`Hitman: Agent 47`: recenzije, snimka filma, glumci i uloge

Nova akcija-triler „Hitman: Agent 47” recenzije kritičari odmah prozvan ne najuspješniji filmsku verziju serije video igara istog imena, govori o ubojicu kodnog naziva agent 47. Brojevi u imenu - posljednji jedinicu barkod tetovaža na potiljak agent.hitman agent 47 gostiju

prapovijest

"Hitman: Agent 47" je film s zanimljivom pozadinom. Općenito, svi pokušaji prilagodbe reputacije disgusting video igara, ovaj film nije bio iznimka. Dojam je 2007. godine osramotio "Hitman", čija je glavna pogreška proizvođača odabir izvođača glavne uloge. Timothy Oliphant, obično karizmatični i sjajni izvođač, izgledao je idiotski na slici obrijane ubojice. Nije dobio smrtnu prijetnju cijelom životu, lik je izazvao štovanje. Naravno, to nije bio jedini problem filma, ali ako se bacanje središnjeg likova ne uspije, onda se ovaj film raspada poput kuće kartice. Nakon nekog vremena, uzbuđenje među publikom i filmaša-kritikanov oslabio i investitori odlučili uzeti još filmova, ali s novim redateljem i glavni glumac. Planirani novi "Hitman: Agent 47" - film koji nema nikakve veze s filmom iz 2007. godine. Dugo bi se pojavio u blagajni, ali odgođen je zbog tragične smrti Paul Walker, koji je trebao igrati ulogu neranjivog super-ubojice.

Parcela za neprijavljene. Početak

Priča iza slike "Hitman: Agent 47", recenzije ne komentiraju, za razliku od skripte. Prije nekoliko godina, moćna tajna organizacija bila je angažirana u financiranju razvoja projekta za stvaranje klonova ratnika. Genetski modificirani ubojice posjedovali su povećane reflekse, sve njihove emocije bile su potisnute, a um je osobito sumnjičav. Projekt je bio uspješan, ali u završnoj fazi vodeći stručnjak je imao uvid - shvatio je ono što je stvorio. Probuđena savjest znanstvenog čelnika potaknula je dr. Livenka da uništi sve rezultate istraživanja i nestaje. hitman agenta 47 glumaca i uloga

Bit intrige

Puno stručnih stručnjaka poduzelo je nastavak istraživanja, ali nitko od sljedbenika nije mogao ponavljati svoj rezultat. Tajna organizacija, međutim, kao i njegovi konkurenti, spremna je za sve da pronađu bjegunca genetičara. Bavi se pretraživanjem i stvorio znanstvenik klon-lovac s imenom kodnog broja Agent 47 (Rupert Friend). Ispunjavajući zadatak poslodavaca, ubojica ostvaruje osobne ciljeve. Bilo je ljepote, partner, koji traži svog oca. Pomažući protagonističke ljepote Katya (Hannah Ware), koja je uspjela otkriti tajnu nestanka Litvenka. Nakon sastanka s djevojkom u klonu, do sada su se probudile nepoznate emocije. Uči suosjećanje, suosjećanje, samopožrtvovanje. Ovo je opis priče militantnog "Hitmana: Agent 47". Recenzije publike izražavaju žaljenje što kreatori nisu krenuli u tradicionalnu videoigru.Hanna uer

Radni pisac

Iznad skripte novog filma radili su svi isti Skip Woods, koji su, prema mišljenju filmskih kritičara, bili preopterećeni radom na prethodnom projektu. Analizirajući scenarij filma "Hitman: Agent 47", recenzije bilježe nekoliko pozitivnih bodova:

• Akcija se odvija u Singapuru i Berlinu, u Rusiji, "Agent 47" ne uspon.
  • Zemljište ne odlazi daleko od poznate mitologije videoigre.
  • Skip Woods ne ispunjava zaslon s sekundarnim i potpuno nepotrebnim likovima.
  • Ljubavna linija nije nametnuta protagonistu.
  • Središnji lik zapravo je profesionalni ubojica, a ne duhovno hrabra junačka misija.

Međutim, scenarij je ipak daleko od savršenstva, kao ponavljajući pokušaji kreatora da privlače publiku emocionalna iskustva likova otvoreno propadaju.rupert prijatelj

Neće biti dovoljno!

Poljski-njemački debitant redatelj Alexander Bach je bio angažiran prije tog snimanja video zapisa i oglašavanje, tako da nije mogao iznenaditi gledatelja dovoljno snage i akcijskih scena. U prevladavajućoj većini akcijskih scena, glavni lik jednostavno puca neprijatelje, kao da nisu borci, već nepokolebljivi, dosadni ciljevi. Njegova superiornost je toliko očito da je ponekad nezanimljivo gledati kako se masakri razvijaju na zaslonu. Malo entuzijazam u gledatelj može uzrokovati epizode u kojoj glavni lik bavi metodama neprijatelja, malo sofisticiranije od jednostavnog pucao iz neposredne blizine. Zbog skromnog proračuna filma, postoji samo jedna složena i velika specijalna scena efekt (kada se helikopter sruši u strukturu brzinom) i nekoliko trikova koji uzrokuju autentičan entuzijazam. Bilo bi i više sredstava, teško je zamisliti koliko je "Hitman: Agent 47" mogao biti strm.hitman agenta 47 film

Glumci i uloge

Općenito, casting projekta nije problem. I izvođači glavnih uloga i manjih borili su se s zadatkom kojeg je postavio ravnatelj. Malo je razmažilo dojam glumaca koji igraju izvođače uloga "loših dečki", ali više o tome kasnije.

Protagonist utjelovljena na zaslonu obećavajući mladi glumac Rupert Friend, za profinjene i graciozne igra koja je barem lijepo za vidjeti. Filmografija glumca jedva prošao za dvadeset godina, ali njegova stručnost nije u dvojbi. Ubojica u svom nastupu impresioniran srednju izraz lica i očaravajuća klizni pomaci. Agent mjesta sliči poznati tekući terminator od „Sudnjeg dana”. Izvršitelj upravlja njegove navike, svi pogledi pružaju informacije o gledatelja Tko je i zašto je ono što je. Ciarán Hinds, igrao ulogu znanstvenika i genetičara, tvorac agenata je sasvim u potražnji glumac. On je poznat po gledatelju slike „John Carter”, „Žena u crnom”, „Ghost Rider 2”, „obred” i drugi. Tijekom karijere glumio u više od 100 filmova. Njegovo iskustvo i interakcija s drugim akterima je moguće zadržati kino atmosferu na razini koja se ne pretvara u korist Freund. Hannah Ware utjelovljuje sliku „tamne konja” Katie, koja je bila jedini konac-doušnik, pratilac protagonista. Zajedno s Rupertom glumica je lijepa duet, jer je, osim ljepote, a ona je, djelujući talent. No, umjetnici „negativac” uloge, ovaj put razočarani svoje obožavatelje. Nekoliko nevolji Zachary Quinto. Ranije, glumac briljantno igrao glavni antagonist u seriji „Heroes”, ali u „Agent 47” Nije izgledao utakmicu za Hitman, njegov okovan tvrde da rivalstvo izgledao slab pokušaj. Uloga megaboss Thomas Kretschmann, ali lik se pretvorio suha, maloraskrytym, ali je izgledala uvjerljivije znakova Quinto. No, općenito dobar dojam ostavlja lijevanje cast filma „Hitman: Agent 47”. Glumci i uloge uskladiti međusobno bolje od prvog „Hitman”.zakari quinto

Uznemirujući fan-igrači

Možda su tvorci filma moraju strogo slijediti tradicionalne video igre priču i mjesto na putu od protagonista nekoliko supervillains - „gazda” s nadnaravnim silama na sredstvo barem ponekad napete. I tako glavni lik praktički nije skriven i ne skriva se dalje od dosadnih igrača-obožavatelja. I scenarij se kreće prema njemu na sve načine kako bi se igrala, još više vrijeđajući publiku.