalirati rješenja procesora koja pripadaju AM2 + ili čak AM3. No kako bi to bilo moguće na programskoj razini, bilo je potrebno ispuniti ažurirajte BIOS. A popis procesora u ovom slučaju je kako slijedi:

• Unutarnja rješenja su Septron ili blago poboljšana Athlon.

• Prosječni segment u ovom slučaju predstavljali su čipovi obitelji Phenom i, naravno, Phenom II.

Ugrađeni priključci. Vrste utora za ekspanziju

Maksimalna količina RAM-a koja bi mogla biti instalirana na takvom računalu bila je samo 8 GB. A korisniku je dana mogućnost izbora: ili jeftinije DDR2 slats, ili brže DDR3. Slobode su, kao što je ranije navedeno, 4, ali 2 od njih su namijenjene za DDR2 i 2 za DDR3. Maksimalna veličina jednog RAM nosača bila je 4 GB. Jedan utor za proširenje u ASRock N68-S UCC dizajniran je za instalaciju vanjskog video akceleratora - to je PCI Express 16X format. Postoji i jedan PCI Express utor, već u 1X formatu, za instaliranje novih izmjena vanjskih kontrolera. Pa, dva PCI utora su bila usmjerena na korištenje zastarjelih verzija dodatnih kontrolera. Popis ugrađenih ulaza bio je ovaj proizvod:

• 2 poznate okrugle utičnice za prebacivanje miša i tipkovnice.

• 4 univerzalne sabirnice, koje se nazivaju USB. Njihova verzija je 2.0.

• 1 grafički izlaz - VGA. Ako je potrebno, s njim možete spojiti DVI adapter i već prikazati sliku na monitoru s ovim progresivnim digitalnim formatom. No, za korištenje HDMI-a kao dio takvog računalnog sustava, bilo je potrebno dodatno kupiti vanjski grafički akcelerator.

• 3 audio priključka dopušteno je koristiti ovaj odbor za ostvarivanje različitih konfiguracija zvučnika.

• 1 priključak RJ-45 formata (ponekad nazvan LAN) namijenjen je povezivanju računala s računalnom mrežom i Internetom.

• Jedna COM luka bila je univerzalna. Dopuštao je povezivanje miša, pisača ili skenera s računalom.

matična ploča asrock n68 s

Matična ploča ASRock N68-S praktički nije imala nedostataka. Njegova jedina mana - to je nedostatak osnovni set SATA žice, koja je u prisustvu takvog pogona u konfiguraciji računalne morao kupiti zasebno. Inače, imao je samo prednosti: dobar stupanj funkcionalnosti, relativno niske cijene i impresivan popis podržanih modifikacija CPU-a. Nova država je računalo rješenje je sada nemoguće kupiti, ali kako bi podržao takav naboj na različitim burzama se može kupiti za 2000-3000 rubalja. Novo računalo na osnovi nije prikladno za prikupljanje: ovo je "željezo" zastarjelo. No, kada se računalo oživljava, ova matična ploča može biti vrlo korisna.

asrock n68 s bios

rezultati

U trenutku njegovog puštanja ASRock N68-S bio je stvarno rješenje. Sada se može kupiti samo u slučaju da odmah morate vratiti performanse računala s komponentama koje su kompatibilne s njom. U drugim slučajevima, ne preporučuje se razmotriti njegovo stjecanje.