Digitalni fotoaparat Canon 1200D: recenzije stručnjaka i zaključaka

Model 1200D serije Canon EOS je stvoren kako bi postala nova digitalna razina SLR fotoaparata, zamjenjujući EOS 1100D. S obzirom da je fotoaparat usmjeren na početnike i one koji nisu upoznati s korištenjem digitalnih SLR je tvrtka za proizvodnju je objavio novu aplikaciju za uređaje sa sustavom OS „Android” i iOS, tako da korisnici mogu naučiti kako fotoaparat radi. Aplikacija pokriva osnove, uključujući rad prekidača za način rada, mijenjanje postavki i uči kako držati uređaj kako biste dobili najbolje fotografije.

Značajke

1200D, također poznat u SAD-u kao Rebel T5, dostupan bez objektiva i optike EF-S 18 - 55 mm, DC III i EF-S 18-55 mm IS II sa integriranom optičkom stabilizacijom slike.

Uređaj je opremljen s 18-megapikselnim senzorom APS-C koji se koristi u modelu 700D i drugim proizvođačima fotoaparata EOS koji su zamijenili matricu u 12 megapiksela u 1100D. Osim toga, fotoaparat ima 3-inčni zaslon, koji je također poboljšanje stare 2,7-inčni zaslon. Umjesto 720p pojavio se Full HD videozapis. Kao rezultat toga, središnji sloj kamera Canon EOS gotovo jednaki, s istim Nikon DSLR-prijedlozi, međutim, nisu dobili stalnu brzinu snimanja od 4 K / s, vanjski mikrofon i 11-point AF predložio D3200, sadržaj s relativno sporim tri okvira u drugi i AF sustav od 9 točaka.

stručne recenzije kanona 1200d

Postoji niz kreativnih načina snimanja i scenska s jednostavnim postavkama opisanima u običnom jeziku, tako da nužno ne moraju razumjeti blende i brzinu zatvarača, na primjer, promijeniti postavke, napravite zamagljen pozadine ili svjetliju sliku. Da biste promijenili postavke fotoaparata i dobili željene rezultate, jednostavno promijenite opciju zaslona.

Ključne značajke:

• 18-megapikselni senzor CMOS APS-C,
  • 3rsquo-rsquo-screen sa 460.000 bodova,
  • procesor DIGIC 4,
  • video visoke definicije 1080p,
  • jednostavan za korištenje Inteligentni Auto,
  • ISO 100-12800 (prošireno),
  • maksimalna brzina zatvarača je 1/4000 s,
  • 9 AF točaka smještene u cijelom okviru.

1200D je izdan sa aplikacijom pod nazivom EOS Companion App, koja se može preuzeti iz Google i Apple trgovina. Ima nekoliko dijelova. Osnove fotografije opisane su u odjeljku obuke. Zatim slijedi uvodni dio, gdje možete saznati više o kameri i njegovim postavkama, a zatim - "Inspiracija", namijenjen daljnjem uvodu na fotografiju nakon početnog poznanstva s kamerom.

Canon 1200D pregled: recenzije stručnjaka

Fotoaparat savršeno sjedi u ruci zahvaljujući dobrom gumenom zahvatu s gumiranom teksturom za palac na stražnjoj strani, uz teksturiranu plastičnu kutiju koja je bolja od modela 1100D. Optičko tražilo je opremljeno gumenim okvirom, koji će biti potreban za one koji nose naočale. Zaslon je prilično teško koristiti na jakoj sunčevoj svjetlosti, ali u drugim slučajevima dovoljno je svijetla, uz dobru renderiranost boja i lako čitljiv tekst i opcije. Kontrole kamere omogućuju pristup potrebnim funkcijama, a gumb "Q" omogućuje brzi pristup često korištenim postavkama stražnjeg zaslona.

canon eos 1200d kit recenzije profesionalaca

meni

Sustav izbornika Canon 1200D recenzije stručnjaka logično je dobro promišljen. Stavke koje se koriste u snimanju označene su crveno, izbornik reprodukcije označen je plavim bojama, postavke su narančaste, a prilagođeni izbornik zelen. Omogućuje vam postavljanje svih vaših omiljenih postavki na jednu stranicu za brzi pristup često korištenim funkcijama. Uz to, fotoaparat vam omogućuje da dobijete pomoć na svakoj stavci izbornika, što zajedno stvara vrlo prikladan sustav.

Trajanje baterije

Prema rezultatima ispitivanja Canon / CIPA, baterija je dizajnirana za 500 snimaka. To je puno, ali iz digitalnih SLR fotoaparata, očekujemo bolji vijek trajanja baterije.

Canon 1200D: recenzije stručnjaka i opis

Da biste provjerili brzinu uključivanja uređaja da biste snimili prvu fotografiju, fokus, vrijeme između slika i sl., Snimljene su nekoliko slika. Dobivene vrijednosti su prosječne, što daje sljedeće rezultate, što olakšava usporedbu kamere s drugim fotoaparatima:

• vrijeme zatvarača: 0.1 s;
  • isto s velikim fokusom: 0,3 s;
  • isti s punim zumiranjem: 0,25 s;
  • vrijeme prebacivanja: 0,4 s;
  • vrijeme između snimaka bez bljeska: 0,4 s;
  • isto s bljeskalicom: 0.5 s;
  • brzina snimanja u JPEG (broj okvira prije usporavanja): 3 fps (16 kadrova);
  • isto s bljeskalicom: 2 fps (36 okvira);
  • brzina snimanja u RAW: 3 fps (6 slika i zaustavljanje).

Fokusiranje i reakcija zatvarača su brze, fotoaparat se brzo uključuje i brzo se uklanja, čak i kada koristite Canon 1200D bljeskalicu. Mišljenje stručnog rad kamere pri pogledu na ekranu se zove neprihvatljivo, a kreću se bolje izbjegavati, osim u slučajevima kada je potrebno koristiti uređaj na udaljenosti od oka kod različitih kutova.

Canon Canon 1200d recenzije stručnjaka

upravljanje

Kontrole su jednostavne i funkcionalne. Četiri tipke sa strelicama omogućuju promjenu ISO osjetljivosti, načinu rada (odinochnyy- serije i 2-, 10 sekundi vremena i korisnika), balans bijele boje i auto fokus parametre (a, AI i Servo AI) snimanja.

Kompenzacija ekspozicije, snimanje videozapisa, zaslon na zaslonu, izbornici, brze kontrole, reprodukcija i gumbi na zaslonu zauzimaju ostatak prostora oko sebe. Svi su ključevi ravni, s malo taktilnih povratnih informacija. Iznimka je bravica ekspozicije i gumbi za odabir AF točke koji se nalaze ispod palca. Još uvijek uspijevaju ostati mekani na dodir.

Tipka «Set» u centru može se programirati tako da možete poboljšati kvalitetu slike za kompenzaciju ekspozicije bljeskalice, dubina oštrine, omogućiti ili onemogućiti LCD. Međutim, dubina oštrine, u pravilu, ne može se vidjeti u malim mutnim tražilima, kao što je ovaj fotoaparat, tako da vlasnik vrlo ograničen u izboru destinacije. Osim toga, gumb za bljeskalicu možete dodijeliti za kontrolu brzine ISO-a, iako je na stražnjoj ploči već poseban gumb. Ograničen skup funkcija ne zahtijeva mnogo fleksibilnosti za izravan pristup.

Na gornjoj ploči je vruća cipela, prekidač za način rada, gumb za bljeskalicu i prekidač napajanja. Kotačić za odabir načina rada sadrži uobičajene načine rada: ručni, poluautomatski i automatski. Za razliku od mnogih proizvođača koji imaju pametan ili inteligentni automatski način rada (automatski način rada u kojem možete promijeniti neke postavke), Canon ih naziva "kreativni automatski". I inteligentni način snimanja scene za Canon je zapravo jednostavan, stari automatski.

pregledajte kanon 1200d recenzija stručnjaka

Ispitaj snimke

Ekspozicija Canon 1200D recenzija stručnjaka zvan pouzdan, fotoaparat vam omogućuje dobivanje slika s izvrsnom bojom, dobrom zasićenosti i vrlo ugodnim tonovima kože. Portretne fotografije snimljene bljeskom ne daju efekt crvenih očiju. Fotografije snimljene pri slabom osvjetljenju imaju dobru izvedbu boja, a potpuni objektivi mogu snimiti fotografije izbliza uz ugodno zamagljenu pozadinu.

leća

stručne recenzije kanona 1200d

Značajke buke

Za postizanje najniže razine buke i najvećeg detalja u Canon 1200D, profesionalni pregledi preporučuju uporabu ISO100-800. Za niže razine osvjetljenja, ISO1600-3200 i dalje donosi dobre rezultate, iako se količina buke povećava i detalji se smanjuju. Kad buka ISO6400 postaje snažna, i stručnjaci preporučuju izbjegavanje ove postavke, ako je moguće. Međutim, ako je veličina slike smanjena, slike mogu biti prikladne za uporabu na Internetu. Najbolje je izbjeći ISO12800 jer je buka izuzetno visoka, a detalji su niski. Da biste procijenili utjecaj smetnji na slike u Canon 1200D, recenzije stručnjaka i kupaca preporučuju ih gledanje u 100% povećanju.

Ravnoteža bijele boje

S toplim svjetlom žarulja sa žarnom niti, automatski balans bijele boje (AWB) dobro funkcionira. Odgovarajuće postavke daju sličan rezultat, a za postizanje preciznijeg prijenosa boja, preporučljivo je koristiti prilagođenu ravnotežu bjeline. AWB dobro radi s fluorescentnom rasvjetom. Preset vam omogućuje da snimate ništa gore.

canon 1200d recenzije profesionalnog dostojanstva

Digitalni filtri

Fotoaparat ima nekoliko "auto-kreativnih" načina, od kojih svaka slika daje malo drugačiji izgled i stil. Da biste snimali u proširenom dinamičnom rasponu, trebate upotrijebiti automatsko eksponiranje slaganja i samostalno kombinirati fotografije s "Photoshop" ili nekim drugim uređivača slika. Alternativna opcija je snimanje slika u RAW datotekama.

video

Kvaliteta video zapisa kada 1080p snimanje na 30, 25 ili 24 na / sa dobrim, no s obzirom na činjenicu da je objektiv nema ručnog stabilizacija videa slika, vjerojatno će biti vidljiv potresanje fotoaparata. Za najbolje rezultate preporučuje se odabir IS verzije ili korištenje stativa. Za ozbiljniji rad s video u Canon 1200D mišljenja stručnjaka i vlasnika se savjetuje da koriste fotoaparat s priključnicom za vanjski mikrofon.

Cijena i kvaliteta

• Canon EOS 600D, 18 MP, 3,7 fps, IS 18-55 mm;
  • 1100D, 12 MP, 3,2 fps, 18-55 mm (bez IS);
  • 100D, 18 MP, 4 fps, 18-55 mm (bez IS);
  • Nikon D3100, 14 MP, 3 fps, leća VR;
  • D3300, 24 MP, 5 fps, VR II;
  • D3200, 24 MP, 4 fps, VR II;
  • Sony Alpha A58 (EVF), 20 MP, 5 fps kontinuiranim automatskim fokusiranjem;
  • Pentax K-50, 16 MP, 6 fps, leća i tijelo su vremenski nepropusni.

Također možete uzeti u obzir sljedeće fotoaparate bez zrcala ako trebate manju kameru s ugrađenim elektronskim tražilom:

• Panasonic Lumix G6, 16 MP, 7 fps.
  • Panasonic Lumix G5, 16 MP, 6 fps.

Osim toga, morat ćete kupiti memorijsku karticu i torbicu ili torbu tako da je uređaj siguran i zaštićen.

canon 1200d recenzije stručnjaka i opis

1200D nudi pristojan ažuriranje 1100D fotoaparat ima senzor 18-megapikselni APS-C, poboljšanu gumeni hvat i više ergonomski tijelo s vrhunskog uređenja, u usporedbi s, a proračun i „plastične» 1100D. Također, fotoaparat može snimati Full HD i pruža svijetle šarene slike. Ipak, za one koji su koristili kompaktnu kameru, vid prizora na zaslonu će biti depresivno sporo prilikom izoštravanja. Specifikacije, što u odnosu na 1100D, imaju poboljšane u Canon 1200D, profesionalni povratne informacije ne smatra natjecateljski ili odgovarajući impresivnije performanse nudi osnovnu razinu Nikon, Sony i Pentax. Te tvrtke značajno povećavaju stupanj SLR za početnike.

Pro i kontra

U Canon 1200D, recenzije stručnjaka dostojanstva su kako slijedi:

• dobra vrijednost za novac;