Film `Walk`: recenzije. Glumci filma "Walk"

Krajem rujna, svijet je vidio dugo očekivanu premijeru Roberta Zemeckisa, koja je pala u zaborav u vrijeme kultnog redatelja. I sad se vratio, i kako! U našoj današnjoj publikaciji govorimo o novom remek-djelu majstora dramskih skretanja - filmu "Šetnja" (2015). Komentari ruskog gledatelja također će biti predani čitateljskom sudu.

Na stvarnim događajima

Filmska industrija dugo se prestala zadiviti izvornim pričama. Najbolji filmovi stavljaju se na najpoznatije bestselere ili na temelju stvarnih događaja. Dakle, u ovom slučaju, Zemeckis je baziran win-win situacija, koja govori o hrabrosti hrabrog francuskog užetu Walker njeguju za dugo vremena, čini se, nezamislivi san: hoda bez osiguranja između dviju tornjeva.

Proučite recenzije

Prava priča hrabrih hodalica Philippe Petit nas povezuje sredinom 70-ih godina. Ljubav Francuz u Twin Towers toliko fascinantna da je publika više ne sjećam tragičnu sudbinu monumentalnih građevina, potpuno uronjen u atmosferi što se događa. Ako niste mogli gledati film "Šetnja", povratne informacije na slici će vas gurnuti na radnju.

Jednostavna priča koja vas može držati u neizvjesnosti

Čini se da je ono što bi moglo biti dosadno od nekoliko minuta gledati kako se hrabri junak pokuša premjestiti od zgrade do zgrade bez osiguranja na nadmorskoj visini od nekoliko stotina metara? Moglo bi biti dosadno ako Robert Zemeckis ne uzme slučaj. Uspio je kombinirati nekompatibilan, razrijedio dramatičan odlomak s prizorima prošlih života junaka, maksimalno iskoristivši tehničke učinke. Kao rezultat toga, dobili smo najvrijedniju premijeru iz svijeta kina - "Šetnja" (2015). Komentari onih koji su već gledali film su puni epita u izvrsnim tonovima. Gledatelji dijele svoje osjećaje i ne razumiju kako je moguće doživjeti užas i strah zajedno s protagonistom, znajući da je to samo film? Ali ako je slika bila uspješna, to znači veliku pobjedu za cijelu posadu.

Panoramski pogled na New York City

Zasebne riječi zaslužuju operatori i urednici slike. Prema ideji autora, kompjuterska grafika morala je potpuno stvoriti ljepotu New Yorka prije 40 godina. Ako je posada spremaju na proračun filma, bilo bi teško uspjeli nemoguće i svijet zbivanja bez daha ne bi vidjeli realnu ponovno stvaranje gradskog horizonta. Međutim, vizualni efekti su nešto drugo. Sastoje se od suptilnih kinematografskih tehnika i ne ovise o financijskim ulaganjima.

Proučite recenzije filma

U filmu "Pješačenje" (recenzije o slici koju možete vidjeti u članku), dva su važna trenutka kombinirana. Ako skupe računalne grafike savršeno osviježiti atmosferu i panoramu grada, posljednja scena je apogej i pravo vizualno čudo. Prema gledateljima, vrhunac nije ništa više nego čarolija kinematografije u klasičnom smislu.

"Walk" (film): glumci, sastav

Naravno, film nije mogao postati pravi otkriće bez vješto odabranog glumca. U početku, ulogu Philippe Petit Robert Zemeckis razmatrao je samo Joseph Gordon-Levitt. Zapravo, alternativa glumcu, koja ima nekoliko dobrih uloga iza njega, nije bila. Josip se majstorski borio s najtežim zadatkom: uz pomoć planiranog planiranja kako bi odrazio cijelu dramu onoga što se događa. Osim toga, glumac govori tečno francuski. Ali kako bi igrao pravi Francuz, morao je samo podići francuski izgovor.

Pješačka recenzija za 2015

Tople riječi zaslužuju besprijekoran i primamljiv Ben Kingsley. Ako je glumacova skupina mala ili se uglavnom bavi obećavajućim mladim talentima, film, poput zraka, treba barem jednog časnog izvođača. Prisutnost oskarovskog glumca na ekranu dodaje još važniju sliku.

Danas govorimo o novom stvaranju Roberta Zemeckisa - filma "Walk". U nastavku ćemo pružiti povratne informacije o radu glumca. U međuvremenu, razgovarajmo o jedini, zapravo, ženskoj ulozi, koju je izvela Sharotte Le Bon. Sada karijeru ove kanadske glumice, koja ima francuske korijene, ide na brdo. Američki filmaši ne trebaju tražiti mlade ljepotice u Francuskoj, ako vam scenarij filma zahtijeva da igrate ulogu šarmantne francuske. Uostalom, uvijek imaju Charlotte Le Bon.

Prošetajte filmskim glumcima

Recenzije o filmu "Walk" mogu dati sliku najvišoj ocjeni. To je moguće zahvaljujući kreativnom geniju - režirao Robert Zemeckis i baci glavu Josephom Gordonom-Levitt, Ben Kingsley i Charlotte Le Bon. Također u filmu sudjelovali su Ben Schwartz, Steve Valentine, Mark Camacho i drugi.

Kako otkriti likove likova

Jer Joseph Gordon-Levitt dugo je utvrdio ulogu mladog i odvažnog, neku vrstu vječne mladosti. Godine prolaze, a glumac se ne mijenja. Gledatelj ga vjeruje, jer Josip nije mogao jednostavno odražavaju prirodu glavnog lika, on se navikli na slici, te u potpunosti prenijeti unutarnji svijet Philippe Petit. Iza emocija protagonista, nećemo vidjeti naporan posao. Čini se da je sam Gordon-Levitt suosjećaj s njegovim juncem, možda negdje gdje osjeća unutarnju sličnost. Zato, unatoč dramatičnoj prirodi akcije koja se odvija, sve se na neki način pokazalo lako i ugodno.

Kako gledatelj vidi mentora Philippe Petita? To je upravo onakav lik Ben Kingsley pokazao na zaslonu. On je zahtjevan, ponekad suzdržan, ponekad previše krut, ali uopće bez pametnosti i velikodušnosti.

Kino šetnje recenzije

Danas govorimo o "Walku" Roberta Zemeckisa. Film, glumci, redateljski rad već su dobili zabavne kritike publike i nešto više suzdržane kritike od kritičara. Valja napomenuti da su očekivanja publike u potpunosti opravdana.

Direktor uspjela važnije opušteno, da bi odražavala pravi francuski karakter, duh pobune, šarma, svjetlo autoironije, žarom i perfekcionizmu. Tko, ako ne i Francuz, mogao se usuditi takvom smjelom i očajnom činu? Dva razdoblja odražavaju se u filmu, podijeljena kao na dva pola. Svaki od njih nosi svoj vlastiti šarm. Ta razdoblja su toliko različita, ali se savršeno nadopunjuju. Bez sumnje, ovaj film vrijedi promatrati.

Glavna ideja

Koja je glavna ideja filma? Uobičajena osoba uvijek je inspirirana izvršavanju akcija običnih ljudi. Gledatelj je puno zanimljivije pratiti radnju, u kojoj pripovjedač ljudske osobe, koji je bio u mogućnosti da prevlada strah, a ne superheroj obdarena super sposobnostima. Gledatelj, koji slijedi superjunak, samo se opušta i zabavlja, promatrajući akciju nevjerojatnih, ispunjenih visokim proračunskim specijalnim efektima.

Gledatelj koji gleda patnje običnog čovjeka, dijeleći priče rekao, spreman ne samo da suzu, ali i duhovno čisti. Svaka osoba će za sebe preuzeti glavnu ideju: ako je mogao, onda mogu.

Naravno, nakon gledanja filma "Walk" (recenzije vrpce koju smo predstavili u ovoj publikaciji), nitko ne želi ponoviti podvig Francuza. Svaka osoba ima svoj san. Svatko od nas nakon gledanja slike nužno će se početi prilagoditi ispravnom valu. Osim toga, ova pretenciozna i ohladna drama skriva dublje filozofske zanoske. Sada svaka osoba koja je gledala film "Walk" (recenzije koje smo dobili u materijalima ove publikacije), siguran sam da možete osporiti ne samo okolnosti, već i sebe.

Recenzije o filmu Walk

Grad i tisuće zabrinutih pogleda

Ovaj film ima sve: gomila promatrača i simpatizera doživljava protagonista, divan New York krajolik, prekrasan, snažan muškarac prijateljstvo, romantična ljubavna priča, malo humora, a samo jedan je vodio Robert Zemeckis filmske trikove. Kao što smo rekli, vrhunac filma je postala prilično dugo završnu scenu u kojoj je glavni lik u prilog su tisuće uzbuđenih pogleda. „Walk”, bez njih ne bi mogli prenijeti dramatičnu atmosferu trake. Mišljenja za film u potpunosti odražavati atmosferu stvarnim događajima. Gledatelj u kinu i uplašena i uzbuđena kao puki promatrači u New York tromjesečju prije 40 godina.

To je idealan lijek protiv svih ljudskih fobija. Od prvih snimaka dolazi do izražaja beskompromisno i samopouzdanje hrabrih hodnika. Unatoč činjenici da nije obavljao herojstvo kako bi spasio živote drugih, svi oko njega dive se mu. Čini se da u filmu nema nedostataka, čak ni sa čisto tehničkog stajališta, jer je sam Philippe Petit djelovao kao savjetnik.

Glazbena pratnja

Zasebne riječi zaslužuju i glazbenu pratnju. Skladatelj Alan Silvestri stalni je partner Zemeckisa. Svi vrhunski i grandiozni trenuci još su naglašeni uz pomoć glazbe. Može se sigurno sažeti da je svaki sudionik projekta pridonio svoj doprinos, njihov neprocjenjiv doprinos remek-djelu filma nazvanom "Walk". Recenzije filma pružaju priliku da u potpunosti cijene rad svakog sudionika u filmskoj ekipi.

Maria Ermolova pogledajte pregled

Za neke osobe, podvig je skok padobranom na drugi podvig - kada izazov svoje fobije i sjediti u kabini. A za druge, očajni čin mogao bi biti riječna krstarenja na brodu "Maria Ermolova". "Walk" (recenzije o filmu možete pročitati u materijalima naše publikacije) nosi snažno semantičko opterećenje: život se ne može tretirati kao lagano i lako putovanje rijekom. Svaka osoba treba imati cilj. I protagonist, koji je branio sudbinu, ne boji se ispuniti svoj san protiv svega, dostojan je tog poštovanja.