IBasso DX50: pregled, specifikacije i recenzije

Digitalni prijenosni audio player IBasso DX50 vrijedan 20 000 rubalja izaziva zbunjenost mnogih potencijalnih kupaca na tržištu elektronike. Korisnici ne razumiju tko je zainteresiran za takav skup gadget, ako postoji jeftina alternativa - mobilni telefon. Mnogi stručnjaci u svojim recenzijama osiguravaju drugima da je bolje čuti zvuk glazbe na High-End uređaju nego živjeti s drugačijim akustikom ugrađenim u pametne telefone. A ovo je logika.

IBasso DX50

Zamjena pojmova

Digitalni svijet svakodnevno ažurira sa novim elektronike koji stalno iznenađuje svojim kupcima dovoljno funkcionalne, ali većina ljudi toliko su zapeli u internetskim tehnologijama koje su zaboravili o tome što je zapravo kvaliteta zvuka. Naravno, prijenosni audio player je vidio mnoge ljude ne samo kao starina. Međutim, neki korisnici imati vremena da osjetite razliku u zvuku vašeg smartphone i skupe digitalni glazbeni player, koji je odmah pao na njih u obavljanju profesionalne akustike.

Zapravo, i oni i drugi korisnici pogrešno su. Uostalom, gadget IBasso DX50 postavljen je na tržište kao redovni uređaj za reprodukciju bilo koje audio datoteke. Nijedna legenda nije u pitanju - to je jednostavan igrač sa uobičajenom zvučnom karticom. No, sva elektronika koja okružuje ljude XXI. Stoljeća, uključujući mobilne uređaje i telefone, ima integrirana rješenja koja reproduciraju zvuk niske kvalitete.

Prvo poznanstvo

Valja napomenuti da je proizvođač predstavio tržište svoj proizvod u luksuznoj smeđoj boji, podsjećajući na kutiju parfema ili skupog alkohola. Međutim, osjećaj sofisticiranosti odmah se prekida kad se raspakira, jer izgled gadgeta može razočarati mnoge kupce - tri ogromna gumba jasno ne uzrokuju da korisnici pouzdaju u uređaj. Istina, ovo osjećaj traje kratko, doslovno prije prvog uključivanja audio uređaja.

slučaj za igrača

Pored gadgeta, u kutiji možete pronaći lijep slučaj za player, mikro-USB kabel i kratki adapter sučelja RCA-TRS. Čudno, proizvođač nije osigurao svoj gadget s slušalicama jer je većina skupe opreme potpuno opremljena. Sudeći prema povratnim informacijama korisnika, novi vlasnici nisu jako uzrujani, jer svaki kupac ima svoj ukus, a prema tome odabir vrijedne akustičnosti na tržištu bit će individualan.

Izgled gadgeta

Igrač IBasso DX50 izrađen je od metala, a ne plastične, kako se čini na prvom poznaniku. I to u osnovi mijenja situaciju, jer metalni proizvodi s primijenjenom teksturom na površini slučaja uvijek pripadaju elitu. Međutim, plastično je još uvijek prisutno - niša za postavljanje gumba ima plastični umetak, a sami ključevi izrađeni su od istog materijala.

najbolji igrač

Ali kvaliteta skupštine ne šaran - sve se vrši na najvišoj razini. Svi spojevi panela su idealni, nema praznina ili izobličenja. Čak i priključci za kabele sučelja i slušalice savršeno su centrirani. Metalni predmet je priori zaštićen od cijepanja, ali plastična ploča s gumbima može uzrokovati sumnju. Međutim, sve je savršeno, tipke imaju vrlo mali udar i djeluju tiho.

Priključci i upravljačka ploča

Nalazi se na prednjoj strani uređaja IBasso DX50 tri velika gumba obavljati daljinsko upravljanje zadatak ( „naprijed”, „natrag”, „reprodukcija / pauza”) i, kao što praksa pokazuje, ništa više potreban, jer je LCD zaslon osjetljiv na dodir. Na vrhu proizvođača ploča postavljena čitač kartica RCA-jack, micro-USB čitač kartica sučelja i memorije (microSD).

Na dnu ploče, korisnik će pronaći preklopku načina pojačala (uređaj podržava visoke impedancijske slušalice) linearni izlaz i utičnica za slušalice. Vrlo čudno mjesto kontakta za spajanje stereo u stvari, logično, portovi bi trebali biti na vrhu, kao i većina pametnih telefona koji se trebaju nositi u slučaju. Na lijevoj strani nalazi se gumb za napajanje i klizač zaključavanja uređaja koji onemogućuje ne samo zaslon, već sve gumbe. Desna ploča zauzima samo gumbe za kontrolu glasnoće zvuka.

Zaslon osjetljiv na dodir

U potrazi za prenosivosti, mnogi poznati proizvođači pružaju svoj digitalni audio player s malim zaslonom, rješavajući problem kontrole funkcionalnih gumba kontrole. Međutim, tvrtka IBasso djelovala je vrlo čudno: maleni zaslon s tekućim kristalima ne odgovara velikim gumbima. Da, a pod kontrolnim ključevima ima puno slobodnog prostora.

igrač IBasso DX50

Rješavanje problema upravljanja softverom na zaslonu uređaja može biti softverska opcija, pružajući uređaj aplikaciji s velikim gumbima za dodir (primjerice, implementiranim u Sony Walkman audio playeru). Ali čak i ovdje najbolji igrač razočarao je mnoge vlasnike. U svojim odgovorima mnogi korisnici tvrde da je upravljanje IBasso igračem za mnoge odrasle osobe teško. Što se tiče kvalitete zaslona, ​​ima 2,4-inčni IPS-matricu s razlučivosti zaslona od 320x240 piksela po inču.

Tehničke specifikacije

Gadget IBasso DX50, čija je cijena u roku od 20 tisuća rubalja, jednostavno mora imati pristojne karakteristike. Frekvencijski opseg je unutar granica od 20-2000 Hz, dok je pogreška samo 0,2 dB. Ovaj pokazatelj pokazuje samo profesionalnu stereo opremu. Izlazna snaga je 1,5 W, što je sasvim dobro za takav uređaj.

slušalice za IBasso DX50

Zbunjuje mnoge vlasnike iznosa unutarnje memorije - samo 8 GB, no proizvođač tvrdi da podržava memorijske kartice do 2 terabajta. Uklonjiva baterija kapaciteta 2100 mAh dovoljna je za 15 sati neprekidnog slušanja glazbe. Što se tiče podržanih audio formata, tada igrač može iznenaditi sve ljubitelje glazbe, jer svejednaki codec razumije sve vrste datoteka, uključujući FLAC.

Poteškoće pri postavljanju

Za uređaj IBasso DX50, uputa je vodič digitalnom svijetu, jer je vrlo teško razumjeti se s vlasničkim softverom. Što se tiče operativnog sustava igrača općenito mnogo kontroverzi. Proizvođač je upotrebljavao OS "Android" u svojem gadgetu, ali ograničio je upotrebu programa treće strane, pružajući uređaju ljusku vlastitog dizajna. Jasno je da je to učinjeno kako bi zaštitio vlasnika od lošeg softvera, ali to ograničenje ne dopušta korisniku da promijeni, na primjer, veličinu kontrolnih gumba.

U korisničkom priručniku, korisnik će otkriti mnogo skrivenih značajki IBasso DX50 playera, čija se recenzija jednostavno ne uklapaju u jedan članak. Ali nigdje nije rečeno da se audio uređaj može spojiti. I to je izravno s službene web stranice proizvođača.

Izravni konkurenti

Što se tiče cijene „20 000” kategorije u ovom modelu su mnogi konkurenti na tržištu, ali mnogi stručnjaci tvrde da su svi sporovi završiti s demonstracijom kvalitete zvuka, tako da je ocijena glazbenih playera preporučio malo drugačiju perspektivu. U stvari, najbliži konkurent na tržištu high-end-uređaj, koji je u stanju nadmašiti kvalitetu prijenosni player je u rasponu cijena od 100-120 tisuća rubalja (govorimo o gadget Astell Kern AK240).

IBasso DX50 pregled

Što se tiče glazbenih playera Sony Walkman NW-zx2, iPod i drugih poznatih predstavnika, oni jednostavno blijede u usporedbi s uređajem IBasso u procjeni kvaliteta zvuka uz uho i koristi profesionalnu opremu za mjerenje zvuka akustike. Na dijelu sve to izgleda vrlo čudno - kineski predstavnik na tržištu je superioran u odnosu na japanski, američki i korejski divova.

Pravi izbor za odabir slušalica

Što samo slušalice za IBasso DX50 ne nude u trgovini. Iz nekog razloga, svi prodavači smatraju da bi izbor kupca trebao pasti na uređaj, čija cijena odgovara cijeni igrača. Zapravo, to je pogrešno mišljenje, a korisnik bi trebao odabrati stereo uređaje na temelju tehničkih karakteristika i prikladnosti, a ne na proizvođaču i modi.

Naravno, slušalice bi trebale raditi u punom frekvencijskom području od 20 do 20 000 Hz. Nema posebnih zahtjeva za otporom, ali, kako praksa pokazuje, to je veći, to je dublji zvuk. No, s vrstom stereo sustava određuje samo vlasnik igrača: obloge, zatvorene ili otvorene vrste, gags ili slušalice - za rješavanje korisnika. Ni u kojem se slučaju ne može pridržavati preporuka prodavača - zainteresirani su za prodaju skupe opreme.

povratna veza

Što se tiče kvalitete zvuka i pouzdanosti uređaja, čitatelj neće pronaći nikakve valjane negativne povratne informacije u medijima. No, što se tiče funkcionalnosti, upravljanja i udobnosti, vlasnici se ne ograničavaju na kritike. Prije svega, dobio sam stereo izlaz, koji je dizajniran za povezivanje slušalica. Stavljanje gadget za igrača kontakti prikrivanja, mnogi u početku zaboraviti da je uređaj u obrnutom stanju, naravno, kako bi se na zaslonu, potrebno je ukloniti uređaj iz slučaja u potpunosti.

prijenosni audio player

Osobe s manjinskim glazbenim ušima zasigurno će primijetiti razliku u zvuku na skupe gadget i na istom telefonu. Međutim, nije u sili mnogih korisnika skicirati zaključak o tome gdje se najbolje svira. To je čimbenik koji zaustavlja mnoge kupce. Prema tome, uređaj IBasso DX50 pogodniji je za ljubitelje glazbe koji poznaju glazbu i slobodno se orijentiraju u kvalitetu zvuka.

U zaključku

Ukratko, možemo odmah izvući nekoliko zaključaka koji su suprotni jedni drugima. S jedne strane, to je kao jedinstveni audio player s vrlo visokokvalitetnim zvukom, a s druge strane, to je zvuk koji mnogi korisnici ne dobivaju nikakav rezultat, a ne donose, jer su svi sluha različiti. Zgodna funkcionalnost i kvaliteta proizvodnje usko su isprepleteni s vlagom softvera i složenosti upravljanja. Da ne spominjem puno sučelja koja nisu jasna kako se nalazi proizvođač.

Ako govorimo o IBasso igraču u cjelini, ovo je najbolji igrač u segmentu "do 100.000 rubalja" dostupnih mnogim ljubiteljima glazbe. A ako postoji želja da se osjećate pravim, kvalitetnim zvukom - onda je ovaj gadget obvezan kupiti za ljubitelje glazbe. I ostalo ostaje zadovoljstvo imitacijom - integrirano rješenje ugrađeno u pametni telefon, jer razlika još uvijek nije osobito vidljiva.