Sony GTK-X1BT - pregled modela, recenzije kupaca i stručne recenzije

Sony voli iznenađenje svojih obožavatelja na tržištu elektronike na području zabave. Međutim, ona ne može stvoriti remek-djela nerijetko. Dakle, tri desetljeća nakon predstavljanja Walkman CD-playera, japanski proizvođač predstavio je još jedan prijenosni uređaj, koji je predodređen da postane legenda za sljedećih nekoliko desetljeća. Fokus ovog članka je Sony GTK-X1BT boombox. Pregled modela, povratne informacije kupaca i stručnjaka i usporedba s drugim akustički sustavi

omogućit će korisnicima da se bolje upoznaju s novom.

Sony GTK-X1BT

Jedinstvena ponuda

Kombinirajte u jednoj ureñaju akustika, lagana glazba, DJ daljinski upravljač i moderna multimedijska tehnologija već dugo tražili mnogi proizvođači na svjetskom tržištu, samo rezultat svih žalosti. Kineski proizvođači, u potrazi za niskim troškovima, zaboravljaju na kvalitetu, a ozbiljni brandovi stvaraju dosadne sustave u konzervativnim performansama, što privlači samo nekoliko kupaca.

Sony GTK-X1BT glazbeni centar je san svake osobe koja je u stanju zadovoljiti potrebe bilo kojeg glazbenog ljubavnika, bez obzira na dob, spol ili nacionalnost. Ovo je novi igrač Sony Walkman, samo u modificiranoj ljusci, s poboljšanom funkcionalnošću i velikim akustičkim mogućnostima. Nakon što vidite ovaj boombox u akciji, a želja za vlastitom njom donijet će glazbenog ljubavnika u audio shop za kupnju.

Prvo poznanstvo

Sony GTK-X1BT glazbeni sustav, po cijeni od oko 20.000 rubalja, otpremljen je u ogromnom paketu, koji nije samo prevelik, već i vrlo težak. Međutim, nakon povlačenja gadgeta iz kutije, ispada da to nije bum okvir, a već teška, a težina i velika veličina paketa priloženom zaštitni karton, pjene i mnogo celuloze barijere koje štite tijelo od centra glazbene otkucaja u tranzitu.

Recenzije tvrtke Sony GTK-X1BT

Prije prvog početka, proizvođač preporučuje da novi vlasnici dobro suše stereo sustav, ostavljajući ga u prozračenom prostoru za jedan dan. Jasno je da će mnogi kupci zanemariti ovaj savjet, no stručnjaci ipak preporučuju da su zvučnici uređaja suhi, jer inače će povraćati samo uz veliku količinu.

Zvučna snaga iznad svega

Što se tiče akustičkih mogućnosti tvrtke Sony GTK-X1BT, mišljenja stručnjaka podijeljena su u dva kampa. Neki smatraju da je snaga zvuka od 500 W po standardu RMS za dva zvučnika koja djeluje u različitim frekvencijskim pojasevima dovoljna za izdvajanje visokokvalitetnog zvuka. Logično je pretpostaviti da je stereo sustav spreman suočiti se s bilo kojim žanrom, dajući korisnicima cijeli raspon frekvencija od 20 do 20 000 Hz.

Pregled tvrtke Sony GTK-X1BT

Međutim, na boomboxu postoje mnoga pitanja. Prvo, standardni RMS. To pokazuje vršno opterećenje, a nazivni u ovom slučaju će biti 300 W (150 W po zvučniku). To znači da je moć umjetno nadjačana od proizvođača. Postoje i pitanja o visokim frekvencijama - nakon svega, svi zvučnici srednje klase čak imaju zasebni "peep" za reprodukciju zvuka na visokim frekvencijama. Bez basova nitko nema nikakvih pitanja - duboki, osjetljivi i ne ometaju se čak ni u najvećoj mjeri.

Inovativni pristup

Ugrađena Sony GTK-X1BT svjetlosna dioda, naravno, daleko od stroboskopa koji se koriste na plesnom podiju, ali sa slabim LED svjetlima dovoljno su da stvore atmosferu prave disko. Istina, bez zvuka, sudeći po povratnim informacijama vlasnika, svjetlosna glazba ne izgleda vrlo atraktivno.

Konačno, barem jedan proizvođač cjelokupnog akustičkog sustava mislio je da svojim proizvodom pruža prikladne ručke za transport uređaja. Ovo je stvarno proboj na multimedijskom tržištu. Treba napomenuti i boombox mogućnosti mjerenja zvuka u sobi, odrediti položaj zvučnika (okomito ili vodoravno) i automatski prilagoditi ekvilizator. To jest, u sobi, na ulici, u kazalištu ili u kupaonici - svugdje će zvuk igrati bez izobličenja.

Puna raspoloživost za izvor zvuka

Izvođenje na glazbeni centar Sony GTK-X1BT pregled, čitatelji će naći da je prijenosni uređaj nije samo u mogućnosti da komuniciraju putem Bluetootha bežično, ali također podržava NFC sustav, koji je izvorno dizajniran od strane developer za rad u bankarskom sektoru. Zapravo, bez nepotrebnih pokreta, korisnik samo treba uključiti NFC na svom smartphoneu i staviti mobilni uređaj na zvučnik (u posebnoj niši) za slušanje glazbe.

Sony GTK-X1BT glazbeni centar

Što se tiče Bluetooth tehnologije, uređaj istodobno podržava nekoliko priključaka (izbor je izrađen od upravljačke ploče), a postoji i mogućnost autorizacije, što omogućuje isključivanje smetnji u akustičkoj izvedbi izvana. Uređaj također može čitati glazbu s USB uređaja, u tu svrhu je odgovarajući priključak na kućištu koji ima funkciju punjenja mobilnih uređaja.

Skrivene značajke gadgeta

Čudno, proizvođač nije spomenuo dodatne značajke glazbenog centra tvrtke Sony GTK-X1BT. Ako postoji nekoliko sličnih uređaja, one se mogu kombinirati u jedan sustav pomoću funkcije lanca lanca preko bežične mreže. Zvučnici priključeni na sustav glave neće samo reproducirati istu glazbu, već i postavke frekvencije koje će posuditi od vodećeg glazbenog centra. Sudeći prema pregledima prodavača, 4 takva sustava mogu upravljati bilo diskom.

mini Sony GTK-X1BT

Prije nego što vlasnici pametnih telefona na temelju "Android" otvore dodatne opcije za upravljanje stereo sustavom: daljinsko upravljanje i dodatne postavke. Proizvod je opremljen proizvođačem i radio prijemnikom koji se bori s traženjem radijskih postaja i reprodukcijom glazbe u stereo. Uostalom, cijeli je stupac jedna velika antena.

Kontrolni sustav

Korisnici glazbenog centra tvrtke Sony GTK-X1BT trebali bi početi čitajući upute za uporabu, jer je izbornik uređaja više sličan kontrolnom sustavu svemirske letjelice. Negativno o postavkama stereo sustava, prerano je govoriti jer je proizvođač u svakom slučaju proveo testiranje glazbenog centra i ustanovio da čak i dijete može nositi s upravom (barem nema dobnih ograničenja na paketu). Potrebno je uzeti upute, daljinski upravljač, uključiti glazbu i izvršiti postupke korak-po-korak propisane u priručniku.

Što se tiče LCD zaslona sa LED pozadinskim osvjetljenjem, to je stvarno mala i nije vrlo informativna. Da, u mraku jača atmosferu kluba, međutim, većina kupaca želi vidjeti funkcionalnost na zaslonu, a ne uživati ​​u prekrasnom pozadinskom osvjetljenju.

Strast oko Sony proizvoda

Čitatelji nije mogao pomoći, ali primijetiti da je vodljivost glazbeni centar Sony GTK-X1BT pregled pokazuje praktičnost i prenosivost gadgeta, no njegova primjena za aktivan odmor u prirodi, daleko od civilizacije, nikad reklamirao. Činjenica je da se pod prenosivosti leži samo mogućnost prikladnog prijenosa stereo sustava od strane jedne osobe. Ali bez električne utičnice, akustika neće raditi.

Cijena Sony GTK-X1BT

Ne samo da nema bateriju, već sam uređaj nije namijenjen mobilnoj upotrebi. Jasno je da će pristup takvog proizvođača izazvati negativne potencijalne kupce, ali ne bismo trebali zaboraviti na snagu - naposljetku, 500 wattova ne može "stenjati" čak desetak baterija za automobile. Korisniku je odlučivanje što je još važnije - mobilnost ili moć.

Usporedba s analognim

Sonyjev glazbeni centar smatra se ekskluzivnim na svjetskom tržištu - u smislu "compactness-functionality" omjera, jednostavno nema natjecatelja ni u nižoj cijeni ni u reproduciranom kapacitetu. I to je istina, ali mnogi stručnjaci za audio sustave i dalje preporučuju kupce da se upoznaju s drugim predstavnicima tržišta. Nemojte biti tako snažni, ali imaju pravo sudjelovati u anketi, samo zato što su stvorili svoje poznate robne marke širom svijeta.

Tvrtka Bang Olufsen predstavio svoj proizvod pod nazivom BeoPlay A8. Da, snaga je samo 10 W, ali kvaliteta zvuka je superiornija od Sony GTK-X1BT stereo sustava. Korisničke recenzije nemaju pritužbi i Akustika Marshall Woburn - 50 vata idealan zvuk, podrška za bežičnu tehnologiju i klasični dizajn pronašli su svoje klijente. Proizvodi Geneva Sound System M, BW A7 Air, Harman Kardon Go također imaju pravo na naslov: "Najbolji prijenosni stereo sustav".

Glavna prednost, od koje počivaju sve povratne informacije vlasnika stereo sustava, jest pratnja. Plastični uređaj od deset kilograma, kada je uključen, može pretvoriti bilo koji događaj u veličanstveni odmor. Nosi se navečer na ulici - ulazi u dvorište prave diskoteke, želiš uživati ​​u kvalitetnom zvuku u obiteljskom krugu - molim te. Nema ograničenja s proizvodom tvrtke Sony, audio sustav reproducira sve formate, definira sve mobilne uređaje - potpunu svestranost.

Sony audio sustav

Zbog nedostataka, čudno, mnogi korisnici pripisuju udaljeni DJ. Nepotreban je i ograničen u funkcionalnosti, a time i brzo smeta. Malo je bolje s prilagodljivim EQ-om, ali kako bi se sa svojom pomoći pomoglo, savršeni zvuk bio je samo nekoliko korisnika. Ostatak je morao koristiti intelektualni sustav. Naravno, ekvilizator je primio negativnu povratnu informaciju.

U zaključku

Općenito, Sony GTK-X1BT stereo sustav je hvalevrijedan. Proizvođač je ozbiljno pristupio problemu, koji je aktualan za mnoge ljubitelje glazbe i izradio vrlo zanimljivo rješenje. Visoka snaga, funkcionalnost i udobnost - sve je stvoreno za normalni i kulturni odmor. Što se tiče alternative, to je, ali ili je cijena previsoka, ili moć ostavlja mnogo da bude željena. Povratne informacije od stručnjaka i većine korisnika konvergiraju - ovo je najbolji sustav zvučnika na tržištu za bučne zabave kod kuće.