Smartphone Highscreen Pure F: recenzije

Pametni telefon sastavni je dio života modernog čovjeka. Bez ovog gadgeta sada ne možete. I iz tog razloga, svatko želi steći najnoviji, novi i funkcionalni model. Da, i po atraktivnoj cijeni. Highscreen Pure F

mišljenja u tom pogledu su raznovrsne. Ipak, mnogi kažu da je ovaj model dostojan pažnje. Ali zašto? Razumjeti ovo teško pitanje može biti kroz proučavanje karakteristika modela, kao i oslanjanje na brojna mišljenja o telefonu. Samo analiza svih proučenih pomoći će izvući prave zaključke.pregled visokih zaslona

prikaz

Highscreen Pure F recenzije dobivaju daleko od najboljih zbog zaslona. Ali ovo se ne bi trebalo bojati. Uostalom, samo jedna karakteristika ovdje nije u redu. Ovo je dijagonalna. Stvar je u tome što ako uzmete u obzir veličinu modernog smartfona, tada je predložena 4 inča vrlo mala. Doista, na ovom telefonu niti se knjiga normalno ne čita niti je nemoguće igrati. Zahtjev mnogih kupaca je upravo takav.

Ipak, ostatak zaslona za Highscreen Pure F recenzije je vrlo dobar. Rezolucija ovdje je prilično velika (za izvorne veličine zaslona) - 480 x 800 piksela. Osim toga, telefon ima podršku za 16 milijuna boja. To omogućava da slika uvijek ostane svijetla, čista i zasićena. Također postoji posebna zaštita zaslona. Ne dopušta zaslonu da brzo i ozbiljno ogrebne i ošteti.

procesor

Mi i dalje uzeti u obzir mišljenja korisnika o Highscreen Pure F. Recenzije o ovom proizvodu također se nalaze u vezi s takvim pokazateljem kao procesor. Bez te komponente ne možete zamisliti normalan smartphone. Procesor je srce gadgeta, koji je odgovoran za njegovu izvedbu.pregleda pametnih telefona na visokoj razini

A "Highscreen Pure" u ovom planu je sve u savršenom redu. Uostalom, procesor je ovdje za 4 jezgre. I kapacitet svake je 1,3 GHz. U principu, možete nazvati pametni telefon Highscreen Pure F, recenzije o tome što su nam predstavljeni na našu pozornost, igra. Ali samo s malim zaslonom.

Mnogi vlasnici tvrde da je procesor pametnog telefona vrlo moćan. A ako vam ne smeta dijagonalni zaslon uređaja, možete jednostavno igrati moderne igre. U svakom slučaju, moć karakteristika omogućit će vam da to učinite. Ali, kao što pokazuje praksa, "Hayscreen" se najčešće koristi za posao, a ne za igre. Programi i aplikacije se lako i lako mogu pokrenuti zahvaljujući procesoru. I jednostavno ne zahtijevaju veliki dijagonalni zaslon za ugodnu upotrebu, za razliku od igara i drugih zabavnih sadržaja.

Operacijski sustav

Možda je dvosmisleno o pregledima Pure F na Highscreenu pronađeno samo u odnosu na sustav uređaja. U pravilu igra važnu ulogu pri odabiru pametnog telefona. Uostalom, ovisno o tome koji je operativni sustav instaliran, imat ćete priliku instalirati određene igre i aplikacije.

U našem slučaju to je poznato gotovo svim suvremenim korisnicima, "Android". Tek sada verzija je prilično nova - 5.0. A zbog njezinih pametnih pisača na Highscreen Pure F recenzije nisu uvijek dobre. Uostalom, najčešća verzija bila je verzija 4.4. Kao što znate, već je riješeno. To znači da se pogreške i kvarovi gotovo nikada ne pojavljuju tijekom rada. Mnogi kupci i vlasnici gadgeta "Hayskrin" žale se na kvarove sustava. Oni su rijetki, manji, ali ponekad ponekad sposobni isporučiti mnogo neugodnosti. U načelu, javnost ga obično ne odbacuje. Malo čekanja i svi će problemi biti riješeni. Preciznije, ispravljeno. Stoga ni nova inačica operativnog sustava nije tako zastrašujuća. Dakle, "Android 5.0" samo će vam dobro poslužiti.

crne recenzije čistih crnih očiju

Operativna memorija

Highscreen Pure F također osvrće i na tako važnu karakteristiku RAM-a. Nažalost, ovdje nije tako dobro kao što bismo željeli. Budući da je memorija ovog telefona iznimno mala. Samo 1 GB. Što to znači? A činjenica da kao igraći smartphone "Hayscreen" više nije prikladan. Uostalom, za pokretanje većine aplikacija i igara potrebno je najmanje 2 GB RAM-a.

Ali to ne sprječava kupce da odaberu pametni telefon Highscreen Pure F. Recenzije ovog proizvoda u cjelini su pozitivniji nego što se može zamisliti. Ako uzmemo u obzir malu dijagonalu uređaja, možemo zaključiti da se radi o tvrtki, a ne o gadgetu. A za proučavanje / rad 1 GB RAM-a obično je više nego dovoljno. Dakle, ovo nije izgovor da se odbija kupiti. Pogotovo još uvijek možete pokrenuti na svoj smartphone neke ne vrlo nove i moćne igre, procesor će. Ali RAM je vjerojatno. Ne, možete igrati igru. Ali samo će se početi kočiti do te mjere da će biti nemoguće igrati. A to će, naravno, utjecati na operativnost operacijskog sustava. Možete sve riješiti, ali s velikim poteškoćama. Dakle, Highscreen Pure F (crni), čije recenzije su danas predstavljene našoj pozornosti, ovo nije pametni telefon za eksperimente. Potrebno je nekako prilagoditi RAM-u kako biste mogli koristiti sve značajke uređaja. Nije tako teško učiniti.

Ugrađena memorija

Prostor za pohranu podataka na mobilnom telefonu još je jedna točka koja treba uzeti u obzir. Suvremeni modeli trebali bi snimiti puno podataka. Dakle, mjesto bi trebalo biti dovoljno. Smartphone Highscreen Pure F 8 GB recenzija u tom smislu nije najbolji jer, kao što mislite, bit će nam ponuđena samo 8 gigabajta prostora. Moderni kupci jednostavno ih ispunjavaju. Obično takvi pametni telefoni ne smatraju ljubitelji glazbe, kao i igrači ili samo amateri kako bi uštedjeli puno informacija.čistog pisača na visokoj razini 4 mišljenja

Dakle, ako se oslonite na slobodan prostor, a zatim odaberite ovaj model smartphone ne isplati. U principu, to je dovoljno za rad ili studij. Ali ništa više. Kao smartphone za igre, kao što vidite, ova opcija nije prikladna. Ipak, ponekad možete pronaći izlaz iz situacije s nedostatkom prostora na telefonu. I u tom smislu, Highscreen Pure F 8GB recenzije su prilično dobre. Ali zašto?

Memorijska kartica

Na primjer, idealan način iz situacije može biti instaliranje dodatne memorijske kartice. U našem slučaju postoji malo ograničenje. Prvo su podržane microSD memorijske kartice. Ali to nije takav problem. Ovaj format je najpopularniji i široko rasprostranjen. Drugo, postoji ograničenje na ugrađenom prostoru. I smartphone Highscreen Pure F Blue recenzija u tom smislu i dalje je pozitivan. Uostalom, ograničenje je čak 64 GB.

Ako želite, pokušajte spojiti memorijsku karticu na 128 GB. No, to se ne preporučuje jer će doći do različitih kvarova i pogrešaka sustava pri punjenju memorije iznad optimalno prihvatljivog prostora. Ponekad može doći do oštećenja snimljenih dokumenata. Dakle, ako slijedite sva pravila, onda "Hayscreen" može postati potpuno funkcionalan gadget. Glavna stvar je naučiti racionalno koristiti prostor koji nam se nudi i pravodobno provoditi čišćenje telefona od nepotrebnih datoteka.

kamera

Svaki moderni gadget zapažen je zbog svestranosti. A recenzije telefona Pure F na Highscreenu nisu baš dobre u odnosu na ovaj parametar. Uostalom, na bilo kojem smartphone bi trebao biti kamera dobre kvalitete.

smartphone highscreen čisti f 8 gb recenzije

Problem s našim telefonom je taj što ovaj pokazatelj skoro ne zadovoljava kupce. Uostalom, prednji fotoaparat "Hayskrin" - samo 0,3 MP i uobičajeni (glavni, stražnji) - 5 MP. Mnogo takvih likova jednostavno se odbacuje. Pogotovo ako namjeravate snimati videozapise ili snimati fotografije visoke kvalitete. Međutim, događa se da čak i takva kamera može proizvesti odličan rezultat. Već ovisi o individualnim vještinama koje vlasnik telefona ima. Ipak, ne biste trebali napustiti pametni telefon samo zbog kamere. Kao što je pokazalo praksa, 5 megapiksela na stražnjoj strani je prilično vrijedan pokazatelj. Prednja kamera je potrebna za izradu video poziva i selfiesa. I nema potrebe za fenomenalnom kvalitetom.

Jedan + jedan

Highscreen Pure F Blue dobiva pozitivnu povratnu informaciju i za takav trenutak podržava više brojeva. Važno je za mnoge kupce kombinirati rad i osobne kontakte. Stoga je potrebno da smartphone ima podršku za nekoliko SIM kartica.

Naš trenutni model podržava 2 SIM kartice. Kao što su mnogi korisnici primijetili, nema propusta, čak i ako koristite istodobno broj različitih mobilnih operatora. Upravo ono što većina kupaca treba. Uostalom, često za posao i obitelj koriste povoljne tarifne planove različitih mobilnih operatera.

Ako ste pozvani u isto vrijeme, neće biti problema ili problema. Iako je od toga mnogi pametni telefoni s podrškom za dvije SIM kartice pate. Srećom, "Hayscreen" se u tom pogledu razlikuje u svojoj izvrsnoj kvaliteti. Dakle, jednostavno i jednostavno možete kombinirati rad, studij i osobne kontakte.

mreža

Umrežavanje gadgeta vrlo je važno. A onda se recenzije mobilnih telefona Pure F na Highscreenu dobiva dobro. Da, ovo nije posljednja generacija pametnih telefona, ali komunikacijska podrška je lijepa. U svakom slučaju, mnogi korisnici imaju dovoljno. O čemu se radi?

smartphone highscreen čisti f plavi recenzije

Prvo, Highscreen Pure F podržava staru dobru 2G mrežu. Možda svi moderni (pa čak i stari) modeli imaju tu sposobnost. Osim toga, današnji uređaj ima GPS i GPRS. Ponekad ove usluge mogu biti neizmjerne pomoći nekoj osobi. Ako vam je potrebna visoka kvaliteta internetske i mobilne komunikacije, dobit će 3G vezu. Ali hvaljeni 4G nije ovdje. Ova vrsta veze dostupna je samo u mobilnim telefonima najnovije generacije.

Smartphone Highscreen Pure F 4 recenzije pozitivne su zbog činjenice da ima Wi-Fi, kao i najnoviju verziju "Blutuz". Trenutno je 4.0. Možete prenositi podatke bežično, čak i uz prilično brzu brzinu. Upravo ono što je sada potrebno za sve suvremene korisnike.

Sadržaj pakiranja

Paket isporuke u većini slučajeva također igra važnu ulogu. Uostalom, ponekad cijena oznake gadgeta je toliko visoka da se budući vlasnik nada da će kupiti kompletan set svega što je potrebno, ali dobiva samo kutiju, punjač i kupon za jamstvo. U ovoj situaciji, najbolje je unaprijed znati što nas čeka.

Nije potrebno očekivati ​​da ćete dobiti sve što vam je potrebno s "Hayscreen". Uostalom, oprema je standardna ovdje. To su upute za uporabu, slušalice, jamstveni karton, punjač i USB kabel. Ostatak treba kupiti. Srećom, oba poklopca i zaštitni film za gadget koji će se naći sada nisu problem.

Cjenik

Cijena - ovo je još jedan faktor koji utječe na recenzije o određenom proizvodu. Obično je to opravdano obilježjima. To jest, ako smartphone nema ništa posebno, visoka cijena će igrati okrutnu šalu s njom.

U našem slučaju, recenzije Pure F na Highscreenu nisu toliko oduševljene o troškovima. S jedne strane, to je proračun - samo 6000 rubalja za rad gadget, pogodan za studij i zabavu. S druge strane - uvijek možete naći čak i jeftiniji analog, koji će ugoditi s univerzalnim karakteristikama. Ipak, mnogi ljudi inzistiraju da "Hayscreen" vrijedi svoj novac. Dakle, mišljenja o cijeni su prilično pozitivna nego negativna.

pregled visokog zaslona čistih 8 gb recenzija

rezultati

Sada je vrijeme da razmotrimo našu recenziju. Kao što možete vidjeti, ako vjerujete u brojne recenzije, onda je "Hayscreen" dosta vrijedan smartphone. I obratite pozornost na to. U svakom slučaju, ako trebate proračunski gadget za razgovore.

Ali svatko donosi konačnu odluku za sebe. Ako tražite telefon za rad ili studij, Highscreen Pure F savršeno je rješenje. A u slučajevima kada želite igrati moderne mobilne igre, morat ćete odabrati sve univerzalniji i skupi gadget. "Hayscreen" je također idealno rješenje za učenike. Brojne igre neće ometati učenje djeteta, ali telefon će poslužiti kao izvrstan pomoćnik.