"Avengers": recenzije filma. `Avengers 2: Doba Altrona`: recenzije filma

Komični svemir Marvera doživljava pravi bum! Nakon avantura Spider-Man, Hulk i Fantastic Four, istovremeno su izašla dva hitova, koja su okupila većinu privučenih likova. Ovo je uistinu pravi dar ljubiteljima fantasy sage. Let`s saznati što je uspjeh od traka od 2015 "Avengers 2". Recenzije filma bit će naš asistent.

Avengers recenzije o filmu

Kako je sve počelo?

Ali prije nego što razgovaramo o vođi, koji je prikupio nevjerojatan blagajni stol u prvim mjesecima najma, vratit ćemo se prije nekoliko godina. Prvi „Osvetnici” prethodilo je dugo pripremnog postupka, što uključuje odobrenje skripti, tehničku komponentu, impresivnu financiranje za koje je tvrtka odlučila. Slika je objavljena 2012. godine. Zemljište je sadržavalo ključne znakove: Iron Man, Captain America, Hulk, Thor, Falcon Eye, Crna udovica, i niz sekundarnih junaka.

Što je osvojio "Avengers"? Recenzije o filmu bile su žurno izraziti prvu publiku koja je došla na premijeru u mondenoj kineskoj kinu El Capitan u Los Angelesu. Na primjer, primijetili su jednostavnost i nevinost parceli jednostavan: naš svemir je podvrgnut velikoj opasnosti, osim ju iz ropstva može i snažan. To su gore spomenuti junaci, koji su se spustili s stranica stripova. Poznato je da su se pojavili sredinom prošlog stoljeća i već dugi niz godina čekali su svoju glavnu točku. Sjajna prilika za oživljavanje likova na zaslonu i služila kao maštarija "Avengers". Recenzije publike imaju tendenciju da se film pokazao kao prava holivudska akcija. Ipak - s proračunom od 220 milijuna, jednostavno mora osvojiti spektakl i specijalne efekte. Uspjeh potvrđuju kolosalne naknade, koje su premašile 1,5 milijardi dolara.

avengers 2 recenzije o filmu

Logička objašnjenja kao zalog razumijevanja

Čini se da su stotine različitih junaci Marvel imaju šansu da zbunjuju nepoznate gledatelje. A ako "pridošlica" može "progutati", tada će "staromoder" zahtijevati objašnjenje. Što mogu reći o zapletu slike "Avengers"? Recenzije o filmu jasno pokazuju da ideja autora nije pretjerala. Uz bogatstvo samog Svemira, pisci su osobito oprezni oko pisanja svake linije. Tako se čini da ne postoji ništa suprotno, a ako su likovi sastavljeni u jednu naredbu, tako da to nije slučajno. Publika je priznala da nemaju želju da se usredotoče na detalje koji su se činili glupi, beznačajni ili "ludi". Ključna ideja - da spasimo Zemlju na ljestvici susjeda, prijatelja, društva - razumljiva je nemogućnosti. Sadrži ljudske vrijednosti koje nisu stranci nad-ljudima.

Koje druge osobine imaju "Avengers"? Recenzije o filmu govore o razlozima za sve što se nudi na zaslonu, unatoč najnevjerojatnijim fantazijama koje mogu biti u autima. Publika je priznala: napuštanje dvorane, nisu imali straha od spoznaje da određene linije crta nisu razumljive. Naprotiv, može se objasniti svaki čin bilo kojeg karaktera, što znači da nije bilo mulja dvosmislenosti.

osvetnici 2 godine altron recenzije

Vizualna slika

Jedan od očitih razloga za uspjeh brojnih osvrta i recenzije filma „The Avengers” se zove iskusniji distribucija astronomski redatelja proračun Joss Whedon. Zahvaljujući izgrađenom okolišu, očekivanom djelovanju i specijalnim efektima, rezultat je premašio očekivanja. Publika je priznala da je to bio "destruktivan" efekt koji je bio najcjenjeniji. S takvim snažnim likovima, bilo bi nelogično očekivati ​​od njih "ispravne" akcije. O bilo kojem govoru dosade ne može biti! Pogotovo ako morate spasiti planet, pričekajte kaos na tlu! Od zabave je prekrasan. Vjerojatno je to bio glavni naglasak u stvaranju remek-djela kojeg razmišljamo.

Američki glumci: sve u zbirci

Impresivan ansambl izvođača vodećih uloga je činjenica posebnog ponosa. Gledajući glumce omiljenih slika, zadovoljni smo što nisu samo sačuvali svoje "lice" za "osvetnike", nego su se također udružili. Vrijedi li odvojeno odvojiti od filma "Osvetnici"?

The Avengers 2 mišljenja

Recenzije filma jednoglasno su zazivali veličanstvene sve glumce bez iznimke, koji su stvorili svoje jedinstvene slike. U očima Roberta Downeyja Jr., publika je imala osjećaj da je doslovno stvoren za ovu ulogu. Za razliku od prethodnog "Iron Man", sada možete vidjeti promjenu karaktera heroja. Kada se globalna prijetnja prijeti nad čovječanstvom, Tony Stark se pojavljuje - brižan, suosjećajan, zabrinut. Razmišlja o drugima, ali zadržava oštar jezik i smisao za humor. Povezivanje takvih kvaliteta pomogla je Downeyjev talent.

Nije ostala bez pažnje gledatelja Samuel L. Jackson, koji je idealno utjelovio onu koja je predodređena da ujedini tim branitelja. A također i Tom Hiddlestone, sjajno su igrali podmuklog Lokija, koji uzima prijevaru, a ne silom.

Čeka se nastavak

Neprijatan uspjeh prvog "Avengera" izazvao je glas nagađanja i pretpostavke o nastavku. Nije čekalo samu sebe - snimanje je započelo početkom 2014., a premijera se održala godinu dana kasnije. Što će sada zavesti "Avengers-2: Age of Altron"?

recenzije o filmu Avengers of the Era

Recenzije publike zabilježite zemljište, usporedivo s prethodnim dijelom. Čovječanstvo je još uvijek izloženo prijetnjama uništenja. Glavni negativac Loki je bezopasan, njegovo mjesto je poduzeto od Altron. Nastavak se također razlikuje od činjenice da se organizacija "Sh.I.T." raspala sa završetkom prethodnice, odatle su sami ljudi prisiljeni tražiti pomoć od Avenera.

Zaboravite prošlost, razmislite o budućnosti

Što kažu prvi recenzije filma "The Avengers"? "Vremena Altrona" donosi gledatelju jednostavnu ideju. Sveukupno, spasenje čovječanstva nije ključni zadatak. Slične priče autori mogu dobiti onoliko koliko im se sviđa. Bilo je važnije pokazati kako kombinirati superjunu i običnu osobu, bez gubljenja individualnosti. Nemojte se izgubiti i svoju sudbinu - to je, možda, glavna poruka slike. Na primjer sukoba između Thora i Hulka, njihove svijesti o tome tko su unutar i izvan vikenda, publika vidi jedinstvo tima koji je uspio da bi naš planet napustio prošla sukoba.

Ljudi privlače spektakl

I opet, nastavljajući uspjeh prvog dijela, kreatori su podmićeni impresivnim spektaklom, koji je sastavni dio benda "Avengers-2". Recenzije filma uključuju evaluacije kritičara koji su u dogovoru: nesumnjivo je najbolji blockbuster od početka ove godine. Preporučuje se kao priča koju trebate "gledati", odvojivši se od svakodnevnih briga. Svaka epizoda bilježi, a cijela slika doslovno leti u jednom dahu! Savršeno je za opuštanje. Na visini su bili i posebni efekti, posebno opipljivi u 3D verziji. Prepoznavanjem publike, akcijske scene u filmu dovoljne su do te mjere da će vam sljedećih nekoliko tjedana biti puni.

avengers 2 ere od altron recenzije filma

Split osobnost

Ne samo da je moćna vizualna slika ispunjena filmom. Koje su druge komponente bogate "Avengers-2"? Recenzije gledatelja koji su ga gledali obilježeni su prizorima flashbacka, koji su postali ugodan dodatak. Zahvaljujući njima, publika se susrela s drugim superherojima porobljenim magnetskim utjecajem Scarlet Witcha. S druge strane, to je dobra prilika da uđe u svijest likova i vidi njihovo mentalno stanje. I još jednom podsjetiti da prije svega ostaju ljudi, a onda i superjunaci.

"Avengers-2: Era Altron", recenzije: odraslo doba, nova idealizacija

Nemoguće je ne procijeniti takav veliki projekt, koji je bio dugo očekivani nastavak. Zato su kritičari žurili s mišljenjima, kojima bi možda slušali one koji nisu vidjeli film. Dakle, trebali bismo usporediti dva dijela: prvi se pokazao ironičnim "odvažnim" i sadržavao više motiva avanturizma, dok je drugi u dubini dublje različit. Tema na kojoj se zemljište temelji jednostavno je nazvati vjerski - Iron Man i Hulk stvaraju Božji privid, koji se zove Artificial Intelligence by Altron. On uspijeva nadvladati čovječanstvo u lukavosti, stvara dvostruko, daje snagu i razlog mnogim robotima, milosrđima, od kojih je od danas sve teže pobijediti. Ideja je što je moguće uska - tim je prisiljen braniti se protiv onoga kojeg je stvorio. Sam film ima oblik prispodobe: postao je idol, a sada pate s njim. Bez sumnje, autori su "bacili" kontroverznu temu, koju mnogi gledatelji razmisle.

Recenzije i recenzije za film The Avengers

Sve će biti ispričano o svemu

Dok filmski kritičari diljem svijeta govoriti osobne recenzije o uspjehu drugog dijela, čelnici filmske veće pogled na izvedbu filmskog valjanja. Od svog izgleda na zaslonima je nekoliko mjeseci. Koje ocjene su "Avengers-2" zaradili?

Recenzije publike sadrže uglavnom pozitivne povratne informacije. Vodeći internetski portal Rotten Tomatoes broji više od 75% glasova ispitanika s prosječnim brojem od 7 od 10 dopuštenih.

Pokazatelji gotovine također su impresivni. S proračunom od 250 milijuna naknada premašio je 1,3 milijarde, ističe se prvi dan emisije, donoseći 9,5 milijuna dolara. Zanimljiva i sljedeća činjenica: "Avengers-2" zaobilaze "Harry Potter", "Gospodara prstenova" i "Ratovi zvijezda". Pitam se koji će sljedeći projekt moći uskočiti iznad ovog bara?

preglednici osvetnika

pogovor

Ukratko, treba se još jednom prisjetiti uspjeha koji prati sliku. Koji su bili "Avengers-2: Age of Altron" sjećanju? Recenzije filma ukazuju na nekoliko primarnih razloga, na temelju kojih su gledatelji napravili izbor u njegovu korist:

• Jednostavna, dostupna priča. Ideja spašavanja čovječanstva od zla svjetske skale ne razlikuje se u izvornosti, ali nema potrebe čekati drugu od povijesti superjunaka na kojima su ljudi jednaki.
  • Interni intrige, majstorski utkane u priči, omogućuje pogled na likove, s druge strane, više „običnih” bočni: Romantika Hulk i Black Widow, redefinirajući stavove Captain America „radost” obiteljskog života Sokolova, ljubav linija nekompatibilan na prvi pogled, likovi ,
  • Nenadmašne slike, koje se razlikuju po njihovoj različitosti i karizmi. Gledatelja istaknuo pjenušava humor Tony Stark i Thor, često ispuštaju u atmosferu, a njihovi vicevi, „bačena” na Captain America. Bilo je ugodno iznenađeno što u nastavku prošlih likova nisu zaboravljeni, kao na primjer agent Maria Hill.
  • Pojava novih heroja - blizanci zvan Mercury i vještica - iz izmišljene zemlje zakona.
  • Prisutnost akcijskih scena. Tu skokiraju, proganjaju, rukuju prstima, letaju - Da, ponekad su previše zbijene, ali doista ugodne za oko.

Gledati ili ne - gledatelj bi trebao dati odgovor na to pitanje sam. Očito je jedna stvar: oba dijela "Avenjači" mogu se nazvati impresivnim. Film filma koji odlazi pozitivne emocije. Prema mnogim gledateljima, drugi dio nadmašio je svog prethodnika. Teško je nazvati "Avengers" najbolji kinorabotami comic svemir, ali to nije najgore od svojih predstavnika. Nažalost, bilo je minusa. Pogreške koje se mogu zamijetiti tijekom drugog pregleda su: slaba zvučni zapis, nedostatak psihičke napetosti.