"Kozaka 3": pregled igre. Recenzije, zahtjevi i savjeti

Legendarni ukrajinski studio GSC Game World vratio se u službu. Međutim, nazvati ga punopravnim studijskim jezikom neće se okrenuti, jer se njegovo osoblje sastoji od specijalista koji rade na daljinu. Podsjetimo, GSC je poznat po izdanju kultnih igara serije S.T.A.L.K.E.R i "Kozaka". Prva igra je pucač prve osobe koja govori o događajima koji se odvijaju u Zoni isključenja u Černobilu. Ali "Kozaci" - povijesna strategija

u stvarnom vremenu, koji je osvojio ljubav navijača diljem svijeta. I tako se to dogodilo! Obnovljeni studio objavio je igru ​​"Kozaka 3" nakon desetogodišnje pauze od oslobađanja prvog dijela. Pogledajmo dakle što su "Kozaka 3". Pregledajte i prvo pogledajte novu strategiju.

Kozaka 3 pregleda

Prethodni dijelovi

Prvi dio "Kozaka" izašao je na početku dvije tisuće godina. Tada su to bile "bombe". Posebno su se sviđali igrači iz zemalja CIS-a, budući da se ta priča oslanja na povijest ruskog carstva. A ona je vrlo blizu nama. Tada su te strategije razlikovale dobro promišljen sustav upravljanja i masovne bitke velikih razmjera. A razina umjetne inteligencije za to vrijeme nije bila loša. Tada bi svi AI trebali biti glupi. I u "kozakama" bio je iznenađujuće pametan.

Kozaka 3 pregledna igra

Naravno, neka neusporediva grafika iz prvih "Kozaka" nije morala čekati. U to vrijeme čak ni pucači nisu privukli pozornost. Što možemo reći o strategijama. Ali raspored nitko nije obratio pažnju. Glanoi - igrivost i mehanika igre. I u ovom "Kozaci" bili su na vrhu. Sada dolazi nova era. "Kozaka 3" odgovaraju modernim standardima strategije u realnom vremenu? Pokušajmo to shvatiti.

Stara igra u novom omotaču?

Oni koji su čekali razvoj starih "Kozaka" i temeljno nova strategija, bit će jako razočarani. "Kozaka 3" nije nova igra, već samo remake strategije puštanja 2001. godine. Zašto smo to odlučili? Da, jer osim grafičke komponente i neke promjene u ravnoteži nacija u igri nema ništa novo. Nakon što igrate nekoliko minuta, jasno ćete shvatiti da ste prije nego što ste isti "Kozaci" iz udaljenih "nula". Nostalgija je izvan ljestvice.

Kozaka 3 pregleda prolaza

"Kozaka 3", čija je revizija pokazala da imamo igru ​​iz 2001 u novom naslovu, izgleda malo arhaično u 2016. godini. Što je bilo u prirodi stvari na početku stoljeća, potpuno je nevažna sada. Ali igra je izašla bez ikakvih posebnih problema, jer uopće nema konkurenata u ovom žanru. Strategije u realnom vremenu iznimno su rijetke. Od sličnih igara našeg vremena, može se razlikovati samo drugi starcraft. Ali on nije iz niša "Kozaka" i nema nikakve veze s poviješću.

Značajke naroda i jedinica

Pa što je s igrom? Barem se nešto ističe, "Kozaka 3"? Pregled jedinica pokazuje da se odvijaju neke promjene u ravnoteži nacija. Na primjer, Ukrajina ima najjače ratnike u početnoj fazi. Njihovi serdeyuki su sposobni samljeti u kupus bilo koje jedinice drugih zemalja. Ali u bitkama na moru, Ukrajina je na samom dnu. Ovdje stari britanski pravila (kako se očekivalo, u skladu sa stvarnom pričom).

Kozaka 3 pregled jedinica

No, ako slučajni generator karata i naroda baci Britaniju na kopno, onda će ga biti lako zaokupiti u asfalt pješaštva bilo koje zemlje. Poljaci - strmi krilati hussari. Francuska ima snažne moćne konja koji mogu razbiti sve na komadiće. To su značajke nacija i jedinica u igri "Kozaka 3".

Na ovome se, naravno, ne završava. Neke zemlje (poput Turske) ne mogu se preseliti u 18. stoljeće na igranje. Ovo, naravno, nije dobro. No, kao alternativa, te zemlje mogu lako "učiniti" druge igrače u ranim fazama zbog jeftinosti vojnika. No, čim se protivnik pomiče u 18. stoljeće, Turaci tamo završavaju. Za borbu protiv musketa i pušaka s kratkovima u njihovim rukama je čista samoubojstvo. No, ako Turci nisu ometani, njihovi protivnici jednostavno neće moći ući u novo tisućljeće zbog nepravodobne smrti iz ruku zlih janjarija. Protiv njih, čak i ukrajinske serdts nisu u mogućnosti učiniti ništa, jer Turci jednostavno drobljenje masa.

kampanja

Kad vidim izbornik kampanja, ja sam nehotice mislim da je sve točno isto kao u prethodnim dijelovima. Ali ne. Programeri su radili na razmišljanju kroz nove teme. I dobro su to učinili. Tijekom kampanje, igračima se čak daje alternativa. Na primjer, nešto poput "Ne možete oprostiti izvršenje". Ovo je važna inovacija. U starim "kozakama" to nije bilo. Svejedno to su Kozaci 3 "2016. Pregled bi bio vrlo dosadan ako uopće ne bi bilo ništa novo.

Kozaka 3 Empire Review

Sada je glavna zadaća kampanje podučiti igraču da izgradi pravo zgrade u jednom ili drugom trenutku i ispravno upravlja timovima. Istina, cijela točka kampanja svodi se na formulu "escort-deliver-kill". Ali ovo je već napredak. "Kozaka 3", čiji je pregled nešto razmažio dojam igre, ipak je uspio iznenaditi.

Multiplayer

Evo multiplayera u igri, a sve je loše. Naravno, programeri su u punom zamahu zakrpa, ali multiplayer igra preko Interneta radi izvan ruku loše. Također nije zadovoljan s multiplayer sustavom. Za igranje na lijevim poslužiteljima ne izlazi. A za službenu će morati otključati mjesečnu naknadu. To nekako ne sviđa obožavateljima dobrih starih "Kozaka". Multiplayer je otvoreno bilo koji. I čini se da će sve ostati tako.

Ovdje je studio GSC dao pad. Trebali bi naučiti od Blizzarda. Ali što je - to jest. Ipak, to nije "Starcraft", a ne "Warcraft", već "Kozaka 3", čija se revizija kreće zauzvrat. I okrećemo se najzanimljivijim za mnoge igrače. Naime - na grafiku igre. Na multiplayeru dok ne zaboravimo. To je kad ih oni na umu, onda možete razgovarati o čarima multiplayer igre.

grafika

Grafička komponenta igre vrlo je preoblikovana. Bilo bi vrijedno nazvati igru ​​"Cossacks 3D". Jer tako je stvarno. No 3D grafika u igri je čudna. Nekako odjednom nećete razumjeti što se dogodilo grafičkoj komponenti. "Tri De" u igri se ne primjećuje dok ne uključite dinamičku kameru. Ali morate ga uključiti posebnom naredbom iz konzole. Bez toga, ništa. Međutim, valjanje oko s besplatnim fotoaparatom i istodobno kontroliranje vojnika i dalje je test. Tako će biti bolje ako sve ostane kakav jest.

Kozaka 3 2016 pregleda

U ostatku slika igre se sviđa. Sve je jasno nacrtano. Boje su svijetle i sočne. A jedinice se prilično realno kreću. I to unatoč činjenici da nije potrebna vrlo moćna grafička kartica za pokretanje "Kozaka" pri maksimalnim postavkama. I na minimum se igra može izvoditi čak i na ugrađenom procesorskom grafu. I opći zahtjevi sustava se ne razlikuju sa svim zastrašujućim. Dakle, najbolja strategija u stvarnom vremenu je "Kozaka 3" Empire, čija analiza pokazuje da će se savršeno ponašati čak i na računalima s srednjim željezo.

Zahtjevi sustava

Zahtjevi novih "Kozaka" su minimalni. A u usporedbi sa zahtjevima za željezo drugih modernih igara, čini se da su općenito smiješni. Za pokretanje igre potrebno je računalo s jednosmjernom procesorom i frekvencijom od 3000 megahertz. RAM ne zahtijeva ništa po suvremenim standardima: 2 gigabajta. Video kartica također nije potrebna vrlo moćna. Ugrađena grafička jezgra Intel Core i3 procesora druge generacije vrlo je prikladna. Da ne spominjem diskretne grafičke kartice. Ovo su minimalni zahtjevi sustava koji će omogućiti igri "Kozaka 3", čiji pregled je tema našeg članka.

Što se tiče zahtjeva preporučenih za udobnu igru ​​sa svim grafičkim zvukovima i zviždaljkama, oni se malo razlikuju od onih minimalnih. Iako čak ni ne zadovoljavaju minimalne zahtjeve suvremenih igara. Sudite za sebe. Zahtijeva procesorsku obitelj Core i5, 4 gigabajta RAM-a i grafičkog adaptera, što odgovara "nevidljivoj" seriji 560. Slažem se, preporučeni su zahtjevi umjereni.

Opće mišljenje o igri

Dakle, što možete reći o igri "Kozaka 3" općenito? Pregled igre ulazi u završnu fazu, tako da nekako želite generalizirati sve informacije i dati kratak pregled. Općenito, to nije puna igra, već samo remake originalne strategije iz 2001. s ažuriranom grafikom. Ali u ovoj verziji postoje neke inovacije koje ga razlikuju od izvornog dijela. Uglavnom, te inovacije odnose se na ravnotežu nacija i kampanja. Mehanika je ostala upravo ista. Čak i mjesto kontrolnih elemenata kopira izvornik iz 2001. godine.

Kozaka 3 kozosa 3 pregleda

Međutim, igra će privući mnoge. Posebno sretni su oni koji su nekoć igrali izvornu verziju. Za njih će se pojaviti novi idealan svijet u realnom vremenu - "Kozaka 3". Pregled, prolazak - sve to nisu osobito zainteresirane za takve igrače. Najvažnije je vratiti se na "nulu" i ponovo igrati za Kozaka. Međutim, igra će biti zanimljiva onima koji nikada nisu igrali u izvornom "Kozakima", jer uopće nema analoga ove strategije. U tom smislu možemo reći da programeri imaju vrlo dobru igru. I u svakom slučaju to će biti popularan zbog nedostatka konkurenata.

Upravo smo pregledali relativno novu verziju kreatora "Stalker". Čak i uzimajući u obzir sve nedostatke u "Kozakima", igra je osuđena na uspjeh. Već raspravu u Net o ortodoksnosti "Kozaka" ne prestaje. Neki tvrde da je igra zadržala svoje najbolje tradicije, dok drugi s ludom upornošću dokazuju da su takvi "Kozaci" u naše vrijeme - najgori anakronizam. Tko od njih ima pravo, malo ćemo naučiti. Ali iz nekog razloga čini se da novi "Kozaci" imaju svaku priliku postati kultna strategija stvarnog vremena. Vrlo su sposobni ponavljati uspjeh svojih "predaka".