Zaslon za projektor: recenzije, specifikacije, modeli i značajke

Televizijska se oprema sve više povlači pod napadom projektora. Za sada su perspektivni smjerovi razvoja novih televizijskih uređaja još uvijek sačuvani, no teško se mogu natjecati s onima koje nude napredni proizvođači projektora. Pokušavajući osvojiti konkurentnu borbu s proizvođačima televizora za sve performanse kvalitete, programeri su počeli ponuditi poseban zaslon za projektor. Povratne informacije o kombinaciji projektora s ekranom potvrđuju da ovo rješenje značajno povećava kvalitetu slike. Ostaje samo odabrati najoptimalniju verziju uređaja.

zaslon za pregledavanje projektora

Značajke projekcijskih zaslona

Odjednom je potrebno naglasiti da takvi zasloni nemaju ništa zajedničko s televizijskim prikazima. U pravilu, to su bijela krpica koja je namijenjena uniformnoj distribuciji emisije "slike". I nije svaki materijal u stanju potpuno odražavati sliku svjetlosnog toka projektora. Da biste to učinili, proizvođači koriste posebna rješenja, uključujući povećanje svjetline slike i izglađivanje njezine strukture. Valja napomenuti da izbor zaslona u ovom slučaju nije sekundaran s glavnom opremom. Optimalno, ako se izbor projektora i zaslona odvija istodobno, što vam omogućuje da uzmete u obzir i usporedite karakteristike obje komponente kućnog kina. No, ako je izbor prvi u prilog nečemu, onda stručnjaci preporučuju pokretanje sa zaslonom. U svakom slučaju, važno je odrediti optimalni materijal za tkaninu. Iz njega će ovisiti o sposobnosti projektora da maksimalno otkrije svoj potencijal u procesu emitiranja. Trenutno, najbolje rješenje pri odabiru zaslona za materijal je prozirni polimer. Ova se opcija može nazvati univerzalnom, jer je prikladna za kućno gledanje filmova i za predavanja s prezentacijama.

Značajke ekrana

projektor zaslona klasičnih rješenja recenzije

Glavne karakteristike projekcijskih zaslona izražene su u veličini - posebice se uzima u obzir format mreže s proporcijama u širini i visini. Dakle, sljedeći su formati uobičajeni:

• Trg. Takozvani projektori s veličinom od 1: 1.
  • Format multimedije s omjerom 4: 3.
  • Oblik prikaza slajdova na 35 mm je omjer 3: 2.
  • HDTV format s omjerom od 16: 9. Optimalno za gledanje filmova.

Model koji odgovara parametrima emitirane slike može postati win-win izbor zaslona po formatu. Sam projektor može pružiti mogućnost promjene formata "slike", stoga je vrijedno usredotočiti se na karakteristike slike s kojima će zaslona za projektor raditi. Pregledi se također preporučuju kao univerzalni format koji koristi 1: 1 ili 4: 3. Takvi se zasloni mogu odmotati iz valjka do željene visine, pri čemu se postiže kinofilmska hrana.

zaslon kaktusa za pregledavanje projektora

Vrsta premaza

Danas se koriste dvije vrste premaza za projekcijske zaslone - standardne matte i beaded. U prvom slučaju, osigurat će se jedan koeficijent refleksije, dopuštajući da se svjetlost ravnomjerno rasprši po čitavom području. Za gledatelja to će značiti percepciju "slike" pod širokim kutom gledanja. Također, mat površinski premaz karakterizira visoka razlučivost boja i jasna slika. Preklopljena je premazana na postojećoj mat površini. Zrnca u ovom slučaju su mikroskopski sferni elementi izrađeni od stakla. Ovaj premaz omogućuje vam da odražavate većinu svjetlosti usmjerenog unutar prostornog sektora. Koje su prednosti u praksi zrnatog ekrana projektora? Recenzije uzimaju u obzir da, u usporedbi s konvencionalnim matskim ekranima, ima mali kut gledanja. Međutim, za gledatelje koji vide sliku pod pravim kutom, pa čak i kod malih odstupanja, pruža se bogatija i dubljja "slika".

odabir zaslona za projektor

Pod markom Cactus na tržištu postoji nekoliko mogućnosti za praktičnu upotrebu projekcijskih ekrana. Model CS-PSW s formatom 187x332 zaslužuje najveću pozornost, jer nudi široke mogućnosti prilagodbe dimenzijskih parametara i karakterizira visokokvalitetni materijal izvršenja. Korisnici primjećuju snagu nosive konstrukcije od čelika, kao i prikladan način pričvršćivanja noža na zid. Također vrijedi napomenuti izvedbu ovog zaslona za projektor Cactus. Recenzije ukazuju da matrični premaz, pored širokih kutova gledanja, prenosi zasićenost "slike" i pojedinosti zaslona. Materijal se temelji na kombinaciji polivinil klorida s tildenom, što također olakšava brigu. Vlasnici naglašavaju da je platno prikladno za pranje i ne gubi osnovne radne osobine. Kao zaštitni sloj, proizvođač je koristio vatrostalne i antistatičke slojeve, što je također nedvojbeno prednost zaslona.

To je cijela obitelj jeftinih projekcijskih zaslona, ​​koju karakteriziraju ergonomija i strukturna pouzdanost. Prije svega, korisnici primjećuju izvorni način pričvršćivanja platna s letvicama, fiksiranim izravno na strop. To čini jedinice za pričvršćivanje praktički nevidljive i stvara osjećaj kontinuiranog kino zaslona. Istovremeno, poslije projekcijska oprema Projecta zaslon je pogodan za široke postavke bez potrebe za demontažom.

projekcijsko platno projecta

Kao što korisnici napominju, ne-modularni dizajn može se rekonstruirati i održavati čak i tijekom pregleda slika. Ako je potrebno, možete upotrijebiti dodatne kompletne zagrade Projecta koje omogućuju ostvarivanje ožičenja strukture u bilo kojoj konfiguraciji, uzimajući u obzir uvjete rada.

Proizvođač Classic Solution jedan je od prvih proizvođača projekcijskih zaslona pa nije iznenađujuće da u svojoj ponudi postoje najsuvremenije tehnološki napredne ponude. Posebno Scorpius model privlači korisnike zbog električnog pogona i povoljnog formata radnog područja 16: 9. Međutim, postoje i modifikacije s drugim standardnim veličinama. U ergonomske prednosti modela kućne kinematike uključuju prikladne elemente za nošenje i pričvršćivanje, prisutnost infracrvenog prijemnika i materijala visoke kvalitete s crnim kućištem smicanja. Pomoću integriranog daljinskog upravljača, korisnik može daljinski prilagoditi zaslon za projektor Classic Solution. Preporuke o kvaliteti slike također podržavaju ovu seriju. Primjećuju se i oštrina slike i uravnoteženi kut gledanja. Nedostatci vlasnika Scorpiusa uključuju nedostatak mogućnosti maskiranja kabela za napajanje električnog pogona.

Kako napraviti pravi izbor zaslona za projektor?

Odabir projektora i zaslona

Raznolikost projekcijskih zaslona omogućava odabir optimalnog modela za specifične uvjete. Ali prije toga, budući korisnik mora odlučiti o pojedinačnim zahtjevima. Posebno je potrebno odrediti korespondentne parametre projektora (ako je najprije kupljen), odrediti oblik i karakteristike dizajna te odabrati vrstu platna. U kombinaciji, ti kriteriji će vam pomoći odabrati najbolji zaslon za projektor. Preporučuje se i korisnicima povratne informacije o zaslonima da ne spase, stječući iskreno proračunska rješenja. Praksa pokazuje da se platnima slabe kvalitete koristi prvo korištenje "slike", ali nakon nekoliko mjeseci istroše i postaju neupotrebljivi.

projektori projekcijskog zaslona

Kombinacija filmskog kazališta i projektora može pružiti uistinu duboku penetraciju emitiranog videozapisa. Ipak, mnogi poznavatelji domaćih kazališta još uvijek nisu uvjereni u preporuku napuštanja televizijske opreme. Naravno, povratne informacije o projektori, projekcija zaslone i suvremene mogućnosti takve opreme uvjereni su u opravdanost ovog rješenja kao optimalnog u smislu kvalitete i dubine prijenosa slike. No, ostaje neugodan aspekt u obliku vrijednosti. TV-ovi velikih formata nisu jeftini, ali visokokvalitetni projektori procjenjuju se na 20-30% skuplje. Stoga je osobito važno ne izgubiti kontrolu nad odabirom zaslona, ​​tako da može maksimalno povećati potencijal projektora.