Triler `Everest`: recenzije filma penjača

Planinarenje je puno ljudi koji su hrabri i istodobno rizični. Da biste sudjelovali u ovom ekstremnom sportu, ne trebate samo izvanredne fizičke podatke, već i poseban karakter. Svaka od vrsta planinarstva povezana je s rizikom od ozljeda ili smrti. No, među svim njegovim vrstama najopasniji i složenije smatraju se visinska penjačka visina. Visina od 8 tisuća metara je zona smrti. Bez posebne opreme za kisik nije u njemu.

U jesen 2015. zasloni su objavljeni triler "Everest", recenzije o tome koji su gledatelji bili u većini slučajeva pozitivni. Temelji se na strašnoj tragediji koja se dogodila članovima dviju timova koji su planirali osvajanje neprobojnog summita.

Everest recenzije filma

Zanimljivo je znati kakve su recenzije o filmu "Everest" od profesionalnih alpinista.

Film "Everest" - hvalospjev hrabrosti penjača cijelog svijeta

Prema zapletu drame, u podnožju planine Everest bile su dvije komercijalne skupine turista i penjača. Pored njih, u baznom kampu bilo je još nekoliko ekspedicija. To je stvorilo određene poteškoće prilikom penjanja - previše ljudi bilo je istovremeno na stazi. Čelnici tima odlučuju spojiti snage i popeti se zajedno, pomažući jedni drugima. Ali stalna odgađanja na putu, slabo pripremljeni penjači dovode do činjenice da se mnogi planinari nalaze na vrhu nakon kritičnog vremena u 14:00. U tri poslije podne je vrijeme počelo naglo poremetiti, a silazak u kamp za kasne turiste pretvorio se u borbu za preživljavanje.

Everest recenzije

Snimanje slika

"Everest" (recenzije filma i glumača možete vidjeti dolje) planirani su već nekoliko godina. Godine 2013. došlo je do indikativnog sastava skupine cast. Tijekom tog vremena mnogi su umjetnici uspjeli igrati u drugim bendovima. Dakle, Jake Gyllenhaal glumio je u tri filma: "Captive", "Enemy" i "Stringer". Jason Clarke također nije sjedio i bio je zapažen u filmovima poput "Planeta majmuna: revolucija", "Napad bijele kuće" i "Terminator: Postanka".

Parcela slike ne temelji se isključivo na knjizi "U tankom zraku" koju je napisao jedan od preživjelih sudionika uspona, novinar John Kracauer. Filmeri su intervjuirali preživjele u toj strašnoj tragediji sudionika penjanje na Mount Everest (pregled filmova može se pročitati dalje). Oslanjajući se na njihove priče o tim događajima i dokumentarnim dokazima, te je stvorena dramska skripta.

Snimanje se odvijalo u Alpama i Nepalu. Glumci su morali raditi u vrlo teškim uvjetima, što je moguće bliže stvarnosti.

Glumci i uloge

"Everest" (triler), recenzije o tome koji su u većini slučajeva pozitivni, ima snažnu cast. Neki su kritičari samo vrijeđali film - izvođači su se odigrali snažno kao što su mogli u figurativnom smislu nehotice povući pokrivač nad sobom. Svaki od junaka koji su igrali ima svoju priču i motive da dođe do vrha, ali gledatelj ne može istovremeno suosjećati sa svima.

Voditelj tvrtke New Zealand tvrtke Adventure Consultants Robert Hall igrala je Jason Clarke.

recenzije o filmu Everest

Jake Gyllenhaal utjelovio je na zaslonu sliku Scott Fisher, koji je vodio grupu Everest "Planinsko ludilo".

recenzije o Everestu

U ulozi Anatolije Bukreeva glumio je islandski glumac Ingvar Eggert Sigurdsson. Također u filmu koji su uključeni Josh Brolin, Keira Knightley, Sam Worthington i Robin Wright.

Tragedija 1996

U svibnju te godine poginulo je 8 osoba na padinama planine Everest. Scott Fisher i Rob Hall - voditelji tima, tri turista i tri indijska planinara iz granične službe.

Uzrok tragedije je postao stjecište mnogih faktora: ambicijama grupe lidera koji su htjeli doći do vrha, loših vremenskih uvjeta, veliki broj turista, kako su se našli na putu i pokreta koje utječe jedni druge. Scott Fisher bio je u lošem tjelesnom stanju, ali ju je sakrio. Nije imao dovoljno snage da se spusti, a umro je od iscrpljenosti i super-hlađenja. Rob Hall i turisti iz njegove skupine poginuli su, poput Fischera. Andy Harris, voditelj grupe Hall, dobio mu je opskrbu kisikom, ali je tada nestao. Kao što se i očekivalo, u snježnoj je oluji izgubio iz vida i pao u ponor.

Everest triler recenzije

Od skupine Scott Fisher preživjeli su svi osim njega. Skupina Hall izgubila je četiri osobe zajedno s voditeljem.

Anatolij Bukreev

Jedan od članova ekspedicije na Everest (mješoviti recenzije o filmu) je bio ruski alpinist koji je osvojio 11 vrhova preko 8000 kilometara. Bio je vodič Scott Fisherove grupe "Mountain madness".

Everest recenzije penjača

Akcije Bukrejeva tijekom tragedije različito su procijenili svjedoci onoga što se dogodilo. John Krakauer, novinar i sudionik druge skupine, u svojoj knjizi posredno optužuje ruskog penjača da je spasio samo svoje klijente i spustio se u logor ispred svih. Sam Bukreev godinu dana kasnije njegova je knjiga sjećanja dala objašnjenje njegovih postupaka. Rekao je da su napadi Krakuera koji ga je poslao u logor, vođa ekspedicije, Scott Fisher, da se Boukreev silazno članove te ih zagrijati. Nakon što je započeo snježnu oluju, on je tri puta ustao na razbojnike svoje skupine u uvjetima nulte vidljivosti. Tri puta riskirali su njegov život, uspio je povući tri umirujuća penjača u logor. Nakon toga, dvaput, unatoč intenziviranju vremena i umora, pokušao je stići do Scott Fishera. Ali nisu mogli spasiti 40-godišnji vođa grupe. Bukreev ga je dobio tek sljedećeg jutra, kada je već kasnio.

Ostali svjedoci tragedije rekao da su on i ostatak Krakuer penjača koji su uspjeli da se vrate u tabor, odbio da ide uz Anatolij pomoći ostatak turista i mirno zaspao.

Za spašavanje života troje ljudi penjač je dobio nagradu američke nagrade Alpine Club. Prema Bukreevu, uzrok tragedije bio je nesmotrenost dvojice čelnika skupina koje su, za velike iznose, preuzele ekspediciju starijih i nepripremljenih turista.

Anatolij Bukreev umro je godinu i pol, udarajući lavinski lavinu u Nepal. Imao je 39 godina. U filmu "Everest", recenzije penjača oko kojih su bili pozitivni, tvorci slike nisu učinili Bukreev negativnim karakterom, iako je bio ruski. Oni su iskreno i nepristrano pristupili računu događaja tih godina, iako je Anatolijovo sudjelovanje u spašavanju ljudi još uvijek nedovoljno.

Strašna strana osvajanja Everesta lijepa je bajka koja se pretvorila u noćnu moru

Mnogi se sjećaju riječi pjesme Vysotskog iz prekrasnog sovjetskog filma "Visina" - "Ako je prijatelj iznenada". Smatra se da su penjači prijateljski ljudi, otporni na stres i uvijek su spremni pomoći prijatelju na penjanju. No, na planini Everest, filantropija se prepušta dvama važnijim željama: osvajanje summita po svaku cijenu i istodobno za preživljavanje.

recenzije o filmu Everest

Put do vrha planine u doslovnom smislu riječi je razbijen sa tijelima mrtvih alpinista koji su propali. Nitko ne brine o njima. Oni koji se uzdižu na vrh, ne mogu potrošiti svoju energiju na silazak tijela mrtvih. Sami riskiraju: odbijanje cilindra kisika, podmukla pukotina, vjetar uragana - sve to može uzrokovati smrt. Prema različitim procjenama, na padinama planine nalaze se 150 do 200 mrtvih tijela. Postoje mnogi primjeri kada se grupe penju na vrh, ravnodušno prolazeći umirujućim penjačicama, čak i bez pokušaja da im pomognu s kisikom ili toplom odjećom. Samo želja da budu među osvajačima Everesta postaje jača od čovječanstva. Ali postoje iznimke. Bračni par iz Britanije, koji se već dugi niz godina pripremao za penjanje, prekinuo ga je, pokušavajući pomoći umirućem planinarki. Za 8 godina su spremili novac da se vrate u planine i pokopaju turiste koji nisu imali vremena za pomoć.

Koliko je točno Everest nakon originalne verzije događaja?

Stvoritelji slikarstva učinili su ogroman posao pokušavajući što preciznije prenijeti tragedija koja se dogodila 1996. godine. Pozitivna povratna informacija o filmu "Everest" sugerira da je publika cijenila njihove napore. Slika se naziva atmosferska, omogućujući vam da zaronite u ono što se događa na zaslonu i suosjećate s likovima.

Film "Everest" - recenzije penjača i onih koji su osobno poznavali sudionike događaja

Većina profesionalnih penjača pozitivno je obrađivala sliku. Primijetili su pouzdanost filma u prikazivanju tragedije. Dvorana i Fisher napravili su mnogo pogrešaka, pouzdano odlučivši da će se nositi sa svime. Ali okolnosti su bile jače.

Svidio mi se film i ukrajinski penjači, od kojih su mnogi bili na planini Everest. Oni su samo napomenuli da glumci nisu sasvim točno prenijeli ponašanje osobe u stanju gladovanja kisikom. Ali alpinisti su bili pogođeni realizmom trilera - u filmu Rob Hall ulazi u cipele, koje su mnogi od njih koristili u tim godinama. Ovi mali udarci daju sliku sigurnost.

Naravno, profesionalci u penjanju na stijenama vidjeli su neke pogreške koje su napravili kreatori slike. Ali to su nedostatci, koji su lako oprostiti onima koji nisu upoznati sa svijetom planinarenja.

Većina stručnjaka u penjanju na stijenama voljela je da je glavni lik na slici bio upravo vrh.

Izrazito negativne ocjene o Everestu. Talijanski planinar Reinhold Messner kritizirao je sliku rekavši kako je snimljena na skijalištu i istina koju ga gledatelj nije prepoznao.

Film "Everest" - recenzije filmskih kritičara

Većina recenzenata je voljela sliku autentičnosti, mukotrpan rad posade, veličanstvenu ljepotu vizualne linije i izvrsnu izvedbu glumaca. Mnogi ljudi kažu filmu Oscar, iako za slavnu filmsku nagradu nije anatolično. Ova se slika ne tiče nadvladavanja sebe, putu prema gore, nego, obrnuto. "Everest" pokazuje čovječje mjesto ispred prirode i podsjeća da svijet oko sebe nije igračka i treba ga tretirati s dužnim poštovanjem.

Everest filmske recenzije penjača

Triler "Everest" (recenzije o filmu su na mnoge načine kontradiktorne), lišen je uobičajene akcije blockbuster akcije. U njemu nema puno posebnih efekata, bez kojih danas ni jedan film ne može učiniti. Ovo je atmosferski film o hrabrosti i gluposti, ambiciji i želji da se postigne nemoguće. Ono što razlikuje ovu sliku je učinak uranjanja. Pogledajte najbolje u 3D i na velikom zaslonu. Recenzije filma "Everest" i mnoge recenzije pokazuju da je slika bila jedinstveno uspješna. Njegovi kreatori učinili su težak i mukotrpan rad kako bi ispričali svoju viziju tragedije koja se dogodila na obroncima najnerazvijenijih planinskih vrhova svijeta.