Samsung Galaxy A7: recenzije. "Samsung A7": opis, značajke, fotografija

Smartphone "Samsung A7" - ovo je svijetli predstavnik linije A, koji je dobio veliki ekran, tanki metalni kućište i dobra tehnička svojstva. Gadget ne spada u kategoriju TOP uređaja zbog nedovoljno impresivnih pokazatelja hardvera, ali s pravom se dodjeljuje naslov moderanog srednjeg seljaka.

povratne informacije samsung a7

izgled

Pozitivna povratna informacija "Samsung A7" prvenstveno je primljena zahvaljujući atraktivnom kućištu od metala. Mali estetski nedostatak bio je materijal koji je pokrio metalnu podlogu, zbog čega senzacionalna površina smartfona može nalikovati običnoj plastici. Postoje sljedeće inačice boja "Samsung A7": zlatno, srebrno, bijelo, tirkizno, crno i ružičasto. Slučaj ne može biti otvoren, stoga se kod korisnika neovisno može izvršiti zamijenite bateriju.

Više od 70 posto prednjeg dijela Samsung Galaxy A7 zauzima veliki zaslon. Iznad toga su senzori pokreta i svjetlosni indikator, prednja kamera i zvučnik za razgovore. Ispod zaslona nalaze se tri glavna kontrolna tipka: jedan fizički i dva tipka.

Na lijevoj strani je naprava postavljena glasnoće rocker na desnoj strani - na gumb za napajanje i isključivanje uređaja, kao i dva utora za različite kartice, skrivenih posebnim čepovima. Potonji imaju malu okruglu rupu koja se otvara samo posebnim ključem. Njegov gubitak će prisiliti vlasnika da koristi pamet i koristiti ključ, recimo, preklopni isječak, na primjer. Općenito, to može uzrokovati neku nelagodu jer se nokat ne može otvoriti noktom. Jedan od utora isključivo dizajniran za SIM kartice, drugi prima obje SIM kartice i memorijske kartice, a to je još jedan nedostatak. Istovremena primjena dva „simok” i memorijske kartice na „Samsung Galaxy A7” fizički nemoguće, tako da ćete morati izabrati ono što je još važnije - sposobnost da koriste usluge dva operatera u isto vrijeme ili proširiti memoriju telefona.

Na donjem kraju modela programeri su prilagodili mikrofon, utičnicu za slušalice od 3,5 mm i mikro-USB konektor. Gornji dio bio je ograničen na drugi mikrofon. Stražnja ploča uređaja ima glavnu kameru, LED bljeskalicu i glazbeni zvučnik.

samsung a7 sim kartica

Ukupne dimenzije uređaja: 151 x 76,2 x 6,3 mm, težina - 141 grama. Ovi podaci sugeriraju udobnu uporabu uređaja, koji je prikladan za pohranu u džep ili vrećicu, tako da je "A7" savršen za muškarce i žene.

prikaz

Također pozitivne povratne informacije "Samsung A7" zaradio zahvaljujući izvrsnu veličinu prikaza od 5,5 inča. U procesu njegovog stvaranja korištena je Super AMOLED tehnologija koja omogućuje postizanje najkvalitetnije slike. Uz naprednu matricu, za zapanjujuću sliku odgovara razlučivosti od 1920 x 1080 piksela FHD.

Prikazivanje pametnog telefona u boji pokazuje jasne i bogate boje. U postavkama svjetline možete podesiti sliku: od zasićenih do prirodnih nijansi. Također su dobri kutovi gledanja impresivni: kada se gleda sa strane, informacije se prilično normalno prikazuju, a font nije iskrivljen. Boja ne blijedi na izravnoj sunčevoj svjetlosti, zbog čega korisnici neće imati problema s korištenjem uređaja u bistrom vremenu.

„Samsung A7”, koja je pogodila veličinu zaslona, ​​slika vam omogućuje da uživate u potpunosti, trčanje video, film, ili kvalitetnu igru. Slika će vas iznenaditi svojim realizmom. Posebno je zanimljivo vidjeti što se događa u 3D igrama: detalj crtanje grafika, svijetle boje, trodimenzionalni modeli i zapanjujući specijalni efekti za dugo vremena neće biti dopušteno da se otrgnuti od ekrana.

specifikacije samsung a7

Tehničke specifikacije

Što se tiče hardvera, smartphone izgleda prilično pristojno. Na bazi uređaja, osam jezgri procesora Qualcomm Snapdragon 615: 4 radi na 1500 MHz, a 4 - na frekvenciji od 1000 MHz. Procesor je opremljen s 2 GB RAM-a, što vam omogućuje brzu obradu informacija. Budući da je videoprocesor izabran za MP-6 Mali-T628, dobro se bavi svojim radom. Za pohranu podataka na tvrdom disku je osigurano 16 GB memorije, prošireno je microSD memorijskim karticama do 64 GB. Na Android 4.4.4 platformi postoji gadget. Među komunikacijskim značajkama su Wi-Fi, Wi-Fi Direct, Bluetooth 4.0, USB 2.0, također postoji NFC tehnologija i podrška za LTE mreže.

Tehnička komponenta „Samsung A7” (upute uključeni uz uređaj) podiže nikakvih primjedbi: smartphone je vrlo brzo, ima dobre rezultate kada se ispituje u AnTuTu program, podržava multitasking, a ne usporiti. Nažalost, bez obzira koliko impresivno ili pogledati „Iron”, sa modelima iz kategorije gornjem uređaju ne mogu se uspoređivati. Test na isti AnTuTu rezerve „A7” iza više poznatih i skupih konkurenata. No, ta činjenica ne bi trebala biti mnogo depresivan, jer se uređaj stavlja veći naglasak na komponentu slike i prikazana je u prvom redu kao moderan, moderan uređaj, a ne superproizvodno prijenosno računalo. No, čak i unatoč ne najnaprednijih punjenje, gotovo ne pojavljuje kada bi „Samsung A7” ovisi, dakle, moguće je koristiti ovaj uređaj kao punopravni ručnog računala.

smartphone samsung a7

kamera

"Samsung A7", čija je cijena određena ne samo elegantnim kućištem i svijetlim zaslonom, također ima dobru optiku. Glavni fotoaparat može snimati fotografije s razlučivosti od 13 megapiksela u širokom kutu. To je lijepa osobina, kao što je ova opcija omogućuje snimanje fotografije, na primjer, velika tvrtka, moguće je snimiti na maksimalnoj udaljenosti. U svjetlu dana, slike izgledaju sjajno. Oni mogu dobro biti raspoređeni na velikom ekranu, na primjer, na monitoru ili TV-u? Zrno je gotovo odsutan, i hvala na gotovo savršenu boju slike izgledaju vrlo naočit.

Slike snimljene noću ili u mračnoj sobi mnogo su lošije kvalitete. Ipak, to nije "telefon kamere", a bljeskalica je ovdje samo LED žarulja koja nije u stanju osvijetliti punu snagu. Ali ne možemo reći da su u mraku fotografije vrlo loše. Međutim, preporuča se dati prednost dnevnoj fotografiji ili snimati fotografije u sobi s obiljem svjetlosti.

Prednja kamera može snimati samo u rezoluciji 5 megapiksela, ali oni također dobiti široki format i kvalitetu svojih nešto manje od istog pokazatelja u fotografije snimljene na glavnoj komori.

Programeri su postavili mnogo zanimljivih i različitih funkcija, omogućujući postizanje zanimljivih efekata. Među opcijama nalaze se: „Noć”, „GIF-animacije”, „Panorama”, „Promjena dozvole”, „Auto-autoportretisti” i još mnogo toga. Uzmi sliku o sebi, čak i bez pritiskanja tipki: jednostavno postavljanje automatski način autoportretista, držite telefon uz glavu, a fotoaparat će snimiti sliku. Možete podesiti mod glasa, što je također vrlo korisna mogućnost, jer se tijekom selfiejima-shot nije baš lako pritisnuti bilo koju tipku na telefonu ili na zaslonu.

Vrijedno je reći nekoliko riječi o snimanju videa u modelu Samsung A7. Kamera ima izvanrednu rezoluciju od 1920 x 1080 i frekvenciju od 30 sličica u sekundi. Treba napomenuti da, iako je videozapis vrlo svijetao i jasno, matrica nije idealna. Postoje i problemi s radom autofokusa. Automatizacija je vrlo slabo samonamještena od udaljenih objekata do bliskih, pa morate stabilizirati sliku dodirnim.

zvuk

Iako je govornik izgleda prilično mala, zvuk se proizvodi je dosta glasno. igrač ili videa u filmovima dolazni poziv melodije zvuče jasno i glasno. No, tradicionalni problem zvučnika koji se nalazi na stražnjoj strani pametnih telefona, ostaje do današnjeg dana: ako je uređaj leži na površini, zvuk rupa pretvara stisne, pa melodija postaje mekša s vremena na vrijeme - to je rizik od nedostaje važan poziv. Smartphone je sasvim u stanju zamijeniti MP3 player: ako kupite dobre slušalice, zvuk će ispasti vrlo dobre kvalitete. Među mogućnostima su automatska i ručna prilagodba ekvilizator, postavke bas, stvaranje popisa za reprodukciju i još mnogo toga. Korištenje slušalica, igranje igara ili gledanje filmova postaje mnogo zanimljivije zbog posebnih efekata koji omogućuju privlačniji i realniji zvuk.

aplikacije

Do danas, nema puno softvera koji hardver Samsung A7 nije mogao nositi. Pregled je pokazao da sustav dobro funkcionira s puno resursa intenzivnih aplikacija i naprednih igračaka.

samsung galaksija a7

Putovanje na internetu donijet će ljubitelje World Wide Wea pravi užitak. Stranice se obrađuju vrlo brzo, tako da neće biti problema s preuzimanjem sadržaja ili traženjem satelita za GPS navigatora.

igra

Zahvaljujući naprednim tehnologijama prijenosa slike, dobrom rezolucijom i velikim veličinama zaslona, ​​još je ugodnije provoditi vrijeme igranja "A7" igara. Punjenje modela pokreće većinu složenih i zahtjevnih igračaka. Bogata slika i realistični zvučni efekti, koji se mogu postići kvalitetnim slušalicama, pretvaraju svaku igru ​​u uzbudljivu avanturu.

baterija

Baterija za uređaj ugrađena je vrlo skromna, samo 2600 mAh. To je premalo za Samsung A7: zaslon i karakteristike sustava su vrlo pristojni, pa bi baterija trebala biti prikladna za njih. Kao što je već spomenuto, nećete moći zamijeniti bateriju. S umjerenom upotrebom, smartphone će "živjeti" oko dva dana. Smanjenje svjetline može malo povećati ovaj put.

Da bi se povećao radni kapacitet, telefon ima funkciju uštede energije. Svojom aktivacijom svijetla paleta zaslona stječe neprivlačne sive boje, što vam omogućuje produljenje samostalnog rada. Ipak, za sličan uređaj, baterija treba najmanje 3000 mAh. Naravno, intenzivna uporaba aplikacija, aktivno gledanje videozapisa i igara uz maksimalnu svjetlinu "brzo" jedu bateriju. Programeri tvrde da uređaj ima 9-satni vijek trajanja kad videozapis počinje s maksimalnim zvukom. Zapravo, ta je brojka nešto manja - oko 8 sati.

slučaj za samsung a7

Pred nama je moderan uređaj u metalnom kućištu s velikim zaslonom, dobrom optikom i pristojnim tehničkim karakteristikama. Zahvaljujući izvrsnom dizajnu, uređaj je jednostavan za nošenje, a raznobojne mogućnosti dizajna omogućit će svima da odaberu uređaj za okus. Također će se ispostaviti da pokupi odličan slučaj za "Samsung A7". Osim elegantnog izgleda, bio sam zadovoljan vrlo kvalitetnim zaslonom modela koji pokazuje nevjerojatnu sliku. Fotoaparat se također pokazao prilično dobrim, ali samo rad automatskog izoštravanja ostavlja mnogo da bude poželjan. Tehničke karakteristike su postale nešto bolje ako usporedite Samsung A5 i A7. Sada korisnici mogu pristupiti još kvalitetnijim igrama i naprednim softverom.

Iz minusa odabiremo slabu bateriju, sve iste nestabilne autofokus i nedostatak mogućnosti istodobnog pokretanja na pametnom telefonu s 2 SIM kartice i memorijskom karticom.

"Samsung A7", čija cijena počinje s oko 22.000 rubalja, pokazala se elegantnom, umjereno moćnom napravom s velikim svijetlim zaslonom. Naravno, u ovoj cjenovnoj kategoriji ima mnogo telefonskih konkurenata na tržištu, a vrijedno je obratiti pažnju, ali "A7" je vrlo vrijedan protivnik za njih.

Mišljenje. Samsung A7: pro i kontra

Dizajn uređaja je impresioniran većini korisnika. Voljela sam im različite boje tijela, stil i malu debljinu. Pametni telefon je udoban za nošenje, i iako izgleda prilično velik, gadget je savršen čak i za žensku publiku. Također je lako pokupiti slučaj za Samsung A7.

Zahtjevni korisnici "hardvera" nisu bili najbolji dojmovi o izvedbi. Vjeruju da je za napredne igre i aplikacije pametni telefon jasno namijenjen. Također, brzina obrade podataka ostavlja mnogo želji - pogreška slabog procesora i samo 2 GB RAM-a.

Drugi korisnici tvrde suprotno: sve što je stavljeno, radi savršeno. Također je napomenuto da uređaj brzo hvata satelite i dobro funkcionira kao GPS navigator.

Postoje i druge recenzije: Samsung A7 dobio je prenisku bateriju. Način uštede energije donekle je ispravljen. Općenito, vlasnici su se složili oko mišljenja da uređaj zahtijeva više resursa.

Neki smatraju da omjer cijene i performansi nije sasvim točan. Vlasnici vjeruju količinu nekoliko precijenjen za uređaj ipak modi, ali je, prema njima, sa skromnim tehnički pokazatelji ne dopuštaju korištenje uređaja je kao udoban kao moguć.

cijena samsung a7

Došlo je do jednog slučaja problema s pozivima: u postupku biranja, zaslon je izašao. Nakon toga, gadget prestane raditi normalno, a morat će ga zamijeniti.

Najviše je voljela čvrstu kameru, koja je sposobna napraviti izvrsne snimke i uz pomoć osnovne optike i uz pomoć prednjeg dijela. Mogućnost snimanja širokog kuta i obilje načina selfie impresionirali su mnoge obožavatelje mobilnih fotografija. Bio sam zadovoljan jasnom i jasnom snimkom video zapisa s dobrom obradom okvira. Također su zabilježene i druge funkcije optike, na primjer, glasovnu kontrolu.

Zasićeni ekran "Samsung A7", čija je obilježja bila na visini, impresionirala je sve vlasnike. Prikazivanje boja, kut gledanja, svjetlina - sve, prema korisnicima, ovdje za pet bodova. Pod sunčanim zrakama bilo je dobro djelo: informacije na zaslonu ako se onesvijestite, sasvim je beznačajno i sasvim je moguće rastaviti.

S zvukom i igračem nitko nije imao problema. Zvučni zvučnici: govorni i glazbeni - savršeno reproducirati glasove i melodije. Igrač je bio zadovoljan velikim brojem funkcija i visokokvalitetnom reprodukcijom pjesama putem slušalica.

Vlasnici su nezadovoljni sa sljedećim nijansama u „Samsung A7”: SIM kartica s flash pogona može raditi samo jednom, jer je priključak za drugu „Sims” je i utor za microSD.