E-knjiga Wexler knjiga T7205: specifikacije i recenzije

Elektroničke knjige - vrsta uređaja koji, poput ostalih mobilnih gadgeta - pametnih telefona, tableta, sve više postaje potražnja među ruskim korisnicima.

Wexler knjiga T7205 specifikacije

Među najpopularnijim brandovima u Ruskoj Federaciji, "čitatelji" - tvrtka WEXLER. Ova tvrtka je izdala e-knjigu Wexler knjigu T7205, koju pohvaljuju mnogi korisnici i tržišni stručnjaci. Koje su njegove značajke?

Što je poznata robna marka WEXLER?

Prije ispitivanja pojedinosti označenog uređaja, korisno je razmotriti neke važne činjenice o proizvođaču robne marke elektroničke knjige. WEXLER je ruski brand. Pojavio se na tržištu u 2008. godini. Tvrtka je poznata kao programer ne samo mobilnih rješenja - tvrtka je stvorila modele palete računala, poslužitelja, uspostavljenih partnerskih kontakata s vodećim svjetskim proizvođačima na tržištu elektronike. WEXLER proizvodi se proizvode u tvornicama koje se nalaze u Moskvi regiji i zemljama jugoistočne Azije.

Marka je jedna od najpoznatijih na ruskom tržištu. Elektronske knjige su jedan od vodećih proizvoda koje proizvodi tvrtka. Kao menadžeri tvrtke je navedeno u intervjuu medijima, natjecateljski „čitatelj” se ne treba ograničiti na funkcionalan, prilagođen samo za čitanje tekstova, ali također uključuju mogućnosti da koriste uređaj kao multimedijalni alat. Kao što mnogi stručnjaci napominju, e-knjige koje proizvodi ruska robna marka su među energetski učinkovitijima.

WEXLER je također poznat kao proizvođač monoblok računala - voditelji brandova smatraju da je ovo tehnološko usmjerenje najugodnije. Sada je WEXLER jedna od najpopularnijih brandova na tržištu smartfona i tableta. Ali sad govorimo o proizvodu iz ruske marke koja pripada kategoriji elektroničkih knjiga. Kako se konkurentno može nazvati odgovarajućim rješenjem?

karakteristike

Razmislite o ključnim karakteristikama elektroničke knjige Wexler Book T7205.

Wexler knjiga T7205 kako se spojiti na računalo

Uređaj je opremljen buntovnim zaslonom osjetljivim na dodir s dijagonalom od 7 inča i rezolucijom od 480 x 800 piksela. Dubina boje ekrana - 133 ppi. Tu je pozadinsko osvjetljenje.

E-knjiga Wexler knjiga T7205 prepoznaje glavne popularne tekstualne i grafičke formate datoteka. Podržava audio formate - MP3, ACC, kao i razne vrste video datoteka - na primjer, AVI, MP4. Wexlerova knjiga T7205 također može čitati HTML stranice.

Uređaj je opremljen procesorom koji radi na frekvenciji od 600 MHz, 256 MB RAM-a. Ima ugrađenu flash memoriju od 4 GB.

Podržava vanjske kartice u microSD formatu. Možete se povezati s drugim uređajima putem USB kabela. Pomoću žice OTG-vrste može se povezati vanjski tvrdi diskovi i drugi korisni pribor.

E-knjiga Wexler knjiga T7205 mišljenja

Uređaj je opremljen s 3,5 mAh baterija.

Duljina elektroničke knjige je 127 mm, širina uređaja je 197 mm, debljina 13 mm. Čitaonica teži 330 g.

Operativni sustav instaliran na e-knjigu je Android u verziji 2.2.1.

Općenito, ovaj skup značajki je u skladu s trenutnim trendovima na tržištu čitatelja u 2012. godini. Uređaj se može nazvati dovoljno produktivan i svestran. Nema Wi-Fi podrške - međutim, kompatibilnost s OTG tehnologijom donekle kompenzira ovu značajku. Ako je potrebno, možete preuzeti preko USB flash pogona ili vanjskog tvrdog diska spojenog preko OTG-a, potrebnih datoteka - tekstova, glazbe, fotografija i videozapisa.

Specifikacije proizvoda: recenzije

Što korisnici i stručnjaci kažu o navedenim hardverskim mogućnostima Wexlerove knjige T7205? Odgovori stručnjaka i vlasnika uređaja karakteriziraju ga u potpunosti u skladu s trenutnim trendovima na tržištu "čitača" gadget. Prije svega - u smislu opremljenosti s operativnim sustavom Android i sposobnošću iskoristiti korisne funkcije. U trenutku objavljivanja "čitatelja" na tržištu - u prosincu 2012. - prisutnost mobilnog operacijskog sustava na uređaju odgovarajuće vrste smatra se najnaprednijim rješenjem. Vrlo pozitivna povratna informacija od korisnika, odražavajući mišljenje o opremi uređaja u dovoljno produktivnom procesoru i optimalnoj količini RAM-a.

Wexler Book T7205 softver

Neki korisnici vjeruju da bi proizvođač marki bio koristan implementirati podršku za uređaj za Wi-Fi. Međutim, ovu komunikacijsku tehnologiju ne može koristiti vlasnik wexler knjige T7205. Kako uključiti Wi-Fi u uređaju u kojem nema potrebnih modula, moderni obožavatelji mobilne elektronike još nisu došli. Međutim, nedostatak Wi-Fi-ja, prema mnogim stručnjacima, općenito nije presudan zbog činjenice da "čitač" podržava OGT tehnologiju. Ovaj standard omogućuje povezivanje uređaja s bilo kojim uređajima koji su kompatibilni s USB priključnicama - kao što su, na primjer, flash diskovi. U pravilu, nema problema pri prepoznavanju vanjskog pribora iz elektronske knjige.

dizajn

Pojavnost uređaja karakteriziraju stručnjaci kao vrlo originalni. Dakle, mnogi stručnjaci uočavaju prisutnost rezanih kutova na 90 stupnjeva na kućištu - dok su na mnogim konkurentnim uređajima zaokruženi odgovarajući elementi. Stražnji poklopac Wexlerove knjige T7205, kako je istaknuo mnogi korisnici, izrađen je od ugodnog na dodir materijala, čineći korištenje e-knjiga vrlo udobna. Ako je potrebno, korisnik može staviti kućište elektroničke knjige koja je uključena u isporuku.

Upravljanje značajkama "čitač"

Stručnjaci na umu odlične ergonomiju uređaja - osobito prisutnost gladak prijelaz između stražnje strane tijela i krajnjih članova. Takvo rješenje za dizajn korisno je odmah iz nekoliko razloga. Prvo, tijelo izrađeno u označenom konceptu posebno je pogodno za držanje. Drugo, u tijeku uporabe uređaja je smanjena na minimum vjerojatnost neposrednoj strane zvučnika koji je isto u području koje odgovara gladak prijelaz između stražnji poklopac i bočni dijelovi tijela e-knjiga.

Wexler knjiga T7205

S desne strane uređaja ključ je s kojim možete kretati po stranicama. S lijeve strane slučaja nalazi se gumb s kojim možete otvoriti kontekstni izbornik pored tipke za povratak. Ispod zaslona nalazi se gumb Početna. U donjem dijelu kućišta nalaze se utori, pomoću kojih se drugi uređaji mogu povezati s elektroničkom knjigom. Tu je i gumb za napajanje, utičnica za slušalice, gumb za resetiranje i LED indikator.

Dizajn e-knjige: recenzije

Elektronička knjiga Wexler Book T7205, kao što je navedeno od strane vlasnika uređaja i stručnjaka, ima progresivni dizajn i najprikladnije kontrole. Ključevi rade bez neuspjeha, imaju stabilan tečaj. Stručnjaci i korisnici primjećuje najvišu kvalitetu montaže uređaja.

funkcionalnost

Razmotrimo funkcionalnost e-knjige, kao i procjenu njihovih stručnjaka u području odgovarajućih odluka i vlasnika uređaja. Glavna svrha "čitatelja" je rad s formatima datoteka koji se tradicionalno koriste za optimizaciju čitanja tekstualnih i grafičkih podataka. Mogućnosti tih tehnologija omogućuju, osobito, prikaz teksta knjige pred korisnikom u obliku koji je što bliži strukturi izvornog književnog djela.

Osim glavne funkcije, elektronska knjiga Wexler Book T7205 - recenzije korisnika i stručnjaka o odgovarajućim mogućnostima iznimno su pozitivni - također može prepoznati audio formate i video datoteke. Kao što smo napomenuli gore - MP3 i ACC. Postoji podrška za uobičajene video formate. Programi instalirani u Wexlerovoj knjizi T7205 također vam omogućuju uređivanje teksta. Pomoću uređaja možete gledati fotografije u popularnim formatima - kao što je, na primjer, JPEG. Podrška za odgovarajuće formate omogućuje vam pretvorbu "čitača" u prikladan multimedijski alat. Slušajte glazbu putem zvučnika ili povezivanjem s "čitačem" slušalica.

Funkcionalnost: recenzije

Što korisnici kažu o mogućnostima Wexler knjige e-knjiga T7205? Značajke devaysa, kao i dizajn, kao što smo napomenuli gore, primaju najviše ocjene od obožavatelja uređaja odgovarajuće vrste. U trendu pozitivnih gledišta - također funkcionalnost elektronske knjige. Kao što je navedeno od strane korisnika, uređaj nosi s obje glavne zadaće - čitanje datoteka u formatima kao što su DjVu, FB2, PDB, DOC, te ih nadopunjuju, što sugerira pokretanje s uređaja raznih multimedijskih datoteka.

E-knjiga Wexler knjiga T7205

Preuzmite dodatne programe

Ako je potrebno, uređaj može preuzeti aplikacije prilagođene operativnom sustavu Android. Unatoč činjenici da uređaj ne podržava Wi-Fi, to se može obaviti putem kabela koji je uključen u paket Wexler Book T7205. Kako se spojiti na uređaj? Vrlo je jednostavno - trebate ga povezati s računalom pomoću žice i pričekajte da Windows prepozna "čitač" kao vanjski medij. Nakon toga, moći ćete preuzimati datoteke u formatima koje podržava uređaj. Druga mogućnost - o tome smo, napomenuli smo gore, uključuje korištenje žice s OTG modulom. I sheme preuzimanja datoteka u e-knjizi stabilno funkcioniraju.

rezime

Koje zaključke možemo izvući ispitivanjem osnovnih sposobnosti uređaja WEXLER-a? Prije svega, valja istaknuti inovaciju uređaja - u trenutku ulaska na tržište, dostupnost Android OS-a na uređajima odgovarajuće vrste još nije bio stabilan trend.

Recenzije Wexler Book T7205

Elektronska knjiga ima elegantan dizajn, karakteriziran ugodnom kontrolom. Funkcija uređaja je na najvišoj razini. U trenutku ulaska na tržište uređaj se može kupiti vrlo jeftin - prodajna cijena "čitatelja" bila je oko 45 dolara. Sada se ova knjiga može kupiti čak i jeftinija - u katalozima trgovaca, na oglasima na mreži ili na online aukcijama. Dakle, "čitatelj" u trenutku ulaska na tržište može se dobro smatrati jednim od najkonkurentnijih proizvoda u odgovarajućem segmentu. Čak i sada za mnoge korisnike funkcija koje podržava uređaj, dovoljno je riješiti glavne zadatke.