O morskim psima: popis filmova, žanrova, recenzija i recenzije

Morski psi su nerazdvojivo povezani s poviješću i kulturom čovječanstva kao jednim od najstrašnijih stvorenja na planetu. Svaki opus fikcije s njihovim sudjelovanjem odmah se pripisuje žanru užasa, svaki film posvećen njima, a priori ima najveću ocjenu među užasima.o filmskim popisima morskih pasa

Morski psi plivaju u kinu

Ipak, filmaši svih formacija i dalje stvaraju filmove o morskim psima. Popis filmova svake se godine ažurira novim djelima. Istaknuti kritičari nikada umoriti kritizirati suvremene redatelje za pretjeranu žudnju za nasiljem i krvi izobilju potajno revidiranje „Raljama”. Tako se dogodilo da su morski psi, praktički najviša veza u prehrambenom lancu, viši od ljudi. To objašnjava njihovu sliku u umjetničkom kinu - grabežljivcu koji izaziva užas, paniku, suze i mržnju. Blagajna trake oko morskih pasa (Popis filmova je prikazano u nastavku) često su prikazani u horor žanra, ali ako pogledate činjenice od predatora napada isključivo u smislu prirodnih bioloških procesa - to je pravi borac. Životinja (čovjek) pokušava pobjeći pod bilo kojim troškovima.filmove o morskim psima popis najboljih

Fotografije s značajnim proračunom

Revidiranje filmova o morskim psima, popis najboljih je lako odrediti, dovoljno je obratiti pozornost na proračun i ocjenu slike. Značajan proračun vrpca obećava gledateljima maksimalni realizam događaja koji se pojavljuju na zaslonu, uključujući brze napade, šikove podvodnog snimanja i zapanjujuće specijalne efekte. U ovom trenutku najbolji filmovi za snimanje su tri filma o morskim psima. Popis filmova otvara se zajedničkim projektom Singapura i Australije "Tsunami 3D" (proračun od 30 milijuna dolara). Redatelj Kimball Rendall uspio je snimiti projekt koji ima superiornost nad ostalim 3D filmovima koji su nedavno ugušili filmski ekran. Gledateljski sud prikazuje epizoda s atipičnim napad morskih pasa, uz sudjelovanje poznatih majstora pozornice. Prema zapletu, skupina ljudi zbog katastrofe bila je odsječena od vanjskog svijeta u gotovo poplavljenom i ruševnom supermarketu. Zarobljenici elementi utjelovljena Julian McMahon na zaslonu ( "dijelovi tijela", "Charmed"), Sharni Vinson ( "Step Up 3D"), Xavier Samuel i Phoebe Tonkin ( "Tajni krug").filmove o psima na hororima

Nešto jeftinije, ali ne gore

Ako pokušate popis skupe nove filmove o morskim psima, popis će napuniti s još dva projekta: „Dark Tide” i „Raljama 3D”. Proračun od ovih slika je isti - $ 25 000 000. Prvi rola filma, u režiji Johna Stockwellizu, naznačena time što su morski psi predstavljeni sasvim adekvatne podvodne stanovnika, oni nisu pumpaju sa svim vrstama lijekova, a ne mutirati nakon pokusa. To ne bi „Enchantress” u ludi thrash, s druge strane, film s Halle Berry - umjesto drama s elementima trilera. Ime drugog filma čini gledateljima nostalgijsko mišljenje o divnom užasu u žanru. Sličnosti s filma završi 1979. godine, redatelja Davida R. Ellisa, pas jeo kod istomišljenika horor filma, ovaj put predstavio svoj stil: priča je banalna, nelogičnih radnji likova je nevjerojatna, postavljanje je sama po sebi odvratno. Jedina prednost filma "Jaws 3D" može se smatrati predstavljenom raznolikošću grabežljivaca i njihovog staništa - slanog jezera.

Ostali filmovi o morskim psima

Popis najboljih slika podvodnih grabežljivaca i dalje će film "Deep Blue Sea" (1999), "Otvoreno more: nove žrtve" (2010), "Crvena Voda" (2003.), "Otvoreno more" (2003.).

Zaplet filma "Deep Blue Sea" iz redatelja Rennie Harlin događa se uglavnom pod vodom u specijalnom laboratoriju "Aquatic". Znanstvenici eksperimentiraju na mozak maka - podvrste velikih morskih pasa. Eksperimentalni uzorci postaju ne samo inteligentniji, već i agresivni, uspijevaju se osloboditi i san o napuštanju postaje. Ideju iza skripte iskorištavaju mnogi filmovi o morskim psima (užasima). Njihov popis je beskrajan.filmove o morskim psima i krokodilima

Redatelj i koautor skripte Andrew Trauki nije postao trashy u projektu "Otvoreno more: nove žrtve". Prema pripovijesti, glavni likovi - tradicionalno skupina mladih - odabrani su da se opuste, da se divim moru, otoku i pejzažima krajolika. Romantika završava u trenutku kada se jahta okreće i počinje užasni krvavi pokolj. Unatoč platitude of plot, slika ima visoku ocjenu i uključen je u TOP-popis filmova o ubojicama morskog psa.zastrašujuće filmove o listi morskih pasa [1]

Nije dječje kino

Nije čudo da svi zastrašujući filmovi o morskim psima imaju MPAA ocjenu. Njihov popis bi bio manjkav bez slike: "Jato morskih pasa (2008)," Sharks "(1999)," Hunter of the Sharks "(2001). Zanimljiv projekt ove kategorije je film Južne Afrike 12 dana straha (2005) koji je režirao Jack Scholder, temeljen na stvarnim događajima. Tijekom cijele povijesti promatranja morskih pasa zabilježeni su slučajevi gdje su iz nepoznatih razloga gužve grabežljivaca krenule ravno na plažu i pokušale jesti zalogaje. Od poznatih filmskih glumaca u projektu, osvijetljen je samo John Ris-Davies ("Indiana Jones", "Gospodar prstenova").popis filmova o ubojicama iz morskog psa

Klasične glazbe

U povijesti filmske industrije snimljen je beskonačan broj slika o morskim psima. Popis filmova koji govore o trikovima tih podvodnih stvorenja dostojan je voditi projekt "Jaws" iz 1975. Producent David Brown i Richard D. Zanuck odlučili povjeriti tada još mlad, ali već dobro poznati redatelj Steven Spielberg impresivno za vremensko proračun od 7 milijuna $, a to se isplatilo. Uspjeh kina nadmašio je čak i najsjajnija predviđanja. Spielberg je uspio iz osrednjeg čitanja Petera Benchleya stvorio najintenzivniji i zastrašujući film o morskim psima. Prekrasna atmosfera pripovijedanja, iskusna bez zabave i jedinstvenih specijalnih efekata, donosi plod. Spielberg genijalno pumpa tjeskobu i užas, koristeći sve vrste tehnika i alata: od utjecaja i šoka (nagli utjecaj na psihu gledatelja) nazvati živčani percepciju okoline. To je unaprijeđen i glazbe John Williams, a čisto redateljski autor nalazi da povećana osjećaj depresije i profesionalna ugradnja provjerena Verna Fields. Dalje, u 1978., 1983. i 1987. godine održana su tri serije strašne ljudožder „Jaws 2, 3, 4”, ali nisu mogli prići razinu originalnih filmova, rađa se u promatranje životinja, arhetipske, mitskog straha. zastrašujuće filmove o popisu morskih pasa

Filmovi s niskim ocjenama

Među različitim slike o morskim psima su iskreno drugorazredni filmova, umjesto da se ogroman profit donio ogromne gubitke i propao na box drobljenog oštar primjedbe od kritičara. Među ne baš uspješnih slika: "Super Shark" (2011), "dinoshark" (2010), "Jurassic Shark" (2003.), "Malibu Sharks" (2009.), "morski pas u Veneciji" (2008.). Ponekad je uzrok neuspjeha postaje neukrotivog mašte kreatori, stvaraju sasvim mitska bića, kao u filmu „dvoglavim Shark Attack” (2012). Tu su slike u kojima autori jame dva predatora (ponekad mitskim), na primjer: „Mega Shark Versus Giant Octopus” (2009). Postoje filmovi o morskim psima i krokodilima. Popis takvih fantastičnih filmskih upita vodi "Mega-Shark vs. Crocusaur" (2010).novi filmovi o popisu morskih pasa

Kriza žanra

Nedavno, depresivan trend prikuplja zamah - filmovi o morskim psima više se ne snimaju. Razlog za to su neumoljive presude za zaštitu okoliša, koji optužuju filmaše stvaranja krvožednog čovječanstva neprijateljskog na sliku morskog psa. Manijalni strah od tih stanovnika dubina izazvao je val ubojstava ovih stvorenja širom svijeta. Filmovi koji govore o težoj sudbini morskih pasa postali su sve popularniji i pozivaju na kraj krvavog klanja. Sada je moderna zaštita morskih pasa. I kino-umjetnost se nastavlja razvijati, ostavljajući značajnu oznaku ne samo u kulturi čovječanstva, nego iu percepciji tih grabežljivaca, koje je ranije protjerao čovjek. Za stanovnike Zemlje dolazi novi korak - doba prevladavanja straha i eksploatacije morskih pasa.