Serija "Tula Tokarev": glumci, uloge, zaplet, recenzije i odgovori

Jedan od najuzbudljivijih serija domaće proizvodnje u kaznenom predmetu, objavljen u posljednjih nekoliko godina, je 12-dio filma A „Tula Tokarev”. Glumci koji su uključeni u sliku, bez iznimke, među najdarovitijim i popularnijima. U redateljskoj je stolici također poznat i za mnoge TV serije Alexei Muradov. Zahvaljujući koordiniranom radu cjelokupne posade na slici ispalo uzbudljiv i zanimljiv i zamršen zaplet drži publiku u neizvjesnosti tijekom gledanja.

svi glumci i glumice serije

Serija počinje u vrijeme kada je St. Petersburg još bio Lenjingrad, a Vasilyevsky otok je nježno zvan Vaska. Tamo je odrastao dva dječaka - nestašna. Prvi od njih, Artem Tokarev, bio je sin zaposlenika agencija za unutarnje poslove, Vasily Pavlovich Tokarev. No, sudbina je tako sazrio da je Artem nije slijedio očev primjer, a, s druge strane, postao je član bande Racketeeri-boksači. Drugi glavni lik, Arthur Tulsky, promatrao je svog oca koji je bio uključen u krađu za cijelo svoje djetinjstvo. A kad je postao odrasla osoba, otišao je u operu.

Takvi, za razliku od njih, postat će suradnici u borbi protiv nevidljivog. Čovjek koji stvori bezakonje na svom rodnom Islandu Vasilievsky i zamišlja sebe kao "čišći", koji ima pravo organizirati linčiranje. Unatoč podmuklosti i okrutnosti, kriminalac čini pogreške, zahvaljujući kojoj očajni Artem i Arthur idu na njegov trag.

Povijest naslova serije

Serija „Tula Tokarev”, glumci koji to realno prenijeti atmosferu kaznenog Petersburgu, postavlja pitanja o nestalnosti da su neki likovi u filmu pretvara u časni kriminalce, i drugi - u borci kriminala. Treba napomenuti da imena glavnih likova nisu odabrana slučajno. Kultni oružje vremenima shootouts, TT pištolj ima puni naziv „Tula-Tokarev”.

"Tula Tokarev": glumci i uloge. Maxim Matveyev (Artem Tokarev)

Maxim Matveyev rođen je 28. srpnja 1982. u ljetnom danu. Sada glumac ima 33 godine. Dolazi iz regije Kaliningrad.

Nekoliko godina nakon rođenja svoga sina, Maximova se obitelj preselila u Saratov. Tamo je diplomirao srebrnom medaljom (1999.). Tijekom odabira profesije Maxim je nekoliko puta promijenio svoju odluku. Najprije je htio postati liječnik, a zatim odvjetnik. Ali, zahvaljujući sretnoj prigodi, izabrala sam glumačku karijeru. Na regionalnoj je kugli medalja primijetio Vladimir Smirnov, koji je bio počasni večernji domaćin. Kad je vidio talentiranog umjetnika u mladog muškarca, preporučio mu je da pokuša ruku na glumu. Maxim je to učinio. Uspješno je položio ispite za kazališnu karijeru Konzervatorija Saratov, a paralelno je ušao u Volga Akademiju javnih službi.

Prvu veliku ulogu u kazališnoj sceni izvodi Matveyev u tezi "Božji klaun" (Nijinsky). Već je kasnije bio trenirao u Moskovskoj školi za umjetničko kazalište, a zatim postao glumac kazališta. Čehov.

Tula pretvara glumce i uloge u serijiOdigrao je veliki broj filmova i TV emisija. Uspijeva u bilo kojoj ulozi: od romantičnih junaka i završava s podmukao kriminalcima. Zato Maxim Matveev, koji je igrao ulogu Artyom Tokarev u TV seriji „Tula Tokarev”, glumci koji su uglavnom vrlo popularan s ruskim publike, u velike potražnje, kako u kazalištu i na filmu.

Maxim iz 2012. oženio se kćeri Michaela Boyarskog, glumice Elizabete Boyarske. Sin s parom Andreya odrasta.

Alexey Komashko (Artur iz Tula)

Serija "Tula Tokarev", čiji su glumci rođeni u različitim zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza, na tom se području može nazvati multinacionalnim. Na primjer, Alexei Komashko, koji je izvrsno izvodio ulogu Arthura Tula, dolazi iz Ukrajine. Često se može vidjeti u akcijskim filmovima i dramskim slikama.

Glumac je rođen 29. travnja 1981. u Zaporozhyeu. Od djetinjstva, dječak je pokazao žudnju za kreativnošću. Sudjelovao je u plesnom studiju i kazališnoj skupini. Tamo je osjetio da je glumačko zvanje blisko s njim u duhu. Međutim, na inzistiranje moje majke, koji su to vjerovali zanimanje glumca ne može biti izvor stabilne zarade, Alexey je ušao u tehničku školu. Dvije godine kasnije diplomirao je u umjetničkom dizajneru. Ali on je sanjao da postaje glumac i otišao u susret svom snu. Otišao je u Rusiju, gdje je ušao u Državni konzervatorij u Saratovu nazvan po imenu L. Sobinov. Biti učenik četvrte godine, najprije ide na veliku kazališnu pozornicu slavne Tabakerke. Alexey i sada posvećuje puno vremena za rad u svom omiljenom kazalištu. Jedan od najupečatljivijih radova u filmovima, pored TV seriji „Tula Tokarev”, može se nazvati sudjelovanje u takvim filmovima kao „apostol”, „Kauboji”, „Nedostaje”.

serija Tula Turner glumaca i ulogaGlumac je sretan u braku sa suprugom Galinom Vakhrushevom. Alexeijeva žena nema nikakve veze s kinematografijom, ona se bavi uređenjem obiteljske skrbi i odgojem djece. A par ima troje djece: dva sina i jednu kćer.

Aleksej Guskov (Vasily Pavlovich Tokarev)

Glumci serije "Tula Tokarev" suočeni su s teškim zadatkom. Morali su ne samo prenijeti duh različitih vremena, već i svijetlo predstaviti publici intrigu u potrazi za tajanstvenim Nevidljivim. Jednu od ključnih uloga u filmu glumi Aleksej Guskov. Njegov lik je V.P. Tokarev, zajedno s Artemom i Arthurom, aktivno sudjeluje u potrazi i zarobljavanju brutalnog ubojice. Alexei je bio vrlo uspješan u ovoj ulozi, kao i doista njegova druga djela.

Rođen je 05/20/1958. Mjesto rođenja - Brzeg, Poljska. Nekoliko godina kasnije, obitelj se preselila u Kijev. Kad je Alex imao sedam godina, njegov otac je bio tragično ubijen. Mama je sama rodila sina.

Na kraju škole, budući glumac diplomirao je tehničku školu. Bauman, a zatim ušao u Moskovsku školu umjetničkog kazališta.

Kazališni debi nastupio je 1983, kada je Guskov u Moskovskom dramskom kazalištu. AS Puškin je sudjelovao u produkciji "Ja sam žena".

glumci serije Tula ToktarevSada je glumac član moskovskog kazališnog kazališta. Čehov. Broj uloga koje glumi Alexei Guskov u kinu je ogroman. Njegovi likovi uvijek su šareni, zahvaljujući karizmi i talentu glumca. Oni su uvijek nešto slično, ali istovremeno su vrlo jedinstvene. Kada vidite Guskov na zaslonu, shvatite da nitko ne može igrati ulogu bolje od njega.

Glumac je oženjen glumicom Lidijom Velezhevom. Par ima dva sina: Vladimira i Dmitrija. Također, umjetnik ima kćer iz prvog braka, koji se zove Natalya.

Andrei Smolyakov (Varšava)

Datum rođenja - 24.11.1958.

Čak iu djetinjstvu Andrei je redoviti sudionik u raznim školskim događanjima, ali je smatrao da je njegova želja za kreativnošću da bude hobi, a ne poziv. Sanjao je o tome da postane liječnik. Sve se promijenilo preko noći, kada je vidio najavu o zapošljavanju podnositelja zahtjeva u Zagrebu Škola Shchukina. Otišao je tamo. Ali nisam mogao završiti. Činjenica je da je talentirani glumac primijetio Konstantin Raikin i pozvani na predstavu "Farewell, Mowgli", premijera koja će se održati u Tabakerki. Već se sa snagom i glavom održavaju probe, a iznenada je rektor škole neočekivano zabranio sudjelovanje studenta u produkciji. Onda se ponosni Smolyakov preselio u GITIS.

Tula okreće glumce i ulogeRad u filmu započeo je glavnom ulogom u filmu "Kiss the Dawn" (1977), zahvaljujući kojoj je popularnost umjetnika odmah porasla. Jedan od najuspješnijih i najsretnijih djela Andreja Smoljakova uloga je Varšave (TV serije "Tula Tokarev"). Glumci i uloge koje izvode na mnogo načina pridonose uspjehu ili neuspjehu filma. Dakle, u karijeri Andrew ne postoji neuspješan rad. U ovom trenutku na račun Smolyakov više od 70 uloga kina. I u svakom od njih vidimo ga kao drugačije, što dokazuje svestranost njegovog glumačkog talenta.

Umjetnica je oženjen s balonom Svetlana Ivanova. Trenutno predaje na Akademiji koreografije. Njihov jedini sin Dmitrij nije slijedio stope njegovih roditelja. Izabrao je drugu profesiju.

Serija "Tula Tokarev": svi glumci i glumice serije

Osim navedenih umjetnika koji su igrali glavne uloge u filmu, on je prisustvovao velik broj drugih, jednako talentiranih predstavnika glumačke profesije, bez kojih je rad će pokazati nije ispalo tako živopisan i dramatična. Film se može vidjeti Dmitrij Shapiro Na Alexander Michkova, Julia Mankovskaya, Sergej Zharkov, Maria Zvonarevu, Sergej Yushkevich, Nina Usatova, Yuri Stepanov, Fedor Lavrov, Vitalij Kovalenko i tako dalje.

Tula Turner glumci

Recenzije i recenzije

Što se tiče recenzija filmova i recenzije publike o TV seriji "Tula Tokarev", oni su uglavnom pozitivni. Sve u jednom glasu potvrđuju da je film do posljednje serije u neizvjesnosti. Tu je talentirana igra glumaca, upletena ploča i prekrasan posao operatora, zahvaljujući kojoj slika ima mnoge uspješne perspektive. Ljubitelji romantike stvarno su se svidjeli ljubavnoj liniji, koja tako dodiruje srce. Šteta je što u oba slučaja ljubav postaje nesretna. Posebno oštro daje filmu kontrast znakova glavnih likova.

Svi ljubitelji detektivskog žanra, naravno, poput serije "Tula Tokarev". Glumci i uloge serije odabrani su vrlo uspješno. Svaki od likova daje svoj doprinos intrigama povijesti.