Žice Elixir: pregled i recenzije

Izbor žice za gitaru nije najjednostavnija stvar. Iskusni glazbenici, naravno, već dobro znaju svoj instrument i nije vjerojatno da će biti u zabludi u izboru, ali za početnike takav zadatak može biti vrlo zastrašujuće. Na primjer, nisu svi mladi glazbenici znamo da je klasična gitara u svakom slučaju ne odgovaraju metalne žice i akustične gitare, naprotiv, mnogo gore, ako koristite najlon. No, ako prodavatelj treba upozoriti na takve nijanse od samog početka, onda se neka pitanja moraju riješiti samostalno.

Koji brand odabrati? Unatoč činjenici da je konačan odgovor na to pitanje moguće samo probnim putem i pogreškom, neke osnovne informacije mogu se dobiti čitajući recenzije o različitim markama. Jedan od najpopularnijih i najpoznatijih proizvoda glazbene industrije su žice za gitarsku Elixir koja će se dalje raspravljati.

Pregled robne marke Elixir

Elixir Strings

Američka tvrtka Elixir bila je prvi proizvođač koji je započeo s korištenjem ultrazvučnih materijala u proizvodnji žica. Iz tog razloga se Elixirove žice često zovu vječni. Oni su mnogo manje skloni koroziji, a ne tako zagađeni nakon nekog vremena. Polimer upotrijebljen za izradu ovih žica popunjava praznine između zavojnica namota, sprečavajući ulaz prljavštine iz prstiju i učinak vlage i sredstava za čišćenje. Proizvođač tvrdi da žice Elixir "žive" do pet puta duže od neobrađenog, bez gubljenja svježeg i "sočnog" zvuka.

Žice za gitarsku eliksir

Apsolutna većina glazbenika na svaki način hvali brand Elixir. Mnogi od njih obratiti pozornost na glatkoću i snagu, kao i nevjerojatnu trajnost. Istodobno, mnogi obraćaju pažnju na udobnost igre - Elixirove žice su ugodne na dodir i praktički se ne prljave. Glavni nedostatak, prema gitaristima, je cijena. Trošak jednog skupa može doseći četiri do pet tisuća rubalja. Cijena kompleta ovisi o vrsti instrumenta.

Elixir: bas

Žice za bas gitaru Elixir

Žice za bas gitara Elixir dostupne su u nekoliko oblika. Na prodaji postoje kompleti za pet i četveroslojnu bas. Također, ako je potrebno, žice se mogu kupiti zasebno. Cijena paketa može varirati od dvije do četiri tisuće rubalja. Kao i svi nizovi ove marke, bas Elixir je također opremljen NANOWEB premazom koji sprječava ulazak prljavštine i štiti od korozije. Prosječno trajanje njihova života je 3-4 mjeseca, ovisno o dnevnim satima ili probe.

Elixir: Electro

Elixir žice za električnu gitaru

Gitarist koji je kupio električnu gitaru najvjerojatnije se bavi glazbom profesionalno ili ima takve ozbiljne namjere. Za stijena gitara djeluje na mjestima klubova na rock koncert kompleksa, iznimno važnu kvalitetu i trajnost svih alata elemenata. Elixir žice za električne gitare rade svoj posao s praskom - vjerojatnost da će oni suza tijekom koncerta ili izgubiti kvalitetu zvuka nakon nekoliko tjedana teških probe, sveden na minimum. Trošak skupine žica, uključujući žice bez pletenice, s NANOWEB premazom je oko tisuću rubalja.

Elixir: akustika

Žice za akustičnu gitaru Elixir

Akustična gitara je čvrst i lijep instrument. Često vlasnici su vrlo pažljivi o instrumentu, a ponekad čak i gitaru izvlače iz naslovnice samo "na blagdane". Unatoč odsutnosti u ovom slučaju potrebe za stalnim izmjenama žice zbog rezanja ili prekomjernog onečišćenja, dugotrajan može negativno utjecati i na kvalitetu zvuka. Žice za akustičnu gitaru Elixir s polimernim premazom prilično su izdržljive - ne podliježu koroziji i čuvaju ljepotu zvuka čak iu slučaju dugih pauze u nastavi. Trošak kompleta kreće se od tisuću do jedne i pol tisuće rubalja.

Krivotvorenje Elixirovih žica

Među glazbenicima, ponekad postoji mišljenje da je moguće kupiti lažne Elixirove žice. Neki gitaristi dijele gorko iskustvo kupnje "krivotvorene", žaleći se na nestabilnost niza na koroziju i kratki život. Međutim, proizvođač kaže: gotovo je nemoguće kupiti krivotvoreni set. Također, proizvođači su spremni jamčiti činjenicu da svi proizvodi podliježu strogoj kontroli, a širok raspon kvalitete nije baš razlog takvim incidentima. Najvjerojatnije, nepažljivi ili neiskusni kupci nisu jasno formulirali svoju želju u trgovini ili kupili robu bez proučavanja ambalaže. Činjenica je da je za neko vrijeme na prodaju bile zastarjele inačice eliksir bez premaza polimera. Na ambalaži takvih nizova nije bio marker protiv hrđe (korozije), ali tvrtke logotip i ambalaža dizajn je sličan, zbog onoga što se dogodilo i takvi nesporazumi.

Savjeti za pridošlice u stjecanju žica

Prvi i vjerojatno najvažniji savjet - nemojte spremiti na svoj instrument. Kao što znate, jadnica plaća dva puta, a pri kupnji žica ova izjava ostaje na snazi. Gluhe, tvrde ili pretjerano lomljive žice vjerojatno neće donijeti užitak glazbeniku u igri, i uskoro će opet morati ići u trgovinu. U isto vrijeme, biti svjesni da je utrka za brand, također, mogu završiti u razmaženo raspoloženje i rupu u džepu: neke poznate proizvođača nastaje ozbiljan varijacije u kvaliteti.

Prije kupnje, morate proučiti recenzije, a također ne oklijevajte postavljati pitanja prodavaču: najčešće su sami glazbenici i uvijek su spremni dati stalni savjeti. Također, unatoč svim prednostima skupe kvalitetne žice, još uvijek trebaju odgovarajuću skrb. Ako gitarist ne podupire brigu, sigurno će morati popuniti taj jaz. Tako možete značajno produžiti vijek trajanja i održavati željenu razinu zvuka.