Phantasmagoric propovijed `Orleans`. Film, recenzije o kojima se dijametralno protive

Novi projekt Andrei Proshkin "Orleans" je film, kritičke kritike koje su označene kao fantazmagorna propovijed. Čak je i rječit i intrigantan podnaslov - "Phantasmagoria of grijeh".

orleans film recenzije

Roman "Orleans" sastavio je poznati suvremeni, domaći scenarist Yuri Arabov. Njegov je posao odmah zaslužio ugled teškog opusa genijalnog scenarija, uklanjanja na kojem je nešto pristojno nemoguće. Ali nakon što su radili zajedno na "Horde", Arapi se usudili ponuditi Proshkinu. "Orleans" je film čije su recenzije dijametralno suprotstavljene, od sjajan do razočaravajućeg do destruktivnog kritiziranja.

Povijest stvaranja

Sponzoriran provokativnim projektom Zaklade Cinema, redatelj TNT kanala Igor Mishin producirao je film. Odmah je rangiran slikarstvo na likovnoj mainstream, uspoređujući s vrpce „Geograf globus propil” i „Birdman”, a bio je siguran da je u Rusiji postoji publika koja želi gledati film. No, zbog specifičnog nacionalnog sumornog osjećaja humora, "Orleans" nije došao na međunarodne filmske festivale. Njegova premijera održana je na Međunarodnom filmskom festivalu u Moskvi. Dok film pokušava odražavati svijet oko nas u ovoj kaotičnoj modernosti, nije previše uspješan. Film "Orléans. Fantazmagorija grijeh „recenzije zove pokušaj zaručiti okrutnu komediju apsurda zasićene krvavog ludila i smislen duhovnosti, s gotovo pravoslavni propovijedanje da je grijeh loše.

"Orleans" je film čiji su glumci gotovo jednaki u svom profesionalizmu. MIFF izdvojila je samo Elenu Lyadovu u kategoriji "Najbolja glumica". Film je postavljen u pokrajinskom provincijskom gradu Orleansu, među Altajskim stepama. Razbijeni frizer Lidka (Elena Liadova) vodi promiskuitetni seksualni život, jedan po jedan pobačaji. Kirurg Rudik (Oleg Yagodin) pripisuje imaginarnu mastopatiju pacijentima i vodi ih pod izlikom da ih ispita u svoje domove, ostavljajući istodobno svog paraliziranog oca. Policijski istražitelj Nevolin (Vitalij Khayev) pravi je kriminalac, lopov u zakonu. Ali sve se mijenja u trenutku kada izvršitelj stigne u grad (Victor Sukhorukov) - samo savjest u tijelu. On progoni grešnike, dovodeći ih do bližnjeg ludila.

orleans film glumci

Jednostavan opis ne može prenijeti sve što će publika vidjeti "Orleans" traku. Filmske recenzije publika zaslužile su kontroverzno, možda zato što su njegovi kreatori pokušali napraviti zaplet parabole.

Slikanje grješnosti

Tijekom gledanja čini se da su autori uklonili uvjetnu priču s jasno izraženom moralnošću. U njemu, junaci namjeravaju ilustrirati namjerno groteskno i pretjerano kompleksno uređene žive ljude. Ali ponekad, slikanje grješnosti likova, autori su voljeli i entuzijastično prihvaćeni da pričaju grešnike divljim detaljima. Stoga je teško gledati traku za prosječnog stanovnika.

film orleans fantasmagoria sin recenzije

"Orleans" - film, recenzije publike o kojima se sramili njezini kreatori u odsutnosti okusa i osjećaja proporcija. Pored gore navedenog, postoje i drugi problemi - dijalog likova odbija od onoga što se događa, jer su preopterećeni filozofskim konceptima, citatima i imenima. Vizualni dio sličan je napadu izravnim kutovima kamere, svijetlim bojama, ekstravagantnim detaljima. Registar izvedbe glumca skočio je od vaudeville do cirkusa, i još uvijek gura obilje umjetne krvi.

Objašnjenja - autori izgovora

"Orleans" - film, čije recenzije nisu ostavile ravnodušne kreatore projekta. Proshkin a Arapi pokušali objasniti poremećen javnost da ih lakrdijaški stil groteske izabrao namjerno jer su mislili kako je to jedini prihvatljiv i pogodan moderan način razgovor s publikom. Ta je tehnika trebala ugasiti pretjerano moraliziranje patosa. No, očito to ne rade, a ekrani se vrlo upitne i pretjerano surovi parabola, pretvara se da je crna komedija apsurda.film novo orleans recenzije

Glumci - glavni glumci

To se pokazalo "Orleansom" - filmom čiji glumci spremaju situaciju kako mogu. Prva traka je držati na igranje Helen Liadov, koji se nakon filma izdanje smatra najpametniji ruski glumica i prekrasan kazališni glumac iz Ekaterinburg Oleg Jagodini, koji je počeo igrati u filmu samo u ovoj godini. No, čak i oni ponekad osjećaju vrlo nesigurno u thrash, štand dekoracije, u kojoj se odvija njegovo djelovanje na moral Proshkin.orleans film recenzije publike

U konačnici, Orleans je groteskan, karakterizira moralizacijsko i ironično odvajanje od prikazane stvarnosti. Ovo je film koji sve bez iznimke imaju kosture u ormaru. I jednog će dana doći vrijeme kad ćete morati platiti sve i odmah. Ne možete predvidjeti i predvidjeti kada i gdje ćete naći i doći do svoje savjesti. Ali u ovom trenutku će osoba biti najranjiviji. Ovo je izravna referenca "Orleans" na "Učitelj i Margarita", i to nije jedini. Film "Orleans", naravno, najjača je izjava o našoj modernosti. U filmu nema novinara, to se razlikuje od Leviatana, ali ove dvije slike mogu se sigurno staviti na jednu razinu. I trebali biste gledati ovaj film.

Orleans u svjetskom filmu

Nije poznato što je motiviralo Yuri Arabov i zašto je nazvao njegovo naselje Orleans. Možda je to samo zvučno ime koje se više puta spominje u imenima stranih filmova i serije. Na primjer:

• Kriminal i drama serije "New Orleans", 1996 (2 sezone).