Knjige Irvine Yalom: pregled, popis, kratak opis i recenzije

Knjige Irwin Yalom danas su vrlo popularne. Zašto su tako poznati? Sam autor, naravno, nije poznat svim ljudima, već onima koji su zainteresirani za psihologiju i samorazvoj. Irwin Yalom je američki psihoterapeut, tvorac značajnih knjiga, koji su na kraju postali bestseleri. U svojim tekstovima, psihologija se kombinira s prozom života, duboko razumijevanje bit stvari se može pratiti. On zna što piše i postavlja svoje misli na najširi mogući raspon ljudi.

knjige Yervin Yalom

Sudeći po pregledima, knjige Irwin Yalom se čitaju u jednom dahu, snažno utječu na svijest pojedinca, proširuju percepciju okolne stvarnosti. Čitatelji kažu da je proučavanjem tih kognitivnih materijala nemoguće ostati ravnodušan. Želim ih nazvati ljekovitim pićem, jer daju priliku zaista promijeniti scenarij svog života. Irwin Yalom doista otkriva novi pogled na svijet. Popis knjiga je predstavljen u ovom članku.

"Schopenhauer kao lijek"

Prema čitateljima, rad pronalazi s prvih stranica i ne pušta sve do samog kraja. Protagonist - filozof Philip - bavi se činjenicom da savjetuje ljude, pomaže im u rješavanju životnih problema. U središtu svake njegove aktivnosti i svjetonazora leži filozofsko učenje Schopenhauera. Jednom kada čovjek uči da mora živjeti nekoliko mjeseci. U ovom se trenutku njegova svijest potpuno mijenja, počinje razmisliti o godinama koje je živio i promatrati različite događaje. Njemu se javlja da je moguće ispraviti pogrešku jednom i izliječiti pacijenta koji mu se prije mnogo godina obratio za pomoć. Kao rezultat, postoje dvije osobe. Jedan od njih uči vjerovati u sebe, napraviti planove. Druga se priprema za neposrednu smrt. Želi se riješiti krivnje i potpuno ispuniti svoju svrhu.

Teško je pronaći suptilniji psiholog od Yalea Irwina. Knjige - "Schopenhauer kao lijek" i mnogi drugi - pokazuju koliko je teško ponekad živjeti, ali koliko je važno ne izgubiti vjeru u sebe i vlastite sposobnosti.Irvin Yalom knjige

"Liječenje za ljubav"

U knjizi je glavni razlog da nas svaka snažna veza čini nepotrebnima. Mnogi su u tako snažnoj ovisnosti o odnosima da ne primjećuju kako nastaje vlastiti život. Ovisnost u ljubavi nije neuobičajena. Istina je da je za takve i takve razloge teško da takva osoba vjeruje u sebe, da procjenjuje izglede prema njegovoj istinskoj vrijednosti.

"Liječenje ljubavi", suprotno popularnom uvjerenju, postoji. Vi samo trebate naučiti kako se poštovati, postaviti stvarne ciljeve u životu i nastojati ih postići. Kao i Irwin Yalom, čije su knjige već pomogle velik broj ljudi da vjeruju u sebe i postižu stanje unutarnje ravnoteže. Čovjek sam treba strpljenje i ustrajnost, kao i želja za kretanjem u smjeru zamišljenog. Autor u svom radu provodi ideju koliko je važno očuvati unutarnju slobodu, biti u stanju odgovorno pristupiti svemu, donijeti odluke namjerno. Tajne sretnog života velikodušno se dijele s čitateljima Irvin Yal.Irvin je lažljivac na kauču

"Lažljivac na kauču"

Ova nevjerojatna knjiga omogućuje vam da shvatite što psihoterapeutice doista razmišljaju tijekom sjednice s klijentom. Tekst će vam otvoriti stvarnost stvarnosti, koju nikada niste nikad pogađali. Ispada da su psihoterapeuti jednako kao i svi drugi, i imaju pojedinačne slabosti, poteškoće i suđenja. Velika pogreška bi bila razmotriti osobu ove profesije kao svemoćnog gurua i vidioca. Ova knjiga će se otvoriti prije vas zanimljivih razgovora stručnjaka među sobom. Želite li čuti što se radi o terapeutima i kako se oni odnose na njihov rad?

yalom Irvin knjige Schopenhauer kao lijek

"Lažnjak na kauču" omogućuje vam da vidite istinu o životu, pomažete ljudima da ostvare svoje izglede i počnete s drugima liječiti velikom pažnjom i toplinom.

"Mama i smisao života"

Tijekom svog postojanja, prirodno je da osoba traži smisao u onome što se događa. Taj proces traje nesvjesno i nastavlja se do smrti. Autor naglašava ideju da se u situacijama kada je potrebno donijeti važnu odluku, uvijek mentalno se obraćamo majci - za savjet, pomoć, sudjelovanje. Jednostavno je svaka osoba važno osjetiti da je netko bezuvjetno volio i uzimao ga.

recenzije knjiga irvin yalom

Takvo nesebično i neizmjerno može biti samo ljubav majke. Taj se proces najčešće događa nesvjesno, no neki osjetljivi pacijenti uhvatili su se u mislima da u glavi imaju otvorene razgovore s najbližom osobom na svijetu. Knjige Irvine Yalom usmjerene su na otkrivanje dubokih veza između ljudi, rješavanja problema koji prate razvoj i formiranje osobnosti.

"Život bez straha od smrti"

Jeste li ikada razmišljali o tome zašto se ljudi boje strah od gubitka svoje fizičke ljuske? Čak i oni koji doživljavaju tjelesnu ili duševnu patnju, prianjaju se životu sa svojom moći. Nitko ne želi nestati bez tragova, rastopiti se u svemiru i prestati postojati. Strah od smrti temeljni je ljudski instinkt usmjeren na opstanak pojedinca u svijetu. Ona se manifestira u mladim ljudima, kao iu starijim osobama. Irvin Yalom primjećuje da samo djeca nemaju strah od smrti, jer još uvijek nisu postavljena takva pitanja. Postati zreliji, osoba izgubi sposobnost uživanja u jednostavnim stvarima i uranja u svakodnevno postojanje.

irvin yalom popis knjiga

Dar psihoterapije

Stručnjaci kažu da je ovo posebna knjiga koja se ne može previdjeti. Bit će korisno onima psihologa koji su tek počeli svoje putovanje. Ova aktivnost nije nimalo jednostavna i zahtijeva od osobe da maksimizira predanost, usredotočite se na problem klijenta. Na početku knjige objašnjeno je da odabiranje zanimanja nije isto što i osvajanje lutrije. Stvarni stručnjak je onaj koji neprestano radi kvalitativno na sebi. Nije dovoljno imati stručno znanje ovdje, važno je biti u stanju preuzeti odgovornost za svaki korak koji poduzmete. Psiholog mora biti siguran u sebe, kako bi produktivno komunicirao s drugim ljudima. Knjiga Irwin Yalom "Dar psihoterapije" omogućuje vam da vidite trajna vrijednost psihoterapijski rad, kao i njezinu prekomjernu ranjivost.

Ljetopise iscjeljivanja

Tekst je dnevnik terapeuta i pacijenta. On dosljedno opisuje primarne pritužbe i nesposobnost suočavanja s situacijom, kao i načine prevladavanja postojećeg problema. Knjiga pruža konkretne dokaze da osoba u cijelosti ovisi o tome što će biti njegov unutarnji svijet.

knjiga yrvin yaloma dar psihoterapije

Nažalost, svatko od nas ne želi biti odgovoran za naše postupke i radnje. Mnogi radije samo idu s tokovima, ne previše se smetaju, a onda su iznenađeni neočekivanim problemima.

"Svi smo stvoreni za taj dan"

Ovdje autor razmišlja o temi ljudskih odnosa i pokazuje koliko oni utječu samosvijest o osobnosti. Moramo naučiti živjeti u skladu s okolnim ljudima kako bismo se u potpunosti razvili i kretali prema našem snu. Život, nažalost, vrlo je prolazan. A ako ne poduzmete aktivne korake, nemoguće je postići smislene rezultate. Iz svih perspektiva bit će samo jadno postojanje i odsutnost bilo kakvih želja.

Irvin Yalom, knjige: recenzije

Tekstovi ovog autora obratili su se stručnjacima iz područja psihologije i običnim ljudima koji nisu vezani za znanost. Mnogi kažu da su upoznali ove knjige na raskrižju života i prisilili ih da ponovno pogledaju događaje. Recenzije o djelima čisto pozitivnom. Prema čitateljima, knjige Irwin Yalom ispunjene su unutarnjim svjetlom, stalnom željom za samoodmjenom, postizanjem sklada i integriteta u sebi.

Stoga se vrijedi upoznati s djelima ovog autora.