Film `The Executioner`: glumci, uloge, opis, zaplet, recenzije i recenzije

U filmu „krvnik” glumci ruskog filma uroniti gledatelja u misterioznim događajima koji su se dogodili u Moskvi 1965. godine. Dvadeset godina kasnije tu su novi detalji o ženi koja je u godinama Velikog Domovinskog počinio najteže zločine protiv svoga naroda. Tko će biti krvožedni ubojica? Poznato je da će to biti samo u finalu trilera, snimljenog od Vjačeslav Nikiforov.

Film "The Executioner": glumci, zaplet

Tijekom Velikog Domovinskog rata, dvadesetogodišnji ubojica, nadimak Pulemetchitsa, bio je u Moskvi. Ova žena po naredbama Nijemaca pucao je svoje sugrađane iz strojnice. Ubojica je počinio zločine u komičnoj zecoj maski. Zatim je skinula i raspuštala u gomili. Na njezinu računu - 1.500 smrtnih slučajeva.

glumci izvršiteljaGdje počinje film "Ubojica"? glumci Andrey Smolyakov i Marina Alexandrovu igraju iskusni istražitelji, koji su uspjeli pronaći jedan vrlo opasan serijski ubojica. Sada, dvadeset godina nakon Drugog svjetskog rata, nove činjenice u slučaju stroja-topnik, prenosi se iz spisa i dodijeliti istražitelja Cherkasov i njegov mladi suradnikom forenzički Sonya Timofeeva. Riješiti slučaj prije dvadeset godina nije lako, ali glavni likovi će učiniti sve da njihova istraga je bio uspjeh. Samo sada na polju njihove vizije uvijek postoje različite žene.

Film "The Executioner": glumci i uloge. Andrei Smolyakov kao Cherkasov

Andrei Smolyakov glumac je poznat po ulogama negativnih likova u kinu. Umjesto toga, on je počeo svoju karijeru s vrlo dirljiv lik: Lesco svirao harmoniku u filmu „Kiss svitanja”, Aleksej Bastrykova u drami „Oca i Sina”, Sasha u ovoj priči „konji u srednjemu nisam ja.”

glumci filmskih krvnikaMeđutim, u 90-ih godina, budući da je film „Uzmi me sa sobom”, gdje Smolyakov igrao varalica, glumac je počeo zvati u kino isključivo u svrhu izvršenja kriminalci uloga, šefovima kriminalnih ili samo na ljude: to su likovi koji glumac je igrao u „Regrut” filmova „Rođendan Bourgeois”, „tanka mala stvar”, „ledeno doba”, „tango” i tako dalje .. u posljednjih nekoliko godina glumac sve više oslanjaju na ulogu policije i KGB časnika, ako je film posvećen je sovjetske ere, na primjer, serija "izvršitelj".

Glumci Andrija Smolyakov i Marina Alexandrova pojaviti pred publikom u obliku iskusnih istražitelja koji su uzimali do vrlo komplicirana stvar, i oni imaju sve šanse da otkriju brutalnu zločin prije 20 godina.

Marina Alexandrova kao kriminalistička Sonya

Glumica Marina Aleksandrova se često može vidjeti na ekranu u ulozi glumice ( „Star ere”, „zvijezda je rođena”, „snajper 2”) ili samo lijepe žene, srce joj se natječe najbolji čovjek ( „Hitno u potrazi za mužem”, „All inclusive "," Utrke na ulici "). Ali sada Alexandrova često pristane na podebljane pokuse i pokuša se na sliku jakih heroina. Godine 2014. svira caricu Catherine II u istoimenom filmu s više serija. Godine 2011. po prvi je put Aleksandrov vidio publiku kao zaposlenik MUR-a, nakon što je gledao film "MUR". Treći fronta. "

glumaca i uloga filmskih krvnikaOčigledno, Marina izgledala uvjerljiva u toj ulozi, kao u sljedećim godinama, ona nije samo staviti na obrascu pred kamerom: U filmu „Mosgaz” i „Pauk”. U 2014. ovaj popis je nadopunio film The Executioner.

Glumci trilera "Izvršitelj" za 10 epizoda čine publiku pozorno promatranje istrage glavnog bojnika Cherkasova i kriminalista Sonye Timofee koje izvodi Marina. Na primjeru ovog filma Aleksandra je još jednom dokazala da također može igrati intelektualnu ulogu.

Victoria Tolstoganova kao Raisa Yakovleva

U filmu "The Executioner" glumci su dobro poznati. Victoria Tolstoganova, koja je igrala ulogu određene Raisa Yakovleva, također se može nazvati poznatom osobom.

Prvi put se Victoria osjećao 2002. Tako je pušten akcijski film "Antikiller" Yegora Konchalovskog, gdje je dobila ulogu prostitutke. Iste godine, Victoria je dobila svoju prvu glavnu ulogu: u filmu "Bashmachnik" igrala je prelijepa prelijepa supruga nove ruske Alice.

glumci TV serije vješalaNakon ove dvije uloge, Tolstoganova sve više postaje glavni lik u filmovima: drama "Moon Glades" s Andrei Kuzichev, akcijskog filma "Vruće duše" s Andrejom Guskovom, trilerom "Holed" s Ilya Shakunov - svugdje je Victoria sjajila u glavnoj ulozi. To je ujedno i najpopularniji film u kojem glumi glumica smatra „Moskva Saga”, „bezimeni visine”, „Oluja vrata”, „spaljene Sun-2” i „grada grijeha”.

Alexey Bardukov u ulozi operatora Garkushija

Koji poznati umjetnici još uvijek možete vidjeti u trileru "Executioner"? Glumci Alexey Bardukov i Vadim Andreev, na primjer, nemaju manje popularnost nego Tolstoganova i Alexandrov. Igrali su u redateljskim policijskim službenicima koji aktivno pomažu istražitelju Cherkasovu u njegovoj istrazi.

glumaca serije izvršiteljaAlexey Bardukov diplomirao je u Moskovskoj školi za umjetničko kazalište i trenutno se bavi u kazalištu Satirikon. Najvažniji projekt u njegovoj karijeri možda se može nazvati povijesnim filmom "Saboteur", u kojem je igrao glavnu ulogu - izviđač Leonid Filatov. Bardukova partneri postavljaju zatim postao Kirill Pletnev ( "desantne snage"), Vladislav Galkin ( "Rig"), Mihail Efremov ( "Tikhonov istraživač"), Alexander Lykov ( "inkvizitora") i mnoge druge zvijezde ruskog filma.

Sljedeća Bardukova istaknutu ulogu u filmu povezano je s prvim ruskim katastrofe film „Underground”, u kojoj je Alex dobio ulogu Denis Istomin - vlak iskliznuća žrtve moskovskog metroa. Također Bardukova se može vidjeti u filmovima "Mosgaz", "Spider" i "On the Game".

Ostali izvođači uloga

glumci filmskih krvnika"The Executioner" je televizijska serija čiji su glumci poznati svakom gledatelju TV-a. Na primjer, Vadim Andreev poznat je publici za filmove "Bataljon traže vatru" i "Carmelita". Vladimir Yumatov igrao je glavnu ulogu u detektivu "Line of Defense". Zvijezda filma "Duhless" Maria Andreeva također je svojom prisutnošću priznala film "The Executioner". Glumci Yuri Tarasov i Daniela Stoyanovich preselili su se na projekt iz slične serije "MosGaz".

Recenzije i recenzije

8.3 bodova od mogućih 10 - ovako je film "The Executioner" rangiran prema rezultatima glasova publike. Glumci i uloga serije, očigledno, osvojili su mnoge gledatelje.

Kritičari i publika jednoglasno tvrde da je triler zemljište je vrlo zabavan, no gluma i dalje visoka, motivi i postupci glavnih likova ne čini trivijalan, ali u okviru posebnog ugođaja. A samo nekoliko ljubitelji povijesne činjenice da primjedbe o nesukladnosti scenariju filma povijesne istine: to je Tonka-stroj-topnik nije objavljen 1965. godine, a 1978. godine, a vodio ga ne Moore i KGB-a. Ali ne svatko zna ove detalje, ali svatko može uživati ​​u dobrom filmu navečer nakon napornog dana - samo uključite seriju "Izvršitelj".