Filmovi ljeta 2015 .: popis najboljih ruskih i stranih. Recenzije

Svijet kinematografije oduvijek se razlikovao visokom razinom turbulencije. U njemu se odvijaju događaji različite veličine i smjera s konstantnom postojanosti. Još jednom, možete se pobrinuti za filmove ljeto 2015, popis

koja je u stanju ugoditi filmskim gostima ugodnim nizom tema, priča, zvijezda i debitanta.

Što su nam pokazali prošlog ljeta?

Kada je riječ o nedavnim premijerama, teško je obratiti pažnju na podrijetlo kinematografskih proizvoda. Važno je kakav je trag ostavio u našim umovima ovih ili onih filmova. A oni su ruski ili strani - pitanje iz kategorije sekundarne. Prije svega treba napomenuti da su novine ljeto 2015. - filmovi vrlo raznoliki, kako u žanru tako iu tematskim terminima. Ova avantura „Terminator: Postanak”, „Mission Impossible: Tribe skitnica” i avantura „Jurski svijet” i tradicionalna japanska animacija „Naruto: Posljednji Film”. Naravno, nijedna sezona ne može bez novih komedija, u 2015. godini bila je "Horoskop za sreću" i "Bartender". filmove liste ljeto 2015Odvojeni redak na popisu premijera prošlog ljeta treba zabilježiti dva ruska filma - "Pod električnim oblacima" i "Pioniri heroji". Može se raspravljati o pripadnosti žanru, ali neobičnost ovih djela ne uzrokuje sumnje. A to su samo neki od najznačajnijih filmova u ljeto 2015. Popis se lako može nastaviti ako obratite pažnju na one trake koje nisu uzrokovale značajnu rezonancu među gledateljima i profesionalnim kritičarima. Ne tretirajte te filmove s prezirom - nisu svi značajni umjetnički radovi bili jasni na prvi pogled.

"Terminator: Postanka"

Analizirajući vrijedne filmove ljeto 2015, popis koji se može uređivati, ne možete proći prošlost legendarnog "Terminator". Sljedeći film o bitci čovječanstva sa strojem budućnosti kojeg je stvorila vojska budućnosti bila je jedna od najizgledljivijih premijera prošle sezone. Ovaj je film bez sumnje postao kult, u cijelom svijetu postoji cijela vojska navijača. A oni koji ne pripadaju ovoj vojsci, također su ove pjesme očekivali znatiželjom. Bili su zainteresirani za koliko dugo je moguće iskoristiti umjetničke slike, s kojima se publika susrela 1984. godine. najbolji filmovi ljeta 2015Zaključci su bili vrlo razočaravajući. Film je postao razočaranje. Nije bio ni spašen zbog vrlo zanimljivih specijalnih efekata koji su omogućili gledatelju prikazivanje glavne uloge gledatelju kao što ga je publika vidjela u osamdesetima prošlog stoljeća. Očigledno, sva umjetnička dostignuća imaju datum isteka, a nemoguće ih je iskoristiti na neodređeno vrijeme.

"Svijet jurskoga razdoblja"

Najbolje mjesto za gledanje je najbolji ljetni filmovi 2015 među djela žanra, poput djelovanja. Tu nema ni poseban značaj je činjenica da nitko ne očekuje ništa posebno od sljedeće nastavak na „Jurassic Park”. Publika je uvijek željno ide na visokoj proračuna avanturu. Za većinu publike je jednostavno veličanstven spektakl, i ništa više. Bog zna što je vijest da su mnogi dinosauri na otoku Nublar opet izmakla kontroli i opet stvorili prijeteće situacije za one koji vole pogledati pretpovijesnih reptila. nove stavke ljeto 2015 filmovaNitko ne sumnja neizbježno sretan kraj - Spasilačke Rangers uspijevaju doći u posljednji trenutak kako bi pomogli žrtvama, a svi žestoki tyrannosaurs su zarobljeni u betonski staje pored nastaviti do novog prsnuti u divljini. U tome nitko nije sumnjao. Kao da su najbolji filmovi ljeto 2015. godine - je bajka sa sretnim završetkom. Potražnja za njima uvijek je stabilna i teško će ikada biti potpuno iscrpljena.

Nove ruske slike

Posebno se ističe najnoviji rad ruskog redatelja Alexey njemački-juniorski "Pod električnim oblacima." Njezino djelovanje odvija se u bliskoj budućnosti, kada je svijet na granici globalne katastrofe. Svi likovi filma, sudbina misteriozno dovela do jedne točke u svemiru i stavila prije teške potrebe za napornim izborom. Slika je puna aluzija, savjeta i tajanstvenih mističnih manifestacija. Ali upravo je nepredvidljivost razvoja akcije koja je zanimljiva. pod električnim oblacima u magliValja napomenuti da autor i dalje poštuje tradicije svog poznatog oca u ruskom kinematografu. Vrijeme će reći je li autor uspio reći svom filmu novu riječ u povijesti svjetskog kina. No, sam pokušaj da to učini nadahnjuje poštovanje.

Pioniri su junaci moderne Rusije

Ništa manje značajno je još jedan ruski film režirao Natalia Kudryashova - "Pioneers Heroes". Ironična slika u naslovu slike postavlja sustav koordinata percepcije stvarnosti, u kojima žive njezini likovi. Bili su pioniri u sovjetskoj školi u posljednjem razdoblju postojanja velike zemlje. A danas su uspješni rukovoditelji uprava, redakcija, trgovina i izložbeni centri, odvjetnički uredi i televizijski studiji. pod električnim oblacimaOni su prilično uspješni, bogati, uspjeli su krenuti polovici svijeta i postići čak i ono što se nije usudilo i sanjalo tijekom sovjetskog pionirskog djetinjstva. I sve to im nedostaje nešto. Možda najvažnija stvar. Razumijevanje toga svaki dan jasnije. Ruska kinematografija je zanimljiva jer se ponekad baca na globalna pitanja ljudskog postojanja. Nastavlja tradiciju velike ruske književnosti.

U žanru anime

Japanska animacija uvijek je tradicionalna i rijetko se nadilazi desetljeća razrađenih kanona. Većina zemljišta se kreće ovdje lako izračunati unaprijed. Kao iu sljedećoj seriji "Naruto: Posljednji film". Ona govori kako su mladi junakinja oteli tamne strane sile, koje predstavljaju neporecivu opasnost za čitavu ljudsku civilizaciju. naruto najnoviji filmSpremi situaciju može samo Naruto. No, na putu prema mlađoj sestri svoje mlađe sestre, ima puno toga da se prevlada. Mislili ste da je iz japanske animacije netko očekivao nešto novo i neočekivano!

U ritmu hip-hopa

Najkontroverznije trendovi ljeto 2015 - filmovi, izvorno nije usmjerena na sve, ali samo u uskom ciljanu publiku, kao što su smjer rap ljubitelje glazbe. Ljubitelji latinoameričkih ritmova koji su upućeni u film "On style". Ova vrsta kroniku razvoja hip-hopa i modni primjerenu njega, koji se odlikuje velikim hlače, jakne s ekstravagantnim i provokativnim grafitima svijetle bejzbol kape - sve što postupno premješten na visoke mode modnih pista kaznenih predgrađima gradova u Latinskoj Americi. na stiluFilm je pun vizualnih arhivskih materijala i intervjua s kultnim figurama koje su utjecale na evoluciju ove glazbe i ovog načina života.

Neki zaključci o tome što sam vidio na zaslonu

Pokušavajući slijediti opće trendove razvoja svjetske kinematografije i analizu filmova ljeto 2015. godine, popis koji je prikazan na javni prikaz u medijima, možemo doći do nekih zanimljivih zaključaka. Najupečatljiviji dojam je izradio rad ruskih redatelja. Prije neki od njih su se povlači u sjenu čak i proizvodi odgovaraju holivudskim standardima. Prije svega to je film Alexei njemačkog Jr. Sa svim konvencijama bilo popisa klijenata iz tri najvažnija početni ljeto 2015 je kako slijedi:

• "Pod električnim oblacima";
  • "Pioniri heroji";
  • "Svijet jurskoga razdoblja".

Radovi ruskih autora zanimljivi su za nepredvidljivost poteza zemljišta i svježinu plastičnih slika. Često privlače pažnju gledatelja - nemoguće je unaprijed izračunati, nego će akcija završiti. To se jednako odnosi na komedije, od kojih se mnoge nijanse razumijevaju samo domaća publika. Ostaje samo žaliti što su sve komične novosti u ljeto 2015. - filmovi su iznimno primitivni kako na scenarij osnovi tako i na redateljskoj inkarnaciji.