`Gladne igre`: recenzije filma

Jedna od najprofitabilnijih franšiza posljednjeg desetljeća je fantasy "Igre gladi". Pregledi slike uglavnom su pozitivni: i gledatelji i kritičari visoko cijene djelo stvaranja Lionsgate studija. Kako je počela priča o ovom filmu i što javnost govori o tome?

Kako je sve počelo

Slika "Gladne igre", koja se čuje sa svih strana, temeljila se na knjizi Susan Collins. U početku je Collins napisao samo dječje knjige, a zatim je stvorio dvije tinejdžerske serije - "Ljetopisa podzemlja" i "Gladne igre". Za prilagodbu posljednje serije snimio je filmsku tvrtku Lionsgate i osobno režiser Gary Ross.

recenzije gladnih igaraGary Ross je jednom napravio film "Pleasantville", nominiran za Oscara, i povijesnu dramu "Favorite" s Tobyom Maguireom. Naknadni dijelovi Igara gladi, on je odbio usmjeriti, a do prvog filma, čak sam samostalno napisao scenarij. Zvučni zapis prvog dijela bio je pozvan da piše James Newton Howard, koji je prethodno radio na glazbi za slike "Devil`s Advocate" i "The Dark Knight".

Drugi dio "Igara za gladu" povjeren je filmu Francisu Lawrenceu, koji je tvorac projekata "Konstantin: Gospodar tame" i "Ja sam legenda". Također je radio na prvom dijelu "Mocking Mole" i posljednjeg filma "Igre gladi". Mike-mockingbird, drugi dio. " Komentari o djelu Lawrence u kinu su oduvijek podržavali i od kritičara i od javnosti. Ako dodamo dobrim redateljskim radom profesionalnost lijevanog glumca i fascinantno djelo, odmah postaje jasno zašto je franšiza, koju je proizvela nepoznata filmska tvrtka, postala toliko popularna.

Mnoge holivudske zvijezde počele su prisustvovati "Igrama gladi". Recenzije filma potvrđuju da proizvođači i redatelji nisu bili u zabludi s izborom glumaca tijekom castinga.

gladna šala mockingbird dio 2 recenzijeMnogi vjeruju da je izvođačica glumi Jennifer Lawrence idealna za ulogu Katniss. Ali vrlo malo ljudi zna da se Jennifer nije željela pojaviti u ovom filmu. Glumica se svidjela njezinoj heroini, no bojala se da bi sudjelovanje u velikim projektima previše mijenjalo svoj život i izazvalo mnogo problema. Slažem se da je snimanje gospođice Lawrence bila uvjerena od njezine majke.

Uloga Pete partnera Katnisa u emisiji "Igre gladi" igrala je Josh Hutcherson, koji je morao obojiti kosu prije pucnjave u bijelom. Također je glumio u filmovima "The Story of a Vampire" i "The Madman on Wheels".

Javnost je također poznat Liam Hemsworth - brat Chris Hemsworth ("Thor"), koji je u franšizi dobio ulogu prijatelja Katniss.

Oskarovac Julianne Moore igrao predsjednika Okružnog brojem 13. i Philip Seymour Hoffman ( „Mission Impossible 3”) pojavio u liku upravitelja igre Plutarh Hevensbi. Nažalost, Hoffman je umro nekoliko dana prije pucnjave franšize, ali ipak je uspio završiti svoj rad u filmu „The Hunger Games. Mike-mockingbird, II. Dio ". Komentari o igri ovog glumca oduvijek su bili najpotpuniji, pa je njegova smrt u Americi postala vrlo tužno događaj.

"Igre za glad": kratka priča

Prije svega, imamo na umu da je franšiza gladi igre osvojio publiku izvornu priču. Slika prikazuje anti-utopijsku stvarnost, u kojoj je zemlja određene države podijeljena u četvrti, a svi upravljaju jedan diktator - Coriolanus snijeg.

recenzije gnjusnih vicevaAli to nije glavna stvar u filmu "Igre gladi". Recenzije oduševljenih gledatelja pokazuju da je javnost cijeniti namjeru pisca Suzanne Collins, koji je u središtu radnje staviti priču o neobičnom reality show: predstavu u kojoj su dva predstavnika iz svakog okruga smještena u zatvoreni prostor i moraju se međusobno ubiti kako bi preživjeli.

Godišnji izbor za sudjelovanje u "Igrama za glad" postaje tragedija za svaki okrug, jer svatko razumije da je nerealno vratiti se živ. No, stvari se mijenjaju kad neprijatelj Katniss Everdin dobije televizijski prijenos. S njom dolaze organizatori i gledatelji emisije, smatraju da se ovaj put događaji neće razvijati prema standardnom scenariju. I imali su pravo ...

"Gladne igre": kritike filmskih kritičara

Na web stranici filma Gary Ross ocijenjen je u 7.30. Ovo je prilično visok lik. Što filmski kritičari kažu o slici "Igre gladi"?

Odgovori novinara iz cijelog svijeta pozitivni su u 84% slučajeva. Na primjer, publikacija Variety Russia vjeruje da je verzija Gary Rossa prilično "jaka" djela koja gledatelj zadržava neizvjesnost i ne daje dosadu sve 2,5 sata dok je film uključen.

Recenzent iz novina Novoye Vremya vidio je na vrpci "The Hunger Games" kojom su buržoaskim i dobro zaraćenim dijelovima društva osudili njihovu grubost, okrutnost i uskogrudnost. "Zvjezdani klaunovi" - tako je karakterizirao stanovnike Capitola.

Ali nisu svi bili prožeti "visokim" značenjima slike. Na primjer, recenzent iz Rolling Stonea smatra da glumci nisu dali svoje najbolje, a na slici izgledaju "tromo". Općenito, cijeli film je napravio „zatišje”, jer proizvođači snimka unaprijed bili sigurni da je Susan Collins bestseller u svim verzijama će se „jede s praskom”, ljubitelji knjige.

Podržite ovaj pogled, a novinari iz lista „Kommersant”: činilo im se da je Jennifer hranio preuzak za vrijeme snimanja (aluzija na mrsa glumica), tako da je stalno u kadru koji želite spavati (aluzija na neizraziv izraza lica).

Što gledatelji misle o filmu "Igre gladi"? Recenzije javnosti o prvom dijelu franšize u mnogočemu ponavljaju kritike kritike.

Ljubitelji knjige Susan Collins unaprijed je otišao u kino s dobrim raspoloženjem, pa su bili zadovoljni verzijom zaslona. Posebice jer su mediji u isto vrijeme počeli redovito pjevati "pohvala" mladoj glumici Lawrence o njezinoj nezemaljskoj ljepoti i talentu. Svaki projekt koji uključuje Jennifer odsada uzrokuje naklonost javnosti i "unaprijed".

Gledatelji vole hrabrost glavnog lika "Igara za gladu", njezinu romantičnu sliku ratnika za pravdu. Superheroji u filmovima obično su muškarci, pa je parcela u kojoj se nalazi djevojka-vođa, djevojka-borac, obično uzrokuje interes i osjećaj novosti. Neki su obožavatelji vidjeli određenu filozofiju u projektu Lionsgate filmske tvrtke, jer je društvena nejednakost, podjela svijeta u prosjake i bogate ljude - "sve to je tako poznato"!

Oko 25% gledatelja ne podržava razgovore o originalnosti trake za gladi. Naprotiv, to ljutilo da standardizaciju s kojima suvremeni redatelji izvući protiv utopijsko društvo: sve iste sivo nebo, isti ne-emocionalni način siromašan i hladan diktator. I u ovom "prljavštini" i "siromaštvu" odjednom se rodi ljubav koja sve pobjeđuje. Jednom riječju, još se uvijek nešto žali.

"Gladne igre. I plamen će bljesnuti ": kratka priča

Prvi film zaradio je 694 milijuna dolara u blagajni, a proizvođači projekta shvatili su da su na pravom putu. Točno godinu dana kasnije, zasloni su se odvijali "Hunger Games-2". Recenzije o ovom filmu bile su čak i bolje od prethodnog. Što je s drugim dijelom franšize?

gladi recenzije filmovaKatniss Everdeen i njezin partner u "Igrama za glad" Pete je postao lokalnim slavnim osobama. Njihovi životi su vidljivi svima, tako da mladi ljudi moraju stalno nastupati za javnost: oni i dalje moraju igrati ulogu ljubavnika ako žele preživjeti. Situacija je komplicirana činjenicom da su Katniss i Pete nesvjesno postali simbol neposlušnosti Capitolu, kada su se odbili međusobno ubiti u finalu emisije. Od sada, gdje god je ovaj par došao, pobune počinju posvuda.

Katnissu je teško igrati dvostruku igru: sakriti svoje nepoželjne potrebe za Capitolom, prikazujući savršenu utakmicu s Peteom. Kako bi se riješili nevjerojatnog i opasnog Everdina, predsjednik Snow organizira sljedeće "Igre gladi" u kojima se pobjednici prošlih sezona moraju boriti. Katniss i Pete će opet morati ući u bojno polje, a ovaj put šanse za preživljavanje još manje.

Recenzije drugog filma

Film „Igre gladi: Catching Fire”, mišljenja koje se mogu pročitati na kraju studenog 2013. godine, primio je javnosti i kritike, čak i bolje nego prethodni dio franšize.

gladna šala mockingbird 2 mišljenja

Novinari su jednoglasno tvrdili da je Francis Lawrence, koji je svojim redateljskim zadatkom bolje pokorio Gary Ross, bio u stanju disati više dinamike i života u ovu priču. Parcela iz ovoga nije postala manje naivna, ali preusmjeravanje fokusa od osobnih herojskih mučenja junakinje do mučenja globalne prirode doista oživljava sliku. Od sada, Katniss posvećuje više vremena razmišljanja o sudbini njezina naroda, a ne o činjenici da je prisiljena ne susresti se s nekim tko joj se sviđa.

Ali skeptici su i dalje izrazili svoju tešku riječ tijekom olujnih rasprava o vrpci. Recenzent iz novina Kommersant kaže da se od redateljske zamjene u drugom dijelu Igara za gladu, ništa u osnovi nije promijenilo. Kritičar žali dugo nezanimljiv dijalog, predvidljivo zemljište obrat u kojem djevojka iznenada poštovati žrtvu dosadno Pete i rekao mu za uzvrat. Osim toga, mnogi novinari preziru eksploataciju teme ljubavnog trokuta u tinejdžerskim franšizijama različitih filmskih tvrtki. Uzmi barem "Twilight" - istu priču: tijekom svih filmova, Bella trči između dva momka. Kritičari šaleći primijetiti da Bella i Katniss to čine "iz pohlepe".

Sada o tome kako je publika reagirala na "Gladne igre 2". Recenzije o filmu zvučale su više nego pozitivne. Obožavatelji franšize aktivno ga obranjuju na forumima, dokazujući da apsolutno nema sličnosti s "Twilight".

Zahvalni gledatelji kažu da ih film inspirira oboje s glumom, glazbom i krajolikom. Također je zabilježeno da su Panemov prostranstva i krajolici u ovom dijelu stekli jasnije obrise i ojačali posebnu atmosferu vrpce.

Veće osobe su primijetile puno nedosljednosti između predloženih okolnosti filma i onoga što vide na zaslonu. Na primjer, u svojim razgovorima likovi tvrde da su stanovnici četvrti natašte i iscrpljeni, te u okviru vidimo rumeni obraza dobro hranjen Katniss, što apsolutno ne povlačite umiru od gladi za ženu. Štoviše, Katniss lovi za takve masne purice da se smjeste na bogatu farme, a ne u šumarku. Da ne spominjem činjenicu da siromašni Panamski ljudi imaju blistav bijel osmijeh. Vjerojatno, ovaj Kapitol plaća godišnji profesionalni izbjeljivanje zubi za svakog građanina?

"Hunger Games 3": kratka priča

U studenom 2014., svijet je vidio vrpcu "Igre za glad". Mike je rugalica. " Recenzije trećeg dijela franšize nisu mnogo drugačiji od komentara o svim prethodnim filmovima: oni koji su voljeli traku, nastavljaju se pohvaliti, oni koji su imali Katniss Everdeen i njene avanture nisu izazivale suosjećanje, i dalje traže nedostatke u okviru. Koja je priča o novom filmu o Joke-mockingbirdu?

„The Hunger Games-3”, koja analizira cijeli runet potopljena na kraju 2014. godine, počevši od činjenice da Katniss probudi nakon show i vlastitu otmicu. Kada shvati da joj i nitko Gale samo revolucionari oteli, ona pada u bijes: Sada Katniss je iznenada shvatio da voli Petea, i zahtijeva da se svi revolucionari otišao da ga spasi. Predsjednik revolucionarne četvrti br. 13 pokušava objasniti situaciju djevojci, ali sve je neuspješno.

Zajedno, pobunjenički vođe uspijevaju uvjeriti Katniss da postane lice revolucije. Samo ako se nešto izvuče iz ovoga, nije poznato.

Recenzije i recenzije trećeg filma

Kako su bile "Igre gladi". Jay-Mockingbird 1 "? Recenzije o ovom dijelu franšiznog zvuka manje su inspirativne. Film s ocjenom na siteu IMDb je pao sa sedam bodova na šest.

gladni šala mockingbird 1 mišljenjaFilm "Igre gladi. Joke-mockingbird, dio 1 ", koji je ponovno postao predmetom žestokih rasprava u mreži, malo razočaran i kritičarima i gledateljima. Za dva sata na ekranu ništa se ne događa: Katniss luta u bunkeru revolucionara i pita hoće li joj se pridružiti u borbi ili ne? Ponekad se ometa patnja koju je Pete uključio u teletinu Capitola i izgleda nekako nevažnima.

Ljubitelji knjige "Gladne igre: Mockingbird" također su izrazili svoje mišljenje: recenzije kažu da je "podijeliti" roman na dva dijela kako bi zaradio više novca nije uspio. Bilo je potrebno osloboditi sve s jednom filmskom sobom i ne mučiti gledatelja s "srednjim" dijelovima, u kojima se gotovo nikakav važan događaj ne odvija. Red i hranjen romantičnom linijom, jer Katniss prvo pati od jednog momka, a potom za drugom, pa se opet vraća u staru vezu. Gledanje ovog trećeg filma u seriju pravi je mučenje.

"Hunger Games 4": kratka priča

Obožavatelji su željno očekivali puštanje filma "Igre gladi". Mike-mockingbird, dio 2 ". Recenzije filma i dalje dolaze u ograničenom broju: svjetska premijera održana je tek u studenom 2015., slika se još uvijek prikazuje u kinima različitih zemalja.

gladna šala mockingbird dio dvije recenzijeVeć je postalo poznato da se Lionsgate studio neće oprostiti od "zlatnog" stambenog prostora: proizvođači sada traže mogućnosti nastavka teme i snimanje još nekoliko filmova. Je li moguće da se sve neće završiti u vrpci "Igre gladi". Jay-mockingbird, dio 2 "? Komentari publike pokazuju da nisu zadovoljni završnicom franšize, a pisci zapravo nisu stavili masnu točku.

Dakle, na početku četvrtog dijela Katniss Everdeen nesretne kao i uvijek: Pete pronalazi svoj neprijatelj broj 1, Kapitol i dalje vladaju snijeg i revolucionari ne mogu nokautirati sve okruge u otvorenom govoru. Predsjednik 13. Revolucionarnog okruga koristi djevojku samo kao simbol i zabranjuje joj sudjelovanje u vojnim operacijama. Ali Everdeen i dalje traži ekipu olujnih napadača koji planiraju napasti Capitol drugog okruga. U ovoj borbi djevojka je ozbiljno ranjena. Situacija je stalno komplicirana, i do kraja nije jasno hoće li se borba revolucionara okruniti uspjehom.

Recenzije za četvrtu sliku

O filmu "Gladne igre. Mike-mockingbird, 2. dio "recenzije pojavio se odmah nakon premijere. Što su novinari ovaj put rekli u svojim recenzijama?

Postotak negativnih ocjena u tisku blago se povećao: ako je 80% slučajeva prethodno pozitivna procjena dana na sliku, to je tek 70%.

Novinari „Fontanka” tvrdi da su tvorci „The Hunger Games” Postali su preci određene avangarde u suvremenoj kinematografiji: u njegovom stvaranju su mješovita kultura različitih razdoblja, kombinirajući ih s modernim trendovima u umjetnosti. Retsenzor ali također govori o nedostatcima četvrtog dijela: trom zemljište i čudno affectedness, koja su se pojavila u uglednim glumcima, i to samo u filmu franšize. Možda su s njihovim neprirodnim izrazima lica htjeli dodati malo dinamike na parcelu?

Recenzent iz časopisa Vedomosti izrazio je glavnu ideju posljednjeg dijela "Igara za glad" približno kako slijedi: "Cilj ne opravdava sredstva". Prema njegovu mišljenju, cijeli sukob četvrtog filma, posvećen revoluciji u Panami, upravo je taj izgovor. Za Katniss je veliki šok kada je konačna slika, shvatila je da su revolucionari, stojeći za čovječanstvo i jednakosti, u stvari, ispasti da se veliki cinici od predsjednika snijeg. Dodao je konačni dio i nove likove: u kanalizaciji Capitol Joke-mockingbird i njezinih prijatelja susreću se s nekim bijelim critters. Nažalost, ne izgledaju kao nešto izvornog, već nalikuju golubici iz "Gospodara prstenova". I općenito, puno posudbi iz drugih projekata u filmu "Igre gladi". Jay-Mockingbird 2 ».

Negativni komentari dobili su ovaj put iz izdanja Komsomolskaya Pravda, Rossiyskaya Gazeta i mnogih drugih časopisa. Kritičari se slažu da oglasna četvrta slika ne vrijedi. Postoje prijedlozi da će uskoro "igre gladi" biti uspješno zaboravljene, a po drugi put nitko neće htjeti pogledati ovaj ep.

"Gladne igre. Mike-Mockingbird, dio II »: recenzije publike

Publika ne dijeli pesimistički stav kritičara. O filmu "Gladne igre. Joke-mockingbird, 2. dio "recenzije dolaze ne samo od adolescentnih djevojaka, nego i od prilično odraslih žena koje tvrde da je traka doslovno ih osvojila. Naravno, lijepši spol Podrazumijeva se da slika nije idealno, a ako je potrebno, može se smanjiti i do devetke, ali oni i dalje nastavljaju gledati sve izdanja franšize, i da će učiniti tako da se film tvrtka Lionsgate zaista odluči pucati prednastavke i nastavke na filmu.

Ima li zaista nešto posebno u slici "Igre gladi. Jay-Mockingbird 2 "? Recenzije vjerojatno ukazuju na to da se ne opazi rast filma publika, svi koji dolaze na ovu vrpcu u kino, već smo vidjeli sve prethodne dijelove i kupio kartu za nastavak naviku. To je poput serije koju ste pogledali do sredine, a zatim ne možete prestati dok ne vidite finale. Iako je parcela već prilično predvidljiva, pogotovo za one koji čitaju knjige Susan Collins.

Što se može zaključiti iz svega ovoga? Ako niste romantični tinejdžer, onda nećete izgubiti ništa posebno ako nikada niste vidjeli "Gladne igre". Ali ako ste pogledali barem jedan dio franšize, onda se pripremite za gledanje svih ostalih filmova u seriji, jer ova aktivnost doista odgađa.