Smartphone Huawei Honor 3C Lite: recenzije, opisi, specifikacije

Unatoč niskoj cijeni, smartphone Huawei Honor 3C Lite specifikacije je prilično dobar. "Operativci" u ovom slučaju predviđeni su za 1 GB. Operativni sustav je instaliran u uređaju "Android" serije 4.4.2. Ugrađena memorija u telefonu je točno 16 GB. Za baterijski smartphone Huawei Honor 3C Lite crna dobiva dobre rezultate. Kapacitet baterije je točno 2 tisuće mAh.

Fotoaparat u uređaju postavljen je na 8 megapiksela. Ako govorimo o zaslonu, onda je njegova dijagonala 5 inča, a razlučivost je 1280 x 720 piksela. Vrijedi smartphone Huawei Honor 3C Lite oko 9200 rub.

huawei čast 3c lite crne recenzije

„Željezo”

Uz punjenje modela je sve u redu, tako da smartphone Huawei Honor 3C Lite Black recenzije od potrošača dobiti pozitivan. Četverojezgreni procesor je odgovoran za visoku učinkovitost sustava. Čip za telefon podudara se s tri kanala. Ako govorimo o zaslonu, onda je povezan s modelom s pretvaračem. Kvarovi u mreži pojavljuju se vrlo rijetko zbog upotrebe kvalitetnih filtara. U tom se slučaju kontakti primjenjuju s preklapanjem.

Alati za komunikaciju

Smartphone Huawei Honor 3C Lite (HOL U19) vam omogućuje komunikaciju bez problema na Internetu. Preglednici u ovom slučaju prikladni su za različite modele. Prema zadanim postavkama "Google Chrome" je instaliran na telefonu Huawei Honor 3C Lite. Povratne informacije korisnika sugeriraju da je bolje zamijeniti. Mnogi ljudi više vole razgovarati s prijateljima "Opera Classic". Na postavkama je jednostavan, a procesor pametnih telefona se ne opterećuje. Standardne poruke za model također imaju mogućnost slanja. U ovom slučaju, postoji dosta simbola za umetanje u tekst. Ako želite, možete koristiti objekte za slanje. Općenito, telefon dobro zahvaća signal pa je udobno komunicirati. Mikrofon je postavljen visokokvalitetnim, a sugovornik je savršeno zvučni. Ako želite, možete promijeniti glasnoću zvuka.

huawei čast 3c lite recenzije

kamera

U ovom pametnom telefonu fotoaparat se koristi s četverostrukim zumiranjem. U svladavanju je sasvim jednostavan. Međutim, postoji mnogo načina za proizvođača. Prije svega, važno je spomenuti funkciju bijele boje. Ako želite, možete promijeniti kvalitetu slike u općim postavkama. Oštrina snimanja na modelu je regulirana. Funkcija zaustavljanja pojasa u uređaju nije osigurana. Također, ne možete podesiti osjetljivost fotoaparata. Korisnik videozapisa može snimiti do 20 minuta. Pomiješati se na slikama može se podesiti. Kontrastne slike također imaju mogućnost odabira.

Za smartphone kamere Huawei Honor 3C Lite recenzije se razlikuju. Neki vlasnici se žale zbog slabog zumiranja. Ponekad se slika ne može uvelike povećati. Noću, kvaliteta fotografije ostavlja mnogo na želji. Međutim, postoje i prednosti. U ovom slučaju, recenzije Huawei Honor 3C Lite Black dobivaju dobro za slike visoke razlučivosti. U tom slučaju, kvaliteta snimanja videozapisa se podešava zasebno.

smartphone huawei čast 3c lite recenzije

Media Player

Ako vjerujete povratnu informaciju kupaca modela, uređaj za reprodukciju u uređaju osigurava se uobičajenim. U upotrebi je vrlo jednostavna. Zvuk se u ovom slučaju može podesiti iz izbornika playera. Ako je potrebno, zvuk se može smanjiti. Možete samostalno izraditi albume. Istodobno, moguće je u njima mnogo podataka.

Korisnik također može dijeliti melodije po žanru. Staza se pomiče, u pravilu, bez vješanja na Huawei Honor 3C Lite. Povratne informacije korisnika sugeriraju da je brzo preuzimanje glazbe s memorijske kartice uređaja. Istodobno, prijenos melodije s albuma neće dugo trajati. Kontrolne tipke nalaze se u središnjem dijelu zaslona.

Sadržaj pakiranja

Proizvođač čini kompaktnu napunjenost telefonu. Priručnik je potpuno na ruskom. Slušalice su predviđene za Huawei Honor 3C Lite. Povratne informacije vlasnika sugeriraju da zvuk ovdje nije loš.

Opće postavke

Iz glavnog izbornika smartphone Huawei Honor 3C Lite Black, korisnik može konfigurirati gotovo sve. Ako želite, vlasnik može instalirati bilo koju melodiju. Ista akcija može biti učinjena s porukama. Pozivi u ovom slučaju mogu se regulirati. Da biste to učinili, postavke imaju mnogo načina. Ako želite, možete potpuno isključiti zvuk.

smartphone huawei čast 3c lite crne recenzije

Također, smartphone ima proširenu imenicu. Informacije o njoj na kontaktima mogu biti puno. Dostavlja se funkcija vraćanja postavki u uređaj. Vlasnik može sam postaviti parametre sinkronizacije. Automatski prijam poziva u ovom slučaju omogućen je putem kartice uređaja. Provjerite mogućnosti backup koje korisnik može putem glavnog izbornika. Naziv Bluetootha u predstavljenom modelu može se preimenovati.

Postavke zaslona

Ako vjerujete u povratne informacije kupaca, jednostavno možete postaviti zaslon u uređaj. Slike za čuvar zaslona su vrlo različite. Ako želite, korisnik može sam postaviti ploču zaslona. U tom se slučaju uvijek prikazuje vrijeme. Funkcija korekcije sata nalazi se u modelu. Ako želite, možete omogućiti način mirovanja.

aplikacije

Korisne aplikacije na pametnom telefonu Huawei Honor 3C Lite Crno je dosta. Prije svega, važno je napomenuti kvalitetni urednik teksta. Rad s njim, prema vlasnicima, vrlo je udobna. Svi glavni formati koje program podržava. Čuvar zaslona, ​​korisnik može promijeniti pomoću aplikacije "Aptecor". Ako vjerujete u recenzije kupaca, slike mogu biti prenesene na drugu razlučivost. Ako želite, pretraživanje se može provesti na naslovima.

smartphone huawei čast 3c lite crna

Igre za ugodnu zabavu pružaju se u golemoj količini. Među njima su i arkadama i utrkama. Dovoljno logičke igre u telefonu. Ako želite, uvijek možete pretraživati ​​internet za zanimljive strategije ili utrke. Postoji mnogo aplikacija za komunikaciju. Prije svega govori o "Skype", kao i "Twitter". U ovom slučaju antivirusni sustav pouzdan je. Ako vjerujete u mišljenje kupaca, nedostaje dobar upravitelj datoteka u uređaju. Međutim, može se preuzeti na webu.

Mnogi stručnjaci savjetuju vam da odaberete Astro program za pregledavanje operacija sustava. Za to, recenzije Huawei Honor 3C Lite su dobre, ali je prvo teško razumjeti u prijavi. Za testiranje smartphone-a postoji "Edithion". Ovaj program ne samo da vam omogućuje pregledavanje pokrenutih procesa, već prikazuje i opterećenje video akceleratora. Na modelu je dostupan i uređivač fotografija. Pomoću nje slike se mogu promijeniti bez prepoznavanja. U uređivaču fotografija ima puno alata za to.

Funkcije organizatora

Organizator prezentiranog telefona ima sat, kao i kalendar za bilješke. Uz to, uređaj uključuje štopericu i mjerač vremena. Ako vjerujete u recenzije potrošača, onda se pokreću vrlo brzo. Ako je potrebno, korisnik može riješiti matematičke probleme zahvaljujući kalkulatoru.

huawei čast 3c lite crna

umetanje

U nekim slučajevima smartphone Huawei Honor 3C Lite Black počinje raditi na pogrešan način. To se najčešće izražava usporavanjem sustava. U tom slučaju procesor ne može osigurati uređaje visoke performanse. Da biste riješili problem, najbolje je napraviti firmware pametnog telefona. Do danas je za tu svrhu napravljen program "Rom Manager". Bit će teško razumjeti pridošlicu. Međutim, ako slijedite stroge upute, možete bljesnuti ovaj smartphone bez uključivanja stručnjaka.

Prije svega trebate preuzeti "Rum Manager" na svoje osobno računalo. Datoteka teži malo, pa će se učitati prilično brzo. Nakon toga morate izravno preuzeti pametni telefon. Prije spajanja na računalo, morate biti sigurni da je baterija napunjena. U ovom slučaju, 50% je dovoljno za ponašanje procesa firmvera. Sljedeći je korak spajanje uređaja putem USB kabela. Tada možete pokrenuti "Rom Manager" na računalu. Napravite firmware samo nakon ispitivanja opreme. Gumb za pokretanje procesa u programu neće biti aktivan do ove točke. Da biste učinili sve što je u redu, morate proći kroz karticu čeka. Tamo moraju biti označene sve stavke.

Nakon toga morate odabrati gumb pri dnu prozora programa, koji se zove "Test". Tada morate pričekati neko vrijeme sve do kraja procesa. U prosjeku traje oko 5 minuta. Ako "Rom Manager" ne prikazuje pametni telefon na popisu uređaja, morate provjeriti kabelsku vezu i ponovno ponoviti cijeli postupak. Nakon odabira telefona morate pokrenuti firmver. Da biste to učinili, odaberite gumb za pokretanje. Tijekom postupka ne možete dodirnuti telefon.

smartphone huawei čast 3c lite

Nakon dovršetka programa, odaberite gumb "Ekstrakt". Uređaj se zatim može odspojiti s osobnog računala. Kako biste bili sigurni da model radi, morate odmah odspojiti smartphone Huawei Honor 3C Lite Black. Nakon toga, pokrenite ga i pokušajte uključiti glazbu, a zatim provjerite aplikacije.

Ukratko

S obzirom na sve gore navedeno, valja napomenuti da ovaj smartphone ima mnogo prednosti, a njegov je novac isplati. Za dobre performanse imate dovoljno RAM-a. Fotoaparat je instaliran u modelu nije loš. S funkcionalnim dijelom u uređaju također je u redu. Još jedna dobra stvar je dodati dobru bateriju koja traje vrlo dugo.